SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Maar soms is dat wel een zware last, en zou je willen dat je gewoon simpelweg een verantwoord werkje tot je kon nemen. Maar de plicht roept, en ik zal 'm vervullen, iemand moet toch de juiste richting aangeven, en wie beter dan ondergetekende.
aha, heb je henk ook weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef henkzijlstra het volgende:
kknoob
En kom nooit meer terugquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef error_404 het volgende:
Briljant topic, ga lekker buiten spelen....
ik ben de elitequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je wat tegen intellectuelen? Of is het begrip elite hier het probleem?
Dat zegt niets. Plato was ook geen voorstander van democratie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef TNA het volgende:
Zes reacties in een half uur in KLB. En allemaal negatief.
*Nominatie voor faaltopic van de maand.
Zolang je geen scooter hebt, strijk ik met de hand over het hart.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Zelfs van een bicultureel? Waar zijn je principes gebleven, Diederik?
Henk denkt dat hij kennis heeft, maar haalt het gewoon van wikipediaquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef henkzijlstra het volgende:
Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Zodoende vormt het narcisme een belemmering bij de uitoefening van bepaalde publieke functies waarbij anderen worden beoordeeld door de narcist in kwestie.
Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of het gevoel van anderen en heeft vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen.
Probeer je me hier nu te beschuldigen van narcisme?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef henkzijlstra het volgende:
Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Zodoende vormt het narcisme een belemmering bij de uitoefening van bepaalde publieke functies waarbij anderen worden beoordeeld door de narcist in kwestie.
Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of het gevoel van anderen en heeft vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen.
Sterker nog wikipodia heeft het van mij...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
Henk denkt dat hij kennis heeft, maar haalt het gewoon van wikipedia
je kunt het niet eerst bevestigen (sterker nog) en dan ontkennen (wikipedia heeft het van mij)quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:37 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Sterker nog wikipodia heeft het van mij...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:26 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]![]()
Als dit kwaliteit moet voorstellen dan is "kwaliteit" een behoorlijk rekbaar begrip. Maar hee, what else is new hier in KLB?- Er staat een leuk stripje bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- De OP staat bol van de ronkende volzinnen
- Er is (ok, elitaire) humor in verwerkt
- In de rest van het topic blijkt o.a. dat de TS weet heeft van de teksten van Plato
Voor KLB is dat kwaliteit, ja.![]()
idd, voor KLB en het gemiddelde efallus-strelende volk dat er zit jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
- Er staat een leuk stripje bij
- De OP staat bol van de ronkende volzinnen
- Er is (ok, elitaire) humor in verwerkt
- In de rest van het topic blijkt o.a. dat de TS weet heeft van de teksten van Plato
Voor KLB is dat kwaliteit, ja.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Maar soms is dat wel een zware last, en zou je willen dat je gewoon simpelweg een verantwoord werkje tot je kon nemen. Maar de plicht roept, en ik zal 'm vervullen, iemand moet toch de juiste richting aangeven, en wie beter dan ondergetekende.
wat probeer je te bazen noob?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je kunt het niet eerst bevestigen (sterker nog) en dan ontkennen (wikipedia heeft het van mij)
Dat is gewoon dom.
Het is goed te zien dat mijn zegenrijke werk zo snel al tot kennisverbetering heeft geleid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:21 schreef BroesWillems het volgende:
Ik moest 'Noblesse oblige' googlen...
Jouw?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:13 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic. Deze pik ik even mee. Tien snoepjez voor jouw!
Snoepjez?quote:
Elitaire humor, prachtig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Snoepjez?
Huh, wat is hier gaande? Deed ie het met opzet? Houdt ie zich van de domme? Verwarring alom.
KOSTELIJK INDERDAAD.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Snoepjez?
Huh, wat is hier gaande? Deed ie het met opzet? Houdt ie zich van de domme? Verwarring alom.
Noblesse obligequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Shadowlyse het volgende:
Het volk richting willen geven via een medium als fok. Dat is bijkans zinlozer dan water naar de zee dragen.
Quadesh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Sackboy het volgende:
Is die Diederick_Ruk relkloon nog steeds actief hier?
Ik ben geen relkloon, ik ben een serieuze user.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:59 schreef Sackboy het volgende:
Is die Diederick_Ruk relkloon nog steeds actief hier?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben geen relkloon, ik ben een serieuze user.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn geschiedenisleraar zei dat altijd, hij vond dat we ons gedroegen als een stel 13 jarige retards terwijl we de elite van de toekomst waren. Hij bleef het zeggen, het hielp niet.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij natuurlijk de hormonen door je lichaam en jij zoe vingeren in de klas enzo! Toen ie dat zei hielp het niets want toen ging je zoe over op vuisten
![]()
![]()
Zijn mondje staat zo omdat ie dan makkelijk kan spugen op het proletariaat. Duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:14 schreef Roi het volgende:
De grote vraag is natuurlijk waarom die Sigmund zo'n pijpmondje heeft..
Soms vraag ik me af of je mentaal gestoord bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij natuurlijk de hormonen door je lichaam en jij zoe vingeren in de klas enzo! Toen ie dat zei hielp het niets want toen ging je zoe over op vuisten
![]()
![]()
Die ranzige fobo-picture is echt absurd. Is het serieus? Ik kan het niet geloven dat hij werkelijk zijn eigen hoofd voor dit soort zaken gebruikt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je mentaal gestoord bent.
Voor zover ik weet is het serieus jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:09 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Die ranzige fobo-picture is echt absurd. Is het serieus? Ik kan het niet geloven dat hij werkelijk zijn eigen hoofd voor dit soort zaken gebruikt.
Misschien kom je hem in Groningen tegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het serieus ja![]()
en dat kan ik ook niet geloven nee..
Hij heeft die foto overigens een keer in S&G gepost maar werd boos toen hij erachter kwam dat er alleen maar homo's kwamen.. En heeft toen deze bewerking gemaakt!
Dan laat ik het je wel wetenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:12 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Misschien kom je hem in Groningen tegen.![]()
Bah
Hey. wat inspiratievol..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Noblesse obligeJezus ging ook door tot het einde en liet zich niet ontmoedigen door de blinden en doven.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Jij en ik = 1 persoon, snap dat dan, Died.
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik wilde dat toch graag even bevestigd zien. Maar het klopt niet, toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Jij en ik = 1 persoon, snap dat dan, Died.
Dit is een elitair topic, gelieve de toepasselijke etiquette te respecteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen lelijke menschen tonen henzelf niet in de fobo, en al helemaal niet als ze zoen pauperschilderij als hoofdpicca gebruiken, vuige hermafrodiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |