Ze smste me plotseling of ik naar het strandje wildequote:
Jep, we zullen zien. Vind het wel super dat er ook gewoon geholpen word hier, bedanktquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
Juist omdat je nog niet beter weet zeg ik dat het allemaal hartstikke eng is, maar dat het het waard is
Ik moet toch echt geld verdienen.quote:
Tof man!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze smste me plotseling of ik naar het strandje wildezou eigenlijk vrijdag pas wat met haar gaan drinken
Toen ergens afgesproken en naar het strandje hier gegaan![]()
Daar een half uur gelegen en gepraat over van alles
Geen enkel stil dood moment![]()
Toen even naar het park gelopen, hand in hand![]()
Daarna naar de haven gegaan, gezoend op de stijger voor de hoofdtoren en het standbeeld van de scheepsjongens van Bontekoe
Daarna een ijsje gehaald en door het bos terug gelopen
Ze vertelde me dat ze het wel zag zitten om wat met mij te beginnen
Ik zit momenteel in een vergelijkbare situatie.....quote:Ik mag hier dus binnenkort niet meer legaal posten![]()
Sounds goodquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag hier dus binnenkort niet meer legaal posten![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
Ik zit momenteel in een vergelijkbare situatie.....
Dan is het nog de kunst om er écht wat mee te gaan doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef erikje14 het volgende:
Jep, we zullen zien. Vind het wel super dat er ook gewoon geholpen word hier, bedankt
Niet te hard van stapel lopen hèquote:
Dat gaat snelquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze smste me plotseling of ik naar het strandje wildezou eigenlijk vrijdag pas wat met haar gaan drinken
Toen ergens afgesproken en naar het strandje hier gegaan![]()
Daar een half uur gelegen en gepraat over van alles
Geen enkel stil dood moment![]()
Toen even naar het park gelopen, hand in hand![]()
Daarna naar de haven gegaan, gezoend op de stijger voor de hoofdtoren en het standbeeld van de scheepsjongens van Bontekoe
Daarna een ijsje gehaald en door het bos terug gelopen
Ik mag hier dus binnenkort niet meer legaal posten![]()
Dum dum duumquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof man!goed bezig.
[..]
Dat hangt niet alleen af van het woordje misschien wel of niet typenquote:
Lekker belangrijk dit is voor mij ook verboden maar ik ben er tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof man!goed bezig.
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hangt niet alleen af van het woordje misschien wel of niet typen
"Verboden"quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef JonKeL het volgende:
Lekker belangrijk dit is voor mij ook verboden maar ik ben er toch
Niet zo, ik ben serieusquote:
weet ik, ik moet alleen niet posten hier, zit er toch met mijn kop niet bijquote:
Ik ken haar nu zo'n 4 wekenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat gaat snel![]()
[..]
Dum dum duum![]()
En ook gewoon niets zeggen he
weet ik...... that's the problem :pquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
van een misschien maak je door te hard van stapel lopen zeker een nee
uiteraard, maar daar kunnen jullie niet aan doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het nog de kunst om er écht wat mee te gaan doen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef djayzz het volgende:
weet ik, ik moet alleen niet posten hier, zit er toch met mijn kop niet bij![]()
Dat dus. Believe me, I knowquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:37 schreef rival het volgende:
van een misschien maak je door te hard van stapel lopen zeker een nee
Nogal ja..quote:
Maar waar ken je haar van e.d.? veel dates gehad al ? Daarvoor was juist ooit deze reeks opgestart he mensenquote:
Voor dates?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
Daarvoor was juist ooit deze reeks opgestart he mensen
I don't freaking care, maar "verboden" klinkt zo beladenquote:
Nee, daarvoor hadden we dating.fok.nl!quote:
Gaat goed op je werk las ikquote:
wiseassquote:
Heey mamsquote:
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
wiseassnee juist ook om date ervaringen te delen
Ben jij zijn datequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hier
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heey mams
Je krijgt misschien een nieuwe schoondochter
ff afgezien van het specifieke gevalquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar terug beschreven wat we gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...Tof
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Jij vertelt anders ook niet veel over je datesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ooh daar ben je nu al mee bezig?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Nee.quote:
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die heb ik nog net meegekregen. Vroegah.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hadden we dating.fok.nl!
Een groot succes.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vertelt anders ook niet veel over je dates![]()
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.
Straks maar ff wandelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit hier stil, maar verga van de hitte. Ben het echt niet meer gewend.
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Je had die reacties idd kunnen verwachten en kunnen voorkomen door het er gelijk bij te vermelden dat je geen dates hebt gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesheb ik de afgelopen tijd geen dates gehad of dan ook maar iets topic vertel waardigs
Ik heb geen idee maar ik ken hem een beetjequote:
Meer wind misschien? Moet toch iets proberen.....quote:
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?
Ja maar jij verteld helemaal noooit iets.. niet eens als je ergens een leuk meisje hebt gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |