Say what?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
trenis kamp
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?quote:
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Voorlopig denk ik dat Feijenoord juist handelt. Gezien de situaties waarin we verkeren, denk ik dat we toch het maximale eruit hebben weten te slepen. Het is geen absolute top, maar dat kan Feijenoord zich gewoon niet permiteren. We moeten gewoon een paar stappies terug doen.
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.
Twente wilde hem als vervanger van Elia en ik denk dat Ajax hem wilde ipv Elia.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?
Misschien, ik wil niet vertrouwen op kaartverkoop aan de deur want dat zal gauw uitverkocht zijn dus ik ben in afwachting van wat telefoontjes van mensen die wellicht nog een kaartje over hebben. Helaas konden mijn "connecties" in de Barendrechtselectie me geen kaartjes beloven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?
Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
Wat lager? Sommige supporters lijken nog steeds niet te begrijpen dat het financieel een groot drama is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?
Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
We hebben het wel over Barendrecht hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?
Typerend, kut voetballen maar toch scoren (en hopelijk winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef NoizEkick het volgende:
Gaat niet echt lekker volgens Rijnmond. Barendrecht heeft de beste kansen gehad.
-edit: Feijenoord scoort.![]()
Die zal je toch wel aan het stadion kennen kopen daar, net of die wedstrijd uitverkocht is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al iets bekend over de kaartverkoop voor Lissabon? Op sporting.pt en feyenoord.nl is niks te vinden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rust
Stadion: De Bongerd
Toeschouwers: 3500
BVV Barendrecht 0-2 (0-2) Feyenoord
0-1 Jon Dahl Tomasson 23'
0-2 Jon Dahl Tomasson 28'
In elk geval een betere start dan vorig jaar.quote:Feyenoord nu wel langs Barendrecht
BARENDRECHT - Feyenoord heeft een nieuwe blamage tegen de amateurs van Barendrecht voorkomen. Dankzij twee doelpunten van Jon Dahl Tomasson wonnen de Rotterdammers het oefenduel zaterdag met 0-2.
Tomasson viert zijn goal. FOTO MARCO DE SWART
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 2-1 van Barendrecht.
Mario Been hechtte veel waarde aan een overwinning. De nieuwe trainer van Feyenoord woont in Barendrecht. (ANP)
Hij is nu al zoekquote:Mario Been hield zich voor de microfoon van Radio Rijnmond enigszins op de vlakte over de komst van Sekou Cissé. Volgens Been is Feyenoord hem op dit moment aan het traceren, zodat hij binnen nu en een paar dagen naar Nederland kan komen voor de medische keuring bij Feyenoord.
Volgens enkele geruchten landt Cissé morgen al in Parijs, waarna hij richting Rotterdam vertrekt om gekeurd te worden en zijn krabbel te zetten onder een vierjarig contract.
Barendrecht kan mee onderin de JL, dus wat dat betreft.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?
Opstelling was:quote:Trainer kan dorp nog in om boodschappen te doen
Mario Been tevreden man
door Jeroen Kapteijns
BARENDRECHT - Feyenoord-trainer Mario Been kan terugkijken op een vlekkeloos verlopen eerste deel van de voorbereiding. ,,Er is hard gewerkt, maar we gaan toch met een bus vol fitte spelers naar het trainingskamp in Limburg. Heel belangrijk", aldus Been na de 2-0 zege (2x Jon Dahl Tomasson) op Barendrecht.
De score viel bescheiden uit tegen de hoofdklasser uit Beens woonplaats, maar stak positief af tegen de afgang een jaar eerder (2-1 nederlaag). Landzaat: ,,De trainer drukte ons vooraf op het hart dat zoiets niet mocht gebeuren, omdat hij nog wel het dorp in wilde om boodschappen te doen."
De contouren van het Feyenoord van Been worden steeds duidelijker. Hij hecht veel waarde aan de inbreng van meevoetballende backs en wil op de flanken snelle buitenspelers hebben.
Tegen Barendrecht waren dat in de eerste helft Andwélé Slory en Diego Biseswar. Vorig seizoen speelde Georginio Wijnaldum vaak op rechts, maar Been ziet in hem een middenvelder. Been: ,,Het wordt dringen als je al onze middenvelders ziet."
Extra aandacht heeft Been voor de rol van spits Roy Makaay. ,,De kwaliteit van Makaay is goals maken. Daarom wil ik dat hij dicht rond het zestienmetergebied speelt en niet weg trekt uit de spits. Bovendien is hij hard nodig als we moeilijkheden hebben om aan voetballen toe te komen. Dan moet hij aanspeelpunt zijn."
Barendrecht - Feyenoord 0-2 (0-2). Doelpunten: Tomasson 2.
Ik ben wel voorstander van 4-2-3-1, goed systeem (mits de linie van 3 goed omschakelt).quote:Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Opstelling was:
Rob van Dijk('46 Darley)
Daniel Fernandez ('64 Tiendalli) - Norichio Nieveld('46 Leerdam) - Kevin Hofland - Tim de Cler
-------------------Giovanni van Bronckhorst - Denny Landzaat ('58 Pattinama)--------------------
Andwele Slory ('58 Leroy Fer) - Jon Dahl Tomasson ('46 Wijnaldum) - Roy Makaay (64' Luis Pedro) - Diego Biseswar ('46 Janota)
Denk, gezien de opstelling dat Feijenoord in een soort van 4-2-3-1 gaat spelen.
Mulder mag trouwens verhuurd worden volgens Been.
Nieuwe keeper komende week dus? Of zouden ze het gaan proberen met Van Dijk en Darley?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef Happel het volgende:
Mulder mag trouwens verhuurd worden volgens Been.
Mja, goed, dat is ongeveer Feyenoord's niveau inmiddels, dus knap werk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Barendrecht kan mee onderin de JL, dus wat dat betreft.....
Mwoah hij was niets minder dan Timmer afgelopen seizoen. Maar goed, moet idd geen eerste keeper worden komend seizoen.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:20 schreef StefanoSanders het volgende:
Rob van dijk doe toch normaal.
Die man hadden we nooit voor de tweede keer moeten halen.
Dat is een RKC keeper..
Nog ff en excelsior kan een heel elftal Feyenoorder opstellen..quote:Feyenoord stalt nog twee spelers bij Excelsior
05 juli 2009
Feyenoord heeft ook Tobias Waisapij en Voitek Machek ondergebracht bij Excelsior. De talentvolle spelers verhuizen voor één jaar op huurbasis naar de Rotterdammers.
Eerder werd al bekend dat de Stadionclub Kermit Erasmus, Mitchell Schet en Kevin Wattamaleo voor één jaargang uitleent aan de Kralingers, met wie Feyenoord een hernieuwd samenwerkingsverband heeft. Trainer Mario Been sluit niet uit dat er deze zomer nog meer spelers verhuurd worden aan Excelsior.
quote:05-07-2009 FEYENOORD VERWELKOMT SEKOU CISSE
Mario Been heeft vandaag in Rotterdam Sekou Cissé de hand geschud en verwelkomd als Feyenoorder. In de loop van de (zon)dag zal de 24-jarige aanvaller nog medisch worden gekeurd. Er van uitgaande dat Cissé deze keuring goed doorstaat, gaat hij morgen al mee met de selectie naar Limburg waar Feyenoord komende week een trainingskamp afwerkt en twee oefenwedstrijden speelt.
Cissé, die overkomt van Roda JC en waarmee Feyenoord een contract voor vijf jaar is overeengekomen, is na de verdedigers Dani Fernandez en Aleksandar Ignjatovic, de derde nieuwe aanwinst die de stadionclub heeft kunnen aantrekken dankzij externe financiers.
Mario Been is uiteraard zeer tevreden met de komst van de aanvaller. ´Cissé had meerdere opties. Ik ben blij dat hij uiteindelijk voor ons heeft gekozen.´
Ook de speler zelf toonde zich zeer verheugd over de transfer. Cissé: ´Ik ben blij dat het nu rond is. Het is altijd mijn grote wens geweest om bij een echte topclub te voetballen. Die droom komt nu uit.´
Het zullen er vast nog wel meer worden hoor. Denk dat er nog wel 3 jongens naar Excelsior gaan. Daarom zijn de excelsior-fans hier ook niet bepaald blij mee...quote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog ff en excelsior kan een heel elftal Feyenoorder opstellen..
quote:
quote:Feyenoord.nl meldt dat tijdens het trainingskamp in Limburg de Slowaakse doelman Kamil Contofalsky getest zal worden. De 31-jarige Contofalsky staat al sinds 2003 onder contract bij het Russische Zenit Sint Petersburg, waar hij om de plek onder lat streed met Vyacheslav Malafeev. Met Zenit won de 1 meter 90 grote Contofalsky de Russische landstitel (2007), de UEFA Cup en de Europese Supercup. De doelman speelde eerder voor Bohemians Praag, FC Kosice en Dukla Trencin. Hij kwam tot dusver 34 keer uit voor de nationale ploeg van Slowakije.
Hehe typische oude Feyenoord-mannetjes?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die gisteren op de zonovergoten Bongerd zijn geweest?
Stonden een paar Feyenoord-supporters achter mij de boel van commentaar te voorzien, die waren niet al tevreden.
Ah, zoiets was wel te verwachten. Denk dat we volgende week een keeper hebben, hopen dat ze kunnen verrassen met Vorm of Velthuizen maar ben er bang voor.quote:
Niet eens zo heel oud hoor, paar gastjes van rond de twintig en dan één vader van hen denk ik. Elke goede actie van De Cler werd met verbazing aangekeken en verder ontdekten ze in de persoon van Pacho Makaya bij Barendrecht een look-a-like van Chris Gyan.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe typische oude Feyenoord-mannetjes?Halve medische encyclopedie zeker ook voorbij gekomen?
Heb jij het als Ajacied trouwens niet zwaar in je omgeving?
Ja, heeft getekend bij ADO den Haag.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, zoiets was wel te verwachten. Denk dat we volgende week een keeper hebben, hopen dat ze kunnen verrassen met Vorm of Velthuizen maar ben er bang voor.
Waterman heeft hopelijk al een nieuwe club?![]()
Moet nog blijken, maar het feit dat Ajax, Twente en PSV hem wilden plus dat Beenhakker en Been wel weten wat ze doen zegt me eigenlijk wel dat je deze speler sowieso niet met verlies zal verkopen.quote:
Idd. Verschil is dat Harry 1 belangrijke goal maakte op z'n 27e (? ofzo) en Cissé nog gewoon een jong talent is.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef TC03 het volgende:
Cissé is een sterke en snelle speler die bij Ivoorkust in de basis staat samen met Drogba. Dat houdt je marktwaarde sowieso op peil. Zie Charisteas, die ene goal in de EK-finale van 2004 heeft zijn carrière ook in de stand gehouden waardoor hij nu nog steeds in de Bundesliga speelt terwijl hij nooit scoort.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef TN-FR het volgende:
Overigens dacht een maat van mij (noob-ajaxied) dat we Djibrill Cisse binnen hadden
Het AD verwacht dus dat dit een transfer wordt. Ben benieuwd...quote:Feyenoord haalt keeper van Zenit
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - De Slowaakse international Kamil Contofalsky is de voornaamste kandidaat om dit seizoen de eerste keeper te worden van Feyenoord.
De 31-jarige doelman van Zenit Sint Petersburg gaat vandaag mee op trainingskamp naar Limburg, waar hij deze week de kans krijgt om een contract in de wacht te slepen.
Door de komst van de ervaren Slowaak is er geen plaats meer voor Erwin Mulder. De jeugdinternational wordt net als vorig seizoen verhuurd aan Excelsior.
De transfervrije Contofalsky is bij de club van Dick Advocaat tweede keus achter Russisch international Vyacheslav Malafeev.
Bij Feyenoord hoopt de 1.91 meter lange doelman zijn deelname aan het WK in Zuid-Afrika veilig te stellen. Slowakije heeft uitstekende vooruitzichten om zich te plaatsen. Het land staat aan de leiding in groep 3, de poule waarin ook het Polen van Leo Beenhakker actief is.
Contofalsky begon zijn loopbaan bij FC Kosice, in 1997 tegenstander van Feyenoord in de Champions League, en speelde ook voor Bohemians Praag. In Rusland werkte hij onder Dick Advocaat en Cor Pot. ,,We hebben met Advocaat en Pot contact gehad,’’ zegt Feyenoord-trainer Mario Been. ,,Van hen hebben we hele goede berichten gehoord.’’
Hoewel Feyenoord met Rob van Dijk, Erwin Mulder en de Braziliaan Darley reeds drie keepers onder contract heeft staan, hebben Beenhakker en Been er nooit een geheim van gemaakt dat ze het liefst nog een ervaren rot wilden aantrekken. De 40-jarige Van Dijk wordt gezien als ideale stand-in. In de talentvolle Mulder en Darley heeft Feyenoord veel vertrouwen, maar volgens de technische staf zijn beiden nog niet klaar voor het grote werk.
Omdat Mulder stilstaat in zijn ontwikkeling als hij dit seizoen op de bank terecht komt, wil Feyenoord de jeugdinternational verhuren. Bij voorkeur aan een eredivisionist. Probleem is echter dat vrijwel alle clubs zijn voorzien. ,,Sparta zoekt nog een keeper,’’ weet Been. ,,Ik heb tegen Mulder gezegd dat hij in elk geval naar Excelsior kan.’’
Mulder gaat niet mee naar Limburg, maar meldt zich vandaag op Woudestein. ,,Zonder tegenzin,’’ zegt hij. ,,Het liefst word ik verhuurd aan een eredivisieclub, maar dat zit er op dit moment niet in. Ik moet afwachten tot 31 augustus. Ik heb in elk geval de garantie dat ik bij Excelsior kan spelen. Dat is beter dan bij de beloftes van Feyenoord.’’
De komst van Contofalsky wordt mogelijk gemaakt door de groep investeerders die eerder Dani Fernandez, Aleksandar Ignjatovic en Sekou Cissé binnen haalden. Naast een doelman is Feyenoord ook nog op zoek naar een aanvaller.
-edit-quote:Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
Toch netjes, om Cissé voor Twente en ajax weg te kapen, als club die diep in de schulden zit.
En het zegt ook wel wat dat Cissé zelf liever naar Feyenoord gaat dan naar het CL spelende Twente. Het blijven boeren natuurlijk.
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn Twente-supporters toch ongelofelijk arrogant, daar kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren.
Niks mis mee lijkt me, laat hem maar lekker de concurrentiestrijd met Van Dijk aangaan, wat ik een prima keeper vind.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zo'n soort keeper zal het dan wel weer worden.
Waarom?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rare aankoop zou die keeper zijn, vind ik dan persoonlijk.
Gooi dan lekker Mulder voor de leeuwen...
Nee. Ik weet het met Mulder nog zo niet...quote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Internet, en zeker FOK!, zegt niets over hele groeperingen joh.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn Twente-supporters toch ongelofelijk arrogant, daar kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren.
Precies. En zoals ik al eerder zei: als je bij Feyenoord eerste keeper wil zijn zul je je in de eerste divisie echt enorm moeten onderscheiden. Hij deed het niet slecht, maar toch wil ik hem eerst nog een jaartje op iets hoger niveau zien.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
De keeperspositie is een beetje linke plek om een gokje mee te nemen. Mulder heeft nog zó weinig ervaring.
we hebben nog altijd maar 1 echte spits. Tomasson en Cisse zijn meer mensen voor om Makaay heen. Biseswar en Slory zijn meer noodspitsen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meen je dat? We hebben aardig wat aanvallers nu. Tomasson kan ook nog in de spits he?
En nog eentje.quote:
Feyenoord heeft minder geld, maar de transfers worden bekostigd door externe personen. Het is dus best mogelijk dat hij bij Feyenoord meer gaat verdienen dan hij bij Twente zou kunnen opstrijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
Maar het is denk ik écht de reden dat Cissé niet naar Twente gaat maar naar Feyenoord. Feyenood heeft minder geld, speelt niet Europees, heeft geen betere selectie.
Klopt. Twente doet het nu een paar jaar leuk en aardig, maar het blijft voorlopig een provincieclub.quote:Maar aan Twente kleeft een provinciaal imago. Ondanks dat Twente het sportief beter doet dan Feyenoord, is het voor een voetballer een grotere eer om voor Feyenoord te mogen voetballen dan voor Twente. Ook in Ivoorkust: Feyenoord kennen ze daar wel maar Twente niet.
Zijn die niet alle 2 lichtelijk geirriteerd over Feyenoord?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
En zoals ik een tijdje terug al riep: Cisse zal echt wel even met de gebroeders Kalou hebben gepraat.
Waarom?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn die niet alle 2 lichtelijk geirriteerd over Feyenoord?
Wou zeggen. Alleen wou Kalou sr. iets eerder weg maar dr waren geen clubs voor hem na kampioenschap in 99 en uefa cup.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:25 schreef Happel het volgende:
Inderdaad, beide zijn gewoon op een normale manier weg gegaan.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:44 schreef BigKahuna het volgende:
Veelbelovend, het 2e resultaat op Google Images voor die Slowaakse keeper.
[ afbeelding ]
En hoewel niet alleszeggend is ie toch ook niet voor niets meervoudig international van Slowakije. Die kunnen best aardig ballen daar.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef Happel het volgende:
Zou niet eens een verkeerde aankoop zijn die C-sky van Zenit. Durf te wedden dat hij ook wel wat beter is dan Rob van Dijk. Die is nooit verder gekomen RKC. Tweede keeper achter Malafeev is geen schande, dat is echt een goede.
[ afbeelding ]
Aankoop? Hij is transfervrijquote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Typisch Feyenoord supporters.Lekker zeiken.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef Merkie het volgende:
Mis ik ietsquote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef TC03 het volgende:
FC Twente en haar supporters:! Althans, op internet.
[ afbeelding ]
quote:Met Sekou Cissé dachten de Tukkers al een vervanger in huis te hebben gehaald. Dit liep echter anders. "Tegen het salaris wat hij bij Feyenoord krijgt, kunnen wij niet op", aldus Munsterman.
quote:
Wat ben jij af en toe een schijtirritant zeikjong zeg! Weest nou eens tevreden!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met die Poolse aanvoerder die zo goedkoop kon komen? Hoor je ook niets meer van.
Hij wilt geen gezichtsverlies lijden en dus komt hij met deze bullshit.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Hehe is dit frustratie of zal Cissé echt zoveel gaan verdienen?Ze gaan toch niet weer door met hetzelfde gekut als de afgelopen 2 jaar?
Doe eens relaxed man.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat ben jij een schijtirritant zeikjong zeg! Weest nou eens tevreden!
Dat zou kunnen ja.quote:We hebben 3, voor dit Feyenoord, hele nette aanwinsten gehaald, waarbij wordt gewerkt met een volgorde naar prioriteit omdat niet duidelijk is wat financieel mogelijk is. Een middenvelder staat onderaan de prioriteitenlijst. Ik zie hem ook graag komen, maar we hebben gewoon al veel middenvelders. Als landzaadbal oprot ofzo, dan zullen ze vast nog een keer kijken of hij kan worden gehaald.
Dat moet eerst maar eens blijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
We hebben 3, voor dit Feyenoord, hele nette aanwinsten gehaald,
Hij heeft niet zo veel gescoord bij Roda, maar omringd door betere spelers wordt het ook een ander verhaal.. voor Ivoorkust heeft hij er 5 ingelegd in 8 wedstrijden, terwijl Drogba daar "de" spits is.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben anders reuze tevreden al hoor.
Moet zeggen dat ik Cissé zo bijzonder niet vind, zeker niet als je kijkt naar z'n statistieken van voorgaande jaren, maar dat Twente en Ajax er ook achteraan zaten zegt wel wat lijkt me. Ik had gehoopt dat Beenhakker nog wel een toptalentje wist in polen voor 300.000 ofzo, maar denk dat we hier allang blij mee mogen zijn.
Vooral het feit dat we aankopen kunnen doen, zonder geld, zonder daarbij veel risico te lopen stemt me al bijzonder tevreden.
Tsja, hij moet toch wel wat kunnen? Anders haal je hem niet helemaal uit Verweggistan.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet eerst maar eens blijken.
Fernandez, Cisse en die keeper lijken op het oog goede versterkingen. Die verdediger lijkt me niet veel...
Polen bedoel je?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, hij moet toch wel wat kunnen? Anders haal je hem niet helemaal uit Verweggistan.
Als Van Geel hetzelfde zei over Landzaat, had ie wel een puntquote:Op zondag 5 juli 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij wilt geen gezichtsverlies lijden en dus komt hij met deze bullshit.
Van Geel ging hem met Landzaat al voor.
Ow, speelde die in Polen... Dacht nog verder. Maar goed, dan blijft het hetzelfde verhaal. Hij zal wel van meerwaarde zijn.quote:
Of misschien hadden ze bij Twente gewoon niet veel salaris voor hem over en werd ie echt voor de breedte gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als Van Geel hetzelfde zei over Landzaat, had ie wel een punt![]()
![]()
Maar goed, die Munsterman vertrouw ik voor geen meter.
Dat kan altijd. Zoals het zich nu aan laat zien heeft Feyenoord gewoon aardige aankopen gedaan, waar het voor de zomer er op leek alsof er totaal niets mogelijk was. Die verdediger is daarbij met een slimme constructie gehaald, dus weinig risico.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet eerst maar eens blijken.
Fernandez, Cisse en die keeper lijken op het oog goede versterkingen. Die verdediger lijkt me niet veel...
Hij hoeft niet van meerwaarde te zijn, liever wel natuurlijk. Stuur je hem na een jaar weer terug. Ik ben sceptisch over zijn kwaliteiten maar je hoeft weinig salaris te betalen (binnen EU) en je hebt een optie tot koop.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow, speelde die in Polen... Dacht nog verder. Maar goed, dan blijft het hetzelfde verhaal. Hij zal wel van meerwaarde zijn.
Dan deden ze wel heel erg veel moeite om hem binnen te halen, als hij niet eens zeker van een basisplaats zou zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of misschien hadden ze bij Twente gewoon niet veel salaris voor hem over en werd ie echt voor de breedte gehaald.
Beetje raar als hij als vervanger van Elia zou worden gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of misschien hadden ze bij Twente gewoon niet veel salaris voor hem over en werd ie echt voor de breedte gehaald.
Tsja, het is maar wat je afgelegd vindt. Straks zitten wij weer met een veels te dure speler erbij en de schuld loopt intussen ook weer op. Ik hoop echt dat ie iedereen verrast.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan deden ze wel heel erg veel moeite om hem binnen te halen, als hij niet eens zeker van een basisplaats zou zijn.
Twente heeft het gewoon afgelegd tegen Feyenoord, dat is niet leuk en dus wordt het op het salaris gegooid terwijl de uitstraling van Feyenoord en om de week spelen voor 50.000 mand de doorslag hebben gegeven.
Denk dat als Twente veel meer geboden had hij wel voor Twente gekozen zou hebben eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan deden ze wel heel erg veel moeite om hem binnen te halen, als hij niet eens zeker van een basisplaats zou zijn.
Twente heeft het gewoon afgelegd tegen Feyenoord, dat is niet leuk en dus wordt het op het salaris gegooid terwijl de uitstraling van Feyenoord en om de week spelen voor 50.000 mand de doorslag hebben gegeven.
Servië...quote:
Uiteindelijk wint het geld, als het verschil te groot wordt, dat denk ik ook wel. Maar het wil er bij mij niet in dat Twente "niet op kon" tegen het salaris wat Feyenoord bood, zoals die krantverkopert beweert.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat als Twente veel meer geboden had hij wel voor Twente gekozen zou hebben eigenlijk.
Kwam van Borac toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Servi...
Maar wel weer typisch om hem bij voorbaat niets te vinden. Wacht nou gewoon eens af, voordat er een oordeel geveld wordt. Dan zijn er nog supporters die zich afvragen waarom er zoveel spelers falen bij Feijenoord.
Ik denk dat het wel wat kan worden. En zo nee, dan pakt ie komende zomer de eerste vlucht terug.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Servië...
Maar wel weer typisch om hem bij voorbaat niets te vinden. Wacht nou gewoon eens af, voordat er een oordeel geveld wordt. Dan zijn er nog supporters die zich afvragen waarom er zoveel spelers falen bij Feijenoord.
Dat komt eerder door de veel te hoge verwachtingen heb ik het idee.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
Dan zijn er nog supporters die zich afvragen waarom er zoveel spelers falen bij Feijenoord.
Uiteraard, maar wil wel weten of het weer Coruna-prijzen zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Die zal je toch wel aan het stadion kennen kopen daar, net of die wedstrijd uitverkocht is.
FK Borac Cacak, ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kwam van Borac toch?
Van mij krijgt hij het vertrouwen hoor. Heb alleen wat minder vertrouwen in de scouting van Feyenoord
Valt echt wel mee, ik vind Feyenoorders over het algemeen niet veeleisend richting hun spelers. Als je je best doet en je kop houdt, is het voor de meesten al goed genoeg...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat komt eerder door de veel te hoge verwachtingen heb ik het idee.
Mensen denken dat we de nieuwe Emerton, Kalou en De Wolf binnen hebben. Laten we dat nou eerst maar eens afwachten...
Valt dus erg mee, Munsterman loopt te stoken.quote:'Cissé kon bij Ajax en PSV meer verdienen'
De Zutphense spelersmakelaar Erkan Alkan wist al vanaf het begin dat hij Sekou Cissé graag aan Feyenoord wilde verkopen. Alkan die ook de belangenbehartiger was van de Ivoriaanse aanvaller Arouna Koné is goed bevriend met Feyenoord-trainer Mario Been.
De zaakwaarnemer van de nieuwe Feyenoord-aanvaller laat weten dat Cissé bij PSV en Ajax veel meer had kunnen verdienen dan hij nu gaat verdienen in de Kuip, maar uiteindelijk hebben de speler en zaakwaarnemer niet voor het geld gekozen. Vanaf het begin is de insteek van Alkan geweest om Sekou bij Feyenoord onder te brengen.
Zijn salaris bij Feyenoord zal echter ook niet heel erg laag zijn, FC Twente voorzitter Joop Munsterman gaf aan “Tegen het salaris wat hij bij Feyenoord krijgt, kunnen wij niet op”.
Waarom verbaast het me niets dat hij daar direct weer mee begint?quote:
Ach, ik kan het ergens wel waarderen dat spelletje. Al maakt ie het Twente straks wel onmogelijk om in Nederland nog een transfer te doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niets dat hij daar direct weer mee begint?
Als Twente zijn salaris niet zou kunnen betalen, zouden ze natuurlijk nooit concreet voor hem worden. Misschien dat ze wat minder zouden betalen, thats all. Gewoon kansloos gedrag van die gozer.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liegt ie niet eens en zou ie bij Twente net iets minder betaald krijgen dan bij ons ofzo...
Joop claimde eerder nog dat er een voorcontract getekend zou zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Twente zijn salaris niet zou kunnen betalen, zouden ze natuurlijk nooit concreet voor hem worden. Misschien dat ze wat minder zouden betalen, thats all. Gewoon kansloos gedrag van die gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |