quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leren om 'nee' te zeggen (in diverse toonaarden, gezichtsuitdrukkingen en volumes) is een uiterst nuttige vaardigheid die je niet vroeg genoeg kan leren.
Voor sommige maak je gewoon een uitzonderingquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat heb ik ook geleerd, maar dit is gewoon erg leuk om te doen!
Jup, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voor sommige maak je gewoon een uitzondering
Mogen wij dan ook in jouw handjes knijpen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
Tering, ik mag me echt wel in mijn handjes knijpen als dit(met werk) allemaal gaat lukken..
Tegen sommige dingen/mensen wil je geen 'nee' zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef mrbox het volgende:
Voor sommige maak je gewoon een uitzondering
Als je het zachtjes doetquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
Mogen wij dan ook in jouw handjes knijpen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen sommige dingen/mensen wil je geen 'nee' zeggen
Wil je niet maar soms beter van welquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen sommige dingen/mensen wil je geen 'nee' zeggen
Ja van die gevalletjes heb ik er ook wel een aantalquote:
* schudt JonKeL zo hard wakker, dat hij voorlopig niet meer slapen zalquote:
Dat doe ik over het algemeen gewoon af met een neerbuigend "dat is hardware".quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef erikje14 het volgende:
Mjah, helemaal leuk als ze dan zielig gaan doen, maar je bent er zo goed mee, bla bla je bent de enige in de buurt die het kan.
Erik, stel nou dat je een vrouw tegenkomt die al met meerdere mannen het bed heeft gedeeld (wat zo'n beetje de enige optie is, denk ik) heb je dan een aantal waarbij de grens ligt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef erikje14 het volgende:
Je word gedwongen met een shotgun tegen je hoofd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef HeatWave het volgende:
30 graden en dan straks aan de surinaamse broodjes hete kip.
En is dat aantal tegelijkertijd of achtereenvolgend?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erik, stel nou dat je een vrouw tegenkomt die al met meerdere mannen het bed heeft gedeeld (wat zo'n beetje de enige optie is, denk ik) heb je dan een aantal waarbij de grens ligt?
Domme vraag die ineens in me op kwam
quote:
Danku danku, ik ben weer even wakkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* schudt JonKeL zo hard wakker, dat hij voorlopig niet meer slapen zal
Dejavuquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Danku danku, ik ben weer even wakker
Moet maar niet meer gaan daten tot 4 uur 's nachts als ik moet werken
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als PSV-er zeg ik nog altijd beter dan feyenoord
quote:
pc's aan het fixen? Tijdens mijn date of tijdens mijn werk?"quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dejavuwas jij ook pc's aan het fixen ?
Neuh, vind het veel belangrijker dat het klikt en we bij elkaar passen, al zou ik niet weten hoe dat zou moeten zijn maar daar komen we vanzelf achter lijkt mequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erik, stel nou dat je een vrouw tegenkomt die al met meerdere mannen het bed heeft gedeeld (wat zo'n beetje de enige optie is, denk ik) heb je dan een aantal waarbij de grens ligt?
Domme vraag die ineens in me op kwam
Heb jij echt nog nooit zoiets gehad met een meisje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Neuh, vind het veel belangrijker dat het klikt en we bij elkaar passen, al zou ik niet weten hoe dat zou moeten zijn maar daar komen we vanzelf achter lijkt me.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:40 schreef Kluts het volgende:
Ik heb op 3 uur een ijsjesdate met een collega.
Nee meneerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heb jij echt nog nooit zoiets gehad met een meisje?
quote:
Murm!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Murmeli het volgende:
Hooooooi!!!
mijn eerste bezoek aan fok pas voor vandaag
nieuw werk wordt leuklekker chaotisch en druk alles moet voor woensdag af en dat kan niet. dat soort dingen hou ik nou van
nu weer off.... tot straks misschien en fijne dagik ga nu lekker in de zon lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist niet dat jij een PSV fan bent.quote:
erhn, neuh niet echtquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar ook nooit gepraat met een meisje ofzo? En dat je zoiets had van, dit voelt goed?
Natuurlijk! Ik heb in Eindhoven gewoond en ben Braziliaan. Kan niet anders dan hequote:
Het is met een vrouw.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jullie gaan elkaars tongvaardigheden checken?
Dus?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is met een vrouw.
Hoewel een van mijn collega's erg gefascineerd is over mijn tongpiercing sinds hij dat vanmorgen zag.
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een PSV fan bent.
Paar vrienden uit Limburg zijn 020 fans, kan ik altijd zo fijn stangen.![]()
Ik ben hetero, weet je nog?quote:
Ach dat waren er wel meer hier geloof ik.quote:
Verkapt ik wil ook een pc reperatie date post ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:48 schreef Flena het volgende:
ik ben er weer...alleen geen idee voor hoelang want mijn pc houdt er steeds mee op
![]()
maargoed voor nu dus...hallo allemaal![]()
![]()
Helloquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:48 schreef Flena het volgende:ik ben er weer...alleen geen idee voor hoelang want mijn pc houdt er steeds mee op
![]()
![]()
nee ik heb al iemand geregeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verkapt ik wil ook een pc reperatie date post ?
Oh nou snap ik je vraagquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verkapt ik wil ook een pc reperatie date post ?
Zou niet weten waaroverquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hmmmm oké. Hoe krijg je dat voor elkaar als ik vragen mag? Durf je niet met meiden te praten?
ja idd ja...tis ff afwachten...geen idee wanneer die er weer mee ophoudt..quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HelloHopen dat hij het wat langer volhoudt en anders van het weer genieten
En met je motor dan, krijg je nooit aanspraak?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zou niet weten waaroverIk ben zeker geen prater, ik ben meer zo'n figuur die ergens in een hoekje z'n kans afwacht om naar huis te kunnen sneaken
Plus dat het dames gehalte in een computerzaak en op een IT opleiding ook niet bijster groot is
niet dat ik weet, hoe stel je je dat voor dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En met je motor dan, krijg je nooit aanspraak?
Ik doe niet mee aan de trend: Jaaaaaa zoenen met meisjes, dat vinden mannen geil, dus laat ik dat maar gaan doen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach dat waren er wel meer hier geloof ik.
Je zou natuurlijk ook voetbal op een reële waarde kunnen schatten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb in Eindhoven gewoond en ben Braziliaan. Kan niet anders dan he
Goh, dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de trend: Jaaaaaa zoenen met meisjes, dat vinden mannen geil, dus laat ik dat maar gaan doen!
Ik ben te dol op mannen daarvoor.
Als ik naar de stad ga of terrasje pak krijg ik vaak wel aanspraak... Al lok ik dat ook wel zelf uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, hoe stel je je dat voor dan?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh nou snap ik je vraagNee ik was geen pc's aan het fixen
tof tofquote:
Brazilianen en voetbal ligt net wat anders om het zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook voetbal op een reële waarde kunnen schatten.
Geen last van en om nou alle terrasjes af te rijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik naar de stad ga of terrasje pak krijg ik vaak wel aanspraak... Al lok ik dat ook wel zelf uit
Tenzij dat ook geldt voor Brazilianen en vrije wil is dat uiteraard klinkklare onzin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilianen en voetbal ligt net wat anders om het zacht uit te drukken.
Nee tuurlijk is dat niet leuk, maar tussen het rijden door wil je toch af en toe wel wat drinken? Tenminste ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Geen last van en om nou alle terrasjes af te rijdenAl moet ik zeggen dat ik nog nooit op de motor in een stad geweest ben, maar dat lijkt me ook niets qua rijden, ga liever bochten pakken
Ik ben gewoon geen figuur om aan te spreken blijkbaar
Ik weet het erg goed te verbergen ja.quote:
uhu, meestal op een terasje inderdaad, maar de enige die me daar ooit aangesproken heeft is de bedieningquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat niet leuk, maar tussen het rijden door wil je toch af en toe wel wat drinken? Tenminste ik wel
Met de motor naar een terras rijden. (in het zicht van het betreffende terras uiteraard) rustig neerzetten. gaan zitten en vrolijk om je heen kijken....quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
Als ik naar de stad ga of terrasje pak krijg ik vaak wel aanspraak... Al lok ik dat ook wel zelf uit
Ik geloof er geen hout van, maar toch lief van je hoor.quote:
Peer-pressure he.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij dat ook geldt voor Brazilianen en vrije wil is dat uiteraard klinkklare onzin.
Ja ja, gaan we een keertje testenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Met de motor naar een terras rijden. (in het zicht van het betreffende terras uiteraard) rustig neerzetten. gaan zitten en vrolijk om je heen kijken....
sowieso dat mensen/vrouwen je aanspreken![]()
niet dat ik dat zo heb gedaan hoor
Ben je dan alleen of met een groep ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel medeleven dat bij me oproept.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Peer-pressure he.
Op een uitmuntende manier inderdaad.quote:
Ik heb wel een idee ongeveer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel medeleven dat bij me oproept.
Ik denk dat je een hele gesloten houding hebt.. Misschien moet je daar iets aan veranderen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:59 schreef erikje14 het volgende:
uhu, meestal op een terasje inderdaad, maar de enige die me daar ooit aangesproken heeft is de bediening
hehe gisteren gemaakt??quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:48 schreef Flena het volgende:
ik ben er weer...alleen geen idee voor hoelang want mijn pc houdt er steeds mee op
![]()
![]()
It's a gift.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op een uitmuntende manier inderdaad.
Ja jij bent vast geen aandacht zoekerquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Met de motor naar een terras rijden. (in het zicht van het betreffende terras uiteraard) rustig neerzetten. gaan zitten en vrolijk om je heen kijken....
sowieso dat mensen/vrouwen je aanspreken![]()
niet dat ik dat zo heb gedaan hoor
ja die was er ook erg content mee geloof ikquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik spot een linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
tnxquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
goede TT, ik ben orgaan- en bloeddonor, hoewel ik slechts 1 keer bloed gedoneerd heb dusver, omdat ik iedere keer piercings laat zetten en daardoor eenjaar uitstel hebnu dus nog 51 weken wachten voor ik weer mag doneren
Hoi carooltjequote:
Zo kan je het noemenquote:
Succesquote:
En zoals elke goede gave wordt het alleen maar beter door te delenquote:
standaard antwoord: hier heb je de sleutels, ik zeg wel dat ie gestolen wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Succes
Overigens krijg je ook regelmatig het domme gelul van ik zou mij helemaal dood rijden en bladiebladiebla.
Ik vraag me af hoe ik dat met deze gave aan dien te pakken dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoals elke goede gave wordt het alleen maar beter door te delen.
Detailsquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik dat met deze gave aan dien te pakken dan.
Van het mooie weer aan het genieten?quote:
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, al merk ik wel dat ik de laatste tijd wel open(er) sta voor nieuwe/andere dingen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hele gesloten houding hebt.. Misschien moet je daar iets aan veranderen.
jaaaa het is echt heerlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van het mooie weer aan het genieten?
En leren dat je sommige dingen niet na één keer proberen kan waarderenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef erikje14 het volgende:
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, al merk ik wel dat ik de laatste tijd wel open(er) sta voor nieuwe/andere dingen.
Ben nogal snel van "laat maar", "hoeft/wil/lust ik niet" enz maar heb mezelf voorgenomen om dingen eerst eens te proberen voordat ik ze al dan niet afkeur.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa het is echt heerlijknet ff geshopt met me zus.. altijd leuk
ben je werken?
mjah, ik weet (nog) niet beter eej, maar volg sommige dingen ook wel op hoor, volgende week ga ik een keertje shoppen met m'n zussenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En leren dat je sommige dingen niet na één keer proberen kan waarderen![]()
Maar nog niet echt, want als iemand hier tegen je zegt; "ga dit of dat doen" als tip dan verzin je er altijd weer een excuus op. Geloof me, het is allemaal rete-eng, maar het is het allemaal waard.
rijbewijs, zeg 1000, beetje motor rond de 1500, voor 500 euro ben je ook wel klaar qua kleding en scheuren maarquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Later als ik groot rijk ben wil ik ook mn motorrijbewijs en een motor
Of gewoon een rondje in de Aygoquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Later als ik groot rijk ben wil ik ook mn motorrijbewijs en een motor
en je gaat met mij mee skydiven he dit jaar ergens?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, ik weet (nog) niet beter eej, maar volg sommige dingen ook wel op hoor, volgende week ga ik een keertje shoppen met m'n zussen
Aygoquote:
Nee, vertel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
Ooh had ik trouwens al verteld dat ik gisteravond weggeweest ben met N.?!
dat zeg ik later als ik rijk ben, b en nu nog zo'n pauperstudent weet je welquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
rijbewijs, zeg 1000, beetje motor rond de 1500, voor 500 euro ben je ook wel klaar qua kleding en scheuren maar
Tuurlijk, mij bestquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en je gaat met mij mee skydiven he dit jaar ergens?
jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
zijn op MF ook zat motorrijdende studenten hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik later als ik rijk ben, b en nu nog zo'n pauperstudent weet je wel
Wat heb je met d'r uitgespookt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
Juist omdat je nog niet beter weet zeg ik dat het allemaal hartstikke eng is, maar dat het het waard isquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
mjah, ik weet (nog) niet beter eej, maar volg sommige dingen ook wel op hoor, volgende week ga ik een keertje shoppen met m'n zussen
Dat stond niet in de functievereistenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou het enthousiasme straalt er vanaf
tuurlijk maar ik gok dat zij niet hun hele studie en hebben en houden zelf moeten betalen, dat is namelijk bij mijn meeste studentencollega's en medestudenten ook niet het geval, en dan blijft er weinig geld over voor zulke dingen, wil naast studeren en leven wel iets overhouden om elke maand wat leuks te kunnen doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zijn op MF ook zat motorrijdende studenten hoor
.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik gok dat zij niet hun hele studie en hebben en houden zelf moeten betalen, dat is namelijk bij mijn meeste studentencollega's en medestudenten ook niet het geval, en dan blijft er weinig geld over voor zulke dingen, wil naast studeren en leven wel iets overhouden om elke maand wat leuks te kunnen doen
en wanneer je ouders je studie betalen inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef erikje14 het volgende:
[..]
.
Motorrijden is leuk
Zonder gekheid, inderdaad, als je nog thuis zit is zoiets ongetwijfeld veel makkelijker
met dit weer? doe niet zo gekquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
Ik verveel me.
Oja, ik zou ook aan het werk kunnen gaan.
Ze smste me plotseling of ik naar het strandje wildequote:
Jep, we zullen zien. Vind het wel super dat er ook gewoon geholpen word hier, bedanktquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
Juist omdat je nog niet beter weet zeg ik dat het allemaal hartstikke eng is, maar dat het het waard is
Ik moet toch echt geld verdienen.quote:
Tof man!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze smste me plotseling of ik naar het strandje wildezou eigenlijk vrijdag pas wat met haar gaan drinken
Toen ergens afgesproken en naar het strandje hier gegaan![]()
Daar een half uur gelegen en gepraat over van alles
Geen enkel stil dood moment![]()
Toen even naar het park gelopen, hand in hand![]()
Daarna naar de haven gegaan, gezoend op de stijger voor de hoofdtoren en het standbeeld van de scheepsjongens van Bontekoe
Daarna een ijsje gehaald en door het bos terug gelopen
Ze vertelde me dat ze het wel zag zitten om wat met mij te beginnen
Ik zit momenteel in een vergelijkbare situatie.....quote:Ik mag hier dus binnenkort niet meer legaal posten![]()
Sounds goodquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag hier dus binnenkort niet meer legaal posten![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
Ik zit momenteel in een vergelijkbare situatie.....
Dan is het nog de kunst om er écht wat mee te gaan doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef erikje14 het volgende:
Jep, we zullen zien. Vind het wel super dat er ook gewoon geholpen word hier, bedankt
Niet te hard van stapel lopen hèquote:
Dat gaat snelquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze smste me plotseling of ik naar het strandje wildezou eigenlijk vrijdag pas wat met haar gaan drinken
Toen ergens afgesproken en naar het strandje hier gegaan![]()
Daar een half uur gelegen en gepraat over van alles
Geen enkel stil dood moment![]()
Toen even naar het park gelopen, hand in hand![]()
Daarna naar de haven gegaan, gezoend op de stijger voor de hoofdtoren en het standbeeld van de scheepsjongens van Bontekoe
Daarna een ijsje gehaald en door het bos terug gelopen
Ik mag hier dus binnenkort niet meer legaal posten![]()
Dum dum duumquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof man!goed bezig.
[..]
Dat hangt niet alleen af van het woordje misschien wel of niet typenquote:
Lekker belangrijk dit is voor mij ook verboden maar ik ben er tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof man!goed bezig.
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hangt niet alleen af van het woordje misschien wel of niet typen
"Verboden"quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef JonKeL het volgende:
Lekker belangrijk dit is voor mij ook verboden maar ik ben er toch
Niet zo, ik ben serieusquote:
weet ik, ik moet alleen niet posten hier, zit er toch met mijn kop niet bijquote:
Ik ken haar nu zo'n 4 wekenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat gaat snel![]()
[..]
Dum dum duum![]()
En ook gewoon niets zeggen he
weet ik...... that's the problem :pquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
van een misschien maak je door te hard van stapel lopen zeker een nee
uiteraard, maar daar kunnen jullie niet aan doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het nog de kunst om er écht wat mee te gaan doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef djayzz het volgende:
weet ik, ik moet alleen niet posten hier, zit er toch met mijn kop niet bij![]()
Dat dus. Believe me, I knowquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef rival het volgende:
van een misschien maak je door te hard van stapel lopen zeker een nee
Nogal ja..quote:
Maar waar ken je haar van e.d.? veel dates gehad al ? Daarvoor was juist ooit deze reeks opgestart he mensenquote:
Voor dates?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
Daarvoor was juist ooit deze reeks opgestart he mensen
I don't freaking care, maar "verboden" klinkt zo beladenquote:
Nee, daarvoor hadden we dating.fok.nl!quote:
Gaat goed op je werk las ikquote:
wiseassquote:
Heey mamsquote:
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
wiseassnee juist ook om date ervaringen te delen
Ben jij zijn datequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hier
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heey mams
Je krijgt misschien een nieuwe schoondochter
ff afgezien van het specifieke gevalquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar terug beschreven wat we gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...Tof
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Jij vertelt anders ook niet veel over je datesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ooh daar ben je nu al mee bezig?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Nee.quote:
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die heb ik nog net meegekregen. Vroegah.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hadden we dating.fok.nl!
Een groot succes.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vertelt anders ook niet veel over je dates![]()
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.
Straks maar ff wandelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit hier stil, maar verga van de hitte. Ben het echt niet meer gewend.
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Je had die reacties idd kunnen verwachten en kunnen voorkomen door het er gelijk bij te vermelden dat je geen dates hebt gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesheb ik de afgelopen tijd geen dates gehad of dan ook maar iets topic vertel waardigs
Ik heb geen idee maar ik ken hem een beetjequote:
Meer wind misschien? Moet toch iets proberen.....quote:
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?
Ja maar jij verteld helemaal noooit iets.. niet eens als je ergens een leuk meisje hebt gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)
Daar kun je dan gelijk wat aan doen toch ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meer wind misschien? Moet toch iets proberen.....
Of toch maar naar het zwembad....., maar ik ben nog erg wit.
Nope, aan het werk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ook aan het genieten van het zonnetje?![]()
[..]
Kan erg leuk zijnquote:
Je hebt de majoor toch? of is dat geen date?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn
Mijn laatste echte date is ook alweer erg lang terug
Mijn laatste date was heel leuk enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn
Werken is leuk.quote:
En jij zit in het straatje "niets vertellen" dus wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef mrbox het volgende:
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)
Dat is geen date neequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt de majoor toch? of is dat geen date?
Vorige week was de majoor er toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn
vertel!?quote:
Het nut van dit topic ondermijnen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij zit in het straatje "niets vertellen" dus wat doe jij hier dan?
Dat was precies de reactie die ik wilde geven, maar dacht, ik blijf vriendelijkquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vorige week was de majoor er toch?
dat is gewoon leuk voor 1x in de twee weken ofzoquote:
Aah is ook niet helemaal waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar jij verteld helemaal noooit iets.. niet eens als je ergens een leuk meisje hebt gezien
Die buschauffeur van laatst
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was precies de reactie die ik wilde geven, maar dacht, ik blijf vriendelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wat doe jij met foksters?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah is ook niet helemaal waarmaar kijk als het een fokster is ofzo is het soms wat lastig
Discretie is soms een groot goed inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah is ook niet helemaal waarmaar kijk als het een fokster is ofzo is het soms wat lastig
Pm maarquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij zit in het straatje "niets vertellen" dus wat doe jij hier dan?
Hij is een soort fb?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
dat is gewoon leuk voor 1x in de twee weken ofzo
Maar het verleden, je weet wat ze daarover zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
gelukkig spreekt het verleden je tegen... maar wat ik zeg de laatste tijd gebeurd er weinig of kan het om duidelijke redenen niet echt
![]()
Maar jij bent een van de mensen die het topic niets meer aan vind, nu geef ik ff aan waar het voor een deel aan ligt en het enige wat je doet is op mij inhakken
Daaromquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is nu niet leuk.Waarom niet hier?
Ja dat is op mijn werk ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:16 schreef kingmob het volgende:
Ah daar is m'n internet weer. het lijkt af en toe de steentijd hier
Wat wil je dan meer weten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromOmdat ik eerst even wat meer wil weten voor ik 't hier ga spammen... ofzo... hoewel half singles t al weet
Dingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil je dan meer weten?
O half singles, ja daar hoor ik niet bij.
ik weet van niks....quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromOmdat ik eerst even wat meer wil weten voor ik 't hier ga spammen... ofzo... hoewel half singles t al weet
Huh ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het verleden, je weet wat ze daarover zeggen![]()
Dan kun je ook wel zeggen dat het hier leuk was, en dat het daarom nog leuk moet zijn![]()
En inhakken? Wat zei je laatst ook alweer tegen mij? Niet persoonlijk aantrekken? Right back at ya
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeftquote:
Het staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef JonKeL het volgende:
Nou mrbox wat zou je dan zoal hier willen lezen? Misschien kan ik een duit in het zakje doen?
Dat jij vroeger wel wat verteld hebt, zegt niets over nu.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
Huh ?
Echt NoukI do not get you, je miept liever er over dat het niet leuk meer is dan dat je er werkelijk aan wil gaan doen ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
jeuj ik mag weer neuken, wie bied?
Idd, mijn werk is leuk, maar ik zit dus niet buiten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Werken is leuk.
Ben met vrijwilligerswerk begonnen, doe gelijk ervaring op met andere programma's.
Vind het heel leuk werk, lekker relaxt.Alleen geen airco daar.
sort of iddquote:
Grootheidswaan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeft.
*insert doodsverwensing*quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeft.
een paar uurtjes plezier in de maandquote:
nee t moet wel ff ergens geboekt worden uiteraardquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef erikje14 het volgende:
[..]
had je nog een idee wanneer we gaan springen?
Ze wil eerst andere dingen met je doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef erikje14 het volgende:
[..]
had je nog een idee wanneer we gaan springen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze wil eerst andere dingen met je doen
paar uurtjes maar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een paar uurtjes plezier in de maand
http://www.tandemsprong.nl/ff/index.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee t moet wel ff ergens geboekt worden uiteraard
ga er niet 1000 euro voor betalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ok dus niemand wil met mij neukendank je ik weet mn plek weer, ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten krassen
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat jij vroeger wel wat verteld hebt, zegt niets over nu.
Jij herhaalt het constant hoor, ik heb het één misschien twee keer gezegd.En er valt bij mij niets te vertellen.
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hemquote:
Ja, ik had ook wel wat meer animo verwacht !quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
weinig voorspelbare reacties op deze post
*geeft scheermesjes*quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ok dus niemand wil met mij neukendank je ik weet mn plek weer, ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten krassen
Geen last meer van je verbrande rug dan ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hem
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voorquote:
jah scarification enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
*geeft scheermesjes*
Als je goed oplet kun je er nog een vette tattoo van maken
shredder of de fik d'r inquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:weer werken.
wel wennen zo, geen tijd om te posten...
alle oude kutklusjes net afgerond, dus nu weer aan het leuke werk. weg met kutdossiers
beetje nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen last meer van je verbrande rug dan ?
Maar dus zou iedereen die het saai vindt maar weg meoten gaan? dat schiet ook niet op, want dan wordt het nog saaierquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.
gheh, ken het probleemquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje nogde vellen hangen er nu bij
Ok tofquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://www.tandemsprong.nl/ff/index.html
Lol, Arnemuiden is niet zo heel ver hier vandaan
Ja, dat neuken klinkt steeds aanlokkelijkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje nogde vellen hangen er nu bij
Maar maar jullie hadden toch ... uhh...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hem
Dan pas?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok tofergens in september doen ofzo?
das 2.5 jaar geleden, gelukkigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar jullie hadden toch ... uhh...
dacht al. hmmm, utrechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou zo kan je het ook niet zeggen, het is wel telkens voor herhaling vatbaar. Al is het om de twee weken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voor
het houdt dus niet overquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voor
Precies, niks. En dat geldt voor meerdere hier. Maar ik heb nooit gezegd dat dat de reden is dat het hier minder leuk isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.
Laat ik wel mijn complimenten uitspreken voor KFleuk dat je elke keer je verhaal toch blijft doen over je dates ondanks het commentaar je dat je vaak toch krijgt.
Nee zeg ik ook niet alleen mss is het af en toe handig om de kern van dit topic niet uit het oog te verliezen, dat was immers ook een van de succesfactoren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dus zou iedereen die het saai vindt maar weg meoten gaan? dat schiet ook niet op, want dan wordt het nog saaier
ok, maakt mij weinig uit verder iigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vakantie=druk
en dan heb ik nog ff tijd om te sparen, eind augustus zou ook kunnen
het ijs is bij de spar hier steeds op, kuttokoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef kingmob het volgende:
* kingmob weet ineens weer dat hij mars-ijs heeft
Ja het zijn de kleine dingen
Jah dat klopt, maar meer als in het is geen date en geen echte fuckbuddyquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nou zo kan je het ook niet zeggen, het is wel telkens voor herhaling vatbaar. Al is het om de twee weken.
Tja, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar zoveel gebeurt er nou ook weer niet op relatiegebied bij mij...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zeg ik ook niet alleen mss is het af en toe handig om de kern van dit topic niet uit het oog te verliezen, dat was immers ook een van de succesfactoren.
Ja, ik snap t ook ff niet geloof ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar jullie hadden toch ... uhh...
Utrechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ok, maakt mij weinig uit verder iig
arnemuiden is goed te doen, Toene ligt wat minder in de richting. Beetje afhankelijk waar jij vandaan moet komen natuurlijk
29e is best, moet wel ff m'n storingsdienstje ruilen dan maar dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Erikje, wat dacht je van 29 of 30 augustus?
Volgens mij doen wij dat ook niet.. Want voor zover ik weet worden de meeste date/single verhalen wel verteld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zeg ik ook niet alleen mss is het af en toe handig om de kern van dit topic niet uit het oog te verliezen, dat was immers ook een van de succesfactoren.
we hebben niet gefucktquote:
Oke, dan is dat duidelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat klopt, maar meer als in het is geen date en geen echte fuckbuddy
Nee hoor, hij is goedquote:
Doe je Teuge, kun je meerijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrechtmet het ov dan dus moet wel beetje bereikbaar zijn voor mij
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar zoveel gebeurt er nou ook weer niet op relatiegebied bij mij...
Niet genoeg voor een dagelijkse update iig
Het was duidelijk erg traumatisch voor dr.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer door te vragen.
Details!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktDus heb haar nu al 2 keer gezien, en ga vanavond weer naar haar toe!
maar bij arnemuiden heb je een handycamquote:
/jaloers isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktDus heb haar nu al 2 keer gezien, en ga vanavond weer naar haar toe!
Zo'n hood piercing, verruimt dat nu ook het plezier ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrechtmet het ov dan dus moet wel beetje bereikbaar zijn voor mij
Zeeland met ov is wel dramaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar bij arnemuiden heb je een handycamen zeeland ben ik nog nooit geweest
dus t lijkt me op zicj wel tof om daar te gaan
Kan ook, zou je eventueel op kunnen pikken in Rotterdam of Goes of zo. Op flakkee is er geen stationquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar bij arnemuiden heb je een handycamen zeeland ben ik nog nooit geweest
dus t lijkt me op zicj wel tof om daar te gaan
Wat tof djayzz! Al iets gebeurd tussen jullie 2?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof dat je toch wat deelt manquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo'n hood piercing, verruimt dat nu ook het plezier ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he
Oh ja! Je mag weer seks hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testen
zondequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testen
25 oud?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |