Je bent serieus goed bezig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het in de laatste decennia extreem hard is gestegen. Afgelopen 2 jaar ofzo is pas voor het eerst dat de gemiddelde lengte NIET is gestegen. Jongeren zijn dus significant groter dan ouderen, daarmee is leeftijd een belangerijk onderscheid.
Of ben ik nu te serieus
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef kingmob het volgende:
1.90
Het interesseert me gewoon geen reet.quote:
quote:
Ik vind het rond de 1.65 al lastig worden. Maar het heeft ook wel wat schattigs als je ze overal naartoe kan tillenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 1m96 en heb ooit een vriendin van 1m50 gehad. Ging allemaal prima hoor. Het is zo makkelijk als je het zelf maakt.
Goed idee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
Nouk, laat je gaan.quote:
Tja, ik vind het ook wel eens saai hier, dan zeg ik meestal niksquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon geen reet.
Als ik dat wil weten ga ik wel ff naar de site van het CBS ofzo.
Als ik op mijn beurt geïnteresseerd ben naar jouw mening dan vraag ik er wel naar. Die hoef je niet ongevraagd te verkondigen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
Het interesseert me gewoon geen reet.
Als ik dat wil weten ga ik wel ff naar de site van het CBS ofzo.
Snap ik natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef kingmob het volgende:
![]()
Geen idee wat vrouwen met lengte hebben, maar het helpt wel
Ik ook niet, ik post hele topics niet, maar vandaag ben ik lekker opstandig!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik vind het ook wel eens saai hier, dan zeg ik meestal niks
Het was een prachtige dame en we hebben er nooit last mee gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het rond de 1.65 al lastig worden. Maar het heeft ook wel wat schattigs als je ze overal naartoe kan tillen.
1.50 is wel heel klein, dat lijkt me ook niet zo mooi eerlijk gezegd.
Waarom moet Nouk zich laten gaan als ik iets vraag over piem0ls?quote:
Wij oldbies moeten dat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik op mijn beurt geïnteresseerd ben naar jouw mening dan vraag ik er wel naar. Die hoef je niet ongevraagd te verkondigen...
Een oldbie is iets uit het verleden en daarmee flink achterhaald.quote:
Lees ff het vorige topic door. Een insidertje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet Nouk zich laten gaan als ik iets vraag over piem0ls?
Vorig jaar was ik op een feest en zat er een extreem lelijke vrouw tegen me op te rijden. Toen ik zei dat ik er niet van gediend was, sprak ze de fantastische woorden "Maar mijn moeder vind het zo leuk als ik met een man die langer dan ik ben langskom"quote:
Ik doe niet aan teruglezen, samenvatting?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees ff het vorige topic door. Een insidertje.
ervaring heet dat, young padawanquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een oldbie is iets uit het verleden en daarmee flink achterhaald.
Die moeder gaat maar gewoon zelf op jachtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een feest en zat er een extreem lelijke vrouw tegen me op te rijden. Toen ik zei dat ik er niet van gediend was, sprak ze de fantastische woorden "Maar mijn moeder vind het zo leuk als ik met een man die langer dan ik ben langskom"
Ja een echte versierkoningin
Over lekker zijn de meningen verdeeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik post hele topics niet, maar vandaag ben ik lekker opstandig!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een feest en zat er een extreem lelijke vrouw tegen me op te rijden. Toen ik zei dat ik er niet van gediend was, sprak ze de fantastische woorden "Maar mijn moeder vind het zo leuk als ik met een man die langer dan ik ben langskom"
Ik was mij er überhaupt niet van bewust dat je iets van mij vond.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind je niet zo lief momenteel Airwin...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is warmquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, samenvatting?
Minder seks = meer lol voor sommigen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, samenvatting?
Nou je doet zo een beetje bot enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was mij er überhaupt niet van bewust dat je iets van mij vond.
En hoe komt dat zo?
Zo'n beetje alles onder de 3000 is ooit op Fok! gekomen om BB te volgen, dus ik kan nou niet zeggen dat dat echt voor ze spreekt.quote:
Noteer het op je cv en doe er je voordeel mee. Ik ontdek alles liever zelf.quote:
quote:
Dus conclusie, moet er meer of minder geneukt worden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder seks = meer lol voor sommigen.
Als dat jouw fok! ego in stand houdt vind ik het best hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon niet omdat je met alles de kleinste bent
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus conclusie, moet er meer of minder geneukt worden?
Juist, die paar die daarna kwamen zorgden voor de echte groeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles onder de 3000 is ooit op Fok! gekomen om BB te volgen, dus ik kan nou niet zeggen dat dat echt voor ze spreekt.
ik zit dan ook boven de 3000quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles onder de 3000 is ooit op Fok! gekomen om BB te volgen, dus ik kan nou niet zeggen dat dat echt voor ze spreekt.
Meer!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het kan nog erger:quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie allemaal vinden, maar voor mezelf weet ik het wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawelquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat hoef je toch niet te vragen
Eensch!quote:
En wat heb jij gedaan dan, groot licht?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kan nog erger:
opleiding: Sociologie![]()
![]()
![]()
"Wat heb jij voor studie gedaan?"
"Gewoon 57 jaar betaald links knuffelen."![]()
Meer lullen, minder lullen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, tegenwoordig is VVD al links, dat is zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kan nog erger:
opleiding: Sociologie![]()
![]()
![]()
"Wat heb jij voor studie gedaan?"
"Gewoon 57 jaar betaald links knuffelen."![]()
Geweldig iddquote:
In ieder geval geen knuffelstudie met hugdiploma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan dan, groot licht?
Wat voor ijsje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!!
Net met N. afgesproken en volgens mij vind ik haar écht leuk
Over het strandje gelopen, even aan het water gezeten
Toen naar de haven gelopen en een ijsje gehaald en daarna via het bos terug gelopen en nog bij de hertjes gekeken
spartaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
Slechte romcom
Maar zijn jullie mannen nou echt zo cheap?
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef kingmob het volgende:
Geweldig idd
Heb ik in de buitenlucht met kutweer gekeken, dat hielp wel voor de sfeer
Dat is niet voor het eerst ben ik bang. Ik ben vooral reactief bot. Dan is dus een ander begonnen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
Nou je doet zo een beetje bot enzoEn ja, ik vind wel wat van je hoor... Ik heb namelijk overal een mening over enzo
Ik vind je normaal wel tof geloof ik...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet voor het eerst ben ik bang. Ik ben vooral reactief bot. Dan is dus een ander begonnen...
En wat vind je dan van mij als ik niet bot ben?
Nou ja, ze moesten toch iets zijn nadat ze de pretentie om liberaal te zijn hadden opgegeven...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is VVD al links, dat is zo.
Whahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als dat jouw fok! ego in stand houdt vind ik het best hoor.
Maar je durft het blijkbaar niet te zeggen terwijl je iemand anders wel beledigt. Nee, heel tof van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In ieder geval geen knuffelstudie met hugdiploma.
Jij identificeert je met het onzekere blondje dat zichzelf overschreeuwt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
Slechte romcom
Maar zijn jullie mannen nou echt zo cheap?
Een sociologiestudent beledigt vooral zichzelf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar je durft het blijkbaar niet te zeggen terwijl je iemand anders wel beledigt. Nee, heel tof van je
Je hebt me door.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij identificeert je met het onzekere blondje dat zichzelf overschreeuwt?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind je normaal wel tof geloof ik...En wat vind je van mij als ik ook een keer normaal doe?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar je durft het blijkbaar niet te zeggen terwijl je iemand anders wel beledigt. Nee, heel tof van je
Of met een lekker wijfquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij identificeert je met het onzekere blondje dat zichzelf overschreeuwt?
Dat vind ik wel tof van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet op abnormaliteiten (volgens mijn definitie) kunnen betrappen. Ik vind je gewoon ok. Heb te weinig ervaring met je om er iets zinnigs over te kunnen zeggen zonder iets te moeten verzinnen. Dus doe ik dat ook maar niet.
Je stralende aanwezigheid doet wat met mensenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Liefjes... doe eens lief tegen elkaar enzo...
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat is er mis met lekker knuffelen?
Ik denk serieus dat ik gek zou worden als vrouw, als ik zie wat blaadjes als VIVA enzo over jullie schrijven. Een en al aangeprate onzekerheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt me door.![]()
Nee, maar op dit moment is er behoorlijk wat gedoe over hoe vrouwen moeten zijn, om hoe mannen zijn.
Niet genoeg momenteelquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je stralende aanwezigheid doet wat met mensen
Ja, val jij echt op dat soort vrouwen?quote:
Alleen al om die toevoeging tussen haakjes ga ik er geen extra aandacht aan besteden. Als er echt wederzijdse interesse is, dan komt er wel een andere manier om een goed beeld te vormen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Dat vind ik wel tof van jeGewoon beter opletten als ik iets post, dan krijg je vanzelf een (vertekend) beeld van me
Zie je een reden waarom je als vrouw niet net zo sterk in je schoenen zou staan als je vriendinnen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk serieus dat ik gek zou worden als vrouw, als ik zie wat blaadjes als VIVA enzo over jullie schrijven. Een en al aangeprate onzekerheid.
Mijn vriendinnen (vrienden dus) zijn gelukkig niet zo.
quote:
Ik ben blij dat ik me niet gedwongen voel dat soort troep te lezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik gek zou worden als vrouw, als ik zie wat blaadjes als VIVA enzo over jullie schrijven. Een en al aangeprate onzekerheid.
Mijn vriendinnen (vrienden dus) zijn gelukkig niet zo.
Ik ook en samen met Informatica is het een leuke combinatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Ik vind sociologie overigens super gaaf
Got a plan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gewoon nog even je best doen komt het vast goed
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Liefjes... doe eens lief tegen elkaar enzo...
quote:
Een oorzaak misschien. Maar een reden? Volgens mij begrijp ik de vraag niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie je een reden waarom je als vrouw niet net zo sterk in je schoenen zou staan als je vriendinnen?.
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen als ik liefjes zegquote:
Met de verpakking is niet direkt wat mis. Het karakter daarentegen... nou ja, het zal de onzekere mutsen én de doelgroep die graag op iemand neer wil kijken wel trekken...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, val jij echt op dat soort vrouwen?
Hmm, niks voor mij.
Ok lesbo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen als ik liefjes zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |