Welke eigenlijk? Ik heb niet de hele etappe gezien nl.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef Barca het volgende:
Hij zei op 2 na grootste (=derde), maar blijkt op 1 na grootste (=tweede) te zijn.
Ja, ik heb 4 vragen ingestuurd. Ze hebben er dus 1 van behandeld.
Dat is het.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:56 schreef UtrechtSlim het volgende:
Herbert is wel rustiger geworden nu hij vader is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:48 schreef Coos het volgende:
Maar ik ik mijn dilemma wel delen met jullie. Daar zijn we tenslotte vrienden voor.![]()
Als ik op Ned1 de tour kijk dan heb ik HD maar daar zitten toch twee nitwits van commentatoren dat ik mindere kwaliteit voor lief neem en naar deskundig commentaar op de Belg kijk.
Voordat die nederlanders zien welke renner er ontsnapt is, is ie alweer ingehaald.
Hahahah dat was mooi ja. Ja de laatste bocht wordt nog een gevaarlijke in de laatste kilometer.. Dat ze op het moment van spreken onder het vod door gingen en de bocht in doken zag hij daarnaquote:Op maandag 6 juli 2009 18:03 schreef TUFKAL het volgende:
Ducrot ziet niet eens dat ze al lang in de laatste KM zaten!
Geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
"Pereiro heeft lang haar tegenwoordig. Als een soort Samson die zijn krachten probeert terug te winnen."
Uiteraard. Heb hem ook al in zn Wikiquote gezet.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
"Pereiro heeft lang haar tegenwoordig. Als een soort Samson die zijn krachten probeert terug te winnen."
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef mrkrul het volgende:
kan iemand aub vragen of ze op willen houden over het parcours. Ik word er niet goed van. Sporza idem. Gewoon rijden. Stelletjes verwende zwijnen!
quote:Een opmerking die ik pas kreeg, van een vrouw nota bene: "Zou je op zo'n technisch parcours niet in het voordeel zijn met een kleinere groep, van een man of 5, in plaats van 9"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |