Zanetti, Domínguez en Otamendi.quote:Op zondag 6 september 2009 03:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij naast Heinze () de overige namen noemen van de verdediging van Argentinië?
Die andere bejaarde zanetti op rechtsback?quote:Op zondag 6 september 2009 03:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij naast Heinze () de overige namen noemen van de verdediging van Argentinië?
Laat DAM het maar niet lezen, die heeft daar vast een andere mening overquote:Op zondag 6 september 2009 03:12 schreef Strani het volgende:
Tja kwalificaties zijn er om te zien welke landen op dat moment goed genoeg zijn om deel te kunnen nemen aan een eindtoernooi.
Als Argentinië het niet haalt, dan zijn ze dus niet goed genoeg (en gezien het in Zuid Amerika over maar liefst 18 wedstrijden gaat, zou dat een veilige conclusie zijn).
Nou ben ik met laatstgenoemde spelers niet bekend, maar bij Zanetti beginnen de dagen wel te tellen natuurlijk. Ook al blijft het een speler waar ik altijd een zwak voor zal hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 03:44 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zanetti, Domínguez en Otamendi.
Die Domínguez is blijkbaar al 29 jaar, maar speelt nog steeds in Argentinië. Aan de andere kant heb je Otamendi, die nog maar 21 is. Zag er trouwens ook niet echt geweldig uit bij die 1-3. De aanval is natuurlijk geweldig, maar daar zit dan weer niet echt veel variatie in qua type spelers.quote:Op zondag 6 september 2009 03:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ben ik met laatstgenoemde spelers niet bekend, maar bij Zanetti beginnen de dagen wel te tellen natuurlijk. Ook al blijft het een speler waar ik altijd een zwak voor zal hebben.
Joh! Ben je anders gewend van hem?quote:Op zondag 6 september 2009 04:05 schreef NumberNine het volgende:
Volgens mij overdreef Van der Gijp toch wel een klein beetje toen hij zei dat Adriano 20 kilo te zwaar was.
Bedoel je dat Turkse wedstrijden niet écht twee keer 90 minuten duren?quote:Op zondag 6 september 2009 04:09 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Joh! Ben je anders gewend van hem?
Nou, je zou het haast gaan denken na het voor de zoveelste keer herhalen van diezelfde 'grap'.quote:Op zondag 6 september 2009 04:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Bedoel je dat Turkse wedstrijden niet écht twee keer 90 minuten duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |