En een nieuw horloge kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:06 schreef Salvad0R het volgende:
gewoon losraggen man, shit . het is maar lijm.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:33 schreef Richel het volgende:
Als ik zo los ga raggen, het is nogal stevig metaal. En m'n pols is nogal deer, weet je.
al geprobeerd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:59 schreef Rijpie het volgende:
Zet de waterkoker aan, en zodra het begint te stomen, je hand erboven houden (wel de goede) tot je niet meer kan, en dan kijken of het losgaat
Dat is hem juist. TS is bang voor schaafwonden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Schroevendraaier ertussen wrikken, hamer, meppen, klaar. Je lijkt wel een wijf, man!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:25 schreef Richel het volgende:
Glas aan onderkant is ook nog opengebarsten (t is zo'n doorzichtige horloge). Ik moest de pijnlijke scherven onderin eruit peuteren. Echt niet meer leuk.
En nu ineens tikt hij weer. Met al die waterdruppels, armharen, glasscherven binnen!!!!!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Schroevendraaier ertussen wrikken, hamer, meppen, klaar. Je lijkt wel een wijf, man!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:40 schreef 8D het volgende:
Uw pincode is: ....
Jammer, de foto had zoveel potentie om nog faalachtiger te zijn.
Ik zie nu pas dat die pincode op achtergrond lag. Seriously..quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:40 schreef 8D het volgende:
Uw pincode is: ....
Jammer, de foto had zoveel potentie om nog faalachtiger te zijn.
Ik adviseer je om voorlopig weg te blijven totdat de storm is blijven liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:30 schreef Richel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die pincode op achtergrond lag. Seriously...
Ik had dat papiertje bijgepakt nadat ik dit topic doorlas, dat je met je creditcard ook kon pinnen mits je de pincode had: Met creditcard (mastercard) afrekenen bij tanken?
Overigens heeft loswrikken met een schroevendraaier niet geholpen. En heb ook nog een pijnlijke plek op m'n pols aan overgehouden.
Ik kan mij wel voorstellen dat het grappig klinkt, maar als het je overkomt.... ik zit hier serieus mee.
Wat lul je nouquote:
Hoe ik ook zoek, ik kan geen schakeltje vinden aan m'n horloge?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Merkie het volgende:
Heb je nou al gekeken of het mogelijk is een schakeltje los te halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |