quote:Op zondag 5 juli 2009 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan me ook al niet meer heugen wanneer ik dat ding voor het laatst aan heb gehad. Het is minstens 4 maanden geleden
Heb de console misschien 2 weken gehadquote:Op zondag 11 mei 2008 16:32 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk. WII is in perfecte staat, een aantal keer mee gespeeld maar toch niet echt mijn ding. Aankoopdatum: 28-04-2008.
Bon aanwezig.
Vraagprijs: 220 E.
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan nog steeds niet die FUCKING impossible pauper challenges halen, die laatste 2 van Skate 2.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef super-muffin het volgende:
Hé, Skate 2 is uitgebreid van 1250 naar 1500 punten, maar ik kan nog geen nieuwe DLC vinden op de Marketplace.
maar goed, ik wist niet eens dat er een nieuwe uitbreiding kwam, dus ik ben al blijik kan nog wel even wachten, 9 juli komt het uit lees ik net.
Dat zit in de Xbox 'ingebouwd' ja, hij kan niet zomaar overweg met én HDMI én optical out. Handig hehquote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb de HDMI kabel en xbox component kabel tegerlijk ingedaan (en die mod gedaan op de component kabel van microsoft voor audio).
Eneh.. hij speelt ook wel gewoon lekker, maar als ik van source verander. reboot mijn xbox. als ik ff van hdmi naar DVI wil.
woei dat is jammer, achjaquote:Op zondag 5 juli 2009 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zit in de Xbox 'ingebouwd' ja, hij kan niet zomaar overweg met én HDMI én optical out. Handig heh
Die eerste moet je gewoon oefenen, mij lukte 'ie ook niet in 1 keer, ook niet in 10 keerquote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet die FUCKING impossible pauper challenges halen, die laatste 2 van Skate 2.
Jeweetz, Alien Manual ofzo (dat je zo moet manuallen over zo'n ledge en meteen weer moet manuallen) en nog zo'n SKATE wedstrijd met 2 gastjes die ALLES goed doen
hoe bedoel je dat heb ik ook? Vind het nogal onacceptabel voor zo een duur apparaat!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Remake het volgende:
Dat heb ik ook helaas,
hebben de developers gedaan.
Overigens went dit wel heel snel als je op een grote tv speelt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef LostnFound het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat heb ik ook? Vind het nogal onacceptabel voor zo een duur apparaat!
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef LostnFound het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat heb ik ook? Vind het nogal onacceptabel voor zo een duur apparaat!
Moet je dus bij de developers van het spel wezen, niet bij microsoft.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef LostnFound het volgende:
[..]
in September, precieze datum weet ik nietquote:
Zeer zekerquote:
Nee, Eternal Sonata is een kinderachtige zeik RPGquote:Op zondag 5 juli 2009 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn broertje wil een rpg halen voor zijn xbox
Moet hij voor star ocean gaan of infinite discovery ?
Wat zijn de verschillen ( ga je gewoon level up ) ?
Verder is eternal sonata een leuke rpg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |