Oke, dan is dat duidelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat klopt, maar meer als in het is geen date en geen echte fuckbuddy
Nee hoor, hij is goedquote:
Doe je Teuge, kun je meerijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrechtmet het ov dan dus moet wel beetje bereikbaar zijn voor mij
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar zoveel gebeurt er nou ook weer niet op relatiegebied bij mij...
Niet genoeg voor een dagelijkse update iig
Het was duidelijk erg traumatisch voor dr.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer door te vragen.
Details!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktDus heb haar nu al 2 keer gezien, en ga vanavond weer naar haar toe!
maar bij arnemuiden heb je een handycamquote:
/jaloers isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde er tot voor kort ook weinig. Heb nu alleen iemand ontmoet waar het heel goed mee kliktDus heb haar nu al 2 keer gezien, en ga vanavond weer naar haar toe!
Zo'n hood piercing, verruimt dat nu ook het plezier ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrechtmet het ov dan dus moet wel beetje bereikbaar zijn voor mij
Zeeland met ov is wel dramaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar bij arnemuiden heb je een handycamen zeeland ben ik nog nooit geweest
dus t lijkt me op zicj wel tof om daar te gaan
Kan ook, zou je eventueel op kunnen pikken in Rotterdam of Goes of zo. Op flakkee is er geen stationquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar bij arnemuiden heb je een handycamen zeeland ben ik nog nooit geweest
dus t lijkt me op zicj wel tof om daar te gaan
Wat tof djayzz! Al iets gebeurd tussen jullie 2?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof dat je toch wat deelt manquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zo'n hood piercing, verruimt dat nu ook het plezier ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he
Oh ja! Je mag weer seks hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testen
zondequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet, want niemand wil het met me uit gaan testen
25 oud?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |