Maar dus zou iedereen die het saai vindt maar weg meoten gaan? dat schiet ook niet op, want dan wordt het nog saaierquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.
gheh, ken het probleemquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje nogde vellen hangen er nu bij
Ok tofquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://www.tandemsprong.nl/ff/index.html
Lol, Arnemuiden is niet zo heel ver hier vandaan
Ja, dat neuken klinkt steeds aanlokkelijkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje nogde vellen hangen er nu bij
Maar maar jullie hadden toch ... uhh...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hem
Dan pas?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok tofergens in september doen ofzo?
das 2.5 jaar geleden, gelukkigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar jullie hadden toch ... uhh...
dacht al. hmmm, utrechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hem
Nou zo kan je het ook niet zeggen, het is wel telkens voor herhaling vatbaar. Al is het om de twee weken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voor
het houdt dus niet overquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voor
Precies, niks. En dat geldt voor meerdere hier. Maar ik heb nooit gezegd dat dat de reden is dat het hier minder leuk isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.
Laat ik wel mijn complimenten uitspreken voor KFleuk dat je elke keer je verhaal toch blijft doen over je dates ondanks het commentaar je dat je vaak toch krijgt.
Nee zeg ik ook niet alleen mss is het af en toe handig om de kern van dit topic niet uit het oog te verliezen, dat was immers ook een van de succesfactoren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dus zou iedereen die het saai vindt maar weg meoten gaan? dat schiet ook niet op, want dan wordt het nog saaier
ok, maakt mij weinig uit verder iigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vakantie=druk
en dan heb ik nog ff tijd om te sparen, eind augustus zou ook kunnen
het ijs is bij de spar hier steeds op, kuttokoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef kingmob het volgende:
* kingmob weet ineens weer dat hij mars-ijs heeft
Ja het zijn de kleine dingen
Jah dat klopt, maar meer als in het is geen date en geen echte fuckbuddyquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nou zo kan je het ook niet zeggen, het is wel telkens voor herhaling vatbaar. Al is het om de twee weken.
Tja, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar zoveel gebeurt er nou ook weer niet op relatiegebied bij mij...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zeg ik ook niet alleen mss is het af en toe handig om de kern van dit topic niet uit het oog te verliezen, dat was immers ook een van de succesfactoren.
Ja, ik snap t ook ff niet geloof ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar jullie hadden toch ... uhh...
Utrechtquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ok, maakt mij weinig uit verder iig
arnemuiden is goed te doen, Toene ligt wat minder in de richting. Beetje afhankelijk waar jij vandaan moet komen natuurlijk
29e is best, moet wel ff m'n storingsdienstje ruilen dan maar dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Erikje, wat dacht je van 29 of 30 augustus?
Volgens mij doen wij dat ook niet.. Want voor zover ik weet worden de meeste date/single verhalen wel verteld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zeg ik ook niet alleen mss is het af en toe handig om de kern van dit topic niet uit het oog te verliezen, dat was immers ook een van de succesfactoren.
we hebben niet gefucktquote:
Oke, dan is dat duidelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat klopt, maar meer als in het is geen date en geen echte fuckbuddy
Nee hoor, hij is goedquote:
Doe je Teuge, kun je meerijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrechtmet het ov dan dus moet wel beetje bereikbaar zijn voor mij
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar zoveel gebeurt er nou ook weer niet op relatiegebied bij mij...
Niet genoeg voor een dagelijkse update iig
Het was duidelijk erg traumatisch voor dr.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer door te vragen.
Details!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktDus heb haar nu al 2 keer gezien, en ga vanavond weer naar haar toe!
maar bij arnemuiden heb je een handycamquote:
/jaloers isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktDus heb haar nu al 2 keer gezien, en ga vanavond weer naar haar toe!
Zo'n hood piercing, verruimt dat nu ook het plezier ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrechtmet het ov dan dus moet wel beetje bereikbaar zijn voor mij
Zeeland met ov is wel dramaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar bij arnemuiden heb je een handycamen zeeland ben ik nog nooit geweest
dus t lijkt me op zicj wel tof om daar te gaan
Kan ook, zou je eventueel op kunnen pikken in Rotterdam of Goes of zo. Op flakkee is er geen stationquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar bij arnemuiden heb je een handycamen zeeland ben ik nog nooit geweest
dus t lijkt me op zicj wel tof om daar te gaan
Wat tof djayzz! Al iets gebeurd tussen jullie 2?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof dat je toch wat deelt manquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo'n hood piercing, verruimt dat nu ook het plezier ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he
Oh ja! Je mag weer seks hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testen
zondequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testen
25 oud?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |