zorg er wel voor dat je nagellak op je nagels hebt als je het gaat halen, anders geven ze het niet mee. het schijnt een nieuwe populaire drug te zijn onder de jongerenquote:Op zondag 5 juli 2009 03:26 schreef Richel het volgende:
[..]
Da's een goeie. Zal maandag nagelakremover halen bij drogist..
Aceton is het woord.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:34 schreef kleinuuh het volgende:
gebruik gewoon tinner(als je het zo schrijft). Dat werkt altijd wel
Gooi er nog een aantal flesjes opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef Richel het volgende:
Het is niet gelukt. Heb flesje aceton in het metalen sluitbandje gegooid, bij dat klikvorm. Hij zit nog steeds muurvast.
Ts zou even zijn horloge + arm een paar uur in een bak met water kunnen houden, kokend water is nergens voor nodig en waarschijnlijk vind zijn arm dat ook niet zo leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef Byte_Me het volgende:
oplosmiddelen zoals aceton, nagelakremover en thinner werken niet op secondelijm
kokend water
het was dan ook een grapje, dat kokend water.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ts zou even zijn horloge + arm een paar uur in een bak met water kunnen houden, kokend water is nergens voor nodig en waarschijnlijk vind zijn arm dat ook niet zo leuk
Maar waarom kloten als je het ook op kunt lossen voor 5 euro en een ritje naar de plaatselijke modelbouwwinkel?
Jawel hoor, zap debonder is er speciaal voor gemaakt...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het was dan ook een grapje, dat kokend water.
maar zoals ik zei, oplosmiddelen werken niet bij seconde lijm.
dat is dan ook geen oplosmiddelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jawel hoor, zap debonder is er speciaal voor gemaakt...
Dat krijg je ervan als je te pauperig bent om een fatsoenlijk horloge te kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Richel het volgende:
Ja, lach maar..
Hij zit nog steeds vast... ben al onder douche mee gegaan, heel mechanisme stuk. Druppels aan binnenkant, maar hij zit nog steeds vast.
op·los·mid·del het; o -en middel, m.n. vloeistof, dat dient om een andere stof op te lossenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:10 schreef Richel het volgende:
Ik heb zo'n vet hendig sjiek horloge van dealextreme
quote:Nu klikt hij niet meer goed vast
quote:Om wat aan m'n pimpstatus (jeweetz, stylo) te doen, moest die horloge hoe dan ook om.
quote:0 meiden geneukt.
quote:onder douche mee gegaan, heel mechanisme stuk.
Koop nooit een horloge van Deal extreme.quote:Druppels aan binnenkant
mag jij me vertellen hoe je een polymeer netwerk wilt oplossen. je zult toch echt via een of andere chemische reaktie bindingen moeten verbreken. zoek maar even op wat een cyanoacrylaat isquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
op·los·mid·del het; o -en middel, m.n. vloeistof, dat dient om een andere stof op te lossen
En een nieuw horloge kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:06 schreef Salvad0R het volgende:
gewoon losraggen man, shit . het is maar lijm.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:33 schreef Richel het volgende:
Als ik zo los ga raggen, het is nogal stevig metaal. En m'n pols is nogal deer, weet je.
al geprobeerd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:59 schreef Rijpie het volgende:
Zet de waterkoker aan, en zodra het begint te stomen, je hand erboven houden (wel de goede) tot je niet meer kan, en dan kijken of het losgaat
Dat is hem juist. TS is bang voor schaafwonden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Schroevendraaier ertussen wrikken, hamer, meppen, klaar. Je lijkt wel een wijf, man!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:25 schreef Richel het volgende:
Glas aan onderkant is ook nog opengebarsten (t is zo'n doorzichtige horloge). Ik moest de pijnlijke scherven onderin eruit peuteren. Echt niet meer leuk.
En nu ineens tikt hij weer. Met al die waterdruppels, armharen, glasscherven binnen!!!!!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Schroevendraaier ertussen wrikken, hamer, meppen, klaar. Je lijkt wel een wijf, man!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:40 schreef 8D het volgende:
Uw pincode is: ....
Jammer, de foto had zoveel potentie om nog faalachtiger te zijn.
Ik zie nu pas dat die pincode op achtergrond lag. Seriously..quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:40 schreef 8D het volgende:
Uw pincode is: ....
Jammer, de foto had zoveel potentie om nog faalachtiger te zijn.
Ik adviseer je om voorlopig weg te blijven totdat de storm is blijven liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:30 schreef Richel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die pincode op achtergrond lag. Seriously...
Ik had dat papiertje bijgepakt nadat ik dit topic doorlas, dat je met je creditcard ook kon pinnen mits je de pincode had: Met creditcard (mastercard) afrekenen bij tanken?
Overigens heeft loswrikken met een schroevendraaier niet geholpen. En heb ook nog een pijnlijke plek op m'n pols aan overgehouden.
Ik kan mij wel voorstellen dat het grappig klinkt, maar als het je overkomt.... ik zit hier serieus mee.
Wat lul je nouquote:
Hoe ik ook zoek, ik kan geen schakeltje vinden aan m'n horloge?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Merkie het volgende:
Heb je nou al gekeken of het mogelijk is een schakeltje los te halen?
Net nog even na gezocht, zap dedonber lost het niet op, het maakt de lijm dun/zacht zodat je het eraf kan halen, hierbij mijn excuses voor mijn hardhoofdigheidquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mag jij me vertellen hoe je een polymeer netwerk wilt oplossen. je zult toch echt via een of andere chemische reaktie bindingen moeten verbreken. zoek maar even op wat een cyanoacrylaat is
Waarom zoek je in hemels naam tips als het met 1 flesje van 5 euro is opgelost (Stfu Byte_Me, zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:49 schreef Richel het volgende:
[..]
Wat lul je nou.
En al die commentaar deert mij niet, hoor. Ben op zoek naar praktische tips om van dat onding af te komen..
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:07 schreef Flepke het volgende:
Koop gewoon het spul wat er voor bedoeld is;
[ afbeelding ]
zap debonder
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar bij iedere modelbouwwinkel, ook bij veel online modelbouwshops;
http://www.rctechnics.eu/(...)-remover-p-1188.html
http://cgi.ebay.nl/Zap-A-(...)mQQitemZ390049925081
http://www.hobbycity.com/(...)m.asp?idProduct=8458
Nagellak remover/aceton vreet plastic aan en maakt vaak de ondergrond dof.
Om nog maar niet te spreken over hoe het je huid verkankerd bij (herhaaldelijk) gebruik...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef Peter het volgende:
Fiets langs de brandweerkazerne en vraag of ze je even kunnen helpen...
Op de eerste hulp hebben ze ook tangen om ringen e.d. te verknippen
Fail.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:10 schreef Richel het volgende:
Ik heb zo'n vet hendig sjiek horloge van dealextreme. Zo'n eentje met metalen sluitband. Nu klikt hij niet meer goed vast, ach was zo'n ding van 9 euro die uitziet alsof-ie gerust 900 euro kost..
Double Failquote:Nu wil het geval dat ik naar een bijeenkomst moest waar veel ook chicks aanwezig zijn. Om wat aan m'n pimpstatus (jeweetz, stylo) te doen, moest die horloge hoe dan ook om.
Tripple Failquote:Nu heb ik beetje secondenlijm erop gedaan, zodat hij vastgeklikt bleef..
Quadruple Failquote:Op die meeting aardig wat 06's en afspraken gescoord. Vervolgens met m'n pimphorloge gelijk naar Trix in Mix in Den Bosch geweest, en daar marginaal 0 meiden geneukt. Maar ach.
Quintuple Failquote:Nu ik terug in m'n paleisje ben, vraag ik mij af hoe die horloge eraf moet?.
Epic Fail.quote:Hem met een hefboom loswrikken en onder water wilt ook niet lukken...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Fail.
[..]
Double Fail
[..]
Tripple Fail
[..]
Quadruple Fail
[..]
Quintuple Fail
[..]
Epic Fail.
Like wtf?quote:Hoi Flepke,
Heb je je horloge inmiddels al af? Anders willen we je namelijk wel even bellen in ons programma.. genoeg tips van luisteraars te krijgen denk ik.
Groet Ramon Verkoeijen
Timur Open Radio
BNN/3FM
ramon.verkoeijen@bnn.nl
Reageer er gewoon opquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:15 schreef Richel het volgende:
Dan zou ik die mail moeten krijgen, idd..
Het is geen vrouw, het is een man. Ramon.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Reageer er gewoon op![]()
Heeft de rest van Nederland ook wat te lachen![]()
![]()
Idd, met een rotkop;quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is geen vrouw, het is een man. Ramon.
Niet als je direct de wond dichtbrandt.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dan moet TS als de brandweer naar de Spoedeisende Hulp gereden worden.
Toemen?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:25 schreef Richel het volgende:
Het is niet gelukt..
Ben zelfs gisteren nog naar een modelbouwwinkel in Den Bosch geweest toen ik er toch al was, maar daar hadden ze geen spul om secondenlijm op te lossen. Iemand bekend met omgeving DB of Tilburg?
Werkt niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:47 schreef Desmonkey het volgende:
Alcohol 96% (verkrijgbaar bij drogisten) eroverheen doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Niet als je direct de wond dichtbrandt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef Peter het volgende:
In plaats van te zeiken, kan je ook met een oplossing komenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Werkt niet.
Jullie grapjes hebben TS al genoeg geld gekost...
De Brandweer helpt je graag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:13 schreef Peter het volgende:
Ik heb TS al honderd keer het spul wat er voor gemaakt is aanbevolen maar hij wil niet luisteren/gaat naar de verkeerde winkels...quote:Op zondag 12 juli 2009 18:23 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
In plaats van te zeiken, kan je ook met een oplossing komen.
Wat doet CA behalve dingen vastplakken?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:23 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
En alcohol, ja het werkt. Vaak gebruikt bij secondelijm, maar aangezien het bij TS al helemaal vastgeplakt is, is sperma erop kwakken de oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |