quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef SuperwormJim het volgende:
We krijgen er waardering en respect van de users voor.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Oké en nu serieusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het omdat ik na al die tijd ontwenningsverschijnselen zou krijgen zonder.
En nee, geen cent.
maar we krijgen wel eerste keuze bij het daten van leuke foksters, dus jij bent bij deze van mij.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:07 schreef HuHu het volgende:
Ik doe het voor de aandacht van de leuke meisje op FOK!, zoals deze:
[ afbeelding ]
Yeah right, zo werkt de wereld iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent oud, jongere crew krijgt voorrang.
Meldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent oud, jongere crew krijgt voorrang.
Zodra ze d'r bh uit doet krijg jij toch spontaan een hartaanval. Dat is niet goed meer voor oude mensen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah right, zo werkt de wereld idd.
I called dibs, get in line kiddo,.
Wie weet, maar jij weet nog niet eens hoe je zo'n ding uit moet doen, laat staan hoe meisjes die niet .jpg van hun achternaam heten eruit zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zodra ze d'r bh uit doet krijg jij toch spontaan een hartaanval. Dat is niet goed meer voor oude mensen.
Ik heb pas nog een .flv gedate. Maarja... dat hadden ze nog niet in jouw tijd hè. Jij zit nog steeds te fappen op een .gif met maar 256 kleuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, maar jij weet nog niet eens hoe je zo'n ding uit moet doen, laat staan hoe meisjes die niet .jpg van hun achternaam heten eruit zien.
Ik fap niet, daar heb ik anderen voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een .flv gedate. Maarja... dat hadden ze nog niet in jouw tijd hè. Jij zit nog steeds te fappen op een .gif met maar 256 kleuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |