Niet slechtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Het lukt me nu niet, ik heb wat hulp van mijn zoon nodig. Die komt morgen, dus jullie zullen tot morgen moeten wachten. Sorry.
niet goedquote:
Kan hij niet doen, moet ie even bij een modje vragenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Rnnz het volgende:
Ik zou als ik jou was wel even de titel veranderen in 'Michael Jackson #51 - Forever Michael', dat staat overzichtelijker.
Dat kan je niet zelf, moet een modje even doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Rnnz het volgende:
Ik zou als ik jou was wel even de titel veranderen in 'Michael Jackson #51 - Forever Michael', dat staat overzichtelijker.
Bij wie kan ik daarvoor terecht, en hoe? En euhhhh tis geen hij, maar mevrouw Robijn hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan hij niet doen, moet ie even bij een modje vragen
Thanks Bobbiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kan je niet zelf, moet een modje even doen![]()
Ik vraag het wel even in FB
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Bij wie kan ik daarvoor terecht, en hoe? En euhhhh tis geen hij, maar mevrouw Robijn he
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:35 schreef Remake het volgende:
Michael Jackson # 40 London, DrDentz is coming
Michael Jackson #39: Vandaag een miljoen kaartjes weg?
Michael Jackson #38: 45 concerts and counting
Michael Jackson #37 Bijna iedereen heeft kaarten..
Michael Jackson #49 - Waar we Michael herdenken
![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kan je niet zelf, moet een modje even doen![]()
Ik vraag het wel even in FB
Doe ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Zeg maar tegen je zoon dat hij het archief weer aanklikbaar moet maken, want ik wil blijven genieten van al die mooie topics die we in de loop der tijd al versleten hebben. Genieten van de goede oude tijd toen we nog iets hadden om voor te leven.
Ja hij komt om 12.30. Dan beginnen we gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Robijn: zorg er wel voor dat je binnen 24 uur de openingspost verandert, anders gaat het niet meer.(toch?
)
48 tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Robijn: zorg er wel voor dat je binnen 24 uur de openingspost verandert, anders gaat het niet meer.(toch?
)
Jaa, ik had het gelezen! Kijk maar of je hem nog ergens aan kunt komen. Matthijst wilde ook al kijken voor Time magazine, want die wil ik ook graag hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Rnnz, ik las net je post in het vorige topic, maar ik heb Smash Hits dus nog niet echt kunnen regelen, lees maar even terug
Ik ga sowieso morgen ook even kijken op Utrecht CS voor Time Magazine, ben daar nu toch
Ik heb elke week, 20 weken lang, een singeltje gekocht bij de FRS.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de Visionary box geeneens, vond ik teveel geld![]()
Ik heb nog best veel van verzameld over de jaren heen, heb zelfs het Mystery blikje
[ afbeelding ]
Ook leukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een soort beeldje van Michael Jackson met een krent als hoofd.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb elke week, 20 weken lang, een singeltje gekocht bij de FRS.Ze zagen me al aankomen.
Hij zal vast nog wel ergens te koop zijn ja. Wel jammer, ze beloofde me toen dat het 'exclusief' was en 'limited'. Mooi niet dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Maar die box is toch nog te koop, of inmiddels niet meer?
Hmm, toch maar binnenkort even voor kijken. Wilde 'm sowieso wel, maar de centen hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij zal vast nog wel ergens te koop zijn ja. Wel jammer, ze beloofde me toen dat het 'exclusief' was en 'limited'. Mooi niet dus.![]()
Maar het is wel een mooie box.
Je hebt wat gemist in 2001quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij zal vast nog wel ergens te koop zijn ja. Wel jammer, ze beloofde me toen dat het 'exclusief' was en 'limited'. Mooi niet dus.![]()
Maar het is wel een mooie box.Ik heb ook nooit een albumrelease meegemaakt.
Toen Visionary (2006) uitkwam was ik net een jaartje fan van hem, dus ja. Het brengt ook herinneringen naar boven.
![]()
Hopelijk regelt matthijst er dan een voor mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, toch maar binnenkort even voor kijken. Wilde 'm sowieso wel, maar de centen he![]()
Goed, ik ben weer weg. Morgen sowieso even Time Mag. proberen te regelen
Ik weet het.quote:
Ik schrik me rot.. ik dacht dat er weer nieuwe beelden waren toen ik de titel las.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik schrik me rot.. ik dacht dat er weer nieuwe beelden waren toen ik de titel las.![]()
You got me working day and night.
Zijn dus boeken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:09 schreef Rnnz het volgende:
Over memorabilia gesproken.. ik wil dit hebben:
[ afbeelding ]
Michael Jackson Public Exhibition Five Catalog Box Set
This five volume fully-illustrated, color catalogue features 1,390 items of fine and decorative arts, furniture, memorabilia, arcade games, Disneyana, and garden statuary from Michael Jackson’s Neverland Ranch. The immense collection, assembled in this catalog, represents the personal property and contents of Michael Jackson’s private amusement park and family residence to be exhibited to the public at 9900 Wilshire Blvd adjacent to the Beverly Hilton Hotel from April 14th through April 25th, 2009.
500 dollars...
Jep, simpel gezegd wel ja. Daarom zal ik er ook nooit 500 dollar voor neerleggen, maar ik zou het wel heel graag willen hebben.quote:
Wel tof om te hebben, maar 500 euro is echt te veel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, simpel gezegd wel ja. Daarom zal ik er ook nooit 500 dollar voor neerleggen, maar ik zou het wel heel graag willen hebben.
Echt een interessant Collectors item.
500 dollar = 357.73 euro.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wel tof om te hebben, maar 500 euro is echt te veel.
Er zal ongetwijfeld wel een reeks DVD's komen met concerten en interviews erop. Ben het eigenlijk een beetje zat om die dit shit op Youtube te zien.
Ik zou wel een hele dvd collectie aanschaffen, dan heb je het permanent op DVD in goede kwaliteit.
Oh. dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
500 dollar = 357.73 euro.Nog veel, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |