abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70567546
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

zodra je zelf kind(eren) hebt rondlopen denk je heel anders over de situatie
Welnee, zodra jij een kind had rondlopen dacht jij wellicht anders over de situatie maar dat kan je niet veralgemeniseren.

Waarom gaat iedereen er trouwens vanuit dat zij bewust zwanger is geraakt? Kan voor haar net zo goed een zeer nare schok zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70567550
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb hem ook wel es geknepen toen ik seks had met een 4 jaar oudere meid.

Maar die haalde gewoon lekker netjes een morning after pil.

Ja, we waren stoned en geen condooms in huis. Het was nogal.... onverwacht. Stom ja, maar dan nog kan je daarna genoeg dingen doen om een kind te voorkomen.
En niet alleen kinderen voorkomen... Wat dacht je van een SOA?
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:32:20 #53
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70567551
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:31 schreef Seam het volgende:
Zonder condoom zou ik zo snel nog niet durven, maar wel erg dom van haar zeg. Ik zou ook absoluut voor abortus kiezen in dat geval.
Waarom dom van haar? Wat precies is zo ontzettend dom geweest?
Resistance is futile
pi_70567559
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Wilde slikken, vergeten, bladibla. Zij deed tenminste iets structureels. Hij had zichzelf hiervoor kunnen behoeden door condooms te gebruiken.

Bovendien: hoe ging dat dan voor vrouwen abortus konden laten plegen? Mannen denken daar lekker makkelijk over, sinds het toegestaan is dragen ze nergens meer verantwoordelijkheid voor. Vrouwen zouden eigenlijk moeten weigeren om de pil te slikken en alleen nog met condoom moeten neuken, dan is het tenminste eerlijk verdeeld.
Wat leuk, een mannenhaatster aan het woord.

Zij deed niets structureels.
Bovendien stemde ZIJ in met seks zonder condoom. Dat kan, maar dan loop je als vrouw extra risico's (om over SOAs nog maar te zwijgen).
Die risico's heeft ZIJ laten lopen;
-geen regelmatige pil
- geen morning after pil
- geen abortus

Daarna nog de man op laten draaien voor het kind is immoreel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70567585
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

En niet alleen kinderen voorkomen... Wat dacht je van een SOA?
Klopt. Stom. Kan gebeuren.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70567588
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bovendien stemde ZIJ in met seks zonder condoom. Dat kan, maar dan loop je als vrouw extra risico's (om over SOAs nog maar te zwijgen).
-geen regelmatige pil
- geen morning after pil
- geen abortus

Sorry hoor lief, maar jij hebt toch je zaadjes erin gedeponeerd?
pi_70567593
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Welnee, zodra jij een kind had rondlopen dacht jij wellicht anders over de situatie maar dat kan je niet veralgemeniseren.

Waarom gaat iedereen er trouwens vanuit dat zij bewust zwanger is geraakt? Kan voor haar net zo goed een zeer nare schok zijn.
Geloof dat het best een schok voor haar kan zijn en ook niet makkelijk dacht alleen dat het van uit zijn oogpunt beschreven en gevraagd was om advies
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:34:27 #58
259412 Seven.of.Nine
pi_70567603
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb hem ook wel es geknepen toen ik seks had met een 4 jaar oudere meid.

Maar die haalde gewoon lekker netjes een morning after pil.

Ja, we waren stoned en geen condooms in huis. Het was nogal.... onverwacht. Stom ja, maar dan nog kan je daarna genoeg dingen doen om een kind te voorkomen.
Zij had dus net zo goed zwanger kunnen zijn. Wie weet overkomt het je ooit, ik mag hopen dat je dan beseft dat jij het ook had kunnen voorkomen en niet alleen zij.
Resistance is futile
pi_70567613
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. Stom. Kan gebeuren.
pi_70567642
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Sorry hoor lief, maar jij hebt toch je zaadjes erin gedeponeerd?
Zonder condoom met haar instemming? Dan neemt zij toch bewust dat risico? nr1, met als nrs 2 (pil), nr 3 (morning after pil) en nr 4 (abortus)?

Zij slaat 4 stappen over en hij 1 en hij zou net zo hard voor het kind moeten opdraaien als zij?

pi_70567681
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zonder condoom met haar instemming? Dan neemt zij toch bewust dat risico? nr1, met als nrs 2 (pil), nr 3 (morning after pil) en nr 4 (abortus)?

Zij slaat 4 stappen over en hij 1 en hij zou net zo hard voor het kind moeten opdraaien als zij?
Denk alleen dat je nogal ligt over abortus denkt iets wat meer manen doen niet zo vreemd aangezien de vrouw de gene is met een levend wezen in zich die je anders doen voelen en denken
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_70567713
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Denk alleen dat je nogal ligt over abortus denkt iets wat meer manen doen niet zo vreemd aangezien de vrouw de gene is met een levend wezen in zich die je anders doen voelen en denken
Ik denk helemaal niet licht over een abortus. Het lijkt me vreselijk.

Maar dat wil toch niet zeggen dat je dan maar anderen moet opzadelen met een kind?

Vriendinnen van mij hebben ook een abortus moeten ondergaan. Daar heb ik ze in gesteund. (en nee, dat waren geen scharrels )

pi_70567718
quote:

[..]

-geen regelmatige pil
- geen morning after pil
- geen abortus

Helemaal mee eens. Zoiezo dom om het zonder condoom te doen. Maar als ze zegt dat ze aan de pil is en ze slikt hem niet goed is het toch echt haar probleem. Ik zou gelijk al het contact verbreken. Straks krijgt ze nog hoop dat je vriend haar bij wilt staan in de opvoeding en financieel een deel bijdragen. Alleen voor een abortus zou ik nog wel mee willen betalen in dat geval zo niet gelijk al het contact verbreken en ontkennen dat het kind van jou is.
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:40:04 #64
259412 Seven.of.Nine
pi_70567727
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zonder condoom met zijn instemming? Dan neemt hij toch bewust dat risico?
Resistance is futile
pi_70567732
Achterlijke grapjes / plaatjes mogen achterwege blijven.
pi_70567759
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Zonder condoom met zijn instemming? Dan neemt hij toch bewust dat risico?
- Hij neemt 1 risico, zij 4.
- ZIJ zeikt over een kind houden, terwijl ZIJ blijkbaar ook het eerste risico niet wilde uitsluiten.

Het is duidelijk. ZIJ heeft de risico's genomen, alle 4 en dient dus voor het kind op te draaien. ZIJ wil het immers behouden. Dus ZIJ kiest voor het kind, niet HIJ.

pi_70567768
quote:

[..]

-geen regelmatige pil
- geen morning after pil
- geen abortus

Wat voor structureels deed hij precies toen HIJ instemde om zonder condoom te neuken en daarmee het risico op SOA's en zwangerschap voor lief te nemen?

OT: Ik zou het een man zeker niet kwalijk nemen als hij niet bij mij zou blijven als ik op een dergelijke manier zwanger zou raken en zou besluiten het kind te houden (sterker nog, ik zou het zelf niet eens willen) maar wel als hij zijn verantwoordelijkheid t.o.v. dat kind niet neemt. Dat zou ik waarschijnlijk ook wel afdwingen via de rechtbank in dat geval. Je bent beiden stom genoeg geweest om het risico te nemen voor een neukpartij van een kwartiertje dus dan mag je ook beiden op de blaren zitten.
Bij je stapscharrel van de week blijven omdat je toevallig samen een kind verwekt hebt lijkt me een erg slechte basis voor een relatie en ook geen gezond voorbeeld voor het kind in kwestie.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70567786
quote:

Daar ben ik het mee eens. Maar voor het zo ver kom kan je er zelf wat aan doen. Er zijn ook veel meisjes die het hebben van een kind net zo liev en belangrijk vinden als een Chiwawa . En we weten allemaal waar deze oversized ratten over 2 jaar eindigen.. In het dierenasiel. Net als elk mode-diertje

Ga er nooitt vanuit dat iemand ok is qua SAO's e.d.. Zorg er gewoon voor dat jou niks kan overkomen maar dat je wel lekker kunt sexen.
Dus:

- Use a condom!
- Protect yourself!
pi_70567801
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Waarom dom van haar? Wat precies is zo ontzettend dom geweest?
De pil vergeten bedoelde ik
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_70567817
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:42 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar voor het zo ver kom kan je er zelf wat aan doen. Er zijn ook veel meisjes die het hebben van een kind net zo liev en belangrijk vinden als een Chiwawa . En we weten allemaal waar deze oversized ratten over 2 jaar eindigen.. In het dierenasiel. Net als elk mode-diertje

Ga er nooitt vanuit dat iemand ok is qua SAO's e.d.. Zorg er gewoon voor dat jou niks kan overkomen maar dat je wel lekker kunt sexen.
Dus:

- Use a condom!
- Protect yourself!

Werk jij bij Postbus 51 ofzo?

donderdag 2 juli 2009 @ 00:44:10 #71
259412 Seven.of.Nine
pi_70567820
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Hij neemt 1 risico, zij 4.
- ZIJ zeikt over een kind houden, terwijl ZIJ blijkbaar ook het eerste risico niet wilde uitsluiten.

Het is duidelijk. ZIJ heeft de risico's genomen, alle 4 en dient dus voor het kind op te draaien. ZIJ wil het immers behouden. Dus ZIJ kiest voor het kind, niet HIJ.
En HIJ had het zelf allemaal kunnen voorkomen, en toch dokt hij straks lekker voor dat kind. Zoals het hoort. Voor jochies als jij worden vrouwen wettelijk beschermt. De maat van TS is tenminste een echte vent.
Resistance is futile
pi_70567831
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Werk jij bij Postbus 51 ofzo?

Socutera
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:44:54 #73
259412 Seven.of.Nine
pi_70567836
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:43 schreef Seam het volgende:

[..]

De pil vergeten bedoelde ik
Ja, dat kan heel stom zijn. Maar hij is ook iets vergeten.
Resistance is futile
pi_70567846
Denk dat de bewuste vraag over het hoofd word gezien is of ze neemt het kind en hij draagt de zorg er voor of ze neemt een abortus dat laatste in het midden gelaten ging het de topic starter er meer om of die bij die vrouw moest blijven en die antwoord is al gegeven mijn persoonlijke menig is dat een kind twee ouders nodig heeft en dat zeg ik waarschijnlijk ook omdat ik zelf uit een 1 ouder gezin kom dus ik heb het zelf wel gedaan of laat ik het beter zegen geprobeerd een poging gewaagd om er wat van te maken zijn dan wel uit elkaar gegaan maar heb nog steeds contact met me zoon
pi_70567848
Ik ben geen mannen-haatster, integendeel. Maar jongens wees gewaarschuwd! Jonge vrouwen raken ongewild zwanger. Maar jullie kunnen dat ook voorkomen... Vergeet dat niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')