Wat een HOAX post, bedenk zelf maar hoezo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef cherrycoke het volgende:
deze is leuker ik reed 55 waar 50 mag worden gereden en ik kreeg een boete van 35 euro1!!
sjongejonge dan nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een HOAX post, bedenk zelf maar hoezo.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb hou me ook nog nooit altijd aan de snelheid gehouden
Mooi Nederlandsquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e in 4 jaar. Dus opzich valt het wel mee. Wel 2 keer 100 euro (nouja, 1 keer 99 euro voor de mierenneukers) en 1 keer 38 euro.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb me ook nog nooit aan de snelheid gehouden
Hebben ze toch gedaanquote:
Jij rijdt zeker altijd onder de max snelheid dan? Das ook niet aan de max snelheid houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven een boete gekregen maar ik heb me ook nog nooit aan de snelheid gehouden
Nee, boetes voor te langzaam rijden worden niet vaak uitgedeeld....quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
indd het is pas per 1 juli 35 euro en je moet 3 tot 6 weken wachten op je bekeuring.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja en dan even op en neer naar Utrecht vanuit de Achterhoek zekerquote:
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef Wisheh het volgende:
Boete naar DefQon dit jaar...400 euro133 waar je 80 mocht op de Oostvaardersdijk. Geen hond op de weg maar wel een dikke Audi met "stop politie"
Daar win je het ook niet zo 1 2 3 vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef Wisheh het volgende:
Boete naar DefQon dit jaar...400 euro133 waar je 80 mocht op de Oostvaardersdijk. Geen hond op de weg maar wel een dikke Audi met "stop politie"
Maar met 2 ton in 2 jaar valt het nog mee met boetes.![]()
48 km na correctie, dat was me redding anders kon ik ook gelijk solliciteren naar een andere baanquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?
Als er nog correctie vanaf gaat net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
En je rijbewijs in moeten leveren neem ik aan?
Das gezond man!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja en dan even op en neer naar Utrecht vanuit de Achterhoek zeker.
Bovendien heb ik geen fiets.
Dat filmpje moet ik nog steeds checken maar heb geen geluid hier dus thuis maar ff checken. Maar ik hoef geen fiets, voor de korte ritjes heb ik een Cittaquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Das gezond man!![]()
Ik weet nog wel een oplossing voor je fiets:
Nee, slechts een kilo-meter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef 3keernix het volgende:
TS heeft geen snelheidsmeter in zijn auto?
Volledig waar uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:48 schreef error_404 het volgende:
Je hebt gewoon te hard gereden, eigen schuld.
Hebben ze een keer iemand terercht bekeurd, is het wéér niet goed....
Ik klaag ook niet over die prent opzich, die is gewoon terecht. Maar het is wel weer 99 euro door de pleequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, slechts een kilo-meter.
OT: niet piepen over die boete, je overtreed de wet dus moet je ook de gevolgen dragen (zegt iemand die ongeveer elk kwartaal een prentje krijgt).
Dat ook, en als je 55 rij waar je 50 mag krijg je gewoon niks, correctie moet er nog af en zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
indd het is pas per 1 juli 35 euro en je moet 3 tot 6 weken wachten op je bekeuring.
Jou username is niet eens met een hoofdletter, dus je hebt vrij weinig recht van spreken.quote:
Ik denk niet dat het dan goed gaat komen op de Nederlandse snelweg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:11 schreef pumpkineater het volgende:
Iedereen moet gewoon zo hard kunnen rijden als ie zelf denkt dat verantwoord is, kinderachtig gezeik!
Correctie is maar 3 km/h onder de 100 km/h. En boven de 100 km/h 3% van de gemeten snelheid.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat ook, en als je 55 rij waar je 50 mag krijg je gewoon niks, correctie moet er nog af en zo.
quote:[..]
Jou username is niet eens met een hoofdletter, dus je hebt vrij weinig recht van spreken.
Toevoegingen vet gedrukt, overbodige woorden doorstreept.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jouw username is niet eens met een hoofdletter geschreven, dus je hebt vrij weinig recht van spreken.
Oké, ik dacht altijd 5 of zo, geen idee ik kijk nooit naar de boetes die ik heb gehad. Laatst wel een gehad van 350 maar dat was niet door de snelheid.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Correctie is maar 3 km/h onder de 100 km/h. En boven de 100 km/h 3% van de gemeten snelheid.
[..]
Jouw/jou is misschien goed, maar die andere slaan nergens op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Toevoegingen vet gedrukt, overbodige woorden doorstreept.
Dat is een kwestie van mentaliteit. In Duitsland gooit niemand zijn auto zomaar naar links omdat die wel de adviessnelheid rijdt. Maargoed, daar word je ook makkelijk ingehaald door een Ferrari die met 300 km/h doorrijdtquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dan goed gaat komen op de Nederlandse snelweg.
Ik hoor weer het geluid van de PVV-stemmerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:15 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Volledig waar uiteraard.
Echter heeft de politie vaak de prioriteiten liggen op punten die makkelijk aan te pakken zijn en geld opbrengen, zoals verkeershandhaving, terwijl er weinig gevaar is om 150 op een snelweg te rijden.
Ik bent juist seer slegd in spelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jouw/jou is misschien goed, maar die andere slaan nergens op.
Tevens ben je een kutspellingshomo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |