Wat een HOAX post, bedenk zelf maar hoezo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef cherrycoke het volgende:
deze is leuker ik reed 55 waar 50 mag worden gereden en ik kreeg een boete van 35 euro1!!
sjongejonge dan nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een HOAX post, bedenk zelf maar hoezo.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb hou me ook nog nooit altijd aan de snelheid gehouden
Mooi Nederlandsquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e in 4 jaar. Dus opzich valt het wel mee. Wel 2 keer 100 euro (nouja, 1 keer 99 euro voor de mierenneukers) en 1 keer 38 euro.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb me ook nog nooit aan de snelheid gehouden
Hebben ze toch gedaanquote:
Jij rijdt zeker altijd onder de max snelheid dan? Das ook niet aan de max snelheid houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb me ook nog nooit aan de snelheid gehouden
Nee, boetes voor te langzaam rijden worden niet vaak uitgedeeld....quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
indd het is pas per 1 juli 35 euro en je moet 3 tot 6 weken wachten op je bekeuring.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja en dan even op en neer naar Utrecht vanuit de Achterhoek zekerquote:
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef Wisheh het volgende:
Boete naar DefQon dit jaar...400 euro133 waar je 80 mocht op de Oostvaardersdijk. Geen hond op de weg maar wel een dikke Audi met "stop politie"
Daar win je het ook niet zo 1 2 3 vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef Wisheh het volgende:
Boete naar DefQon dit jaar...400 euro133 waar je 80 mocht op de Oostvaardersdijk. Geen hond op de weg maar wel een dikke Audi met "stop politie"
Maar met 2 ton in 2 jaar valt het nog mee met boetes.![]()
48 km na correctie, dat was me redding anders kon ik ook gelijk solliciteren naar een andere baanquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?
Als er nog correctie vanaf gaat net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?
Das gezond man!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja en dan even op en neer naar Utrecht vanuit de Achterhoek zeker.
Bovendien heb ik geen fiets.
Dat filmpje moet ik nog steeds checken maar heb geen geluid hier dus thuis maar ff checken. Maar ik hoef geen fiets, voor de korte ritjes heb ik een Cittaquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Das gezond man!![]()
Ik weet nog wel een oplossing voor je fiets:
Nee, slechts een kilo-meter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef 3keernix het volgende:
TS heeft geen snelheidsmeter in zijn auto?
Volledig waar uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef error_404 het volgende:
Je hebt gewoon te hard gereden, eigen schuld.
Hebben ze een keer iemand terercht bekeurd, is het wéér niet goed....
Ik klaag ook niet over die prent opzich, die is gewoon terecht. Maar het is wel weer 99 euro door de pleequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, slechts een kilo-meter.
OT: niet piepen over die boete, je overtreed de wet dus moet je ook de gevolgen dragen (zegt iemand die ongeveer elk kwartaal een prentje krijgt).
Dat ook, en als je 55 rij waar je 50 mag krijg je gewoon niks, correctie moet er nog af en zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
indd het is pas per 1 juli 35 euro en je moet 3 tot 6 weken wachten op je bekeuring.
Jou username is niet eens met een hoofdletter, dus je hebt vrij weinig recht van spreken.quote:
Ik denk niet dat het dan goed gaat komen op de Nederlandse snelweg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef pumpkineater het volgende:
Iedereen moet gewoon zo hard kunnen rijden als ie zelf denkt dat verantwoord is, kinderachtig gezeik!
Correctie is maar 3 km/h onder de 100 km/h. En boven de 100 km/h 3% van de gemeten snelheid.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat ook, en als je 55 rij waar je 50 mag krijg je gewoon niks, correctie moet er nog af en zo.
quote:[..]
Jou username is niet eens met een hoofdletter, dus je hebt vrij weinig recht van spreken.
Toevoegingen vet gedrukt, overbodige woorden doorstreept.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jouw username is niet eens met een hoofdletter geschreven, dus je hebt vrij weinig recht van spreken.
Oké, ik dacht altijd 5 of zo, geen idee ik kijk nooit naar de boetes die ik heb gehad. Laatst wel een gehad van 350 maar dat was niet door de snelheid.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Correctie is maar 3 km/h onder de 100 km/h. En boven de 100 km/h 3% van de gemeten snelheid.
[..]
Jouw/jou is misschien goed, maar die andere slaan nergens op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Toevoegingen vet gedrukt, overbodige woorden doorstreept.
Dat is een kwestie van mentaliteit. In Duitsland gooit niemand zijn auto zomaar naar links omdat die wel de adviessnelheid rijdt. Maargoed, daar word je ook makkelijk ingehaald door een Ferrari die met 300 km/h doorrijdtquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dan goed gaat komen op de Nederlandse snelweg.
Ik hoor weer het geluid van de PVV-stemmerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Volledig waar uiteraard.
Echter heeft de politie vaak de prioriteiten liggen op punten die makkelijk aan te pakken zijn en geld opbrengen, zoals verkeershandhaving, terwijl er weinig gevaar is om 150 op een snelweg te rijden.
Ik bent juist seer slegd in spelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jouw/jou is misschien goed, maar die andere slaan nergens op.
Tevens ben je een kutspellingshomo.
Dus, fik in de k*** apparaten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:34 schreef MrTorture het volgende:
Ik kreeg ooit een boete toen ik 30 reed waar ik 50 mocht
Ik was geflitst met 65lekker betrouwbare meting
Matige en onjuiste reactie van een flitspaaloperator.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik hoor weer het geluid van de PVV-stemmer
Leuk met al die bejaarden + vrachtwagens op de weg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
terwijl er weinig gevaar is om 150 op een snelweg te rijden.
Ik heb m'n rijbewijs nu ruim 4 jaar pipo. Maar deze auto heb ik net iets langer dan een jaar en dit is ook de eerste boete met deze auto.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef mafkees01 het volgende:
TS heeft pas een jaar een rijbewijs
Jammer dat ze je niet van de weg plukken. Rijden zul je sowieso wel niet kunnen
(ff generaliseren)
limboquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Matige en onjuiste reactie van een flitspaaloperator.
Vrachtwagens zouden ook op de vluchtstrook moeten rijden. Bejaarden en andere trage mensen moeten aan de kant gedrukt worden en in de berm doodgeschoten worden waarna hun lijk aan een anwb paal wordt opgehangen als waarschuwing.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Leuk met al die bejaarden + vrachtwagens op de weg.
In dit geval hadden ze de boef in questie op een foto gevangen, met de benodigde gegevens om dit financieel verder af te handelen. Het resultaat daarvan had je in de bus! Mooi systeem, toch?quote:
Dan komen ze stil te staan op de snelweg, lekker handig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mijn droom is nog steeds dat het legaal wordt om bij inhalende vrachtwagens de banden lek te schieten.
Hmmm als je de banden rechts nu een neemt dan zouden ze in theorie mooi de berm in schuiven...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan komen ze stil te staan op de snelweg, lekker handig.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef jagga het volgende:
In de afgelopen 4 maanden heel veel gehad met als totaal kostenplaatje rond de 1100 euro (zoiets iig)
Het toppunt was toch wel, 5 x geflitst in1 weekend
Maar dan moet je dus ook vanaf recht schieten en komt de vrachtwagen jouw kant op....quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm als je de banden rechts nu een neemt dan zouden ze in theorie mooi de berm in schuiven...
nouja, het meeste was traject controle en die zie ik nooit, de flikkersquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
En dan denk je niet > laat ik eens op mijn snelheid gaan letten?
Iemand die een overtreding begaat is geen boef.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
In dit geval hadden ze de boef in questie op een foto gevangen, met de benodigde gegevens om dit financieel verder af te handelen. Het resultaat daarvan had je in de bus! Mooi systeem, toch?
Moet je doen als je er naast rijdt. Met een beetje geluk is de vrachtwagen zwaar beladen, en wijkt hij direct jou kant uit, en dan is het te hopen dat je even goed wordt geplet tussen de vrachtwagen en de vangrail.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vrachtwagens zouden ook op de vluchtstrook moeten rijden. Bejaarden en andere trage mensen moeten aan de kant gedrukt worden en in de berm doodgeschoten worden waarna hun lijk aan een anwb paal wordt opgehangen als waarschuwing.
Mijn droom is nog steeds dat het legaal wordt om bij inhalende vrachtwagens de banden lek te schieten.
Pas als de financiele tegenprestatie voor die overtreding netjes wordt voldaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemand die een overtreding begaat is geen boef.
Stoer man, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef jagga het volgende:
In de afgelopen 4 maanden heel veel gehad met als totaal kostenplaatje rond de 1100 euro (zoiets iig)
Het toppunt was toch wel, 5 x geflitst in1 weekend
Boeven begaan misdaden, geen verkeersovertredingen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Pas als de financiele tegenprestatie voor die overtreding netjes wordt voldaan.
Wel eens aan gedacht dat een groot aantal mensen niet zijn eigen rijvaardigheid hoger inschat of de situatie veiliger inschat dan werkelijk het geval is?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef pumpkineater het volgende:
Iedereen moet gewoon zo hard kunnen rijden als ie zelf denkt dat verantwoord is, kinderachtig gezeik!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef error_404 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook vanaf recht schieten en komt de vrachtwagen jouw kant op....
90 mijl per uur is meer dan 100 km/uur hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb er net 2 binnen.
129 op de snelweg: EUR 20
74 in 60km zone: EUR 48
Ga er ook echt iets voor vernielen of stelen met dezelfde waarde.
Vooral die 60km zone's: ze zetten er een ander bordje en een homo met een flitskassa neer.
Beide keren overigens in een ouwe Amerikaan die alleen mijlen aangeeft, en waar ik bijzonder rustig mee rij
Vertel me niks. Zie ze vaak genoeg rijden. Het is het grootste tuig dat op de weg rijdt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zal maar niet beginnen hier
Als parttime taxichauffeur (en dus teveel op de weg zitten) neem je het niet zo nauw met de borden
Mensen die bekeuringen niet betalen worden uiteindelijk vanzelf bestempeld als boefjes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Boeven begaan misdaden, geen verkeersovertredingen.
Vergeleken met de taxi's hier in Rome zijn de taxi chauffeurs in NL schatjes. De dingen die je hier ziet...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vertel me niks. Zie ze vaak genoeg rijden. Het is het grootste tuig dat op de weg rijdt!
Even toeteren als het nog rood is dan maar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vergeleken met de taxi's hier in Rome zijn de taxi chauffeurs in NL schatjes. De dingen die je hier ziet...
Bij het stoplicht reed mijn taxi langs de wachtende auto's om die van hem voorraan te zetten bij het stoplicht. Natuurlijk on die gast het licht niet zien, maar dat is geen probleem, de mensen achter hem toeteren wel als ie weer moet rijden
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Even toeteren als het nog rood is dan maar?
Wordt automatisch ingehouden van m'n salaris dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mensen die bekeuringen niet betalen worden uiteindelijk vanzelf bestempeld als boefjes.
Ja, zo een hebben we hier op kantoor ook, totdat hij een belletje kreeg dat er twee zware overtredingen lagen. Leuk met een lease auto, vooral omdat die auto vaak nodig is voor het werk. Krijg je dan een probleem, dan kan het best zijn dat je een rijontzegging krijgt, wat in deze tijd de mooiste reden is om je op straat te schoppen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt automatisch ingehouden van m'n salaris dus dat gaat niet gebeuren.
20 km/h te hard op de snelweg is ook echt verschrikkelijk. Ze zouden me op moeten knopen aan de hoogste boom.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, zo een hebben we hier op kantoor ook, totdat hij een belletje kreeg dat er twee zware overtredingen lagen. Leuk met een lease auto, vooral omdat die auto vaak nodig is voor het werk. Krijg je dan een probleem, dan kan het best zijn dat je een rijontzegging krijgt, wat in deze tijd de mooiste reden is om je op straat te schoppen.
Succes met het vergokken van je salaris. Goed voor de overheid, alleen te hopen dat je geen ongelukken maakt met je toffe acties. Ja, dat mag wel, maar dan eenzijdig.
Nee, maar dat een paar keer herhalen geeft een mooie historie voor als het er eens serieus op aankomt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
20 km/h te hard op de snelweg is ook echt verschrikkelijk. Ze zouden me op moeten knopen aan de hoogste boom.
[ afbeelding ]
Joh, je bent perfect geinformeerd. Doe je best.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:42 schreef fathank het volgende:
Bovendien met een rijontzegging moet je het wel heel bont maken. Met alcohol achter het stuur, meer dan 50 km/h te hard, herhaaldelijk bumperkleven, regelmatig vluchtstrook rijden etc.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
90 mijl per uur is meer dan 100 km/uur hoor.
Jij rijdt zeker altijd precies 120 op de snelwegquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef error_404 het volgende:
Je hebt gewoon te hard gereden, eigen schuld.
Hebben ze een keer iemand terercht bekeurd, is het wéér niet goed....
Nee hoor, die 99 euro word weer gebruikt om de economie te stimuleren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over die prent opzich, die is gewoon terecht. Maar het is wel weer 99 euro door de plee
En hij was toch niet door de plee, dat werd toch gewoon van je salaris ingehouden, dus het deed je toch niets. Wat zeik je dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Stigmator het volgende:
[..]
Nee hoor, die 99 euro word weer gebruikt om de economie te stimuleren.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, maar dat een paar keer herhalen geeft een mooie historie voor als het er eens serieus op aankomt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:45 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Joh, je bent perfect geinformeerd. Doe je best.
Ik heb nergens gezegd dat die 99 euro me niets doet hoor simpele. Of moet je je cursus begrijpend lezen nog afronden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En hij was toch niet door de plee, dat werd toch gewoon van je salaris ingehouden, dus het deed je toch niets. Wat zeik je dan?
Nu moet ik je wel komen aanraken, waar woon je?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat die 99 euro me niets doet hoor simpele. Of moet je je cursus begrijpend lezen nog afronden?
In Spijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nu moet ik je wel komen aanraken, waar woon je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |