1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Chile 14 8 2 4 23 14 26 Paraguay 14 7 3 4 20 13 24 Argentina 14 6 4 4 19 15 22 Ecuador 14 5 5 4 18 20 20 Uruguay 14 4 6 4 23 16 18 Colombia 14 4 5 5 7 11 17 Venezuela 14 5 2 7 17 24 17 Bolivia 14 3 3 8 19 30 12 Peru 14 1 4 9 7 29 7 |
Ik hoop van wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Halcon het volgende:
Uruguay 5e denk ik.
Dat valt wel mee. Winnen van Peru en uit de overige wedstrijden 1 punt pakken en ze zijn er.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie gaat het echt nog heel lastig krijgen.
1 2 3 4 5 | 05/09/09 22:30 Lima Peru Uruguay 06/09/09 00:30 Asuncion Paraguay Bolivia 06/09/09 02:30 Rosario Argentina Brazil 06/09/09 03:30 Santiago De Chile Chile Venezuela |
Tja..dan zouden ze er altijd bij moeten zijn en dat is sinds 1950 al regelmatig niet gebeurd. Uruguay is nu gewoon een middenmoter in Zuid Amerika, die altijd ergens tussen nummer drie en nummer zeven hobbelt.quote:Op zondag 6 september 2009 00:46 schreef Ixnay het volgende:
Uruguay kan nog wel 5e worden lijkt me. Die hebben het makkelijkste programma.
Eigenlijk hoort een tweevoudig wereldkampioen er gewoon bij te zijn.
Waar word dat uitgezonden?quote:Op zondag 6 september 2009 02:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik lig er klaar voor, Brazilië - Argentinië
ow streamquote:
[johan derksen]dun[/johan derksen]quote:
quote:
mm nergens last van. Anders de reguliere sites proberen.quote:Op zondag 6 september 2009 02:36 schreef Gabbylicious het volgende:
Thanks.
Loopt alleen wel vast bij mij.
en Maradonaquote:Op zondag 6 september 2009 02:39 schreef venomsnake het volgende:
Argentinie gaat winnen, want Argentinie heeft Messi
Gracias, werkt alleen niet echt goed helaas.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 02:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gracias, werkt alleen niet echt goed helaas.
Ook belachelijk dat je een dergelijke wedstrijd niet gewoon op tv kan kijken in NL anno 2009. Heb ik extra zenderpakket en Sport1 e.d. en dan moet je nog opzoek naar streams.
quote:Op zondag 6 september 2009 02:52 schreef venomsnake het volgende:![]()
Trouwens Unibet heeft een goede stream. Mocht je daar een accountje hebben.
Zo ver is het nu ook nog niet hč.quote:Op zondag 6 september 2009 03:02 schreef LudoSanders het volgende:
Zonde dat een land als Argentinië dalijk het WK gaat missen.
True, maar je moet er toch niet aan denken dat spelers als Messi, Aguero en Cambiasso het WK moeten missen.quote:Op zondag 6 september 2009 03:03 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zo ver is het nu ook nog niet hč.
Wtf?quote:Op zondag 6 september 2009 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
True, maar je moet er toch niet aan denken dat spelers als Messi, Aguero en Cambiasso het WK moeten missen.
Nederland wint het WK toch never met die brakke verdediging joh.quote:Op zondag 6 september 2009 03:09 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wtf?
Ik denk dat je als Nederland zijnde alleen maar blij kan zijn met een WK zonder Argentinië.
Ja, ze spelen prachtig voetbal, maar als je het vanuit Nederlands oogpunt bekijkt mag je blij zijn dat Argentinië afwezig zou zijn.
Iig loop je niet in de kwartfinale tegen Argentinië aan.quote:Op zondag 6 september 2009 03:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nederland wint het WK toch never met die brakke verdediging joh.
Precies.quote:Op zondag 6 september 2009 03:12 schreef Strani het volgende:
Tja kwalificaties zijn er om te zien welke landen op dat moment goed genoeg zijn om deel te kunnen nemen aan een eindtoernooi.
Als Argentinië het niet haalt, dan zijn ze dus niet goed genoeg (en gezien het in Zuid Amerika over maar liefst 18 wedstrijden gaat, zou dat een veilige conclusie zijn).
quote:Op zondag 6 september 2009 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn stream is gebanned.
Zanetti, Domínguez en Otamendi.quote:Op zondag 6 september 2009 03:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij naast Heinze () de overige namen noemen van de verdediging van Argentinië?
Die andere bejaarde zanetti op rechtsback?quote:Op zondag 6 september 2009 03:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij naast Heinze () de overige namen noemen van de verdediging van Argentinië?
Laat DAM het maar niet lezen, die heeft daar vast een andere mening overquote:Op zondag 6 september 2009 03:12 schreef Strani het volgende:
Tja kwalificaties zijn er om te zien welke landen op dat moment goed genoeg zijn om deel te kunnen nemen aan een eindtoernooi.
Als Argentinië het niet haalt, dan zijn ze dus niet goed genoeg (en gezien het in Zuid Amerika over maar liefst 18 wedstrijden gaat, zou dat een veilige conclusie zijn).
Nou ben ik met laatstgenoemde spelers niet bekend, maar bij Zanetti beginnen de dagen wel te tellen natuurlijk. Ook al blijft het een speler waar ik altijd een zwak voor zal hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 03:44 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zanetti, Domínguez en Otamendi.
Die Domínguez is blijkbaar al 29 jaar, maar speelt nog steeds in Argentinië. Aan de andere kant heb je Otamendi, die nog maar 21 is. Zag er trouwens ook niet echt geweldig uit bij die 1-3. De aanval is natuurlijk geweldig, maar daar zit dan weer niet echt veel variatie in qua type spelers.quote:Op zondag 6 september 2009 03:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ben ik met laatstgenoemde spelers niet bekend, maar bij Zanetti beginnen de dagen wel te tellen natuurlijk. Ook al blijft het een speler waar ik altijd een zwak voor zal hebben.
Joh! Ben je anders gewend van hem?quote:Op zondag 6 september 2009 04:05 schreef NumberNine het volgende:
Volgens mij overdreef Van der Gijp toch wel een klein beetje toen hij zei dat Adriano 20 kilo te zwaar was.
Bedoel je dat Turkse wedstrijden niet écht twee keer 90 minuten duren?quote:Op zondag 6 september 2009 04:09 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Joh! Ben je anders gewend van hem?
Nou, je zou het haast gaan denken na het voor de zoveelste keer herhalen van diezelfde 'grap'.quote:Op zondag 6 september 2009 04:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Bedoel je dat Turkse wedstrijden niet écht twee keer 90 minuten duren?
Dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 09:34 schreef Klopkoek het volgende:
Argentinië gaat gewoon het WK halen. Ze gaan het alleen niet halen ze van de drie resterende wedstrijden er één verliezen en één gelijk spelen. Gaat niet gebeuren.
Ook al moeten ze play-offs spelen, dan nog halen ze het gewoon.
Het WK is helemaal niks als Argentinië er niet bij is, dan ga ik niet kijken hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 11:35 schreef Foca het volgende:
Argentinië haalt het ook wel. En gelukkig maar. Wat is een WK nou zonder spelers als Messi en Aguero?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Chile 15 8 3 4 25 16 27 Paraguay 15 8 3 4 21 13 27 Argentina 15 6 4 5 20 18 22 Colombia 15 5 5 5 9 11 20 Ecuador 15 5 5 5 18 22 20 Uruguay 15 4 6 5 23 17 18 Venezuela 15 5 3 7 19 26 18 Bolivia 15 3 3 9 19 31 12 Peru 15 2 4 9 8 29 10 |
Mooi, want Argentinie mot gewoon op het WK staan.quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef Halcon het volgende:
Zowel Chili, Ecuador als Uruguay hebben (dom) puntverlies geleden, dus Argentinie haalt het wel.
Dank u voor de herinnering!quote:Op zondag 6 september 2009 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
Op Ned. 1 nu een samenvatting van Argentinië-Brazilië.
Ik vind het sowieso raar dat Tevez de voorkeur krijgt boven Aguero.quote:Op zondag 6 september 2009 13:19 schreef Kopbal het volgende:
Messi en Tevez in de spits en dan via de flanken spelen, zit Pluisje weer aan de snuif?
Ik zat ook al te denken jaquote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef dndiek het volgende:
AZ zal Luis Fabiano tegenkomen in de CLvolgens de commentator
Grueter was er niet helemaal bij geloof ik.quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef dndiek het volgende:
Ja.quote:Op zondag 6 september 2009 13:26 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken ja
Arsenal, luik en Olympiakos toch?
Die commentatoren verkopen wel vaker kletskoek.quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef dndiek het volgende:
Dezelfde vraag kun je stellen aan de verdedigers die Brazilië het WK-ticket cadeau gunden.quote:Op zondag 6 september 2009 13:19 schreef Kopbal het volgende:
Messi en Tevez in de spits en dan via de flanken spelen, zit Pluisje weer aan de snuif?
Een WK is gewoon hetzelfde als een EK maar dan met Brazilië en Argentinië.quote:Op zondag 6 september 2009 13:45 schreef SCH het volgende:
Het is ook wel heel moeilijk om in Zuid-Amerika het WK niet te halen voor landen als Brazilie en Argentinie. Zou op zich al een prestatie zijn.
Zouden jullie het erg vinden als Argentinie een keer ontbreekt?
Ik vind Argentinië een typische Totalversager voor op het WK, net als Spanje dat vroeger was.quote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Kopbal het volgende:
Argentinie is voor mij altijd wel een smaakmaker op een toernooi, net als Engeland bijvoorbeeld. Zou het enorrm jammer vinden als ze niet op het WK aanwezig zijn.
Billardo stuurt je wel een foto van de 2 Wereld Cupsquote:Op zondag 6 september 2009 14:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Argentinië een typische Totalversager voor op het WK, net als Spanje dat vroeger was.
Dat was vroeger.quote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Billardo stuurt je wel een foto van de 2 Wereld Cups
Co riep het al: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter.quote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Ach, Maradona en Van Basten voetbalden vroeger uitstekend, maar als coach falen/faalden ze allebei.
Thuis met 1-3 de boot in gaan tegen je rivaal en de thuissupporters de naam van de Braziliaanse coach scanderen doet je als coach van de Argentijnen geen goed kan ik je zeggen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Maradona is het afwachten natuurlijk
Mee eens. En de afrekening op het WK zou zomaar kunnen idd, maar dan moet Messi zijn elftal wel eerst naar dat WK schoppen of hoe die het ook moet doen. Hij is de drager van dat elftal wat natuurlijk volstrekt logisch is.quote:Op maandag 7 september 2009 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach Brazilie was gewoon een paar klasse te goed
Kan gebeuren, de afrekening volgt op het WK
quote:
Nu zijn ze ook goed op weg om dom te verliezenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef Espabilado het volgende:
Had Uruguay maar niet zo dom van Peru verloren..
Zie de resultaten morgenochtend wel, moet vroeg op.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt er niet vrolijker op....
Ow my gowdquote:
Uit die hoek mag 'ie er eigenlijk niet in maar bal was echt loeihard.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:40 schreef Bjoro het volgende:
was die echt niet te stoppen door Romero ?
Nope.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij verlies is het ''bye bye, zwaai zwaai'' voor Diego en zijn mannen?
Fantastisch opgezet.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Uit die hoek mag 'ie er eigenlijk niet in maar bal was echt loeihard.
[ afbeelding ]
Mooie aanval van Paraguay wel.
Fraaie aanval inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie aanval van Paraguay wel.
Ze worden wel 5de (wat recht geeft op een playoff tegen een midden-Amerikaans team), 1 punt voor Uruguay. En ze moeten nog naar Uruguayquote:
Spaanse verslaggevers noemen hem ook regelmatig zo als Barcelona speelt. Het is zijn bijnaam.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:54 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, wordt Messi in Europa ook ´de vlo´ genoemd? Hier is het standaard ´la Pulga´ als hij aan de bal is
Ik zou het enorm zonde vinden als Argentinie het niet zou halen. Het is toch een aansprekend voetballand met gewoon geweldige spelers.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:54 schreef Bjoro het volgende:
Zou het aan de ene kant wel lachen vinden als El Diego het niet zou halen, aan de andere kant een WK zonder Argentina.....dat kan toch niet ???
Ja maar dat is Tjechie op zich ook wel en die haalt het ook niet en mijn land Ierland natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spaanse verslaggevers noemen hem ook regelmatig zo als Barcelona speelt. Het is zijn bijnaam.
[..]
Ik zou het enorm zonde vinden als Argentinie het niet zou halen. Het is toch een aansprekend voetballand met gewoon geweldige spelers.![]()
Geen idee, ik kijk via Unibet.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke zender zend dit live uit?
5 euro per maand was het niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 02:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk via Unibet..
Geweldige stream, perfecte kwaliteit.
quote:Op donderdag 10 september 2009 02:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 euro per maand was het niet?
Ja ik meende hier enkele dagen geleden iets over te hebben gelezen. Broodje aap dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Ik heb nog nooit een cent betaald voor de streams daar.
Ik heb gewoon een account bij Unibet, kan daar gewoon livestreams kijken.
Al Jazeera Sport +2quote:Op donderdag 10 september 2009 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke zender zend dit live uit?
liveonsat ftwquote:Op donderdag 10 september 2009 02:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Al Jazeera Sport +2
Al Jazeera Sport +3
Boom Sport One
Meridiano TV
NT 1
NTV Spor
Polsat Sport
Sky Sport 1 (Germany)
Sky Sports 3 (uk)
Sport Italia 24
Sport TV1
Sportsmax
SuperSport 1 (DigitAlb)
SuperSport 7 (ZA)
TV2 Sport (Den)
Viasat Football (Swe)
Viasat Sport (Baltic)
Viasat Sport (Nor)
YES Sport 2
Als je een satelliet hebt.
Dan moeten ze echt een stuk beter gaan voetballen. Was niet om aan te zien, Paraguay terecht gewonnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En toch gaat Argentina het wel halen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Paraguay 16 9 3 4 22 13 30 Chile 16 8 3 5 27 20 27 Ecuador 16 6 5 5 21 23 23 Argentina 16 6 4 6 20 19 22 Uruguay 16 5 6 5 26 18 21 Venezuela 16 6 3 7 22 27 21 Colombia 16 5 5 6 10 14 20 Bolivia 16 3 3 10 20 34 12 Peru 16 2 4 10 9 32 10 |
Hij lijkt op een travoquote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt er niet vrolijker op....
Dat is tegenwoordig bijna een kadootje hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef WeebI het volgende:
Zou wel grappig zijn als Argentinië vijfde wordt. Dan is Honduras of Costa Rica fucking blij dat ze die vierde plaats hebben gehaald en dan moeten ze een play-off spelen tegen de Argentijnen
Co Adriaanse zal er vast tevreden mee zijn, want Maradona is ook van het type 'goed paard maakt geen goede ruiter'.quote:Op donderdag 10 september 2009 04:07 schreef flipsen het volgende:
Ik hoop ergens dat Argentinië het niet gaat halen. Ik denk dat dát pas genoeg is om Maradona eindelijk eens op zijn bek te laten gaan en plein public. Druiloor...
Goeie opmerkingquote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Co Adriaanse zal er vast tevreden mee zijn, want Maradona is ook van het type 'goed paard maakt geen goede ruiter'.
Dan moeten ze zorgen dat ze tegen Peru winnen, dan is een gelijkspel waarschijnlijk voldoendequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Argentinie zal in Uraguay niet winnen
Vooral Uruguay niet zo veel kwaliteitquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:29 schreef reem het volgende:
Clásicos blijven onvoorspelbaar. Verder heeft de Argentijnse selectie voldoende kwaliteit om van Uruguay te winnen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
Uruguay heeft Suarez Forlán
Argentinië heeft Messi
Uruguay wint dus
Tegen dat soort logica kan je niet op natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
Uruguay heeft Suarez
Argentinië heeft Messi
Uruguay wint dus
Allemaal leuk en aardig, maar zolang Diego Maradonna net zo snel van opstelling en spelers verwisselt als een loverboy van meisje gaat het niet lukken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kan je voor de fun 35 centro´s per wedstrijd geven
Met Messi en Tevez of Aguero gaat dat niet werken![]()
Forlin zou ook kunnen in de plaats van Sciavi, maar Sciavi kan tenminste wel verdedigen en kopt afentoe ook nog raak
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt steeds het zelfde hoor
Dit gebeurt twee jaar, maar toch blijf je Pluisje onvoorwaardelijk steunen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik kijk voetbal en zie steeds 100 voorzetten op dwergen, 5000 korte passjes en verdedigers die niet dekken
Sorry voor mijn vroege conclusie.quote:
Ik denk dat Riquelme pas na het WK van 2010 beschikbaar komt voor Argentinië, als de bond Maradonna gewipt heeft. Riquelme en Pluisje mogen elkaar niet zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:52 schreef Radegast het volgende:
Wil Riquelme trouwens wel onder Maradona spelen? Want Roman lijkt haast wel de enige speler die het beste in Messi naar boven kan halen in 't shirt van Argentinie.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie wint vandaag en de rest speelt gelijk?
Verschrikkelijk jammer, nu gaat Argentinië natuurlijk gewoon naar het WK, daarover hoeft niet meer getwijfeld te worden. Heel teleurstellend dat ze nog de volle winst maken in de laatste minuten van de wedstrijd. Die 5e plaats halen ze makkelijk, playoffs ook, dus Argentinië is er gewoon bij.quote:
Dan moeten ze van Uruguay verliezen (dat zie ik wel gebeuren), maar ook Ecuador bij Chili winnen (en dat wordt lastiger), toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:13 schreef Radegast het volgende:
Whehe, ik zeg: het gaat gebeuren. Argentinie staat woensdag rond deze tijd 6e. Doei WK.![]()
Chili hoeft niet meer, als Ecuador nou een mooi vol koffertje geld meeneemt mogen ze best de punten hebben gok ik zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dan moeten ze van Uruguay verliezen (dat zie ik wel gebeuren), maar ook Ecuador bij Chili winnen (en dat wordt lastiger), toch?
Zie de berichten hieronder. Als ze verliezen van Forlan en zijn vriendjes dan gaan ze zich niet plaatsen hoor. Chili is klaar en die laten de punten gewoon aan Ecuador.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschrikkelijk jammer, nu gaat Argentinië natuurlijk gewoon naar het WK, daarover hoeft niet meer getwijfeld te worden. Heel teleurstellend dat ze nog de volle winst maken in de laatste minuten van de wedstrijd. Die 5e plaats halen ze makkelijk, playoffs ook, dus Argentinië is er gewoon bij.
Aguero en Tevez stelt ie niet eens op. Vandaag weer maar met 1 spits (Higuain) die hij later wisselde voor een verdediger. Echt weer een dramatische opstelling vandaag, wat Enzo Perez, Jonas Gutierrez, Schiavi etc in de basis doen snap ik echt niet. En dan Aguero, Tevez, Lucho, Demichelis op de bank zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:34 schreef RubenSosa het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Aanval van argentinie is gewoon geweldig (Messi,Tevez,Aguero en nog een paar) maar de verdediging is gewoon bagger.
Je kan je beter bezig gaan houden met dingen waar je over geinformeerd bentquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Aguero en Tevez stelt ie niet eens op. Vandaag weer maar met 1 spits (Higuain) die hij later wisselde voor een verdediger. Echt weer een dramatische opstelling vandaag, wat Enzo Perez, Jonas Gutierrez, Schiavi etc in de basis doen snap ik echt niet. En dan Aguero, Tevez, Lucho, Demichelis op de bank zetten.
Dan moeten ze winnen van Uruguay. Als ze dat niet lukt, tja dan kan blatter er ook niks aan doen he.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me dat de nr. 5 ook door zal gaan. Ziet er naar uit dat Honduras de tegenstander gaat worden in de barrages.
Denk niet dat Chili de wedstrijd zal laten lopen tegen Ecuador, mag van mij wel maar dat is ontzettend gezichtsverlies voor ze. Ook de Fifa zal ongetwijfeld streng toekijken, Argentinie moet natuurlijk van Blattler en co wel aanwezig zijn op het WK. Hoe dan ook.
Ze kunnen Chili onder druk zetten natuurlijk, op de wedstrijd tegen Uruguay kunnen ze weinig invloed uitoefenen. Nr. 5 eindigen is ook goed aangezien Honduras nou niet echt veel kans zal maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan moeten ze winnen van Uruguay. Als ze dat niet lukt, tja dan kan blatter er ook niks aan doen he.
Argentinie heeft ten alle tijden voldoende aan een gelijkspel om naar het WK te gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan moeten ze winnen van Uruguay. Als ze dat niet lukt, tja dan kan blatter er ook niks aan doen he.
Kom eens met tegenargumenten dan ipv arrogant te doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan je beter bezig gaan houden met dingen waar je over geinformeerd bent
Dat heeft geen nut als je mededebatter overduidelijk niet weet waar hij over praat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Kom eens met tegenargumenten dan ipv arrogant te doen.
Heb je gelijk inquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie heeft ten alle tijden voldoende aan een gelijkspel om naar het WK te gaan
lolquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut als je mededebatter overduidelijk niet weet waar hij over praat.
Dat is zoiets als dat ik ga praten over de prijs van thee in China, dat dient ook geen doel
Die zaken gan kutquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef Saviola het volgende:
[..]
lol
Mij best, hoeft geen debat te zijn, maar nu ben ik wel benieuwd wat jij van de huidige gang van zaken vind met het Argentijnse NT.
Want? Je wil liever iedere 2 jaar een EK?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef raptorix het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Zuid Amerika veel te veel kwalificatie plekken heeft, zelfde geld voor midden/noord Amerika.
Ik vind 4.5e plek nogal veel, 2.5 lijkt me meer als zat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:10 schreef reem het volgende:
Waarom heeft men er teveel in Zuid-Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |