abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73286813
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie lult er nu eigenlijk uit zijn nek?

Dekker kwam al eerder in opspraak vanwege vreemde/verdachte bloedwaarden, dat werd toen langs alle kanten ontkend, maar uiteindelijk wordt hij gepakt omdat zijn stalen opnieuw zijn getest omdat ze vorige keer zo vreemd/verdacht waren.
Ik zie het nog zo voor me: ik word geflikt. Kansloze stakker is het.
pi_73286930
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie lult er nu eigenlijk uit zijn nek?

Dekker kwam al eerder in opspraak vanwege vreemde/verdachte bloedwaarden, dat werd toen langs alle kanten ontkend, maar uiteindelijk wordt hij gepakt omdat zijn stalen opnieuw zijn getest omdat ze vorige keer zo vreemd/verdacht waren.
Inderdaad in mei 2008:
quote:
De UCI benadrukt dat het om afwijkende en niet om verdachte bloedwaarden gaat.
Maar nu weten we natuurlijk wel beter. Daarom denk ik dat ze zijn gaan testen na de verklaring van Kohl. Aan de andere kant zou je zeggen dat ze van alle renners met afwijkende of verdachte waardes hercontroles uit gaan voeren op oude stalen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:10:25 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_73287128
Maar wat is het verschil tussen verdacht en afwijkend?

Je zou toch denken dat iets net verdacht is omdat het afwijkt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:12:02 #79
66825 Reya
Fier Wallon
pi_73287167
Er zijn waarschijnlijk een aantal renners die permanent gedrogeerd rondrijden, daar zijn de bloedwaarden wellicht behoorlijk constant.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:50:09 #80
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73293347
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Nog geen 2 weken nadat bekend werd dat hij positief is en niet naar de tour mag:
[..]

Lijkt me wel aannemelijk dat ze na aanleiding van dat verhoor de oude bloedstalen van de renners die nog actief waren zijn gaan controleren.
Kohl noemde ook Pietro Caucchioli en die is vanaf juni 2009 geschorst wegens abnormale bloedwaarden.

Als je dan achteraf de Raboploeg van 2008 bekijkt, met een verrassend goede Boogerd, Dekker, en Rasmussen en wat er daarna is gebeurt....
Ik wil Boogerd zo graag geloven en zolang hij niet betrapt is doe ik dat ook echt, maar ik kan ook geen reden bedenken waarom Kohl oude ploegmaten er zo bij zou naaien. En de andere die hij noemde zijn ook geschorst, maar Dekker dan alleen voor een staal uit eind 2007. Ze zullen toch na aanleiding van die positieve staal toch ook wel stalen van die 7 maanden erna hebben getest.
En dan dat 'schoon schip maken' van Rabobank

En dat Dekker er niet over mocht praten
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:03:48 #81
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73293690
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:12 schreef Reya het volgende:
Er zijn waarschijnlijk een aantal renners die permanent gedrogeerd rondrijden, daar zijn de bloedwaarden wellicht behoorlijk constant.
Die zullen waarschijnlijk ook op vroege leeftijd een behoorlijk constant stilstaand hart hebben
pi_73315738
http://www.nos.nl/nosstud(...)erinterviewmart.html

Hier een deel van het interview, veel standaard praat.

Hij ziet er wel slecht uit vind ik.

Het filmpje stopt wel iets te vroeg bij mij.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:44:18 #83
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_73317695
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:10 schreef northernlight81 het volgende:

Als je dan achteraf de Raboploeg van 2008 bekijkt, met een verrassend goede Boogerd, Dekker, en Rasmussen en wat er daarna is gebeurt....
pi_73322750
Wat is dat nou? A-staal positief, vermoorde onschuld, B-staal positief, en dan ineens toegeven, en er de nadruk op leggen dat hij het eerlijk zegt en alles.

Ik wil best sympathie hebben hoor, maar dit is op zijn minst verminderd handig handelen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_73323255
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef groenen het volgende:
Hij ziet er wel slecht uit vind ik.
Hij is een stuk dikker lijkt het zo. Zal wel weer weinig fietsen.

Ik vind het stom dattie het gedaan heeft, hoop wel dat hij nog gewoon kan terugkomen op nivo. Tis toch een kleurrijke renner imo.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:28:04 #86
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_73325389
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 02:33:12 #87
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73326047
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat nou? A-staal positief, vermoorde onschuld, B-staal positief, en dan ineens toegeven, en er de nadruk op leggen dat hij het eerlijk zegt en alles.

Ik wil best sympathie hebben hoor, maar dit is op zijn minst verminderd handig handelen
Het is, en dat vind ik zelf zowel nobel als ook gewoon raar, dat hij dat zelf ook toegeeft door te zeggen dat hij heel hypocriet heeft gehandeld nadat het begon te rommelen.

Maar ik snap het aan de ene kant ook wel. Je hoopt tegen het beter weten in dat de B-staal negatief is. Je weet dat het bijna niet kan, maar het is gewoon ontkenningsgedrag ....

Intrigerend interview ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 09:04:24 #88
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73327479
En hij heeft uiteraard enkel die keer dat ie betrapt werd gepakt ... Niet bij al z'n successen de jaren ervoor hoor. Helemaal niet !
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:18:40 #89
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_73328191
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En hij heeft uiteraard enkel die keer dat ie betrapt werd gepakt ... Niet bij al z'n successen de jaren ervoor hoor. Helemaal niet !
Ze zullen toch wel meer stalen van hem hebben gecontroleerd?
pi_73331226
quote:

Dit doet toch bijna elke sporter? Eerst ontkennen en als het echt niet meer anders kan toegeven.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:26:05 #91
pi_73331666
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit doet toch bijna elke sporter? Eerst ontkennen en als het echt niet meer anders kan toegeven.
Op dat vlak had ik wel respect voor iemand als Filip Meirhaeghe destijds. Die als wereldkampioen MTB en topfavoriet voor de nakende OS opeens de pers bijeen riep en verklaarde "Ik ben betrapt op EPO. Ik wilde winnen, ik heb gegokt en verloren."
pi_73332032
Van Gelder gaf het ook direct toen hij op coke was betrapt.
Maar ik vind dit ook dom. Joost-mag-het-weten noemt nu ook die Meirheaghe, alleen omdat hij het wel meteen toegaf na de eerste staal. Als je doping hebt gebruikt is je b-staal toch voor 99,9% positief, dan is dat een hele makkelijke manier om je eigen reputatie iets hoger te houden.
pi_73332435
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef northernlight81 het volgende:
Van Gelder gaf het ook direct toen hij op coke was betrapt.
Maar ik vind dit ook dom. Joost-mag-het-weten noemt nu ook die Meirheaghe, alleen omdat hij het wel meteen toegaf na de eerste staal. Als je doping hebt gebruikt is je b-staal toch voor 99,9% positief, dan is dat een hele makkelijke manier om je eigen reputatie iets hoger te houden.
Misschien is het ook gewoon uit financieel oogpunt slim om het even te ontkennen nog. In de tijd dat hij op non actief stond moest Silence hem nog steeds doorbetalen. Als hij direct ontslagen was had hij 2 maandsalarissen gemist.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:28:06 #94
pi_73333069
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:59 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Misschien is het ook gewoon uit financieel oogpunt slim om het even te ontkennen nog. In de tijd dat hij op non actief stond moest Silence hem nog steeds doorbetalen. Als hij direct ontslagen was had hij 2 maandsalarissen gemist.
Ik neem aan dat hij die sowieso allemaal zal mogen terugstorten eigenlijk ...
pi_73335413
Ze moesten eigenlijk 2 jaarsalarissen boete betalen, toch?

Ik twijfel alleen een beetje aan de Raboploeg. Voor wat er gebeurt is in de maanden voor de tour 2008 zijn nu toch al 2 mensen geschorst en is Boogerd genoemd als dopinggebruiker tijdens een verhoor onder ede van een oud-ploeggenoot. Daarnaast ging het allemaal wel erg goed die tour en deed iedereen (behalve Menchov) het veel beter dan verwacht. De Raboploeg lijkt alle schijn tegen te hebben.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:11:53 #96
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73338971
quote:

Wat een onzin. Hij had nooit ontkend. Hij heeft altijd antwoorden gegeven die bekenden noch ontkenden dat hij doping had gebruikt.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:13:57 #97
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73339033
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:39 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Hij is een stuk dikker lijkt het zo. Zal wel weer weinig fietsen.

Ik vind het stom dattie het gedaan heeft, hoop wel dat hij nog gewoon kan terugkomen op nivo. Tis toch een kleurrijke renner imo.
In de krant stond dat ie elke dag traint of hardloopt.

Ik vind t ook niet ens n gek verhaal dat ie t alleen gebruikte na z´n heupblessure en daar ga ik dan ook van uit.
pi_73341431
Standaardriedeltje natuurlijk. Het was maar eenmalig of in een slechte tijd. Niet erg geloofwaardig allemaal.

Van Dekker ooit een artikel gelezen dat hij als 1 van de weinige Nederlandse renners er alles aan deed om de top te bereiken. Met daarbij een sneer naar o.a. Pieter Weening. Toen dacht ik al dat alles ook echt alles betekent en dus ook het stelselmatig doperen.

Zijn dottore heeft wel een fijne reputatie natuurlijk, hoeveelste Cecchini-klant is dit wel niet die definitief voor de bijl gaat.

Dekker zal over 2 jaar wel weer koersen maar ik hoop eigenlijk dat dan Gesink, Boom, Mollema, Hoogerland en nog andere renners er voor zorgen dat de terugkeer van Dekker voor het Nederlandse wielrennen niks voorstelt.
pi_73443724
Zit nu Holland Sport te kijken, maar wat een knuppel die Dekker...
pi_73444188
Ja hij komt niet lekker over.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')