het was dan ook een grapje, dat kokend water.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ts zou even zijn horloge + arm een paar uur in een bak met water kunnen houden, kokend water is nergens voor nodig en waarschijnlijk vind zijn arm dat ook niet zo leuk
Maar waarom kloten als je het ook op kunt lossen voor 5 euro en een ritje naar de plaatselijke modelbouwwinkel?
Jawel hoor, zap debonder is er speciaal voor gemaakt...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het was dan ook een grapje, dat kokend water.
maar zoals ik zei, oplosmiddelen werken niet bij seconde lijm.
dat is dan ook geen oplosmiddelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jawel hoor, zap debonder is er speciaal voor gemaakt...
Dat krijg je ervan als je te pauperig bent om een fatsoenlijk horloge te kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Richel het volgende:
Ja, lach maar..
Hij zit nog steeds vast... ben al onder douche mee gegaan, heel mechanisme stuk. Druppels aan binnenkant, maar hij zit nog steeds vast.
op·los·mid·del het; o -en middel, m.n. vloeistof, dat dient om een andere stof op te lossenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:10 schreef Richel het volgende:
Ik heb zo'n vet hendig sjiek horloge van dealextreme
quote:Nu klikt hij niet meer goed vast
quote:Om wat aan m'n pimpstatus (jeweetz, stylo) te doen, moest die horloge hoe dan ook om.
quote:0 meiden geneukt.
quote:onder douche mee gegaan, heel mechanisme stuk.
Koop nooit een horloge van Deal extreme.quote:Druppels aan binnenkant
mag jij me vertellen hoe je een polymeer netwerk wilt oplossen. je zult toch echt via een of andere chemische reaktie bindingen moeten verbreken. zoek maar even op wat een cyanoacrylaat isquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
op·los·mid·del het; o -en middel, m.n. vloeistof, dat dient om een andere stof op te lossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |