abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70567851
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

En HIJ had het zelf allemaal kunnen voorkomen, en toch dokt hij straks lekker voor dat kind. Zoals het hoort. Voor jochies als jij worden vrouwen wettelijk beschermt. De maat van TS is tenminste een echte vent.
Jochies.
Zei de mannenhaatster.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:46:20 #77
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70567862
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Denk dat de bewuste vraag over het hoofd word gezien is of ze neemt het kind en hij draagt de zorg er voor of ze neemt een abortus dat laatste in het midden gelaten ging het de topic starter er meer om of die bij die vrouw moest blijven en die antwoord is al gegeven mijn persoonlijke menig is dat een kind twee ouders nodig heeft en dat zeg ik waarschijnlijk ook omdat ik zelf uit een 1 ouder gezin kom dus ik heb het zelf wel gedaan of laat ik het beter zegen geprobeerd een poging gewaagd om er wat van te maken zijn dan wel uit elkaar gegaan maar heb nog steeds contact met me zoon
Held! Ik denk dus dat je niet bij elkaar moet zijn om een kind maar omdat je van elkaar houdt en bij elkaar past.
Resistance is futile
pi_70567866
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Werk jij bij Postbus 51 ofzo?
Nee, PR @ FOK
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:46:51 #79
259412 Seven.of.Nine
pi_70567874
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jochies.
Zei de mannenhaatster.
Kusje d'r op.
Resistance is futile
pi_70567879
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben geen mannen-haatster, integendeel. Maar jongens wees gewaarschuwd! Jonge vrouwen raken ongewild zwanger. Maar jullie kunnen dat ook voorkomen... Vergeet dat niet!
Jou heb ik geen mannenhaatster genoemd. Ben je ook niet. Je bent nogal....moederlijk... maar je hebt natuurlijk gelijk over een condoom gebruiken.

Seven Nine nog wat is een mannenhaatster. Vast es bedrogen ofzo, of met een kind achtergelaten terwijl ze zelf instemde met seks zonder condoom.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:48:14 #81
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70567900
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:46 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Nee, PR @ FOK
Meer advies plz.
pi_70567912
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jou heb ik geen mannenhaatster genoemd. Ben je ook niet. Je bent nogal....moederlijk... maar je hebt natuurlijk gelijk over een condoom gebruiken.

Seven Nine nog wat is een mannenhaatster. Vast es bedrogen ofzo, of met een kind achtergelaten terwijl ze zelf instemde met seks zonder condoom.
Seven Nine is gewoon een extreme feminist die voor Opzij werkt..
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:49:18 #83
259412 Seven.of.Nine
pi_70567921
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:48 schreef matarazi het volgende:

[..]

Seven Nine is gewoon een extreme feminist die voor Opzij werkt..
you wish!

And you may call me Seven.
Resistance is futile
pi_70567944
quote:

[..]

Je bent lief

Ik wil alleen maar zeggen, dat je het zelf ook kunt bepalen. En er is maar 1 manier om dat te kunen doen en dat is: seks met een condoom! Tuurlijk zijn er omstandigheden waardoor het er bij inschiet, maar eigenlijk kan dat gewoon niet. Totdat je een vaste relatie hebt.
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:50:31 #85
259412 Seven.of.Nine
pi_70567945
quote:

[..]

Niets van dat alles.

And you may also refer to me as Seven.
Resistance is futile
pi_70567989
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Hij neemt 1 risico, zij 4.
- ZIJ zeikt over een kind houden, terwijl ZIJ blijkbaar ook het eerste risico niet wilde uitsluiten.

Het is duidelijk. ZIJ heeft de risico's genomen, alle 4 en dient dus voor het kind op te draaien. ZIJ wil het immers behouden. Dus ZIJ kiest voor het kind, niet HIJ.
Hij had met 1 simpele handeling kunnen voorkomen dat al die verantwoordelijkheid kwam te liggen bij iemand die hij nauwelijks kende en dat hij dat risico niet hoefde te lopen. Dat heeft hij nagelaten en dus dient hij er net zo goed voor op te draaien. Als iemand AIDS oploopt door te neuken zonder condoom verdienen ze het ook niet maar dan moeten ze ook voor de gevolgen opdraaien. Hetzelfde geldt voor een baby.

Was hij er zo vreselijk op tegen om een kind op de wereld te zetten dan had hij de moeite moeten nemen om in de kroeg een condoom uit de automaat te trekken voor hij met haar naar huis ging. Zij was al aan de pil dus zij deed al iets om die ongewenste uitkomst te vermijden. Dat hij te lamlendig was om hetzelfde te doen is ook zijn probleem en dat ligt nu over een paar maandjes te janken in een wiegje.
Billen > branden > baby
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:56:02 #87
259412 Seven.of.Nine
pi_70568041
Trouwens, om nog even olie op het vuur te gooien:

Ik ken een paar vrouwen die weigeren de pil te slikken. Ze zeggen dat ze wel bereid zijn de morning after te slikken als er een ongelukje is. Ik denk wel dat ze anders piepen als ze in een relatie zitten maar ik persoonlijk zou voor bijvoorbeeld een neukmaatje echt niet bereid zijn om hormonen in mijn lijf te pompen.
Resistance is futile
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:57:57 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70568080
Nee, hij moet verplicht bij haar blijven, tot zijn dood. Helaas.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70568087
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Hij neemt 1 risico, zij 4.
- ZIJ zeikt over een kind houden, terwijl ZIJ blijkbaar ook het eerste risico niet wilde uitsluiten.

Het is duidelijk. ZIJ heeft de risico's genomen, alle 4 en dient dus voor het kind op te draaien. ZIJ wil het immers behouden. Dus ZIJ kiest voor het kind, niet HIJ.
Het mag dan wel wezen dat zij meer risico's heeft genomen, het lijkt mij sterk dat die gozer is gedwongen om zonder condoom te gaan neuken. Als een man geen kinderen wil, moet hij gewoon met condoom vrijen. Dat de dame zegt aan de pil te zijn en de volgende dag de morning-after pil gaat halen, geeft nog geen 100% garantie om geen papa te worden.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:59:02 #90
260509 Sphynxter
The Evil Sphynx!
pi_70568099
Pff, ik zou in zo'n geval ALTIJD een condoom gebruiken. Je kan mensen gewoon vaak niet op hun woord geloven en dan helemaal niet als het om zoiets gaat.
Mocht dit me toch overkomen zou ik echt aandringen voor een abortus.
"Style is the mind skating circles around itself as it moves forward"
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:01:32 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70568147
Oh, nieuwe pagina al en alles
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70568184
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:59 schreef Sphynxter het volgende:
Pff, ik zou in zo'n geval ALTIJD een condoom gebruiken. Je kan mensen gewoon vaak niet op hun woord geloven en dan helemaal niet als het om zoiets gaat.
Mocht dit me toch overkomen zou ik echt aandringen voor een abortus.
Tenzij je de consequenties aanvaard (nageslacht, SOA, AIDS), zou je eigenlijk nooit zonder condoom moeten vrijen.
pi_70568271
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:03 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Tenzij je de consequenties aanvaard (nageslacht, SOA, AIDS), zou je eigenlijk nooit zonder condoom moeten vrijen.
Een one-night-stand/scharrel kan maar beter heel snel maken dat hij weg komt als hij überhaupt voorstelt om zonder condoom te vrijen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:09:15 #94
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_70568298
quote:
Hilarisch!
(En triest tegelijk.)
  donderdag 2 juli 2009 @ 02:57:36 #95
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_70569343
Schuld van beide. Hij had niet met zijn lul moeten denken en gelijk zonder condoom batsen. Naast zwangerschap heb je van die smerige soa's. Hij zal vast niet de eerste zijn en na 5x zie je de chlamydia gewoon over je lul kruipen.
pi_70569527
Is het wel zeker? Heb ook zo'n labiel wijf gehad die zei dat ze zwanger was (vertelde ook aan de pil te zijn geweest) maar bleek dus niet zo te zijn. Is in mijn vriendenkring ook meerdere malen voorgekomen, bleek nooit waar te zijn. Gewoon kansloos afhankelijke dames, heb je er zat van.

Is overigens wel de beste les die je kan leren. Na de angst dat ik misschien vader zou worden (ben 18) pak ik hem altijd in.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_70571662
wie zegt dat die vriend van jou de vader is van dat kind. Misschien dook ze iedere dag met iemand anders in bed?

en hoe oud is die vriend eigenlijk, en die "chick" ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:32:08 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70571705
Sounds like ze verdienen elkaar .
Huilen dan.
pi_70571800
Iedereen heeft over HIJ of HAAR, maar imo is het ZIJ. ZIJ hebben geneukt, ZIJ moeten de verantwoordelijkheid nemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2009 10:31:52 (ZIJ / HUN) ]
pi_70572539
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:39 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zoiezo dom om het zonder condoom te doen. Maar als ze zegt dat ze aan de pil is en ze slikt hem niet goed is het toch echt haar probleem. Ik zou gelijk al het contact verbreken. Straks krijgt ze nog hoop dat je vriend haar bij wilt staan in de opvoeding en financieel een deel bijdragen. Alleen voor een abortus zou ik nog wel mee willen betalen in dat geval zo niet gelijk al het contact verbreken en ontkennen dat het kind van jou is.
Mee eens. Zij heeft gelogen. In principe straft ze zijn vertrouwen in iemand. Natuurlijk is het niet slim om het zonder condoom te doen, maar dan nog. Zij heeft moedwillig gelogen, en dat vind ik nogal ernstig in dit geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')