Je bent serieus goed bezig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het in de laatste decennia extreem hard is gestegen. Afgelopen 2 jaar ofzo is pas voor het eerst dat de gemiddelde lengte NIET is gestegen. Jongeren zijn dus significant groter dan ouderen, daarmee is leeftijd een belangerijk onderscheid.
Of ben ik nu te serieus
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef kingmob het volgende:
1.90
Het interesseert me gewoon geen reet.quote:
quote:
Ik vind het rond de 1.65 al lastig worden. Maar het heeft ook wel wat schattigs als je ze overal naartoe kan tillenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 1m96 en heb ooit een vriendin van 1m50 gehad. Ging allemaal prima hoor. Het is zo makkelijk als je het zelf maakt.
Goed idee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
Nouk, laat je gaan.quote:
Tja, ik vind het ook wel eens saai hier, dan zeg ik meestal niksquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon geen reet.
Als ik dat wil weten ga ik wel ff naar de site van het CBS ofzo.
Als ik op mijn beurt geïnteresseerd ben naar jouw mening dan vraag ik er wel naar. Die hoef je niet ongevraagd te verkondigen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
Het interesseert me gewoon geen reet.
Als ik dat wil weten ga ik wel ff naar de site van het CBS ofzo.
Snap ik natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef kingmob het volgende:
![]()
Geen idee wat vrouwen met lengte hebben, maar het helpt wel
Ik ook niet, ik post hele topics niet, maar vandaag ben ik lekker opstandig!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik vind het ook wel eens saai hier, dan zeg ik meestal niks
Het was een prachtige dame en we hebben er nooit last mee gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het rond de 1.65 al lastig worden. Maar het heeft ook wel wat schattigs als je ze overal naartoe kan tillen.
1.50 is wel heel klein, dat lijkt me ook niet zo mooi eerlijk gezegd.
Waarom moet Nouk zich laten gaan als ik iets vraag over piem0ls?quote:
Wij oldbies moeten dat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik op mijn beurt geïnteresseerd ben naar jouw mening dan vraag ik er wel naar. Die hoef je niet ongevraagd te verkondigen...
Een oldbie is iets uit het verleden en daarmee flink achterhaald.quote:
Lees ff het vorige topic door. Een insidertje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet Nouk zich laten gaan als ik iets vraag over piem0ls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |