abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70618148
Nou ja, bijna iedereen.
pi_70618162
Ik niet iig
pi_70618209
En geen flauw idee waarom.
pi_70618870
LOL @ DAM met z'n TVP.
-
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:29:19 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_70619085
Volgende week misschien even kijken in Brunssum als Feyenoord daar oefenpotje speelt, kan helaas niet naar VVV uit...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_70620309
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
trenis kamp
Say what?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:21:57 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70620480
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:02 schreef BertMaalderink het volgende:
En geen flauw idee waarom.
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70621126
Voorlopig denk ik dat Feijenoord juist handelt. Gezien de situaties waarin we verkeren, denk ik dat we toch het maximale eruit hebben weten te slepen. Het is geen absolute top, maar dat kan Feijenoord zich gewoon niet permiteren. We moeten gewoon een paar stappies terug doen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_70621144
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.
pi_70621156
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Voorlopig denk ik dat Feijenoord juist handelt. Gezien de situaties waarin we verkeren, denk ik dat we toch het maximale eruit hebben weten te slepen. Het is geen absolute top, maar dat kan Feijenoord zich gewoon niet permiteren. We moeten gewoon een paar stappies terug doen.
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.
-
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:49:32 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70621245
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?
Elite
Tegen TTIP
pi_70621408
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?
Twente wilde hem als vervanger van Elia en ik denk dat Ajax hem wilde ipv Elia.
Maar goed, dat denk ik.
pi_70621454
Ik heb het idee dat Ajax pas echt geïnteresseerd raakte toen Roda kwam met een veel te hoge vraagprijs. Dat maakt een speler immers pas echt interessant.
pi_70622452
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_70623448
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?

Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70623634
Misschien ga ik wel even kijken.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:15:13 #18
185115 Juk
Misschien
pi_70624042
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?

Misschien, ik wil niet vertrouwen op kaartverkoop aan de deur want dat zal gauw uitverkocht zijn dus ik ben in afwachting van wat telefoontjes van mensen die wellicht nog een kaartje over hebben. Helaas konden mijn "connecties" in de Barendrechtselectie me geen kaartjes beloven.
The only thing I fear is my MoM
pi_70635254
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.
Wat lager? Sommige supporters lijken nog steeds niet te begrijpen dat het financieel een groot drama is.
Dan is het gewoon heel goed dat we toch 3 nieuwe spelers hebben kunnen presenteren, waarvan ik denk dat zowiezo 2 iets kunnen toevoegen. Dan heeft Feijenoord in mijn opinie gewoon het maximale gepresteerd.

Tuurlijk moet Feijenoord veel hoger nastreven dan een plek 7, ik acht deze selectie ook gewoon sterk genoeg om bij de bovenste 5 mee te draaien. Maar we moeten allemaal wel beseffen waar de club vandaan komt en waar we nu staan. Veels te veel supporters doen veels te luchtig over onze financiele situatie.

Ik vind het op orde brengen van de (financiele) organisatie momenteel belangrijker dan de klassering, al gaan deze ook deels hand in hand.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_70637114
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:

Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:36:20 #21
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70638821
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

We hebben het wel over Barendrecht he
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_70639266
Is er al iets bekend over de kaartverkoop voor Lissabon? Op sporting.pt en feyenoord.nl is niks te vinden.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:15:04 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70640816
Kunnen we Cissé niet meteen met een paar miljoen winst door verkopen?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:52:04 #24
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70641635
Is het nou echt rond dan hij had toch een contract bij FC TWENTE getekend ?
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_70642619
Eh?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:29:56 #26
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_70643953
Gaat niet echt lekker volgens Rijnmond. Barendrecht heeft de beste kansen gehad.

-edit: Feijenoord scoort.
pi_70644025
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef NoizEkick het volgende:
Gaat niet echt lekker volgens Rijnmond. Barendrecht heeft de beste kansen gehad.

-edit: Feijenoord scoort.
Typerend, kut voetballen maar toch scoren (en hopelijk winnen )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:04:59 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70645053
Rust
Stadion: De Bongerd
Toeschouwers: 3500
BVV Barendrecht 0-2 (0-2) Feyenoord

0-1 Jon Dahl Tomasson 23'
0-2 Jon Dahl Tomasson 28'
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:23:43 #29
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_70645620
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al iets bekend over de kaartverkoop voor Lissabon? Op sporting.pt en feyenoord.nl is niks te vinden.
Die zal je toch wel aan het stadion kennen kopen daar, net of die wedstrijd uitverkocht is.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:40:36 #30
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_70647732
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rust
Stadion: De Bongerd
Toeschouwers: 3500
BVV Barendrecht 0-2 (0-2) Feyenoord

0-1 Jon Dahl Tomasson 23'
0-2 Jon Dahl Tomasson 28'
Feyenoord
pi_70647872
quote:
Feyenoord nu wel langs Barendrecht
BARENDRECHT - Feyenoord heeft een nieuwe blamage tegen de amateurs van Barendrecht voorkomen. Dankzij twee doelpunten van Jon Dahl Tomasson wonnen de Rotterdammers het oefenduel zaterdag met 0-2.

Tomasson viert zijn goal. FOTO MARCO DE SWART
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 2-1 van Barendrecht.

Mario Been hechtte veel waarde aan een overwinning. De nieuwe trainer van Feyenoord woont in Barendrecht. (ANP)
In elk geval een betere start dan vorig jaar.
-
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 juli 2009 @ 19:06:13 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_70648388
Gefeliciteerd met deze geweldige zege. Beter begin dan vorig jaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:14:47 #33
53267 TC03
pi_70648615
0-2, geweldig.
pi_70648937
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:14 schreef TC03 het volgende:
0-2, geweldig.
Boeiend
pi_70649401
quote:
Mario Been hield zich voor de microfoon van Radio Rijnmond enigszins op de vlakte over de komst van Sekou Cissé. Volgens Been is Feyenoord hem op dit moment aan het traceren, zodat hij binnen nu en een paar dagen naar Nederland kan komen voor de medische keuring bij Feyenoord.

Volgens enkele geruchten landt Cissé morgen al in Parijs, waarna hij richting Rotterdam vertrekt om gekeurd te worden en zijn krabbel te zetten onder een vierjarig contract.
Hij is nu al zoek
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_70649622
Gewonnen
pi_70650429
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Barendrecht kan mee onderin de JL, dus wat dat betreft.....

Vandaag was het Barendrecht - Feyenoord.

Fietscombi genomen naar de Bongerd in verband met de te verwachten parkeerdrukte. Dat bleek een goede beslissing. Bij aankomst rond half drie bleek het al behoorlijk vol. Naar schatting waren er vanmiddag vierduizend man op het zonovergoten sportpark van de zaterdaghoofdklasser, waar Feyenoord vorig seizoen nog met 2-1 onderuit ging. Dat mocht volgens Mario Been, zelf Barendrechter, nu niet gebeuren, anders kon hij nooit meer boodschappen doen daar.

Veel mensen hadden ook de moeite genomen de voorwedstrijd te bekijken. Die ging tussen een team van bekende regio'ers en een team van Trust. Dat bedrijf had de veiling gewonnen om de voorwedstrijd te mogen spelen. Het geld ging naar de stichting van Sander de Kramer, voor hulp in arme delen van de wereld. Verder had Barendrecht op elke hoek een drankbarretje gezet en vloeide de drank dus rijkelijk.

Vooraf nog interviews met Been en Jack van den Berg, al stelde dat weinig voor. John de Wolf lulde zich alsnog de eretribune op en parachutisten landden met drie vlaggen op het veld. Goed, alles was dus klaar voor deze pot.

Feyenoord begon met Darley op doel, achterin Dani Fernández, Nieveld, Hofland en De Cler, een middenveld met Landzaat, Tomasson en Van Bronckhorst en voorin Slory, Makaay en Biseswar. Barendrecht vooral met de spelers die vorig seizoen knap derde werden in de hoofdklasse A van de zaterdagamateurs en de landelijke beker wonnen.

De eerste twintig minuten waren voor het goed ingespeelde Barendrecht, dat middels Alex van Dommelen en twee keer nieuweling Miquel "Mikki" Lopes Silva de beste kansen kreeg. De eerste echt goede aanval van Feyenoord leverde wel direct een goal op. Tomasson met 0-1, na een voorzet van Slory. Vervolgens een drinkpauze - mietjes, volgens enkele Feyenoord-fans!- en daarna Tomasson met een fraaie lob voor 0-2. Feyenoord was toen beter en het was aan doelman Edwin van Zwieteren te danken dat het bij rust nog altijd 0-2 was.

Toen begon aan beide kanten het wisselen en dat maakte de match er niet beter op. Fer kwam, Wijnaldum, Pedro, Leerdam, Janota, Pattinama, Tiendalli. Wijnaldum liet af en toe aardige dingen zien, Pattinama ook soms, maar vaak ging men of te lang door of maakte men de juiste keuze. Kort gezegd had de tweede helft schriftelijk afgedaan kunnen worden. Desondanks toch een geslaagde middag voor iedereen. Barendrecht veel omzet, een draaglijke nederlaag en in de eerste fase goed spel, Feyenoord de revanche voor vorig jaar. Desondanks waren enkele supporters toch wel teleurgesteld in hun helden, wat op zich ook niet heel verrassend was.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 juli 2009 @ 11:38:08 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70662174
quote:
Trainer kan dorp nog in om boodschappen te doen

Mario Been tevreden man

door Jeroen Kapteijns
BARENDRECHT - Feyenoord-trainer Mario Been kan terugkijken op een vlekkeloos verlopen eerste deel van de voorbereiding. ,,Er is hard gewerkt, maar we gaan toch met een bus vol fitte spelers naar het trainingskamp in Limburg. Heel belangrijk", aldus Been na de 2-0 zege (2x Jon Dahl Tomasson) op Barendrecht.

De score viel bescheiden uit tegen de hoofdklasser uit Beens woonplaats, maar stak positief af tegen de afgang een jaar eerder (2-1 nederlaag). Landzaat: ,,De trainer drukte ons vooraf op het hart dat zoiets niet mocht gebeuren, omdat hij nog wel het dorp in wilde om boodschappen te doen."

De contouren van het Feyenoord van Been worden steeds duidelijker. Hij hecht veel waarde aan de inbreng van meevoetballende backs en wil op de flanken snelle buitenspelers hebben.

Tegen Barendrecht waren dat in de eerste helft Andwélé Slory en Diego Biseswar. Vorig seizoen speelde Georginio Wijnaldum vaak op rechts, maar Been ziet in hem een middenvelder. Been: ,,Het wordt dringen als je al onze middenvelders ziet."

Extra aandacht heeft Been voor de rol van spits Roy Makaay. ,,De kwaliteit van Makaay is goals maken. Daarom wil ik dat hij dicht rond het zestienmetergebied speelt en niet weg trekt uit de spits. Bovendien is hij hard nodig als we moeilijkheden hebben om aan voetballen toe te komen. Dan moet hij aanspeelpunt zijn."

Barendrecht - Feyenoord 0-2 (0-2). Doelpunten: Tomasson 2.
Opstelling was:

Rob van Dijk('46 Darley)

Daniel Fernandez ('64 Tiendalli) - Norichio Nieveld('46 Leerdam) - Kevin Hofland - Tim de Cler

-------------------Giovanni van Bronckhorst - Denny Landzaat ('58 Pattinama)--------------------

Andwele Slory ('58 Leroy Fer) - Jon Dahl Tomasson ('46 Wijnaldum) - Roy Makaay (64' Luis Pedro) - Diego Biseswar ('46 Janota)

Denk, gezien de opstelling dat Feijenoord in een soort van 4-2-3-1 gaat spelen.

Mulder mag trouwens verhuurd worden volgens Been.
Elite
Tegen TTIP
pi_70662291
Met ons spelersmateriaal is dat ook niet al te verbazingwekkend, maar het is en blijft wachten op een serieuze test. Cissé aantrekken zou geen kwaad kunnen, aangezien Biseswar en Slory beide niet al te consisten zijn.
pi_70662562
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Opstelling was:

Rob van Dijk('46 Darley)

Daniel Fernandez ('64 Tiendalli) - Norichio Nieveld('46 Leerdam) - Kevin Hofland - Tim de Cler

-------------------Giovanni van Bronckhorst - Denny Landzaat ('58 Pattinama)--------------------

Andwele Slory ('58 Leroy Fer) - Jon Dahl Tomasson ('46 Wijnaldum) - Roy Makaay (64' Luis Pedro) - Diego Biseswar ('46 Janota)

Denk, gezien de opstelling dat Feijenoord in een soort van 4-2-3-1 gaat spelen.

Ik ben wel voorstander van 4-2-3-1, goed systeem (mits de linie van 3 goed omschakelt).
pi_70662621
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef Happel het volgende:
Nieuwe keeper komende week dus? Of zouden ze het gaan proberen met Van Dijk en Darley?
-
  zondag 5 juli 2009 @ 12:20:18 #42
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70663180
Rob van dijk doe toch normaal.
Die man hadden we nooit voor de tweede keer moeten halen.
Dat is een RKC keeper..
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zondag 5 juli 2009 @ 12:28:05 #43
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70663383
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Barendrecht kan mee onderin de JL, dus wat dat betreft.....
Mja, goed, dat is ongeveer Feyenoord's niveau inmiddels, dus knap werk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_70664195
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:20 schreef StefanoSanders het volgende:
Rob van dijk doe toch normaal.
Die man hadden we nooit voor de tweede keer moeten halen.
Dat is een RKC keeper..
Mwoah hij was niets minder dan Timmer afgelopen seizoen. Maar goed, moet idd geen eerste keeper worden komend seizoen.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 13:03:00 #45
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70664400
Mulder verhuren? Dan moet er nog wel iemand bij neem ik aan. Darley en van Dijk lijkt me niet voldoende.
><(({°>
  zondag 5 juli 2009 @ 13:52:23 #46
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_70665778
quote:
Feyenoord stalt nog twee spelers bij Excelsior

05 juli 2009

Feyenoord heeft ook Tobias Waisapij en Voitek Machek ondergebracht bij Excelsior. De talentvolle spelers verhuizen voor één jaar op huurbasis naar de Rotterdammers.

Eerder werd al bekend dat de Stadionclub Kermit Erasmus, Mitchell Schet en Kevin Wattamaleo voor één jaargang uitleent aan de Kralingers, met wie Feyenoord een hernieuwd samenwerkingsverband heeft. Trainer Mario Been sluit niet uit dat er deze zomer nog meer spelers verhuurd worden aan Excelsior.
Nog ff en excelsior kan een heel elftal Feyenoorder opstellen..
pi_70665879
pi_70666880
Cissé is binnen, zie Feyenoord.nl
quote:
05-07-2009 FEYENOORD VERWELKOMT SEKOU CISSE

Mario Been heeft vandaag in Rotterdam Sekou Cissé de hand geschud en verwelkomd als Feyenoorder. In de loop van de (zon)dag zal de 24-jarige aanvaller nog medisch worden gekeurd. Er van uitgaande dat Cissé deze keuring goed doorstaat, gaat hij morgen al mee met de selectie naar Limburg waar Feyenoord komende week een trainingskamp afwerkt en twee oefenwedstrijden speelt.

Cissé, die overkomt van Roda JC en waarmee Feyenoord een contract voor vijf jaar is overeengekomen, is na de verdedigers Dani Fernandez en Aleksandar Ignjatovic, de derde nieuwe aanwinst die de stadionclub heeft kunnen aantrekken dankzij externe financiers.

Mario Been is uiteraard zeer tevreden met de komst van de aanvaller. ´Cissé had meerdere opties. Ik ben blij dat hij uiteindelijk voor ons heeft gekozen.´

Ook de speler zelf toonde zich zeer verheugd over de transfer. Cissé: ´Ik ben blij dat het nu rond is. Het is altijd mijn grote wens geweest om bij een echte topclub te voetballen. Die droom komt nu uit.´
-
  zondag 5 juli 2009 @ 14:36:12 #49
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70667048
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef ursel het volgende:

[..]

Nog ff en excelsior kan een heel elftal Feyenoorder opstellen..
Het zullen er vast nog wel meer worden hoor. Denk dat er nog wel 3 jongens naar Excelsior gaan. Daarom zijn de excelsior-fans hier ook niet bepaald blij mee...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 5 juli 2009 @ 14:36:49 #50
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70667067
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]

Jij zit ook echt levenloos te F5-en he
  zondag 5 juli 2009 @ 14:46:03 #51
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70667312
quote:
[..]

Goede aankoop van Feijenoord
Ik ben inmiddels overleden
pi_70667358
Goede zaak. Sterk aan de bal en een goed schot.
Welkom
pi_70667485
Nog mensen die gisteren op de zonovergoten Bongerd zijn geweest?

Stonden een paar Feyenoord-supporters achter mij de boel van commentaar te voorzien, die waren niet al tevreden.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 juli 2009 @ 14:55:01 #54
53267 TC03
pi_70667553
Yes.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:55:40 #55
123545 DatMeenJeNiet
pi_70667573
quote:
Feyenoord.nl meldt dat tijdens het trainingskamp in Limburg de Slowaakse doelman Kamil Contofalsky getest zal worden. De 31-jarige Contofalsky staat al sinds 2003 onder contract bij het Russische Zenit Sint Petersburg, waar hij om de plek onder lat streed met Vyacheslav Malafeev. Met Zenit won de 1 meter 90 grote Contofalsky de Russische landstitel (2007), de UEFA Cup en de Europese Supercup. De doelman speelde eerder voor Bohemians Praag, FC Kosice en Dukla Trencin. Hij kwam tot dusver 34 keer uit voor de nationale ploeg van Slowakije.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:56:06 #56
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70667587
quote:
[..]
2000 light years from home
pi_70667595
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die gisteren op de zonovergoten Bongerd zijn geweest?

Stonden een paar Feyenoord-supporters achter mij de boel van commentaar te voorzien, die waren niet al tevreden.
Hehe typische oude Feyenoord-mannetjes? Halve medische encyclopedie zeker ook voorbij gekomen? Heb jij het als Ajacied trouwens niet zwaar in je omgeving?
-
pi_70667601
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hm, ben benieuwd!
pi_70667645
quote:

[..]

Ah, zoiets was wel te verwachten. Denk dat we volgende week een keeper hebben, hopen dat ze kunnen verrassen met Vorm of Velthuizen maar ben er bang voor.

Waterman heeft hopelijk al een nieuwe club?
-
pi_70667701
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hehe typische oude Feyenoord-mannetjes? Halve medische encyclopedie zeker ook voorbij gekomen? Heb jij het als Ajacied trouwens niet zwaar in je omgeving?
Niet eens zo heel oud hoor, paar gastjes van rond de twintig en dan één vader van hen denk ik. Elke goede actie van De Cler werd met verbazing aangekeken en verder ontdekten ze in de persoon van Pacho Makaya bij Barendrecht een look-a-like van Chris Gyan.
www.thuisuiteten.nl
pi_70667766
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ah, zoiets was wel te verwachten. Denk dat we volgende week een keeper hebben, hopen dat ze kunnen verrassen met Vorm of Velthuizen maar ben er bang voor.

Waterman heeft hopelijk al een nieuwe club?
Ja, heeft getekend bij ADO den Haag.
Met heel mijn hart.
pi_70667873
Typisch Feyenoord supporters.Lekker zeiken.
pi_70667919
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Ja, heeft getekend bij ADO den Haag.
Mooi. Leuke club voor hem, niets voor Feyenoord.
-
pi_70668188
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Goede aankoop van Feijenoord
Moet nog blijken, maar het feit dat Ajax, Twente en PSV hem wilden plus dat Beenhakker en Been wel weten wat ze doen zegt me eigenlijk wel dat je deze speler sowieso niet met verlies zal verkopen.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 15:38:14 #65
53267 TC03
pi_70668721
Cissé is een sterke en snelle speler die bij Ivoorkust in de basis staat samen met Drogba. Dat houdt je marktwaarde sowieso op peil. Zie Charisteas, die ene goal in de EK-finale van 2004 heeft zijn carrière ook in de stand gehouden waardoor hij nu nog steeds in de Bundesliga speelt terwijl hij nooit scoort.
pi_70668934
Ik zie het liefste een Nederlands-sprekende keeper, maar als die niet haalbaar zijn dan maar hopen op een goede vervanger van Dudek.

Ben benieuwd naar Cisse.
pi_70668981
Overigens dacht een maat van mij (noob-ajaxied) dat we Djibrill Cisse binnen hadden
pi_70669050
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef TC03 het volgende:
Cissé is een sterke en snelle speler die bij Ivoorkust in de basis staat samen met Drogba. Dat houdt je marktwaarde sowieso op peil. Zie Charisteas, die ene goal in de EK-finale van 2004 heeft zijn carrière ook in de stand gehouden waardoor hij nu nog steeds in de Bundesliga speelt terwijl hij nooit scoort.
Idd. Verschil is dat Harry 1 belangrijke goal maakte op z'n 27e (? ofzo) en Cissé nog gewoon een jong talent is.
-
pi_70669111
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef TN-FR het volgende:
Overigens dacht een maat van mij (noob-ajaxied) dat we Djibrill Cisse binnen hadden

Ach ja, als Panathinaikos hem kan halen is ie nou ook weer niet zo onhaalbaar.

Zijn al die Cissé's trouwens familie van elkaar?
-
pi_70669215
Ze zijn toch allemaal brada's van elkaar
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 16:05:07 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70669613
Toch netjes, om Cissé voor Twente en ajax weg te kapen, als club die diep in de schulden zit.
En het zegt ook wel wat dat Cissé zelf liever naar Feyenoord gaat dan naar het CL spelende Twente. Het blijven boeren natuurlijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 5 juli 2009 @ 16:12:39 #72
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70669900
goede aankoop die Cisse
  zondag 5 juli 2009 @ 16:13:59 #73
123545 DatMeenJeNiet
pi_70669946
quote:
Feyenoord haalt keeper van Zenit
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - De Slowaakse international Kamil Contofalsky is de voornaamste kandidaat om dit seizoen de eerste keeper te worden van Feyenoord.

De 31-jarige doelman van Zenit Sint Petersburg gaat vandaag mee op trainingskamp naar Limburg, waar hij deze week de kans krijgt om een contract in de wacht te slepen.

Door de komst van de ervaren Slowaak is er geen plaats meer voor Erwin Mulder. De jeugdinternational wordt net als vorig seizoen verhuurd aan Excelsior.

De transfervrije Contofalsky is bij de club van Dick Advocaat tweede keus achter Russisch international Vyacheslav Malafeev.

Bij Feyenoord hoopt de 1.91 meter lange doelman zijn deelname aan het WK in Zuid-Afrika veilig te stellen. Slowakije heeft uitstekende vooruitzichten om zich te plaatsen. Het land staat aan de leiding in groep 3, de poule waarin ook het Polen van Leo Beenhakker actief is.

Contofalsky begon zijn loopbaan bij FC Kosice, in 1997 tegenstander van Feyenoord in de Champions League, en speelde ook voor Bohemians Praag. In Rusland werkte hij onder Dick Advocaat en Cor Pot. ,,We hebben met Advocaat en Pot contact gehad,’’ zegt Feyenoord-trainer Mario Been. ,,Van hen hebben we hele goede berichten gehoord.’’

Hoewel Feyenoord met Rob van Dijk, Erwin Mulder en de Braziliaan Darley reeds drie keepers onder contract heeft staan, hebben Beenhakker en Been er nooit een geheim van gemaakt dat ze het liefst nog een ervaren rot wilden aantrekken. De 40-jarige Van Dijk wordt gezien als ideale stand-in. In de talentvolle Mulder en Darley heeft Feyenoord veel vertrouwen, maar volgens de technische staf zijn beiden nog niet klaar voor het grote werk.

Omdat Mulder stilstaat in zijn ontwikkeling als hij dit seizoen op de bank terecht komt, wil Feyenoord de jeugdinternational verhuren. Bij voorkeur aan een eredivisionist. Probleem is echter dat vrijwel alle clubs zijn voorzien. ,,Sparta zoekt nog een keeper,’’ weet Been. ,,Ik heb tegen Mulder gezegd dat hij in elk geval naar Excelsior kan.’’

Mulder gaat niet mee naar Limburg, maar meldt zich vandaag op Woudestein. ,,Zonder tegenzin,’’ zegt hij. ,,Het liefst word ik verhuurd aan een eredivisieclub, maar dat zit er op dit moment niet in. Ik moet afwachten tot 31 augustus. Ik heb in elk geval de garantie dat ik bij Excelsior kan spelen. Dat is beter dan bij de beloftes van Feyenoord.’’

De komst van Contofalsky wordt mogelijk gemaakt door de groep investeerders die eerder Dani Fernandez, Aleksandar Ignjatovic en Sekou Cissé binnen haalden. Naast een doelman is Feyenoord ook nog op zoek naar een aanvaller.
Het AD verwacht dus dat dit een transfer wordt. Ben benieuwd...
pi_70669960
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
Toch netjes, om Cissé voor Twente en ajax weg te kapen, als club die diep in de schulden zit.
En het zegt ook wel wat dat Cissé zelf liever naar Feyenoord gaat dan naar het CL spelende Twente. Het blijven boeren natuurlijk.
-edit-

[ Bericht 22% gewijzigd door BliksemSchigt op 05-07-2009 17:39:38 ]
pi_70669967
quote:

[..]

Zo'n soort keeper zal het dan wel weer worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_70670062
Zal die vent nou echt zoveel beter zijn dan Van Dijk?
Anders heeft het ook geen zin om 'm te contracteren lijkt mij.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:33:04 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70670623
Wat zijn Twente-supporters toch ongelofelijk arrogant, daar kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren .
2000 light years from home
pi_70670781
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef Merkie het volgende:
Wat zijn Twente-supporters toch ongelofelijk arrogant, daar kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren .
Ik vind dat wel meevallen.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 16:46:13 #79
53267 TC03
pi_70671065
FC Twente en haar supporters: ! Althans, op internet.
  zondag 5 juli 2009 @ 17:20:12 #80
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70672412
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:14 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Zo'n soort keeper zal het dan wel weer worden.
Niks mis mee lijkt me, laat hem maar lekker de concurrentiestrijd met Van Dijk aangaan, wat ik een prima keeper vind.
pi_70673287
Rare aankoop zou die keeper zijn, vind ik dan persoonlijk .

Gooi dan lekker Mulder voor de leeuwen...
  zondag 5 juli 2009 @ 17:44:57 #82
123545 DatMeenJeNiet
pi_70673404
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

Waarom?

Sinds er sprake is van het feit dat hij eerste keeper kan worden volgend seizoen, valt ie alleen maar op in onzekerheid. Zowel bij Excelsior als ook in Toulon..

Contofalsky heb ik één keer in actie gezien tegen Besiktas... toen deed hij het heeeel aardig. En nja, tweede keeper van Zenit ben je niet voor niets, dan kan je over het algemeen wel wat. En gekocht is ie natuurlijk nog niet.
pi_70673477
quote:

Nee. Ik weet het met Mulder nog zo niet...
-
pi_70673622
quote:
Internet, en zeker FOK!, zegt niets over hele groeperingen joh.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 05-07-2009 18:00:04 ]
-
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 17:56:13 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70673738
De keeperspositie is een beetje linke plek om een gokje mee te nemen. Mulder heeft nog zó weinig ervaring.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70673951
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
De keeperspositie is een beetje linke plek om een gokje mee te nemen. Mulder heeft nog zó weinig ervaring.
Precies. En zoals ik al eerder zei: als je bij Feyenoord eerste keeper wil zijn zul je je in de eerste divisie echt enorm moeten onderscheiden. Hij deed het niet slecht, maar toch wil ik hem eerst nog een jaartje op iets hoger niveau zien.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 18:04:37 #87
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70674026
Liever een spits dan een keeper.
pi_70674070
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Meen je dat? We hebben aardig wat aanvallers nu. Tomasson kan ook nog in de spits he?
-
  zondag 5 juli 2009 @ 18:06:41 #89
53267 TC03
pi_70674100
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
pi_70674105
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
Het blijven boeren natuurlijk.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:13:46 #91
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70674338
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Meen je dat? We hebben aardig wat aanvallers nu. Tomasson kan ook nog in de spits he?
we hebben nog altijd maar 1 echte spits. Tomasson en Cisse zijn meer mensen voor om Makaay heen. Biseswar en Slory zijn meer noodspitsen.

Ik denk dat Van Dijk en Mulder samen met Darley echt wel kunnen concurreren en met een goede verdediging voor zich (dus geen Greene en Lucis en zo min mogelijk Hofland) goed genoeg zijn!
pi_70674343
Feyenoord.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 18:14:40 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70674369
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

En nog eentje.

Maar het is denk ik écht de reden dat Cissé niet naar Twente gaat maar naar Feyenoord. Feyenood heeft minder geld, speelt niet Europees, heeft geen betere selectie. Maar aan Twente kleeft een provinciaal imago. Ondanks dat Twente het sportief beter doet dan Feyenoord, is het voor een voetballer een grotere eer om voor Feyenoord te mogen voetballen dan voor Twente. Ook in Ivoorkust: Feyenoord kennen ze daar wel maar Twente niet.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:15:48 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70674414
Zou niet eens een verkeerde aankoop zijn die C-sky van Zenit. Durf te wedden dat hij ook wel wat beter is dan Rob van Dijk. Die is nooit verder gekomen RKC. Tweede keeper achter Malafeev is geen schande, dat is echt een goede.

En Twente is niks en krijgen inderdaad een steeds grotere bek.

[ Bericht 14% gewijzigd door Happel op 05-07-2009 18:16:17 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_70674495
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
Maar het is denk ik écht de reden dat Cissé niet naar Twente gaat maar naar Feyenoord. Feyenood heeft minder geld, speelt niet Europees, heeft geen betere selectie.
Feyenoord heeft minder geld, maar de transfers worden bekostigd door externe personen. Het is dus best mogelijk dat hij bij Feyenoord meer gaat verdienen dan hij bij Twente zou kunnen opstrijken.
quote:
Maar aan Twente kleeft een provinciaal imago. Ondanks dat Twente het sportief beter doet dan Feyenoord, is het voor een voetballer een grotere eer om voor Feyenoord te mogen voetballen dan voor Twente. Ook in Ivoorkust: Feyenoord kennen ze daar wel maar Twente niet.
Klopt. Twente doet het nu een paar jaar leuk en aardig, maar het blijft voorlopig een provincieclub.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:19:07 #96
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70674500
En zoals ik een tijdje terug al riep: Cisse zal echt wel even met de gebroeders Kalou hebben gepraat.
pi_70674580
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
En zoals ik een tijdje terug al riep: Cisse zal echt wel even met de gebroeders Kalou hebben gepraat.
Zijn die niet alle 2 lichtelijk geirriteerd over Feyenoord?
-
  zondag 5 juli 2009 @ 18:23:55 #98
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70674607
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zijn die niet alle 2 lichtelijk geirriteerd over Feyenoord?
Waarom?
  zondag 5 juli 2009 @ 18:25:44 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70674651
Inderdaad, beide zijn gewoon op een normale manier weg gegaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_70674700
Nou ja, Salomon ging toch niet helemaal lekker weg? En ik meende dat Bonaventure een beetje beledigd was dat Feyenoord hem niet terughaalde voordat ie naar Heerenveen ging.

Maar het zal wel meevallen idd.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 18:28:02 #101
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70674709
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:25 schreef Happel het volgende:
Inderdaad, beide zijn gewoon op een normale manier weg gegaan.
Wou zeggen. Alleen wou Kalou sr. iets eerder weg maar dr waren geen clubs voor hem na kampioenschap in 99 en uefa cup.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:44:06 #102
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70675140
Veelbelovend, het 2e resultaat op Google Images voor die Slowaakse keeper.
><(({°>
pi_70675191
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:44 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
-
pi_70676318
Hopelijk heeft hij hem net lichtelijk getoucheerd dat de bal naast gaat.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:43:01 #105
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70677491
Nee man, hij stopt 'm met z'n rug! Baas!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 5 juli 2009 @ 19:45:57 #106
17328 methodmich
Nummer 10
pi_70677609
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef Happel het volgende:
Zou niet eens een verkeerde aankoop zijn die C-sky van Zenit. Durf te wedden dat hij ook wel wat beter is dan Rob van Dijk. Die is nooit verder gekomen RKC. Tweede keeper achter Malafeev is geen schande, dat is echt een goede.

En hoewel niet alleszeggend is ie toch ook niet voor niets meervoudig international van Slowakije. Die kunnen best aardig ballen daar.

Ik zou niet eens gek opkijken trouwens als Mulder bij Sparta terecht zou komen. Peter Bonthuis liep immers ook op de Bongerd gisteren en Mulder moet toch hoger gaan spelen dan nog een jaar Excelsior, wil hij zich echt goed verder kunnen ontwikkelen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 juli 2009 @ 19:46:37 #107
53267 TC03
pi_70677636
quote:
[ afbeelding ]
pi_70677638
Gefeliciteerd met Cissé, denk dat het een goeie word.
pi_70678483
quote:

Aankoop? Hij is transfervrij
  zondag 5 juli 2009 @ 20:39:47 #110
53267 TC03
pi_70679365
Vraag me alleen af in welke salarisschaal een ex-Zenit-speler valt, ook al is het slechts de tweede keeper.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:33:55 #111
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70681257
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Typisch Feyenoord supporters.Lekker zeiken.

Ik ben anders reuze tevreden al hoor .

Moet zeggen dat ik Cissé zo bijzonder niet vind, zeker niet als je kijkt naar z'n statistieken van voorgaande jaren, maar dat Twente en Ajax er ook achteraan zaten zegt wel wat lijkt me. Ik had gehoopt dat Beenhakker nog wel een toptalentje wist in polen voor 300.000 ofzo, maar denk dat we hier allang blij mee mogen zijn.

Vooral het feit dat we aankopen kunnen doen, zonder geld, zonder daarbij veel risico te lopen stemt me al bijzonder tevreden.
pi_70681319
Hoe zit het met die Poolse aanvoerder die zo goedkoop kon komen? Hoor je ook niets meer van.
-
pi_70681355
quote:
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef TC03 het volgende:
FC Twente en haar supporters: ! Althans, op internet.
Mis ik iets
quote:
[ afbeelding ]

Benieuwd of het wat is...
pi_70681505
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef Ruud het volgende:

[..]

[..]

Mis ik iets
Waren reacties op een post die nu ge-edit is.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 22:34:29 #115
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70683727
quote:
Met Sekou Cissé dachten de Tukkers al een vervanger in huis te hebben gehaald. Dit liep echter anders. "Tegen het salaris wat hij bij Feyenoord krijgt, kunnen wij niet op", aldus Munsterman.
pi_70683784
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hehe is dit frustratie of zal Cissé echt zoveel gaan verdienen? Ze gaan toch niet weer door met hetzelfde gekut als de afgelopen 2 jaar?
-
  zondag 5 juli 2009 @ 22:36:47 #117
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70683845
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:35 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met die Poolse aanvoerder die zo goedkoop kon komen? Hoor je ook niets meer van.
Wat ben jij af en toe een schijtirritant zeikjong zeg! Weest nou eens tevreden!

We hebben 3, voor dit Feyenoord, hele nette aanwinsten gehaald, waarbij wordt gewerkt met een volgorde naar prioriteit omdat niet duidelijk is wat financieel mogelijk is. Een middenvelder staat onderaan de prioriteitenlijst. Vorige maand is dat ook al duidelijk gemeld; interessante speler, maar eerst andere posities versterken. Ik zie hem ook graag komen, maar we hebben gewoon al veel middenvelders. Als landzaadbal oprot ofzo, dan zullen ze vast nog een keer kijken of hij kan worden gehaald.
  zondag 5 juli 2009 @ 22:37:47 #118
123545 DatMeenJeNiet
pi_70683887
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hehe is dit frustratie of zal Cissé echt zoveel gaan verdienen? Ze gaan toch niet weer door met hetzelfde gekut als de afgelopen 2 jaar?
Hij wilt geen gezichtsverlies lijden en dus komt hij met deze bullshit.

Van Geel ging hem met Landzaat al voor.
pi_70683891
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Wat ben jij een schijtirritant zeikjong zeg! Weest nou eens tevreden!
Doe eens relaxed man. Ik vraag het me gewoon af.
quote:
We hebben 3, voor dit Feyenoord, hele nette aanwinsten gehaald, waarbij wordt gewerkt met een volgorde naar prioriteit omdat niet duidelijk is wat financieel mogelijk is. Een middenvelder staat onderaan de prioriteitenlijst. Ik zie hem ook graag komen, maar we hebben gewoon al veel middenvelders. Als landzaadbal oprot ofzo, dan zullen ze vast nog een keer kijken of hij kan worden gehaald.
Dat zou kunnen ja.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 22:38:34 #120
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70683926
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
We hebben 3, voor dit Feyenoord, hele nette aanwinsten gehaald,
Dat moet eerst maar eens blijken.
Fernandez, Cisse en die keeper lijken op het oog goede versterkingen. Die verdediger lijkt me niet veel...
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 22:39:15 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70683949
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:33 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik ben anders reuze tevreden al hoor .

Moet zeggen dat ik Cissé zo bijzonder niet vind, zeker niet als je kijkt naar z'n statistieken van voorgaande jaren, maar dat Twente en Ajax er ook achteraan zaten zegt wel wat lijkt me. Ik had gehoopt dat Beenhakker nog wel een toptalentje wist in polen voor 300.000 ofzo, maar denk dat we hier allang blij mee mogen zijn.

Vooral het feit dat we aankopen kunnen doen, zonder geld, zonder daarbij veel risico te lopen stemt me al bijzonder tevreden.
Hij heeft niet zo veel gescoord bij Roda, maar omringd door betere spelers wordt het ook een ander verhaal.. voor Ivoorkust heeft hij er 5 ingelegd in 8 wedstrijden, terwijl Drogba daar "de" spits is.
pi_70683981
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Fernandez, Cisse en die keeper lijken op het oog goede versterkingen. Die verdediger lijkt me niet veel...
Tsja, hij moet toch wel wat kunnen? Anders haal je hem niet helemaal uit Verweggistan.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 22:41:01 #123
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70684019
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tsja, hij moet toch wel wat kunnen? Anders haal je hem niet helemaal uit Verweggistan.
Polen bedoel je?
pi_70684025
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hij wilt geen gezichtsverlies lijden en dus komt hij met deze bullshit.

Van Geel ging hem met Landzaat al voor.
Als Van Geel hetzelfde zei over Landzaat, had ie wel een punt

Maar goed, die Munsterman vertrouw ik voor geen meter.
pi_70684105
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Polen bedoel je?
Ow, speelde die in Polen... Dacht nog verder. Maar goed, dan blijft het hetzelfde verhaal. Hij zal wel van meerwaarde zijn.
-
pi_70684127
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef Ruud het volgende:

[..]

Als Van Geel hetzelfde zei over Landzaat, had ie wel een punt

Maar goed, die Munsterman vertrouw ik voor geen meter.
Of misschien hadden ze bij Twente gewoon niet veel salaris voor hem over en werd ie echt voor de breedte gehaald.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 22:45:27 #127
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70684182
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat kan altijd. Zoals het zich nu aan laat zien heeft Feyenoord gewoon aardige aankopen gedaan, waar het voor de zomer er op leek alsof er totaal niets mogelijk was. Die verdediger is daarbij met een slimme constructie gehaald, dus weinig risico.

In de positie waar Feyenoord nu zit kun je niet meer eisen.
  zondag 5 juli 2009 @ 22:46:07 #128
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70684205
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ow, speelde die in Polen... Dacht nog verder. Maar goed, dan blijft het hetzelfde verhaal. Hij zal wel van meerwaarde zijn.
Hij hoeft niet van meerwaarde te zijn, liever wel natuurlijk. Stuur je hem na een jaar weer terug. Ik ben sceptisch over zijn kwaliteiten maar je hoeft weinig salaris te betalen (binnen EU) en je hebt een optie tot koop.

Zoals al eerder opgemerkt werd: creativiteit is momenteel het sleutelwoord.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 22:46:34 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70684218
quote:

[..]

Of misschien hadden ze bij Twente gewoon niet veel salaris voor hem over en werd ie echt voor de breedte gehaald.
Dan deden ze wel heel erg veel moeite om hem binnen te halen, als hij niet eens zeker van een basisplaats zou zijn.
Twente heeft het gewoon afgelegd tegen Feyenoord, dat is niet leuk en dus wordt het op het salaris gegooid terwijl de uitstraling van Feyenoord en om de week spelen voor 50.000 mand de doorslag hebben gegeven.
pi_70684231
quote:

[..]

Beetje raar als hij als vervanger van Elia zou worden gehaald.
Dus zeker niet voor de bank.
pi_70684250
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan deden ze wel heel erg veel moeite om hem binnen te halen, als hij niet eens zeker van een basisplaats zou zijn.
Twente heeft het gewoon afgelegd tegen Feyenoord, dat is niet leuk en dus wordt het op het salaris gegooid terwijl de uitstraling van Feyenoord en om de week spelen voor 50.000 mand de doorslag hebben gegeven.
Tsja, het is maar wat je afgelegd vindt. Straks zitten wij weer met een veels te dure speler erbij en de schuld loopt intussen ook weer op. Ik hoop echt dat ie iedereen verrast.
-
pi_70684261
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk dat als Twente veel meer geboden had hij wel voor Twente gekozen zou hebben eigenlijk.
  zondag 5 juli 2009 @ 22:53:04 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70684461
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Polen bedoel je?
Servië...

Maar wel weer typisch om hem bij voorbaat niets te vinden. Wacht nou gewoon eens af, voordat er een oordeel geveld wordt. Dan zijn er nog supporters die zich afvragen waarom er zoveel spelers falen bij Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 22:54:50 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70684527
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Denk dat als Twente veel meer geboden had hij wel voor Twente gekozen zou hebben eigenlijk.
Uiteindelijk wint het geld, als het verschil te groot wordt, dat denk ik ook wel. Maar het wil er bij mij niet in dat Twente "niet op kon" tegen het salaris wat Feyenoord bood, zoals die krantverkopert beweert.
pi_70684549
Mwoah je weet maar nooit.
-
  zondag 5 juli 2009 @ 22:56:20 #136
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70684582
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Servi...

Maar wel weer typisch om hem bij voorbaat niets te vinden. Wacht nou gewoon eens af, voordat er een oordeel geveld wordt. Dan zijn er nog supporters die zich afvragen waarom er zoveel spelers falen bij Feijenoord.
Kwam van Borac toch?

Van mij krijgt hij het vertrouwen hoor. Heb alleen wat minder vertrouwen in de scouting van Feyenoord
pi_70684648
quote:

[..]

Servië...

Ik denk dat het wel wat kan worden. En zo nee, dan pakt ie komende zomer de eerste vlucht terug.
-
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 23:00:25 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70684755
Ignjatovic zou maar zo een cultheld kunnen worden, omdat ie spijkerhard is maar 'streetwise' genoeg om niet steeds tegen rode kaarten aan te lopen.
Opbouwend... als ie de bal veilig inlevert bij iemand die daar beter in is, prima.
En mocht het toch tegenvallen, wordt de optie tot koop gewoon niet gelicht.
  zondag 5 juli 2009 @ 23:01:22 #139
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70684792
quote:
Dan zijn er nog supporters die zich afvragen waarom er zoveel spelers falen bij Feijenoord.
Dat komt eerder door de veel te hoge verwachtingen heb ik het idee.
Mensen denken dat we de nieuwe Emerton, Kalou en De Wolf binnen hebben. Laten we dat nou eerst maar eens afwachten...
  zondag 5 juli 2009 @ 23:03:30 #140
66130 Erasmusch
easy easy
pi_70684875
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 17:23 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Die zal je toch wel aan het stadion kennen kopen daar, net of die wedstrijd uitverkocht is.
Uiteraard, maar wil wel weten of het weer Coruna-prijzen zijn
  zondag 5 juli 2009 @ 23:04:09 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70684902
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:56 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Kwam van Borac toch?

Van mij krijgt hij het vertrouwen hoor. Heb alleen wat minder vertrouwen in de scouting van Feyenoord
FK Borac Cacak, ja.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 5 juli 2009 @ 23:08:18 #142
53267 TC03
pi_70685074
We zullen het allemaal wel zien. Als die keeper wat blijkt te zijn, heeft Feyenoord zich met minimale middelen op cruciale plaatsen ogenschijnlijk prima versterkt. Spelers afschrijven doe ik volgend jaar wel .
pi_70685949
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat komt eerder door de veel te hoge verwachtingen heb ik het idee.
Mensen denken dat we de nieuwe Emerton, Kalou en De Wolf binnen hebben. Laten we dat nou eerst maar eens afwachten...
Valt echt wel mee, ik vind Feyenoorders over het algemeen niet veeleisend richting hun spelers. Als je je best doet en je kop houdt, is het voor de meesten al goed genoeg...
-
pi_70686573
quote:
'Cissé kon bij Ajax en PSV meer verdienen'
De Zutphense spelersmakelaar Erkan Alkan wist al vanaf het begin dat hij Sekou Cissé graag aan Feyenoord wilde verkopen. Alkan die ook de belangenbehartiger was van de Ivoriaanse aanvaller Arouna Koné is goed bevriend met Feyenoord-trainer Mario Been.

De zaakwaarnemer van de nieuwe Feyenoord-aanvaller laat weten dat Cissé bij PSV en Ajax veel meer had kunnen verdienen dan hij nu gaat verdienen in de Kuip, maar uiteindelijk hebben de speler en zaakwaarnemer niet voor het geld gekozen. Vanaf het begin is de insteek van Alkan geweest om Sekou bij Feyenoord onder te brengen.

Zijn salaris bij Feyenoord zal echter ook niet heel erg laag zijn, FC Twente voorzitter Joop Munsterman gaf aan “Tegen het salaris wat hij bij Feyenoord krijgt, kunnen wij niet op”.
Valt dus erg mee, Munsterman loopt te stoken.
-
pi_70686686
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Munsterman loopt te stoken.
Waarom verbaast het me niets dat hij daar direct weer mee begint?
pi_70686743
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom verbaast het me niets dat hij daar direct weer mee begint?
Ach, ik kan het ergens wel waarderen dat spelletje. Al maakt ie het Twente straks wel onmogelijk om in Nederland nog een transfer te doen.

Waarschijnlijk liegt ie niet eens en zou ie bij Twente net iets minder betaald krijgen dan bij ons ofzo...
-
  zondag 5 juli 2009 @ 23:55:20 #147
123545 DatMeenJeNiet
pi_70686834
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk liegt ie niet eens en zou ie bij Twente net iets minder betaald krijgen dan bij ons ofzo...
Als Twente zijn salaris niet zou kunnen betalen, zouden ze natuurlijk nooit concreet voor hem worden. Misschien dat ze wat minder zouden betalen, thats all. Gewoon kansloos gedrag van die gozer.
pi_70686910
Kunnen betalen is wat anders dan willen betalen natuurlijk.
-
pi_70686965
Hij doet het voorkomen alsof Cissé liever naar Twente had gewild, maar Feyenoord met een extreem hoog salaris aan kwam zetten.
pi_70686971
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Als Twente zijn salaris niet zou kunnen betalen, zouden ze natuurlijk nooit concreet voor hem worden. Misschien dat ze wat minder zouden betalen, thats all. Gewoon kansloos gedrag van die gozer.
Joop claimde eerder nog dat er een voorcontract getekend zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')