abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 23:18:42 #226
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72630042
quote:
Op donderdag 10 september 2009 04:07 schreef flipsen het volgende:
Ik hoop ergens dat Argentinië het niet gaat halen. Ik denk dat dát pas genoeg is om Maradona eindelijk eens op zijn bek te laten gaan en plein public. Druiloor...
Co Adriaanse zal er vast tevreden mee zijn, want Maradona is ook van het type 'goed paard maakt geen goede ruiter'.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 september 2009 @ 00:45:47 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_72632196
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Co Adriaanse zal er vast tevreden mee zijn, want Maradona is ook van het type 'goed paard maakt geen goede ruiter'.
Goeie opmerking

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 september 2009 @ 08:11:46 #228
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72633928
Argentinië gaat het gewoon halen. Peru is een makkie, en die laatste wedstrijd uit bij Uruguay gaat dan ook wel lukken.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_72633961
Halcon zei het al, 4 punten is waarschijnlijk voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72646322
Argentinie zal in Uraguay niet winnen
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:29:27 #231
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_72649398
Clásicos blijven onvoorspelbaar. Verder heeft de Argentijnse selectie voldoende kwaliteit om van Uruguay te winnen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_72649400
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Argentinie zal in Uraguay niet winnen
Dan moeten ze zorgen dat ze tegen Peru winnen, dan is een gelijkspel waarschijnlijk voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72649419
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:29 schreef reem het volgende:
Clásicos blijven onvoorspelbaar. Verder heeft de Argentijnse selectie voldoende kwaliteit om van Uruguay te winnen.
Vooral Uruguay niet zo veel kwaliteit
pi_72649597
Argentinië heeft zeker naar het succesverhaal van Van Basten bij Ajax gekeken?
pi_72649622
Nee, denk naar dat van Beckenbauer
pi_72649719
Uruguay heeft Suarez
Argentinië heeft Messi

Uruguay wint dus
pi_72649794
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
Uruguay heeft Suarez Forlán
Argentinië heeft Messi

Uruguay wint dus
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72649796
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
Uruguay heeft Suarez
Argentinië heeft Messi

Uruguay wint dus
Tegen dat soort logica kan je niet op natuurlijk

Uruguay heeft Silva, Argentinie Zanetti

Uruguay wint dus
pi_72653851
Uruguay heeft een capabele coach, en Argentinie uh... niet.

Toch gaat Argentinie het WK halen.
pi_72664396
Diego Maradona To Scrap European-Based Players For Argentina's Final Two World Cup Qualifiers
'El Pibe de Oro' affirmed that he will only select players that he feels are hungry to fight for the Argentina shirt...
Sep 11, 2009 4:54:45 PM
Photo GalleryZoom
Maradona Tevez y Schiavi - Entrenamiento de la Argentina
Related Links
Teams
Argentina
Diego Maradona, the coach of the Argentine national team, told the press that several of Argentina's European-based players will not be called up to his squad for Argentina's final two World Cup qualifiers against Peru and Uruguay in October. Maradona will give an opportunity to several players who ply their trade in Argentina.

Maradona wasn't happy with the fact that after the devastating defeat to Paraguay on Wednesday, his squad didn't seem too badly affected by the result, particularly those players who play in Europe's top leagues.

"I realised that I have options, that those [players] who play in Argentina can do a good job. Perhaps we will qualify for the World Cup with those [players] from here mixed with those from Europe," Maradona told Buenos Aires newspaper Ole.

Maradona wasn't impressed with the performance of several of Argentina's top European-based players against Paraguay and Brazil. These included players like Lionel Messi, Sergio Aguero and Javier Mascherano.

Although the three are likely to continue to be part of his squad, Maradona believes Argentina's home-based players are more "hungry" to fight for the Argentina shirt.

Maradona was annoyed with the attitude of several of his players, and according to reports will exclude many of them when he makes his next Argentina call up in two weeks.

Despite their age, he indicated that Martin Palermo and Rolando Schiavi will be given a more prominent role next time. As well as them, several new faces are expected to make his squad.

Argentina are in danger of missing out on the World Cup for the first time since 1970.

Gregory Sica, Goal.com

Laat maar komen

Andujar

Adrian - Pareja - Sciavi - Monzon

Jonas - Mascherano - Riquelme - Datolo

Milito - Palermo
pi_72664462
Ach ja, zolang je Palermo niet de penalties laat nemen, waarom ook niet.
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:13:32 #242
111382 Ofyles2
pi_72664493
Co Adriaanse roept het al vaker: 'Een goed paard maakt geen goede ruiter'.

Dit is ook het geval bij Diego Maradonna die geen vroege vogel is, slechts weinig met de jongens traint, uitblinkt in low-brow commentaar, tactiek meermaals moet opzoeken in de Van Dale enzovoorts.

Ik zou Argentinië liever niet op het WK zien met Pluisje aan het roer, omdat het anders enorm gezichtsverlies lijdt. Dit is toch geen visitekaartje maar toeschouwers en honderden miljoenen kijkers toe?
pi_72664507
Dan kan je voor de fun 35 centro´s per wedstrijd geven

Met Messi en Tevez of Aguero gaat dat niet werken

Forlin zou ook kunnen in de plaats van Sciavi, maar Sciavi kan tenminste wel verdedigen en kopt afentoe ook nog raak
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:20:58 #244
111382 Ofyles2
pi_72664653
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kan je voor de fun 35 centro´s per wedstrijd geven

Met Messi en Tevez of Aguero gaat dat niet werken

Forlin zou ook kunnen in de plaats van Sciavi, maar Sciavi kan tenminste wel verdedigen en kopt afentoe ook nog raak
Allemaal leuk en aardig, maar zolang Diego Maradonna net zo snel van opstelling en spelers verwisselt als een loverboy van meisje gaat het niet lukken.
pi_72664691
Hij speelt steeds het zelfde hoor
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:28:43 #246
111382 Ofyles2
pi_72664823
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt steeds het zelfde hoor

HUH?

Heb je de kranten er wel op nageslagen?
pi_72664935
Nee, ik kijk voetbal en zie steeds 100 voorzetten op dwergen, 5000 korte passjes en verdedigers die niet dekken
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:37:17 #248
111382 Ofyles2
pi_72665002
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik kijk voetbal en zie steeds 100 voorzetten op dwergen, 5000 korte passjes en verdedigers die niet dekken
Dit gebeurt twee jaar, maar toch blijf je Pluisje onvoorwaardelijk steunen?
pi_72665147
En waar zeg ik dat?
pi_72665246
Wil Riquelme trouwens wel onder Maradona spelen? Want Roman lijkt haast wel de enige speler die het beste in Messi naar boven kan halen in 't shirt van Argentinie.
  zaterdag 12 september 2009 @ 01:54:14 #251
111382 Ofyles2
pi_72665281
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar zeg ik dat?
Sorry voor mijn vroege conclusie.
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:52 schreef Radegast het volgende:
Wil Riquelme trouwens wel onder Maradona spelen? Want Roman lijkt haast wel de enige speler die het beste in Messi naar boven kan halen in 't shirt van Argentinie.
Ik denk dat Riquelme pas na het WK van 2010 beschikbaar komt voor Argentinië, als de bond Maradonna gewipt heeft. Riquelme en Pluisje mogen elkaar niet zo.
pi_72665311
Pluisje wordt niks meer tijdens deze kwalificatie
pi_73559757
Argentinie wint vandaag en de rest speelt gelijk?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:58:44 #254
111382 Ofyles2
pi_73559826
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie wint vandaag en de rest speelt gelijk?
Ik hoop het niet.
pi_73559859
Waar hoop je op?
pi_73560008
Hup Argentinie.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:07:51 #257
14509 reem
pi_73560058
VAMOS ARGENTINA!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73561332
Is al opstelling bekend van Argentinie?

En weet iemand trouwens wat de grote sportkrant(en) in Argentinie zijn? Beetje zoals je Marca en Sport hebt in Spanje?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_73561479
Clarin en Olé dacht ik.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:36:27 #260
14509 reem
pi_73562366
Olé is de grootste sportkrant. Dat is van Grupo Clarín (wat ook de naam is van het grootste dagblad van Argentinië). Maar eigenlijk hebben alle kranten wel grote sportbijlagen. Canchallena.com is een goede website om het sportnieuws bij te houden (is van La Nación, de tweede 'grote' krant van Argentina).
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:28:16 #261
111382 Ofyles2
pi_73565271
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar hoop je op?
Maradona die naast een ticket grijpt.
pi_73565427
Argentinie 1-0 voor en Uruguay, Venezuela 1-0 achter uitstekende tussenstanden.

edit: 1-1 Uruguay
pi_73565710
1-1
pi_73565741
Lol sick 2-1 Palermo
pi_73565797
Wat een wedstrijd zo
pi_73565902
Ecuador 1 - 2 Uruguay

90e minuut penal FORLAN!!!!!
pi_73565983
Whehe, ik zeg: het gaat gebeuren. Argentinie staat woensdag rond deze tijd 6e. Doei WK.
pi_73566046
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef C.l.o.n.e het volgende:
Lol sick 2-1 Palermo
Verschrikkelijk jammer, nu gaat Argentinië natuurlijk gewoon naar het WK, daarover hoeft niet meer getwijfeld te worden. Heel teleurstellend dat ze nog de volle winst maken in de laatste minuten van de wedstrijd. Die 5e plaats halen ze makkelijk, playoffs ook, dus Argentinië is er gewoon bij.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_73566055
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:13 schreef Radegast het volgende:
Whehe, ik zeg: het gaat gebeuren. Argentinie staat woensdag rond deze tijd 6e. Doei WK.
Dan moeten ze van Uruguay verliezen (dat zie ik wel gebeuren), maar ook Ecuador bij Chili winnen (en dat wordt lastiger), toch?
pi_73566125
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:18 schreef Greetings het volgende:

[..]

Dan moeten ze van Uruguay verliezen (dat zie ik wel gebeuren), maar ook Ecuador bij Chili winnen (en dat wordt lastiger), toch?
Chili hoeft niet meer, als Ecuador nou een mooi vol koffertje geld meeneemt mogen ze best de punten hebben gok ik zo.
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:29:41 #271
14509 reem
pi_73566216
Die Chilenen vinden niets mooier dan Argentijnen er bijnaaien natuurlijk!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73566259
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

dus Argentinië is er gewoon bij.
en zo hoort het ook!
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:34:11 #273
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73566269
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Verschrikkelijk jammer, nu gaat Argentinië natuurlijk gewoon naar het WK, daarover hoeft niet meer getwijfeld te worden. Heel teleurstellend dat ze nog de volle winst maken in de laatste minuten van de wedstrijd. Die 5e plaats halen ze makkelijk, playoffs ook, dus Argentinië is er gewoon bij.
Zie de berichten hieronder. Als ze verliezen van Forlan en zijn vriendjes dan gaan ze zich niet plaatsen hoor. Chili is klaar en die laten de punten gewoon aan Ecuador.

Laten we eerlijk zijn. Aanval van argentinie is gewoon geweldig (Messi,Tevez,Aguero en nog een paar) maar de verdediging is gewoon bagger.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_73566374
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:34 schreef RubenSosa het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Aanval van argentinie is gewoon geweldig (Messi,Tevez,Aguero en nog een paar) maar de verdediging is gewoon bagger.
Aguero en Tevez stelt ie niet eens op. Vandaag weer maar met 1 spits (Higuain) die hij later wisselde voor een verdediger. Echt weer een dramatische opstelling vandaag, wat Enzo Perez, Jonas Gutierrez, Schiavi etc in de basis doen snap ik echt niet. En dan Aguero, Tevez, Lucho, Demichelis op de bank zetten.
pi_73567959
Hoewel Argentinie er qua voetbalcapaciteiten gewoon bij hoort te zijn gun ik het die Maradona wel om volledig op zijn plaat te gaan. Het is gewoon een drol van een coach.

Dus mijn droomscenario: Uruguay wint van Argentinie en Ecuador wint bij Chili... betekent ook gelijk dat mijn favoriete Zuid-Amerikaanse land Ecuador nog een kans heeft om via de play-offs het WK te halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73568808
Lijkt me dat de nr. 5 ook door zal gaan. Ziet er naar uit dat Honduras de tegenstander gaat worden in de barrages.
Denk niet dat Chili de wedstrijd zal laten lopen tegen Ecuador, mag van mij wel maar dat is ontzettend gezichtsverlies voor ze. Ook de Fifa zal ongetwijfeld streng toekijken, Argentinie moet natuurlijk van Blattler en co wel aanwezig zijn op het WK. Hoe dan ook.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_73568868
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef Saviola het volgende:

[..]

Aguero en Tevez stelt ie niet eens op. Vandaag weer maar met 1 spits (Higuain) die hij later wisselde voor een verdediger. Echt weer een dramatische opstelling vandaag, wat Enzo Perez, Jonas Gutierrez, Schiavi etc in de basis doen snap ik echt niet. En dan Aguero, Tevez, Lucho, Demichelis op de bank zetten.
Je kan je beter bezig gaan houden met dingen waar je over geinformeerd bent
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:26:32 #278
163488 RubenSosa
pi_73568959
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me dat de nr. 5 ook door zal gaan. Ziet er naar uit dat Honduras de tegenstander gaat worden in de barrages.
Denk niet dat Chili de wedstrijd zal laten lopen tegen Ecuador, mag van mij wel maar dat is ontzettend gezichtsverlies voor ze. Ook de Fifa zal ongetwijfeld streng toekijken, Argentinie moet natuurlijk van Blattler en co wel aanwezig zijn op het WK. Hoe dan ook.
Dan moeten ze winnen van Uruguay. Als ze dat niet lukt, tja dan kan blatter er ook niks aan doen he.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_73569099
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dan moeten ze winnen van Uruguay. Als ze dat niet lukt, tja dan kan blatter er ook niks aan doen he.
Ze kunnen Chili onder druk zetten natuurlijk, op de wedstrijd tegen Uruguay kunnen ze weinig invloed uitoefenen. Nr. 5 eindigen is ook goed aangezien Honduras nou niet echt veel kans zal maken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_73569162
Ach Chili heeft een oud bondscoach van Argentinie die nog wat recht te zetten heeft
pi_73569178
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Argentinie heeft ten alle tijden voldoende aan een gelijkspel om naar het WK te gaan
pi_73569699
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan je beter bezig gaan houden met dingen waar je over geinformeerd bent
Kom eens met tegenargumenten dan ipv arrogant te doen.
pi_73569771
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Saviola het volgende:

[..]

Kom eens met tegenargumenten dan ipv arrogant te doen.
Dat heeft geen nut als je mededebatter overduidelijk niet weet waar hij over praat.

Dat is zoiets als dat ik ga praten over de prijs van thee in China, dat dient ook geen doel
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:11:56 #284
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73570088
De 5e krijgt een makkelijke tegenstander uit N-Amerika, dus die gaat het ook wel halen.

Als Ecuador nou gelijkspeelt en Uruguay verliest, dan hebben ze evenveel punten.

Uruguay en Argentinië moeten het gewoon halen. Met een gelijkspel zijn beide landen niet veilig.
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:12:21 #285
163488 RubenSosa
pi_73570098
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Argentinie heeft ten alle tijden voldoende aan een gelijkspel om naar het WK te gaan
Heb je gelijk in
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:33:09 #286
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73570772
Ja, ik zie het nu ook. Chili kan Ecuador gewoon laten winnen want die zijn al gekwalificeerd.
Uruguay heeft niet genoeg aan gelijkspel.
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:57:52 #287
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73575295
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:33:56 #288
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_73576537
Hup Uruguay en Ecuador Woensdag
pi_73578021
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat heeft geen nut als je mededebatter overduidelijk niet weet waar hij over praat.

Dat is zoiets als dat ik ga praten over de prijs van thee in China, dat dient ook geen doel
lol

Mij best, hoeft geen debat te zijn, maar nu ben ik wel benieuwd wat jij van de huidige gang van zaken vind met het Argentijnse NT.
pi_73581028
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef Saviola het volgende:

[..]

lol

Mij best, hoeft geen debat te zijn, maar nu ben ik wel benieuwd wat jij van de huidige gang van zaken vind met het Argentijnse NT.
Die zaken gan kut
pi_73582571
No shit. Jij hebt er duidelijk wel verstand van, poeh.
pi_73582620
Weet ik
pi_73582726
Overigens ben ik van mening dat Zuid Amerika veel te veel kwalificatie plekken heeft, zelfde geld voor midden/noord Amerika.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:10:45 #294
14509 reem
pi_73583035
Waarom heeft men er teveel in Zuid-Amerika?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73583069
In ZA blijkt dat niet uit de resultaten
pi_73583118
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef raptorix het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Zuid Amerika veel te veel kwalificatie plekken heeft, zelfde geld voor midden/noord Amerika.
Want? Je wil liever iedere 2 jaar een EK?
sig verwijderd door FA
pi_73583155
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:10 schreef reem het volgende:
Waarom heeft men er teveel in Zuid-Amerika?
Ik vind 4.5e plek nogal veel, 2.5 lijkt me meer als zat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_73583275
Wie geef je die 2 plekken?
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:17:59 #299
14509 reem
pi_73583330
Raptorix: je geeft geen antwoord op de vraag door je standpunt te herhalen...
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:18:16 #300
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_73583341
steeds minder VBL in mn Myat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')