quote:
Die heb ikquote:
Circle in the sand >>>quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
lalalalalala
wie bild a castle
in de skai en in de send
lalalalalala
Marcquote:
Dndiekpunktquote:
tot 1700 uur mag het snel gaan, daarna hoeft het niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
Mannen
Oh ik hoop dat vandaag een beetje snel gaat
Mazzel?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tot 1700 uur mag het snel gaan, daarna hoeft het niet zo.
Jij hebt zowiezo mazzel vandaag
Jij krijgt straks een pleur regen, onweer en wat koeler weer.quote:
ik had BBQ plannenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij krijgt straks een pleur regen, onweer en wat koeler weer.
Ik krijg vermoedelijk weer niets en hou die stinkhitte van 30+
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij krijgt straks een pleur regen, onweer en wat koeler weer.
Ik krijg vermoedelijk weer niets en hou die stinkhitte van 30+
Jahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]dan zou ik maar ff het bovenste linkje van mijn sig in de gaten houden
GRRRR... altijd het zuidenquote:KNMI waarschuwt voor zware buien
AMSTERDAM - Het verkeer in vooral het zuiden van het land moet de komende uren rekening houden met een omslag in het weer.
Het KNMI waarschuwt voor zware buien, die gepaard kunnen gaan met onweer, windstoten, hagel en lokaal veel neerslag.
De zon overheerst vrijdagochtend nog in een groot deel van het land, maar geleidelijk komen er vanuit het zuidwesten meer wolken.
In de middag, als het mede door vakantieverkeer druk wordt op de wegen, ontstaan enkele stevige buien, waarschuwt het weerinstituut. Plaatselijk is er kans op wateroverlast.
Lijkt me heerlijk, straks om 5 uur, zonder jas in de stormende regen naar huis fietsenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
nou jullie mogen de regen hebben hoor
Ik wil um vanacht pas
Waar begint het zuiden precies?quote:
Dat is ook wel heel vies het zuiden he. Dus God heeft in al zijn grootheid voorzien dat dat extra schoongespoeld dient te wordenquote:
en dan wilde ik dus de auto pakken vanmorgen, maar neeeee weer lekker eigenwijs en op de fiets gegaanquote:
quote:Top 100 van woensdag 1 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
33. 097 Klonk
74. 066 Papierversnipperaar
88. 061 Pien85
Hmm, ik woon wel onder de grens Leiden-Utrecht-Arnhem, maar niet in Limburg, Brabant of Zeeland...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Limburg-Brabant-Zeeland tot de grens Leiden Utrecht Arnhem
quote:
Wie is Klonk? Wie is Pien?quote:
Wie is Houniet?quote:
Automatisme.quote:
quote:
quote:
Was het maar zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Limburg-Brabant-Zeeland tot de grens Leiden Utrecht Arnhem
Momenteel bevind ik me onder Rotterdam, omgeving Dordrecht, dus wellicht pik ik er hier nog een staartje van mee. Al is het dan wel binnen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar zo
Die lijn ligt onder Rotterdaniig.
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Momenteel bevind ik me onder Rotterdam, omgeving Dordrecht, dus wellicht pik ik er hier nog een staartje van mee. Al is het dan wel binnen...
Het geluid van de stofzuiger hier houdt me wakkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Zit hier wel een beetje in slaap te vallen ondertussen
I know...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Sterkte dus daar
Ik merk dat mn baas me wel waardeertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
er praat hier iemand. Hoe durft die de stilte te verstoren
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar zo
Die lijn ligt onder Rotterdaniig.
Dat is alleen in de linkerbovenhoek, waar dat rode kruisje zit?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles in gebied 1 kan flink wat zooi krijgen
Hmm, volgens mij dan ook Den Haagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boeiend. 44 nieuwe dopingzondaars in Frankrijk, dat zou nieuws zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, ineens 44 verdachte gevallen van Mexicaanse kuch in Indonesie erbij. Gaat al lekker.
Ah, Zandvoort ligt daar net boven, volgens mijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je nu nog steeds niets? Ik net ook ff niet, nu weer wel. Kan zijn dat ie dan net geupdate wordt ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is alleen in de linkerbovenhoek, waar dat rode kruisje zit?
ze zitten er toch meestal langs met de lange termijn voorspellingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze daar lekker een week mee wachten, stelletje prutsers bij het KNMI![]()
.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus daar is die bewakingsvideo van je club gebleven!
waarquote:
XBox is voor paupers.quote:
Alleen toegankleijk voor echte KSC'ers die gemeet hebbenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen toegankleijk voor echte KSC'ers die gemeet hebben
Voor niemand dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen toegankleijk voor echte KSC'ers die gemeet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |