Niks mis met een lekkere Chinesequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef junkiexp het volgende:, zo weer lekker thuis, dadelijk aan de Chinees
.
Michael is dood, als de kat van Schrödinger ook dood was...?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Reya het volgende:
Michael Jackson is een soort van kat van Schrödinger. Het is onbekend of hij onschuldig of schuldig is, dus in de tussentijd bevindt hij zich in een soort van transcedente situatie
Biertje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef heiden6 het volgende:
Ziekelijke persoonsverheerlijking en collectieve hysterie.
Nog nooit zoiets genants gezien als toen ik zojuist de woonkamer binnenkwam en Isegrm zat uitgebreid te janken voor de tv. Ik word er gewoon misselijk van.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef heiden6 het volgende:
Nog nooit zoiets genants gezien als toen ik zojuist de woonkamer binnenkwam en Isegrm zat uitgebreid te janken voor de tv. Ik word er gewoon misselijk van.![]()
![]()
![]()
![]()
Sukkel.quote:
Je bent mijn favoriete labiele proleet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Isegrim het volgende:Laat mij gewoon even lekker meedoen in de hysterie.
Geef het volk brood en spelen.
Geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Waarom hap ik toch?
Vervelend incassobureau
When Elvis would be still alive,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef Metatron het volgende:
[..]
Pff, hij gaat samen met Elvis gewoon alle diners in de VS af.
Clone van StefanP?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Metatron het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Halcon is een suffe kneus.
Just like Zappa: He's not dead, he just smells funny!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
When Elvis would be still alive,
He would be dead by now.
Kennedy is ook niet dood, die heeft gewoon zn hoofd er even niet bijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Metatron het volgende:
[..]
Just like Zappa: He's not dead, he just smells funny!
En Fosset is gevlogen, Bogart slaapt en Curie is even haar stralende uiterlijk aan het verzorgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kennedy is ook niet dood, die heeft gewoon zn hoofd er even niet bij
Niet miepen.quote:
Ik vond een beetje moeite doen niet zo erg voor Good ol' Humphry.quote:
Volgens mij heb ik iets aangezwengeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
"We'll always have Paris."
Soft-focus lenzen.
en nog paar miljoen anderen ...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(c) Breuls op Twitter/Facebook, een uur terug?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef heiden6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
dat vraagt om harde maatregelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/145955
Bevat 22 keer het woord "Jackson". Das best ernstig.
Ja, wat een dappere kleine meid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
speaking of Paris.... damn... got a little chocked up there ..
De beste film allertijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets aangezwengeld.
Dat krijg je als zo'n topic elke keer binnen tien minuten vol is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/145955
Bevat 22 keer het woord "Jackson". Das best ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |