quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leren om 'nee' te zeggen (in diverse toonaarden, gezichtsuitdrukkingen en volumes) is een uiterst nuttige vaardigheid die je niet vroeg genoeg kan leren.
Voor sommige maak je gewoon een uitzonderingquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat heb ik ook geleerd, maar dit is gewoon erg leuk om te doen!
Jup, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voor sommige maak je gewoon een uitzondering
Mogen wij dan ook in jouw handjes knijpen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
Tering, ik mag me echt wel in mijn handjes knijpen als dit(met werk) allemaal gaat lukken..
Tegen sommige dingen/mensen wil je geen 'nee' zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef mrbox het volgende:
Voor sommige maak je gewoon een uitzondering
Als je het zachtjes doetquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
Mogen wij dan ook in jouw handjes knijpen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen sommige dingen/mensen wil je geen 'nee' zeggen
Wil je niet maar soms beter van welquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen sommige dingen/mensen wil je geen 'nee' zeggen
Ja van die gevalletjes heb ik er ook wel een aantalquote:
* schudt JonKeL zo hard wakker, dat hij voorlopig niet meer slapen zalquote:
Dat doe ik over het algemeen gewoon af met een neerbuigend "dat is hardware".quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef erikje14 het volgende:
Mjah, helemaal leuk als ze dan zielig gaan doen, maar je bent er zo goed mee, bla bla je bent de enige in de buurt die het kan.
Erik, stel nou dat je een vrouw tegenkomt die al met meerdere mannen het bed heeft gedeeld (wat zo'n beetje de enige optie is, denk ik) heb je dan een aantal waarbij de grens ligt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:23 schreef erikje14 het volgende:
Je word gedwongen met een shotgun tegen je hoofd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef HeatWave het volgende:
30 graden en dan straks aan de surinaamse broodjes hete kip.
En is dat aantal tegelijkertijd of achtereenvolgend?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erik, stel nou dat je een vrouw tegenkomt die al met meerdere mannen het bed heeft gedeeld (wat zo'n beetje de enige optie is, denk ik) heb je dan een aantal waarbij de grens ligt?
Domme vraag die ineens in me op kwam
quote:
Danku danku, ik ben weer even wakkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* schudt JonKeL zo hard wakker, dat hij voorlopig niet meer slapen zal
Dejavuquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Danku danku, ik ben weer even wakker
Moet maar niet meer gaan daten tot 4 uur 's nachts als ik moet werken
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als PSV-er zeg ik nog altijd beter dan feyenoord
quote:
pc's aan het fixen? Tijdens mijn date of tijdens mijn werk?"quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dejavuwas jij ook pc's aan het fixen ?
Neuh, vind het veel belangrijker dat het klikt en we bij elkaar passen, al zou ik niet weten hoe dat zou moeten zijn maar daar komen we vanzelf achter lijkt mequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erik, stel nou dat je een vrouw tegenkomt die al met meerdere mannen het bed heeft gedeeld (wat zo'n beetje de enige optie is, denk ik) heb je dan een aantal waarbij de grens ligt?
Domme vraag die ineens in me op kwam
Heb jij echt nog nooit zoiets gehad met een meisje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Neuh, vind het veel belangrijker dat het klikt en we bij elkaar passen, al zou ik niet weten hoe dat zou moeten zijn maar daar komen we vanzelf achter lijkt me.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:40 schreef Kluts het volgende:
Ik heb op 3 uur een ijsjesdate met een collega.
Nee meneerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heb jij echt nog nooit zoiets gehad met een meisje?
quote:
Murm!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Murmeli het volgende:
Hooooooi!!!
mijn eerste bezoek aan fok pas voor vandaag
nieuw werk wordt leuklekker chaotisch en druk alles moet voor woensdag af en dat kan niet. dat soort dingen hou ik nou van
nu weer off.... tot straks misschien en fijne dagik ga nu lekker in de zon lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist niet dat jij een PSV fan bent.quote:
erhn, neuh niet echtquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar ook nooit gepraat met een meisje ofzo? En dat je zoiets had van, dit voelt goed?
Natuurlijk! Ik heb in Eindhoven gewoond en ben Braziliaan. Kan niet anders dan hequote:
Het is met een vrouw.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jullie gaan elkaars tongvaardigheden checken?
Dus?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is met een vrouw.
Hoewel een van mijn collega's erg gefascineerd is over mijn tongpiercing sinds hij dat vanmorgen zag.
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een PSV fan bent.
Paar vrienden uit Limburg zijn 020 fans, kan ik altijd zo fijn stangen.![]()
Ik ben hetero, weet je nog?quote:
Ach dat waren er wel meer hier geloof ik.quote:
Verkapt ik wil ook een pc reperatie date post ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:48 schreef Flena het volgende:
ik ben er weer...alleen geen idee voor hoelang want mijn pc houdt er steeds mee op
![]()
maargoed voor nu dus...hallo allemaal![]()
![]()
Helloquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:48 schreef Flena het volgende:ik ben er weer...alleen geen idee voor hoelang want mijn pc houdt er steeds mee op
![]()
maargoed voor nu dus...hallo allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |