Say what?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
trenis kamp
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?quote:
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel eens waarom niet? Je vind het niks en denkt dat Feijenoord veel beter kan krijgen voor die schamele centen?
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Voorlopig denk ik dat Feijenoord juist handelt. Gezien de situaties waarin we verkeren, denk ik dat we toch het maximale eruit hebben weten te slepen. Het is geen absolute top, maar dat kan Feijenoord zich gewoon niet permiteren. We moeten gewoon een paar stappies terug doen.
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ajax en Twente beter kunnen krijgen.
Twente wilde hem als vervanger van Elia en ik denk dat Ajax hem wilde ipv Elia.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn kwaliteiten schromelijk onderschat worden, maar het zou net zo goed kunnen dat Twente en Ajax hem willen als stand-in?
Misschien, ik wil niet vertrouwen op kaartverkoop aan de deur want dat zal gauw uitverkocht zijn dus ik ben in afwachting van wat telefoontjes van mensen die wellicht nog een kaartje over hebben. Helaas konden mijn "connecties" in de Barendrechtselectie me geen kaartjes beloven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?
Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
Wat lager? Sommige supporters lijken nog steeds niet te begrijpen dat het financieel een groot drama is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Qua salarissen e.d. mag het idd wat lager, maar de 7e plek (of zelfs lager) mag nooit meer onze eindklassering zijn.
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef methodmich het volgende:
Veel mensen die morgen ook naar de Bongerd afreizen voor de eerste serieuze test van Feyenoord?
Ben wel benieuwd, ze zullen nu toch wel winnen lijkt me.
We hebben het wel over Barendrecht hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?
Typerend, kut voetballen maar toch scoren (en hopelijk winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef NoizEkick het volgende:
Gaat niet echt lekker volgens Rijnmond. Barendrecht heeft de beste kansen gehad.
-edit: Feijenoord scoort.![]()
Die zal je toch wel aan het stadion kennen kopen daar, net of die wedstrijd uitverkocht is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al iets bekend over de kaartverkoop voor Lissabon? Op sporting.pt en feyenoord.nl is niks te vinden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rust
Stadion: De Bongerd
Toeschouwers: 3500
BVV Barendrecht 0-2 (0-2) Feyenoord
0-1 Jon Dahl Tomasson 23'
0-2 Jon Dahl Tomasson 28'
In elk geval een betere start dan vorig jaar.quote:Feyenoord nu wel langs Barendrecht
BARENDRECHT - Feyenoord heeft een nieuwe blamage tegen de amateurs van Barendrecht voorkomen. Dankzij twee doelpunten van Jon Dahl Tomasson wonnen de Rotterdammers het oefenduel zaterdag met 0-2.
Tomasson viert zijn goal. FOTO MARCO DE SWART
Vorig seizoen verloor Feyenoord met 2-1 van Barendrecht.
Mario Been hechtte veel waarde aan een overwinning. De nieuwe trainer van Feyenoord woont in Barendrecht. (ANP)
Hij is nu al zoekquote:Mario Been hield zich voor de microfoon van Radio Rijnmond enigszins op de vlakte over de komst van Sekou Cissé. Volgens Been is Feyenoord hem op dit moment aan het traceren, zodat hij binnen nu en een paar dagen naar Nederland kan komen voor de medische keuring bij Feyenoord.
Volgens enkele geruchten landt Cissé morgen al in Parijs, waarna hij richting Rotterdam vertrekt om gekeurd te worden en zijn krabbel te zetten onder een vierjarig contract.
Barendrecht kan mee onderin de JL, dus wat dat betreft.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe serieus is een test tegen een amateurclub?
Opstelling was:quote:Trainer kan dorp nog in om boodschappen te doen
Mario Been tevreden man
door Jeroen Kapteijns
BARENDRECHT - Feyenoord-trainer Mario Been kan terugkijken op een vlekkeloos verlopen eerste deel van de voorbereiding. ,,Er is hard gewerkt, maar we gaan toch met een bus vol fitte spelers naar het trainingskamp in Limburg. Heel belangrijk", aldus Been na de 2-0 zege (2x Jon Dahl Tomasson) op Barendrecht.
De score viel bescheiden uit tegen de hoofdklasser uit Beens woonplaats, maar stak positief af tegen de afgang een jaar eerder (2-1 nederlaag). Landzaat: ,,De trainer drukte ons vooraf op het hart dat zoiets niet mocht gebeuren, omdat hij nog wel het dorp in wilde om boodschappen te doen."
De contouren van het Feyenoord van Been worden steeds duidelijker. Hij hecht veel waarde aan de inbreng van meevoetballende backs en wil op de flanken snelle buitenspelers hebben.
Tegen Barendrecht waren dat in de eerste helft Andwélé Slory en Diego Biseswar. Vorig seizoen speelde Georginio Wijnaldum vaak op rechts, maar Been ziet in hem een middenvelder. Been: ,,Het wordt dringen als je al onze middenvelders ziet."
Extra aandacht heeft Been voor de rol van spits Roy Makaay. ,,De kwaliteit van Makaay is goals maken. Daarom wil ik dat hij dicht rond het zestienmetergebied speelt en niet weg trekt uit de spits. Bovendien is hij hard nodig als we moeilijkheden hebben om aan voetballen toe te komen. Dan moet hij aanspeelpunt zijn."
Barendrecht - Feyenoord 0-2 (0-2). Doelpunten: Tomasson 2.
Ik ben wel voorstander van 4-2-3-1, goed systeem (mits de linie van 3 goed omschakelt).quote:Op zondag 5 juli 2009 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Opstelling was:
Rob van Dijk('46 Darley)
Daniel Fernandez ('64 Tiendalli) - Norichio Nieveld('46 Leerdam) - Kevin Hofland - Tim de Cler
-------------------Giovanni van Bronckhorst - Denny Landzaat ('58 Pattinama)--------------------
Andwele Slory ('58 Leroy Fer) - Jon Dahl Tomasson ('46 Wijnaldum) - Roy Makaay (64' Luis Pedro) - Diego Biseswar ('46 Janota)
Denk, gezien de opstelling dat Feijenoord in een soort van 4-2-3-1 gaat spelen.
Mulder mag trouwens verhuurd worden volgens Been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |