Morgen wordt ook niet echt Sonsbeek-weer geloof ik....quote:
Je inlikken bij de FA, ik heb het wel doorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Klonk het volgende:
ex Arnhemmer (Beethovenlaan) meldt zich
alleen ff om een complimentje te geven voor de briljante TT
Dankquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Klonk het volgende:
ex Arnhemmer (Beethovenlaan) meldt zich
alleen ff om een complimentje te geven voor de briljante TT
Doen wij ook de laatste dagen! We zijn ook al helemaal ingeburgerd in Zuidquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb de hagel gemist.![]()
Ik ben wel een echte klarendaller nu, want ik heb voor de tocht de voordeur open staan.
quote:Nijmegen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Vrijdag 3 Juli 17:09
Oorzaak Tussen Nijmegen en Utrecht Centraal rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Heb je je bankstel en de stereo ook op het trottoir gezet dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb de hagel gemist.![]()
Ik ben wel een echte klarendaller nu, want ik heb voor de tocht de voordeur open staan.
en kist bier met bbq. Tevens TVPquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je je bankstel en de stereo ook op het trottoir gezet dan?
Nou vooruit, 1 linkje in dit topicquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
hallo mods, mag ik hier een linkje geven naar de jonginarnhem site waar ik aan meegewerkt hebt? Het is een minihyves voor Arnhem geworden.
Uitgaan te stimuleren zeg je? Probeer je jongeren aan te trekken op je site of randfiguren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:20 schreef Mirel het volgende:
Zijn geen ads voor Jonginarnhem. Posters zijn er om uitgaan te stimuleren, da's alles. Enige ads die er zijn is dat ene balkje rechtsboven
Niet naar allemaal, dus wel naar een paar, vertel eens, wat spook je uit in je vrije tijd? Werk je voor je centen? Gebruik je drugs?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Mirel het volgende:
Ja ach, ik zou ook niet naar al die NY Yankees petjes dragende negerfeesten gaan
Waar? Ik ben ook van plan om te zwemmenquote:
Ga je schamen.....quote:Op zondag 5 juli 2009 17:01 schreef remlof het volgende:
Ik weet wie Kenny van Hummel is of Wie is Kenny van Hummel
Ik was naar de korenmarkt - ingesmeert en niet verbrand :-)quote:Op zondag 5 juli 2009 17:19 schreef Sander het volgende:
Ik lag in Klarenbeek. En ondanks al mijn gesmeer, ben ik toch verbrand.
tsk!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, ik heb helemaal niks met wielrennen
Iew, zoeen die je browserwindow maximaliseertquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
tsk!![]()
Hij heeft trouwens wel een prachtige site.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Iew, zoeen die je browserwindow maximaliseert
Ik vind de lichtkrant ook heel fijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef remlof het volgende:
Iew, zoeen die je browserwindow maximaliseert
Ja, sommige mensen moeten echt van javascript afblijvenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind de lichtkrant ook heel fijn.![]()
Javascript blocken doet trouwens wonderen bij dit soort sites.
Toen ik om 3 uur wegging lag het behoorlijk vol. Was toch nog wel goed te doen. Alleen lange, lange rijen bij de frietkraam. Die ik gelukkig al bezocht had. Goeie sfeer, dat wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:16 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik was naar de korenmarkt - ingesmeert en niet verbrand :-)
Klarenbeek was zeker heel erg druk?
Nou, emigreren naar Geitenkamp...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef remlof het volgende:
Als je op een bult woont heb je ook niet zoveel last van het water. Als je onderaan een bult woont daarentegen...
Iig niet van waterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef the_witch het volgende:
Hier in Klarendal was geen overlast. Denk ik...
Oja, goed planquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ziet er leuk uit, maar ik ga dit weekend naar de expo op de kunstacademie.
Ja, maar nu is de ArtEZ website dood... Waar is het morgen precies?quote:
"Breng het me schatje"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Trolleybussen ok, maar roze bussenen dan die naam: BRENG
Volgens http://www.fontanel.nl/examenexpos/ARTEZquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar nu is de ArtEZ website dood... Waar is het morgen precies?
quote:Aan het einde van het studiejaar vinden er vrijwel dagelijks eindvoorstellingen, eindexamenconcerten en -exposities plaats in artEZ Arnhem.
Product Design
Woensdag 1 juli t/m zondag 12 juli | dagelijks 11.00 – 21.00 uur (Maandag 6 juli gesloten)
Locatie: Kantoorgebouw ‘Messina’, Oude Oeverstraat 120, Arnhem
Graphic Design
Dinsdag 7 juli t/m zondag 12 juli | dagelijks 12.00 – 17.00 uur Maandag t/m vrijdag 19.00 – 21.00 uur
Art & Cross Media Design en Fine Art
Vrijdag 3 juli t/m zondag 12 juli
Maandag t/m donderdag | 11.00 – 21.00 uur
Vrijdag t/m zondag | 11.00 – 17.00 uur
Locatie: Campus Universiteit Twente, Hallenweg 5, 7522 NH Enschede
Feestelijke opening expositie: vrijdag 3 juli vanaf 16.00 uur.
Moet ik strax ff typen, ben nu mobiel. Uiteindelijk bijna niks thoquote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
En de tweede schaafwond in het Arnhem topic is een feitWat is er gebeurd?
Ja, ik vond vooral daar een hoop conceptueel niet zo sterk. Veel platgelopen paden met voor de hand liggende thema's. Product design had wel een aantal gave dingen en bij 'fine art' op de Oude kraan heb ik ook nog wel wat mooie dingen gezien.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:44 schreef Sander het volgende:
Ben trouwens bij het rietveld geweest. Er zaten leuke dingen bij, maar ook wel een hoop erg hoogdravende nergens overgaande zooi
Ik heb er te weinig verstand van, maar van veel dingen was ik gewoon niet onder de indruk. Hang een lapje stof aan een visdraadje maakt het niet bijzonder. Ook niet als je het midden in de gang hangt. En ik zag een scene uit de film Irréversible geschilderd hangen. Het commentaar van de maker was dat hij zocht naar "persoonlijke aandacht in liefde en seks" oid en toen moest ik wel een beetje huilen. Oh, en een meisje had een groot dik vel zwart papier kunstig tegen de muur gehangen en noemde het 'adem'. Sorry, maar mij deed het niksquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef Vrok het volgende:
[..]
Ja, ik vond vooral daar een hoop conceptueel niet zo sterk. Veel platgelopen paden met voor de hand liggende thema's. Product design had wel een aantal gave dingen en bij 'fine art' op de Oude kraan heb ik ook nog wel wat mooie dingen gezien.
Waar kan je dat kreng eigenlijk opladen?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, die OV chipkaart is ook een aanfluiting, het wordt véél duurder in mijn geval. Een ritje 't Duifje - Centraal Station kost met strippenkaart 2 strippen, dus ¤ 0,96. Met OV chipkaart kost het ¤ 1,29 ! Reden voor mij om de OV chipkaart nog even thuis te laten, en voorlopig gewoon nog even met strippenkaart te gaan rijden.
Bij elk metrostation in Amsterdamquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Waar kan je dat kreng eigenlijk opladen?
Primera Kronenburg. Je kunt daar trouwens alleen opladen, en geen bestellingen van de webwinkel ophalenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Waar kan je dat kreng eigenlijk opladen?
Wat een onoriginele grappen maak jij zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef remlof het volgende:
Je bent toch niet aan het mexicanen he Vork?
Dito.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit op mn werk, maar kan gelukkig wel naar buiten kijken! Je moet wat
Gewoon in de wijk Kronenburg of bij de Rijnhal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:53 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje....
Ik moet misschien zaterdag naar het Gelredome toe, weten jullie ergens iets in de buurt waar ik m`n auto gratis kan parkeren. Tis maar voor een 1,5 uur ofzo.
Waar doe jij altijd je boodschappen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:53 schreef Vork het volgende:
Ja mexicaans ja. Ik ga nu even naar buiten om de hele buurt te voorzien van de tacoflu.
Ik geloof dat The Eagles komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gewoon in de wijk Kronenburg of bij de Rijnhal.
Of is er iets speciaals in het Gelredome?
Overalquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar doe jij altijd je boodschappen?
Okay mooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Winkelcentrum Kronenburg is gratis parkeren en op loopafstand van Gelredome.
quote:bron
ARNHEM - Vermoedelijk tientallen mensen zijn in Arnhem slachtoffer geworden van skimmers. Bij het onbemande Esso-tankstation aan het Lange Water in de wijk Presikhaaf sloegen de fraudeurs toe.
In sommige gevallen wisten criminelen geld van rekeningen te halen. Inmiddels zijn de pasjes van mensen die daar getankt hebben, geblokkeerd.
Het is niet duidelijk hoeveel mensen geld zijn kwijtgeraakt. Het gestolen bedrag wordt door banken vergoed.
De politie hield in de buurt twee Roemenen aan met skimapparatuur. Ze zijn weer vrijgelaten, omdat niet bewezen kon worden dat ze iets met de zaak te maken hebben.
Christ, als je skimapparatuur op zak hebt, moet je sowieso een dikke boete krijgen, minstens.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:53 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje....
Ik moet misschien zaterdag naar het Gelredome toe, weten jullie ergens iets in de buurt waar ik m`n auto gratis kan parkeren. Tis maar voor een 1,5 uur ofzo.
Met de auto parkeren bij Kronenburg of de Rijnhal lijkt me handiger...quote:
Mijn moeder gaat daar altijd tanken, en is dus van 1250,- euro ontdaan door die kankermongolenquote:
krijgt ze wel terug van de bank hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat daar altijd tanken, en is dus van 1250,- euro ontdaan door die kankermongolen.
Binnen een dag, met een nieuwe pas. Maar dat geld pakken ze echt niet van die Roemenen af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:54 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
krijgt ze wel terug van de bank hoor.
maar het zijn idd een stel flikkers hoor.
Bakvissen bij The Eagles? 30 jaar geleden misschien, volgens mij zijn het vooral veertigers die er op afkomen nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja joh, ik moest me echt vooruit-ellebogen door al die bakvissen!
40'ers kunnen prima bakvis zijn anders!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Bakvissen bij The Eagles? 30 jaar geleden misschien, volgens mij zijn het vooral veertigers die er op afkomen nu.
Omgquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
40'ers kunnen prima bakvis zijn anders!
Ze hebben zichzelf bewezen daarzoquote:
Hehe, opoe.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet wel oppassen wat ik zeg, het is bijna m'n doelgroep
Zeker goed te doen... maja ligt eraan waar je van houd natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:42 schreef neen het volgende:
Is Arnhem een beetje goed toeven? Ik ga vanaf September een nieuwe studie doen in Velp maar toen ik daar doorheen wandelde dacht ik, hier moet ik niet wonendus op dit moment maar op zoek naar Arnhem... waar ik vroeger een keer ben geweest om naar Burgers Zoo te gaan met een trolleybus.
Dat was even de bedoeling, maar mijn hypotheek viel me mee dus ik kan ietsje duurder zoekenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Prima buurt: mooie straat met prachtige oude huizen en vlak bij Sonsbeekpark.
Kom je daar wonen ofzo?
Wat was de conclusie? Klarendal-Noord is nog een optie, daar zit een tof huis maar Klarendal is niet zo denderend geloof ik...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Klarendal nu op Eén Vandaag.
Terugblik op de paupertijd en hoe het nu is.
Ik ga een poging wagen bij Land & Watermanagement. Nu nog een kamer aan het zoeken... eigenlijk moet ik eens wat regelen maar ik heb nog totaal geen haastquote:Op maandag 20 juli 2009 12:13 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
Zeker goed te doen... maja ligt eraan waar je van houd natuurlijk.
Welke studie ga je volgen?
(ik woon hier sinds vorig jaar september)
Leef je nog?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:53 schreef Vork het volgende:
Ja mexicaans ja. Ik ga nu even naar buiten om de hele buurt te voorzien van de tacoflu.
Zolang je je Vitesse-shirtje niet aanhebt moet dat te overleven zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:07 schreef remlof het volgende:
Ja ik leef nog, maar ik moet nog naar Nijmegen deze week![]()
Yep, Valkhof vind ik het leukstequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijn Vork! Je hebt me niet aangestoken.![]()
[..]
Zolang je je Vitesse-shirtje niet aanhebt moet dat te overleven zijn.![]()
Valkhofaffaire?
Voor wandelen of bier?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:07 schreef remlof het volgende:
Ja ik leef nog, maar ik moet nog naar Nijmegen deze week![]()
Ging ik altijd naar toe toen ik nog op loopafstand woonde, in 2004 mijn favobandquote:
Jii zou toch 50km lopen voor een kratje bier.quote:
50 meter ja, de afstand van m'n voordeur tot de C1000quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef the_witch het volgende:
[..]
Jii zou toch 50km lopen voor een kratje bier.
Het was leuk, niet te druk inderdaad. We zijn naar dat strandje aan de noordkant van de Waal geweest, dat was ongeveer de enige plek waar je zelf bier heen mocht menemenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Gisteravond was het wel dood in de stad. Iedereen naar Nijmegen waarschijnlijk (?)
waar woon je dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat ik maar weer ga verhuizen, waar ik nu woon is echt te belachelijk voor woorden...
Stelletje botmongolen van huisgenoten hier...
Detailsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat ik maar weer ga verhuizen, waar ik nu woon is echt te belachelijk voor woorden...
Stelletje botmongolen van huisgenoten hier...
We hadden geen zin om om te lopen en zagen botenvol naar dat strandje vertrekkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
Op het Valkhof kan je ook gewoon je eigen bier meenemen. Brug pakken vanaf het museum, zeg maar.
Gewoon in een tas en doorlopen.
ow ik moet me ook al heeeeeeel lang inschrijven bij de gemeente maar het komt er steeds niet vanquote:
Moet je wel doen, anders kan je niet stemmen enzoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ow ik moet me ook al heeeeeeel lang inschrijven bij de gemeente maar het komt er steeds niet van
Zeker wel doen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je wel doen, anders kan je niet stemmen enzo
en terecht, dan ga je er zoveel op voorruit, heb je geen bonnenboekje nodigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zeker wel doen!
Dan krijg je een boekje vol met hele fijne bonnen, met o.a. een wedstrijd van Vitesse bezoeken.
Gratis en voor niets, voor twee personen.
Disclaimer: als je vanuit Nijmegen naar Arnhem verhuist krijg je niets.
moet je even hier zoeken en inschrijvenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:22 schreef foggyfolkmetal het volgende:
Weet iemand een leuke kamer in Arnhem? Ik ben op zoek naar kamer voor rond de ¤ 250,- en vanaf de 12m2. Arnhem is een fijne stad!
Ja zo gauw je met je rug naar het station toe staat wel jaquote:Op zondag 26 juli 2009 21:25 schreef Vendris het volgende:
vorige week in arnhem centrum geweest, skone stad
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef remlof het volgende:
Heb er eindelijk één, belachelijk duur natuurlijk, maar ik moest en zou er eentje hebben nu ik me er zo druk om heb gemaakt
Voor de ernemmers: bij de AH op de Velperbuitensingel
?quote:
Nee, een zwarte, rock!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eindelijk.
Is het wel een paarse?
quote:onderzoek tot dusver en op basis van getuigenverklaringen zou het slachtoffer de rijbaan hebben willen oversteken op het moment dat een gelede bus passeerde. Daarbij zou het slachtoffer gestruikeld zijn, waarbij hij geraakt werd door het harmonicagedeelte van de gelede bus.
bron
Ik lees ze ook nog maar heel zelden tegenwoordig... 99 van de 100 keer is het toch maar dom gelul.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb mezelf aangeleerd om reacties onder nieuwsberichten niet meer te lezen, zeker niet op de frontpage.
Scheelt een hoop irritatie.
Anders kom je alleen effe hallo zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, lijkt me leuk!
Vriendlief en ik wilden al naar dat festival, dus effe overleggen of hij het niet vervelend vindt dat we/ik met fokkers meeten.
Griep in Arnhem Sander?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Sander het volgende:
De vriend van een vriendin van me heeft het, zij heeft de helft van de symptomen al en het schijnt te heersen onder het personeel van de grootste kroeguitbater van Arnhem.
Ah, de Pauwstraatvariantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Sander het volgende:
het schijnt te heersen onder het personeel van de grootste kroeguitbater van Arnhem.
Onder het personeel van Khalid gaat het rond. En hij doet er geen zak aan heb ik gehoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Griep in Arnhem Sander?
Vertel eens wat meer over de roddels.
Die mexigriep is wel iets makkelijker overdraagbaar dan een SOAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, geen SOA's zoals Pool ookal zei, al zullen die vast ook heersen in de zomer.
We ontsmetten alles met alcoholquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gezien de recente ontwikkelingen alleen als iedereen een monddoekje draagt.
ik heb het juist andersom!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb ook in Arnhem gewoondvan mijn 4e tot mijn 10e ofzo. Woonde langs het spoor tussen de Hommelseweg en Velperpoortstation.
Ondertussen woon ik in Apeldoorn naar grote tevredenheid, maar je mist soms wel dat er dingen te dóen zijn en de verscheidenheid aan mensen.
Vanavond wel, ik ga er alvast even kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:29 schreef Duizendpootje het volgende:
vandaag tot 15:00 in Sonsbeek gelegen bij het water, heeerlijk!
jammer alleen van al die tenten..
was nog niet bepaald veel te beleven
quote:06-08-09 20:46:39 Brandweer Gelderland-Midden Prio 1 Drenkeling RIJNKADE AH 39770 39793 39741 39963
0900041 Brandweer Regionaal Duikploegco
0900300 Brandweer Arnhem Lichtkrant noord
0900301 Brandweer Arnhem Blusgroep 1 noord
0900305 Brandweer Arnhem Duikers/gaspakdragers noord
0900307 Brandweer Arnhem Ploegcommandant
0900308 Brandweer Arnhem OvD/ROGS spoed
0900314 Brandweer Arnhem Duikers 'Van Amerongen'
0900350 Brandweer Arnhem Blusgroep Vredenburg
0900351 Brandweer Arnhem Lichtkrant Vredenburg
Blijkbaar weer iemand verzopen (of op dit moment nog aan het verzuipen).quote:06-08-09 20:47:07 Ambulance Gelderland-Midden A1 RIJNKADE ARNHEM
Nummer 3 alweer die van een Arnhemse brug springt.quote:Man dood na sprong van brug in Arnhem
ARNHEM - Een 46-jarige Arnhemmer is donderdagavond om het leven gekomen bij een sprong van de Nelson Mandelabrug in zijn woonplaats.
De man zou rond half 9 de brug zijn opgelopen met twee andere mannen. De drie zouden elkaar hebben uitgedaagd. Volgens ooggetuigen sprong daarna alleen de 46-jarige Arnhemmer in de Rijn.
Na de sprong kwam de man nog even boven, maar verdween daarna meteen weer onder water. Duikers hebben het levenloze lichaam uit het water gehaald. Rijkswaterstaat heeft het scheepvaartverkeer tijdens de zoekactie stilgelegd.
Omroep Gelderland.
ruilen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:52 schreef Omniej het volgende:
Hoop brandweer rijdt er rond zeg.... Hoor continu sirenes.
oeh, blij dat ik niet meer in Renkum werkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een hoop Arnhems griepnieuws op de vroege morgen.![]()
Renkumse-jongens-besmet-in-Arnhem
Arnhemse-grieppatiente-al-dagen-zonder-warm-water
Misschien moeten we het Arnhem-topic maar even tijdelijk verhuizen van STA naar FLU.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooie plek om te wonen, Panthera!
Wanneer kom je weer terug naar Arnhem?
Whehehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:10 schreef Sander het volgende:
Mijn telefoon herkende je nummer niet. Je staat er in onder je voornaam én onder Remlof.
Dat was jouw ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik moet je nog steeds slaan van panpan
ah, had ik je dus toch moeten bellenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
Het druppelde alleen maar
En Sonsbeek was tof, maar wel weer met de "vaste" FOK!kertjes...
Misschien ook omdat het lastig afspreken is als jullie onze telefoonnummers niet hebben
...waarvan de meeste ook weer als eerste wegwaren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
Het druppelde alleen maar
En Sonsbeek was tof, maar wel weer met de "vaste" FOK!kertjes...
Doe er een bij Vrijdag, dan loop ik langs, denk ik:"nee, durf niet, ken al die mensen niet..." en dan loop ik door naar de AHquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, had ik je dus toch moeten bellen![]()
wanneer is er weer een officiele meet?
Dus dat rook ik in de stad.. Brand in zuidquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:19 schreef Duur het volgende:
Iemand die in de buurt van Bochane in Arnhem zuid loopt? er zijn mooie grote zwarte wolken boven het pand te zien....
waar in zuid is Bochane? ik woon in zuid, maar heb niks gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Dus dat rook ik in de stad.. Brand in zuid
Hier denk ik: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=bochane+arnhem&sll=51.97973,5.912403&sspn=0.28844,0.503998&ie=UTF8&ll=51.965423,5.903263&spn=0.072133,0.125999&z=13&iwloc=Bquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
waar in zuid is Bochane? ik woon in zuid, maar heb niks gezien
En dan richten we een partij op, Trots Op Noord, om die enge zuiderlingen uit onze speeltuinen te werenquote:
Breng Krikke nou niet op een ideequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Sander het volgende:
[..]
En dan richten we een partij op, Trots Op Noord, om die enge zuiderlingen uit onze speeltuinen te weren.
Zal wel weer iemand van een van de bruggen gesprongen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:46 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand wat er vanochtend gebeurt is?
Ik werd wakker van heel veel sirenes...
MAAR Natuurlijk !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef GimmeGore het volgende:
je hebt de FOK!ers uit Arnhem gemist?
Wellicht rook je de kantine van Eendracht... ....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga straks het centrum in! het ruikt hier alsof Akzo ontploft is
Ik denk eerder dat er boeren aan het gieren waren, maar gelukkig waaide het. Was die lucht nog snel wel. Uiteindelijk toch de stad nog in geweestquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wellicht rook je de kantine van Eendracht... ....
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wellicht rook je de kantine van Eendracht... ....
Ik zat er ook, in Utrecht Centraalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Twee uur en een kwartier vertraging vandaag, wie biedt er meer?
Ik had geen vertragingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zou het?quote:Perrontunnel afgebouwd door BAM en Ballast Nedam
ARNHEM - De bouwbedrijven BAM en Ballast Nedam beginnen in oktober met de afbouw van de perrontunnel in Arnhem. ProRail heeft de omvangrijke klus gegund aan de aannemerscombinatie die verwacht begin 2011 de werkzaamheden af te ronden.
Behalve de afbouw van de tunnel van de Openbaar Vervoer Terminal Arnhem nemen de bedrijven ook de bouw van de fietsenstalling, die plaatsbiedt aan 4500 rijwielen, voor hun rekening. De gemeente Arnhem en de ministeries van VROM en Verkeer en Waterstaat hopen de financiering voor de eigenlijke stationshal in de loop van dit jaar rond te krijgen. De gemeente Arnhem hoopt dat de bouw van de terminal kan beginnen, zodra de tunnel klaar is. ,,In dat geval is het nieuwe station in de tweede helft van 2012 gereed'', aldus een woordvoerder.
dan kunnen we toch met een gerust hart ten onder gaan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, 2012 vergaat de wereld, dus dan zou het toch fijn zijn als het dan klaar is
Later kunnen wij aan onze kleinkinderen vertellen dat we het station nog in aanbouw hebben gezien. En die zullen reageren "wij ook opa, de opening was vorige week".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
het zou wat
dat onze generatie dat nog mee mag maken...
het is dan ook ronduit bespottelijk dat het zo lang heeft moeten duren!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Later kunnen wij aan onze kleinkinderen vertellen dat we het station nog in aanbouw hebben gezien. En die zullen reageren "wij ook opa, de opening was vorige week".
Een vriend van me hoorde in de trein een jongetje van acht roepen "ik doe dat nog sneller met lego!" toen de tijdsduur van de bouw van het station werd genoemd.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef remlof het volgende:
Zo, thuis, maar 2 uur vertraging. wint vergeetmewelletje toch nog
Euro of 4 of 5 geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:26 schreef remlof het volgende:
En hoeveel krijg jij terug van de NS?
Nou, is allemaal niet echt denderend... Tweede van rechts dan maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
Zal wel iets zijn voor het Rio festival van komend weekend
Wie moet de nieuwe Miss worden?
[ afbeelding ]
Ik zeg uiterst rechts.
ik had zelf 2 uur vertragingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Werk je in de Pauwstraat toevallig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef Duizendpootje het volgende:
zit ziek thuis en mag niet naar buiten(mexi griep)
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:08 schreef remlof het volgende:
Afgaande op www.buienradar.nl gaat er heel weinig gebeuren in Arnhem
Foebel.quote:
Het scheelde niets inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Foebel.
Vitesse heeft het nét niet gered tegen ADO.![]()
![]()
Jaquote:Wat is het hier rustig trouwens.![]()
Waar is iedereen? Met griep in bed ofzo?
Ik ben aan het voorbereiden op morgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het scheelde niets inderdaad
[..]
Ja
Toch niet mexicaans he?quote:
Oeh, da's nogal een avontuur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef donroyco het volgende:
Ik ben aan het voorbereiden op morgenhalf jaar naar Adelaide, Australië
Goed getimed, het wordt morgen weer lekker weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik ben denk ik bijna weer beter!
vanmorgen 38.0 dus ik kan morgen denk ik wel weer naar buiten
Stage lopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toch niet mexicaans he?![]()
Beterschap.![]()
[..]
Oeh, da's nogal een avontuur.![]()
Wat ga je daar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |