Wie is dat ?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt er niet vrolijker op....
Ow my gowdquote:
Uit die hoek mag 'ie er eigenlijk niet in maar bal was echt loeihard.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:40 schreef Bjoro het volgende:
was die echt niet te stoppen door Romero ?
Nope.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij verlies is het ''bye bye, zwaai zwaai'' voor Diego en zijn mannen?
Fantastisch opgezet.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Uit die hoek mag 'ie er eigenlijk niet in maar bal was echt loeihard.
[ afbeelding ]
Mooie aanval van Paraguay wel.
Fraaie aanval inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie aanval van Paraguay wel.
Ze worden wel 5de (wat recht geeft op een playoff tegen een midden-Amerikaans team), 1 punt voor Uruguay. En ze moeten nog naar Uruguayquote:
Spaanse verslaggevers noemen hem ook regelmatig zo als Barcelona speelt. Het is zijn bijnaam.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:54 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, wordt Messi in Europa ook ´de vlo´ genoemd? Hier is het standaard ´la Pulga´ als hij aan de bal is
Ik zou het enorm zonde vinden als Argentinie het niet zou halen. Het is toch een aansprekend voetballand met gewoon geweldige spelers.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:54 schreef Bjoro het volgende:
Zou het aan de ene kant wel lachen vinden als El Diego het niet zou halen, aan de andere kant een WK zonder Argentina.....dat kan toch niet ???
Ja maar dat is Tjechie op zich ook wel en die haalt het ook niet en mijn land Ierland natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spaanse verslaggevers noemen hem ook regelmatig zo als Barcelona speelt. Het is zijn bijnaam.
[..]
Ik zou het enorm zonde vinden als Argentinie het niet zou halen. Het is toch een aansprekend voetballand met gewoon geweldige spelers.![]()
Geen idee, ik kijk via Unibet.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke zender zend dit live uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |