niet een beetje fun tussendoor?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Wat zijn de weekendplannen van de singles deze keer?
Ik vlieg morgen naar Rhodos voor werk dus mijn plannen bestaan uit werken en werken
Ik kan me ergere plaatsen bedenken om te werken. Zoals ik vorig jaar in de fucking middle of nowhere in Noorwegen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Ik vlieg morgen naar Rhodos voor werk dus mijn plannen bestaan uit werken en werken
Zaterdag naar Lenny Kravitz @ Westerpark.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
De leverancier heeft niet geleverd vandaag! er is een raketjestekort! Geen ijsjesquote:
Are you gonna go my way?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaterdag naar Lenny Kravitz @ Westerpark.
ik ga morgen naarquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaterdag naar Lenny Kravitz @ Westerpark.
Nee, waarschijnlijk niet. Stappen is ook werken in dit geval.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet een beetje fun tussendoor?
ik ga stappen, daten en van het weer genieten
* medelijden met Ripley heeft *quote:
Klussen bij mij thuis klussen bij pa thuis ene eh ja dat was het welquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
werksequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens naar mn werk dag lliefjes
standby dienst dus nietsquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
*geeft likje van haar ijsje*quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De leverancier heeft niet geleverd vandaag! er is een raketjestekort! Geen ijsjes
FUUUUUFUUUUUU!!!!.
Wat een baan....quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Vrijdagavond een toernooitje + feest, zaterdag BBQ met collegas, zondag samen met m'n ex m'n zooi uit haar huis naar mijn huis verhuizen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is ook de methode om aan een vriend(in) te komen
Ik val meestal op onhandige mannen en ben zelf ook heel erg onhandig, dus dat lijkt me niet zo'n goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
nog geen vaste plannen, nog geen vaste dag ook niet, zijn ouders zijn tot vrijdag op vakantie en hij moet eerst oppas regelen (zn ouders dus) voor zn zoontje, ligt aan hun dus welke dag het wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Stappen is ook werken in dit geval.
Oeh, daten? wat zijn de plannen?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val meestal op onhandige mannen en ben zelf ook heel erg onhandig, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee
beetje doorzichtig deze hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had ook beter een kantoor baan kunnen nemen
Wat mij weer op de volgende stelling brengt:quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog geen vaste plannen, nog geen vaste dag ook niet, zijn ouders zijn tot vrijdag op vakantie en hij moet eerst oppas regelen (zn ouders dus) voor zn zoontje, ligt aan hun dus welke dag het wordt.
En aan het weer wat we gaan doen.
Dat het doorzichtigquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje doorzichtig deze hoor
ze valt op onhandige mannen en jij laat doorschemeren onhandig te zijn
Yup, dat gaat gewoon niet gebeuren. Heb wel eens wat gescharreld met iemand die een kind had, maar dat was niet serieus, vanuit beide kanten niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
Wat mij weer op de volgende stelling brengt:
Is het voor jou een bezwaar als iemand kinderen heeft, of zou je diegene gewoon daten?
Deze hadden we vandaag nog niet gehad, geloof ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het voor jou een bezwaar als iemand kinderen heeft, of zou je diegene gewoon daten?
Ik zou er geen problemen mee hebben maar dat zou ook een beetje raar zijn als je zelf al een kind hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, joh, ik dacht, ik breng op kunstmatige wijze de sjeu er weer in.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze hadden we vandaag nog niet gehad, geloof ik.
Ah, ja. Nou, spontane dingen zonder allerlei planning zijn ook supertofquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog geen vaste plannen, nog geen vaste dag ook niet, zijn ouders zijn tot vrijdag op vakantie en hij moet eerst oppas regelen (zn ouders dus) voor zn zoontje, ligt aan hun dus welke dag het wordt.
En aan het weer wat we gaan doen.
Jij kan datquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, joh, ik dacht, ik breng op kunstmatige wijze de sjeu er weer in.
gezien ik zelf kids heb en gewoon gek ben met bijna alle kinderen maakt het mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja komt wel goed maak me er niet zo druk om, zolang t geen bios wordt vind ik het prima hahahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, ja. Nou, spontane dingen zonder allerlei planning zijn ook supertof
Ja, ik ben ook wel dol op kinderen. Maar dit is dan toch weer wat anders denk ik. Ik zou er wat huiverig voor zijn -ligt ook een beetje aan de situatie er omheen en zo. Je gaat je dan toch ook weer hechten aan kids en zo en er komt ook weer een ex bij en zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
ik gewoon gek ben met bijna alle kinderen
Ow, ik vind de bios juist wel leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja komt wel goed maak me er niet zo druk om, zolang t geen bios wordt vind ik het prima hahaha
oh en ik wil food, ben nu eenmaal een vreetzak
M,n laatste vriendin had een dochter van 18 , dus dat was niet echt een probleem , aangezien die zou gaan samenwonen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Dat plan ik niet, eigenlijk, dat gebeurt gewoon. Of niet. Alhoewel het zoenen wel essentieel is om te voelen of de klik wederzijds is, naar mijn niet al te bescheiden mening.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
Als je iemand ontmoet en je ziet er serieus relatie materiaal in, zou dan 'even' wachten met sex een optie zijn of doe je het dan toch vrij snel?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er ook eens een stelling in gooien of een vraag whaterver:
Als je iemand ontmoet en je ziet er serieus relatie materiaal in, zou dan 'even' wachten met sex een optie zijn of doe je het dan toch vrij snel?
kweenie goed hoe te omschrijven maar heb laatst ergens gelezen of gezien dat je misschien beter eerst gewoon eens elkaar moet leren kennen, zoenen en knuffelen ok maar niet meteen neuken enzo.
Dat zou een betere basis zijn voor een relatie!?!?
Sprekende over de lange relaties die ik heb gehad: Ik heb soms 3 maanden gewacht met echte seks en soms niet. Kan me niet echt herinneren dat het een verschil heeft gemaakt in de manier waarop ik de relatie beleefdequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
kweenie goed hoe te omschrijven maar heb laatst ergens gelezen of gezien dat je misschien beter eerst gewoon eens elkaar moet leren kennen, zoenen en knuffelen ok maar niet meteen neuken enzo.
jij hebt dan ook geen kids en heb ik nu begrepen dat je ze ook niet wil?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel dol op kinderen. Maar dit is dan toch weer wat anders denk ik. Ik zou er wat huiverig voor zijn -ligt ook een beetje aan de situatie er omheen en zo. Je gaat je dan toch ook weer hechten aan kids en zo en er komt ook weer een ex bij en zo.
Even wachten moet geen probleem zijn maar zelf een geduldig mens als moiquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
Wat Lit zegt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
dat ligt denk ik ook aan de ex he.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens zou ik er zelf wel even twee keer over na moeten denken.
Buiten het feit dat ik weinig met kinderen heb, lijkt het me vooral irritant dat je dus voor altijd ook sort of aan de ex van je partner vastzit.
En ik ben gewoon nog TE blij dat ik zondagochtend geen jengelend blaag naast mn bed heb staan.
idd zou eerst met z'n twee kijken hoe het gaat en de kids pas later scheelt een hoop verwarring bij de kinderen zelf ook die hebben al genoeg nieuwe dingen te ontdekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen kids en heb ik nu begrepen dat je ze ook niet wil?
ik vind wel dat die kinderen pas een tijdje later er bij gevoegd moeten worden. Niet zozeer ivm eigen hechtingswaarde enzo maar ook voor de kinderen. Heb ik zowiezo met mijn eigen kids dus kinderen van een ander zou ik t ook bij hebben.
Pas als er sprake is van een relatie en er van beide kanten een gevoel is van : ja we willen er voor gaan. Dan pas langzaam aan ook eens met de kinderen erbij ontmoeten enzo.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat Lit zegt.
En even wachten is niet erg, maar er zijn grenzen. Geen sex voor het huwelijk zou mij te ver gaan.
Soms de Vivaquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]mij ook gezien ik geen huwelijk meer hoef wahahaha
maar is ook niet zozeer een kwestie van plannen, maar de vraag kwam ook meer voort uit mijn eigen doen en laten. Ik kan vrij snel het bed met iemand delen zeg maar. En vroeg me af of daar eens mee wachten nu een goed idee is of niet.
niet dat als ik snel t bed met iemand deelde t altijd om relatie materiaal ging, ging ook vaak gewoon om lusten. Maar als iemand nu wel meer dan de moeite waard is, sja ik zat me te bedenken mede door wat ik gelezen of gezien had (gvd waar heb ik t nu opgepikt!?!?) of ik dat eens moet proberen...
Als je iemand vindt die zo snel (negatief) over jou oordeelt, dan is het toch alleen maar beter als hij zichzelf zo snel uitfiltert? Hou je tenminste tijd over voor mannen die wél de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
Maar als iemand nu wel meer dan de moeite waard is, sja ik zat me te bedenken mede door wat ik gelezen of gezien had (gvd waar heb ik t nu opgepikt!?!?) of ik dat eens moet proberen...
hahaha neequote:
oh heeft niets met negatief oordelen te maken hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je iemand vindt die zo snel (negatief) over jou oordeelt, dan is het toch alleen maar beter als hij zichzelf zo snel uitfiltert? Hou je tenminste tijd over voor mannen die wél de moeite waard zijn.
40 dagen geen sex? gaat jou dat lukken Duimpje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nee
volgens mij van t programma 40 dagen geen sex nu ik even flink aan t terugdenken ben
40 dagenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nee
volgens mij van t programma 40 dagen geen sex nu ik even flink aan t terugdenken ben
ik ben al over de helftquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
40 dagen geen sex? gaat jou dat lukken Duimpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat dan niet alleen om geen sex hè, maar om helemaal niets doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
40 dagendat stelt niks voor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben al over de helftdat moet je volgens de EO meerekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoenen magquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat dan niet alleen om geen sex hè, maar om helemaal niets doen.
ik geloof gewoon niet dat al die nymfo's daar ook 40 dagen niet aan zichzelf gezeten hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat moet je volgens de EO meerekenen
Dat zoenen mag is alleen maar een extra handicapquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoenen mag
maar kijk uit want voor je het weet....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat dan niet alleen om geen sex hè, maar om helemaal niets doen.
Preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
zoenen mag
maar kijk uit want voor je het weet....
Dat is dus niet de essentie van het programma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ben geen monnik bedoel met een vrouw er bij
Q.!quote:
Sinds wanneer is Q. de kameel van de sekswoestijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q.!
Jij houdt het vast makkelijk 40 dagen zonder sex uit
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is dus niet de essentie van het programma.
Mwa. Ik heb 2 echt langdurige relaties gehad na m'n 20e, de eerste was 't meteen raak en bij de 2e moest ik een paar weekjes wachten. Heb niet echt het idee dat dat ook maar iets uitmaakt voor m'n eigen gevoel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
Met deze warmte gaan lijkt me ook niet zo verstandig. Veel te warm.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef STING het volgende:
Wil vandaag hardlopen, maar denk dat ik maar ff wacht tot minimaal 20:00 ofzo.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef STING het volgende:
Wil vandaag hardlopen, maar denk dat ik maar ff wacht tot minimaal 20:00 ofzo.
Vind ik ook, snap ook niet dat sommige harldopers midden op zo'n dag ervoor kiezen om te lopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met deze warmte gaan lijkt me ook niet zo verstandig. Veel te warm.
Daarom. Ik ben liever eerlijk tegen haar zodat ze d'r conclusies gaat trekken. eerst tig keer seksen en daarna vertellen dat je niet in d'r geinteresseerd bent omdat ze kids heeft, is gewoon achterbaks.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
Als je iemand vindt die zo snel (negatief) over jou oordeelt, dan is het toch alleen maar beter als hij zichzelf zo snel uitfiltert? Hou je tenminste tijd over voor mannen die wél de moeite waard zijn.
in het programma bleek wel dat de meeste die dus veel sex hadden met veel verschillende partners allemaal duidelijk een bindings probleem haddenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit
Wat zou er dan beter van worden duim?
In de Viva hadden ze overigens inderdaad een artikel hierovereen of andere australische coach en clubje of zo
zijn wel leuke beelden van een dame die dat niet deed. die had het er toch wel heel moeilijk meequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof gewoon niet dat al die nymfo's daar ook 40 dagen niet aan zichzelf gezeten hebben
Ik dacht aan "daarna vertellen dat je niet in haar geinteresseerd bent omdat ze zich te makkelijk geeft", maar het achterbakse wordt er niet minder om.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben liever eerlijk tegen haar zodat ze d'r conclusies gaat trekken. eerst tig keer seksen en daarna vertellen dat je niet in d'r geinteresseerd bent omdat ze kids heeft, is gewoon achterbaks.
dat is mij nooit gezegd, meestal ben ik vooraf al wel duidelijk dat er niet meer inzit dan sex en een leuke tijd....quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht aan "daarna vertellen dat je niet in haar geinteresseerd bent omdat ze zich te makkelijk geeft", maar het achterbakse wordt er niet minder om.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben liever eerlijk tegen haar zodat ze d'r conclusies gaat trekken. eerst tig keer seksen en daarna vertellen dat je niet in d'r geinteresseerd bent omdat ze kids heeft, is gewoon achterbaks.
ik betwijfel of er ECHT niet stiekem toch afentoe met zichzelf gespeeld is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zijn wel leuke beelden van een dame die dat niet deed. die had het er toch wel heel moeilijk mee
Denk je nu echt dat je je met die meiden moet vergelijken? Herken je jezelf daarin?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in het programma bleek wel dat de meeste die dus veel sex hadden met veel verschillende partners allemaal duidelijk een bindings probleem hadden
wel neuken maar meer niet.
het was een soort van zelfbescherming. Zich lichamelijk makkelijk kunnen geven maar emotioneel niet.
door het hele sex gebeuren aan de kant te schuiven en bv een date te hebben of te gaan stappen zonder neuk inentie bleek dat het heel anders verliep. Best veel van die meededen waren aan t eind van het programma (van de 40 dagen) verliefd en keken er anders tegen aan.
Ah, dacht dat het nog om het kinderen hebben ging. Ik denk niet negatief over iemand die meteen met me naar bed gaat op de 1e of 2e date.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:57 schreef Litpho het volgende:
Ik dacht aan "daarna vertellen dat je niet in haar geinteresseerd bent omdat ze zich te makkelijk geeft", maar het achterbakse wordt er niet minder om.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is mij nooit gezegd, meestal ben ik vooraf al wel duidelijk dat er niet meer inzit dan sex en een leuke tijd....
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik betwijfel of er ECHT niet stiekem toch afentoe met zichzelf gespeeld is.
Of allerlei foute gasten in je PM box te krijgen, kan ik me zo voorstellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ook een manier om je PM box vol te krijgen
Ik zeg het ook niet echt letterlijk maar ik vertel dan bijvoorbeeld dat ik op dat moment niet in een relatie geinteresseerd ben ofzo. Ik ga niet zeggen dat ik haar niet zie zitten in een relatie maar wel wil seksen, da's ook weer wat lomp.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
dat is mij nooit gezegd, meestal ben ik vooraf al wel duidelijk dat er niet meer inzit dan sex en een leuke tijd....
Maar is dat ook niet een deel zelfbescherming? Dan hoef je ook nooit bang te zijn voor een afwijzing of je kwetsbaar op te stellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo extreem, ben dan ook een stukje ouder al en minder feestbeest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat je je met die meiden moet vergelijken? Herken je jezelf daarin?
Het is een stukje verwachtingsmanagement, maar dan nog kan het natuurlijk voorkomen dat diegene gevoelens ontwikkelt en er uiteindelijk toch nog een afwijzing volgt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar is dat ook niet een deel zelfbescherming? Dan hoef je ook nooit bang te zijn voor een afwijzing of je kwetsbaar op te stellen.
Nee, dat was intussen duidelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
dat is mij nooit gezegd
Is het niet handiger om uit te zoeken waarom je dat zo voelt en daar wat mee te doen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo extreem, ben dan ook een stukje ouder al en minder feestbeest.
zou echt niet met mezelf kunnen leven als ik 3 verschillende mannen in een week neuk
maar het principe blijft t zelfde, ik geef me lichamelijk heel makkelijk maar emotioneel amper....
daar zou ik wel wat aan willen veranderen, dus mijn insteek was, als ik gewoon duidelijk (voor mezelf) aangeef GEEN SEX dan kan ik misschien wel leren om mezelf meer op een andere manier te 'geven'
jawel is het ook, niet heel bewust ofzo en is mij vaak ook al wel snel duidelijk dat het voor mij geen relatiemateriaal is. Maar daarnaast geef ik iemand ook gewoonweg geen kans om mij te tonen of het misschien wel relatie materiaal is. Ik ben vooraf eigenlijk al altijd heel duidelijk dat ik zo NIET op zoek ben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar is dat ook niet een deel zelfbescherming? Dan hoef je ook nooit bang te zijn voor een afwijzing of je kwetsbaar op te stellen.
Je kan het op zijn minst proberen. Denk niet dat iemand je kan zeggen of het beter is of niet. Dit is toch echt iets wat je zelf zou moeten ondervinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo extreem, ben dan ook een stukje ouder al en minder feestbeest.
zou echt niet met mezelf kunnen leven als ik 3 verschillende mannen in een week neuk
maar het principe blijft t zelfde, ik geef me lichamelijk heel makkelijk maar emotioneel amper....
daar zou ik wel wat aan willen veranderen, dus mijn insteek was, als ik gewoon duidelijk (voor mezelf) aangeef GEEN SEX dan kan ik misschien wel leren om mezelf meer op een andere manier te 'geven'
Tja, ik ben ook niet op zoek. Maar als iemand echt leuk is hou ik het niet af en ga ik ook niet moeilijk doen over termijnen voor seks.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jawel is het ook, niet heel bewust ofzo en is mij vaak ook al wel snel duidelijk dat het voor mij geen relatiemateriaal is. Maar daarnaast geef ik iemand ook gewoonweg geen kans om mij te tonen of het misschien wel relatie materiaal is. Ik ben vooraf eigenlijk al altijd heel duidelijk dat ik zo NIET op zoek ben.
Maar nu langzaamaan merk ik dat ik er zelf wel meer open voor sta om wel iemand toe te willen laten maar blijft een moeilijk iets voor mij.
Zal denk ik ook een kwestie zijn van tegen de juiste man aan lopen een kwestie van gevoel en als dat het geval is zal je van zelf meer opener met je gevoelens zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jawel is het ook, niet heel bewust ofzo en is mij vaak ook al wel snel duidelijk dat het voor mij geen relatiemateriaal is. Maar daarnaast geef ik iemand ook gewoonweg geen kans om mij te tonen of het misschien wel relatie materiaal is. Ik ben vooraf eigenlijk al altijd heel duidelijk dat ik zo NIET op zoek ben.
Maar nu langzaamaan merk ik dat ik er zelf wel meer open voor sta om wel iemand toe te willen laten maar blijft een moeilijk iets voor mij.
ik ben wel eens iemand tegen gekomen waar ik wel zoiets van had: ja die zou ik wel beter willen leren kennen, maar dat is sporadisch en zelfs dan houd ik t af.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het niet handiger om uit te zoeken waarom je dat zo voelt en daar wat mee te doen?
Kom je nooit een man tegen met wie je meer zou willen?
ik wil ook niet echt een termijn stellen, ik heb t nog niet helemaal 'uitgewerkt'quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet op zoek. Maar als iemand echt leuk is hou ik het niet af en ga ik ook niet moeilijk doen over termijnen voor seks.
Niemand kan je garanties geven hequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben wel eens iemand tegen gekomen waar ik wel zoiets van had: ja die zou ik wel beter willen leren kennen, maar dat is sporadisch en zelfs dan houd ik t af.
waarom weet ik wel,ik ben gewoon een schijterdalles prima meer wil liever nooit meer liefdesverdriet voelen
Ik weet het wel en weet ook dat dit zo ook niet werkt maar dan nu nog die praktijk, en mijn vraag was dus als soort van praktijk oefening, een vraag of dat zou werken
hmm zou voor mij geen probleem zijn maar de kans word ook groter dat je met iemand met kinderen gaat daten naarmate je ouder word natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
probleem is ook dat ik heel snel steiger en wegren van mannen die wel duidelijk veel affectie tonen en aangeven meer te willen, eigenlijk geef ik die geen eens een kans.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal denk ik ook een kwestie zijn van tegen de juiste man aan lopen een kwestie van gevoel en als dat het geval is zal je van zelf meer opener met je gevoelens zijn
Daar zijn in mijn omgeving vrij weinig mensen wild enthousiast over gebleken in de loop der tijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
wil liever nooit meer liefdesverdriet voelen
Gelukkig word ik niet ouder blij lekker 29quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmm zou voor mij geen probleem zijn maar de kans word ook groter dat je met iemand met kinderen gaat daten naarmate je ouder word natuurlijk.
ik moet wel IETS voelen als ik er sex mee heb, doe t niet met jan en allemaal. Moet diegene iig leuk vinden en aantrekkelijk en naast sex ook gewoon lol mee kunnen hebben. Maar het hoeft niet om een gevoel van liefde te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand kan je garanties geven heLiefdesverdriet is kut, maar je komt er ook wel weer overheen. Als je geen risico's neemt mis je ook de pieken.
Voel je bij het lichamelijke contact dan niet ook soms een emotionele band, of is dat echt gescheiden?
Ik herken het wel een beetje hoor, ik zou ook over het algemeen rillingen krijgen als een man nu al over kerst zou beginnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probleem is ook dat ik heel snel steiger en wegren van mannen die wel duidelijk veel affectie tonen en aangeven meer te willen, eigenlijk geef ik die geen eens een kans.
mijn date die ik komend weekend heb is eigenlijk ook al te snel voor me, en heb er aan zitten denken maar niet af te spreken. Gewoon omdat hij duidelijk aangeeft dat hij zo hoopt dat het blijft klikken en hij opmerkingen maakt als: komende kerst ben je niet alleen enzo brrrrrrrr dan wil ik het liefst hard wegrennen.
heel dubbel want aan de ene kant voel ik dat ik toe ben aan een relatie maar t is gewoon eng!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zijn in mijn omgeving vrij weinig mensen wild enthousiast over gebleken in de loop der tijd.
Als er teksten komen van volgende kerst zus en zo zou ik ook hard wegrennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probleem is ook dat ik heel snel steiger en wegren van mannen die wel duidelijk veel affectie tonen en aangeven meer te willen, eigenlijk geef ik die geen eens een kans.
mijn date die ik komend weekend heb is eigenlijk ook al te snel voor me, en heb er aan zitten denken maar niet af te spreken. Gewoon omdat hij duidelijk aangeeft dat hij zo hoopt dat het blijft klikken en hij opmerkingen maakt als: komende kerst ben je niet alleen enzo brrrrrrrr dan wil ik het liefst hard wegrennen.
heel dubbel want aan de ene kant voel ik dat ik toe ben aan een relatie maar t is gewoon eng!
Dat is iets wat je doet op 27 december, om de illusie te wekken dat volgende kerst wél leuk wordt. Toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als er teksten komen van volgende kerst zus en zo
Dat jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Wie doet dan dan ook, meteen over kerst etc beginnen?.
gewoon elkaar leren kennen, zien hoe het loopt en niet alles zo lopen te analyseren de hele tijd.
het was gezegd op een manier van, wie weet en zou leuk zijn, dus ik heb er minimale rillingen bij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor, ik zou ook over het algemeen rillingen krijgen als een man nu al over kerst zou beginnen![]()
Maar aan de andere kant: als ik iemand echt lief en leuk vind, vind ik het heerlijk om kleine cadeautjes te geven en de hele dag te sms-en en zo en is bijna niks echt benauwend.
Nou ja, die kerst opmerking misschien toch wel een beetje
Kerst in mijn familie liever niet hoop narigheid voor de kerst iedereen emotioneel ruzies enzo tot eerste kerstdag dan gaat het wel weer goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is iets wat je doet op 27 december, om de illusie te wekken dat volgende kerst wél leuk wordt. Toch?.
krijg nu verdedigings gevoelens hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Wie doet dan dan ook, meteen over kerst etc beginnen?.
gewoon elkaar leren kennen, zien hoe het loopt en niet alles zo lopen te analyseren de hele tijd.
Dat zou mij ook snel benauwen jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het was gezegd op een manier van, wie weet en zou leuk zijn, dus ik heb er minimale rillingen bij.
heb ook wel eens een militair gedate die op date 2 mij vroeg mn agenda te pakken zodat ik kon opschrijven wanneer hij werd uitgezonden. En gaf al aan dat hij daarna minimaal 2 jaar niet meer ver weg hoefde blablabla
En een die vroeg of ik een vrijdag 3 maanden verder vrij kon houden dan had hij een bedrijfsfeest en dan moest ik mee,
daar krijg ik echt de kriebels van
Ja en dat wil ik ook dat ik iemand ECHT lief en leuk vind en ik t niet benauwd krijg als iemand zn gevoel aan me toont maar ik er juist blij van wordt
de enige paar die ik wel wat vond waren allemaal zoooooo jong, en denk stiekem dat ik dat dan zelf wel toelaat (iemand leuk vinden) omdat ik toch al vooraf weet dat t niets zal worden ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou mij ook snel benauwen ja
Nou ja, wie weet is het dan wel toch gewoon wat eerder gezegd werd - dat je misschien gewoon niet de juiste man daarvoor tegen het lijf bent gelopen. Bij mij is dat dus wat het verschil maakt.
Ja, maar hoe jong dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de enige paar die ik wel wat vond waren allemaal zoooooo jong, en denk stiekem dat ik dat dan zelf wel toelaat (iemand leuk vinden) omdat ik toch al vooraf weet dat t niets zal worden ofzo
oh ik ben zo echt een complex vrouwpersoon afentoe he
Was dat geen onderdeel van je charme?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
oh ik ben zo echt een complex vrouwpersoon afentoe he
Blijft een eind weg tot kerst zou in het begin van dag tot dag zien en om al gelijk aan kerst te denken. of hij is dus danig stapel op je (wat goed mogelijk is) dat hij er nu al mee bezig is persoonlijk zou ik het eenmalig grappig vinden maar zodra er meer van dat soort opmerkingen komen zo snel mogelijk uit de voeten makenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
krijg nu verdedigings gevoelens hoor
ik weet niet meer hoe we er op kwamen maar iig vertelde ik hem dat ik zoooooooooo sielug was afgelopen kerst en geen cadeautjes onder de boom voor mij had. (ohja we hadden t over nieuwsgierig zijn en toen vroeg hij of ik zelfs kerstcadeautjes vooraf zou open maken) maar ok toen speculeerde hij daarop dat dat deze kerst misschien wel heel anders zou zijn.....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Grapje hoor, kwam hem toevallig tegen.
nah een waar ik ECHT verliefd op was was 25, verhaal al vaak genoeg verteld hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jong dan?Je kunt toch ook een leuke relatie hebben met een jongere man?
Hoop ik dan
Nou ja, 25 is niet erg toch? Waarom zou dat niet kunnen? Wel zorgen dat ie niet meer thuis woont. Geloof mij maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah een waar ik ECHT verliefd op was was 25, verhaal al vaak genoeg verteld hier
maar laatst een cuty van 22!!! nee echt dat kan ik niet maken, heb dan ook na een paar weken toch maar verteld dat ik dat voor mijn gevoel echt niet kan maken....
nah nee hij is niet stapel op me we moeten eerst datenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijft een eind weg tot kerst zou in het begin van dag tot dag zien en om al gelijk aan kerst te denken. of hij is dus danig stapel op je (wat goed mogelijk is) dat hij er nu al mee bezig is persoonlijk zou ik het eenmalig grappig vinden maar zodra er meer van dat soort opmerkingen komen zo snel mogelijk uit de voeten maken
ik heb 3 kids dan is 25 kantje boordje, maar zou ik nog eens iemand van 25 tegen komen waar ik me zo bij voel dan zal ik t niet al afkappen om de leeftijd. (uitwonend is een prequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 25 is niet erg toch? Waarom zou dat niet kunnen? Wel zorgen dat ie niet meer thuis woont. Geloof mij maar
En 22 is wel erg jong ja
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 3 kids dan is 25 kantje boordje, maar zou ik nog eens iemand van 25 tegen komen waar ik me zo bij voel dan zal ik t niet al afkappen om de leeftijd. (uitwonend is een pre)
29 vind ik niet te jongquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
29 op zich zelf maakt dus een kans
ha ha weet dat je nog een jonge godin bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
29 vind ik niet te jong
mn ex is net 30 geworden.
Hey zo OUD ben ik nu ook weer niet he
nee joh, niets met jou te makenquote:
Denk je anders over een chick als jullie snel seks hebben?quote:
w88 met sex of meteen neuken als je iemand ontmoet die je wellicht tot relatiemateriaal zou kunnen rekenen...!?quote:
hahaha ben benieuwd naar de uitslag dan, al weet ik al dat je slim bent en comleet gestoordquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
ja goed hoor, beetje gaar van een irritante intelligentietest... nu weet ik waarom ik nooit mijn IQ heb getest. wat een gedoe joh!nu mag ik volgende week ngo een berg vragenlijsten invullen en de week erna weer terugkomen voor nog meer vragen...zucht
hoe is het hier? duim hoe gaat ie met jou dan? long time no see...
hehe ja ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ben benieuwd naar de uitslag dan, al weet ik al dat je slim bent en comleet gestoord
met mij gaat goed natuurlijkbeetje internet moe das alles.
* vencodark dumpt tijd bij Janis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand wat meer tijd voor mij?
Ik moet nog zoveel doen!
love life.... lees maar terug hebben t er net min of meer uitgebreid over gehadquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe ja ik vind jou ook liefik denk zelf ook dat dat eruit komt. misschien ben i kwel zo slim en gestoord dat ze me moeten laten opnemen, gheghe....
hoe is het met je lovelife dan? nog wat spannends op dat gebied?
en met de kindertjes enzo alles ook ok?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, dan ga ik nu afwassen en koken
Succes daarmee he.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, dan ga ik nu afwassen en koken
ik ook ga dat dan ook NU doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koken moet ik ook nog doen de vitamintjes naar binnen krijgen maar heb geen zin met het warme weer
dit of vorig topic?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
love life.... lees maar terug hebben t er net min of meer uitgebreid over gehadwahahaha
kids gaat alles goed ze groeien zijn lief alleen met warm weer wat vervelender
Alles gaat gewoon lekekr zn gangetje...
dan wel geen gesloten inrichting he, je moet nog wel lol kunnen maken enzo
Zit nog even op msn met me pa daarna begin ik er wel aanquote:
Kan maar een ding te gelijk lieverd ben nu even druk met andere dingen koken enzo moet jij niet eten danquote:
succes, er is geen hol te beleven, iedereen is denk ik buiten... of etenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:22 schreef ThE_ED het volgende:
zo maar weer eens even in dit geile topic potsen
maar, hoe laat begint het neuken dan?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
succes, er is geen hol te beleven, iedereen is denk ik buiten... of eten
Dat laatste even afwassen en ik kom ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
succes, er is geen hol te beleven, iedereen is denk ik buiten... of eten
Als jij wilt nuquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
maar, hoe laat begint het neuken dan?!
*druipt weer af*
Alleen als hij wilt natuurlijkquote:
Neuken=neukenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat jij mijn interesses een beetje verkeerd interpreteert .
murmquote:
eh, nee.quote:
quote:
Je gaat 1x met zo'n jongen naar graspop (nee niet dezelfde tent nee) en dan krijg je dit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]lees ik nou een roddel?? Val jij op mannen Tijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je gaat 1x met zo'n jongen naar graspop (nee niet dezelfde tent nee) en dan krijg je dit!
oehh gezelliequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
oww tijn wordt homo... ook dat nog hahaha
gaat goed hoor carool, ik ga zo lekker de deur uit naar vrienden in de tuin zitten.... gesjelli!! en vroeg slapen. moe enzo
en jij dus in de hitte je auto gewassen, dapper dapper...
Ja, ik ben ook zo'n lekkere vent, dan krijg je dat natuurlijk, ik snap het wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
heb je de tuinslang ook op jezelf gezet dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oehh gezellieik blijf lekker hier vanaaf en ga ook eens proberen om vroeg me bedje in te duiken... hoop dat het lukt
![]()
jaja dapper hehaha het was wel ff lekker afkoelen
nah niet zo mijn type...quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo'n lekkere vent, dan krijg je dat natuurlijk, ik snap het wel.
Maar toch maar niet.
haha jaa dat ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je de tuinslang ook op jezelf gezet dan?
oh vroeg slapen wil ik ook ja. ga gewoon lekker om 10 of 11 uur naar huis en dan meteen erin duiken:)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
gaat goed hoor carool, ik ga zo lekker de deur uit naar vrienden in de tuin zitten.... gesjelli!! en vroeg slapen. moe enzo
en jij dus in de hitte je auto gewassen, dapper dapper...
waarop wachten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou word die lekker kon je niet even wachten tot ik klaar was met koken
Oke dan nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
eh, nee.
Sommig neuken laat ik liever zitten, dan ga ik liever bier zuipen ofzo.
Sommig ander neuken daarentegen..
and that doesn't involve you man!
Ja maar mannen vallen niet op mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]lees ik nou een roddel?? Val jij op mannen Tijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je gaat 1x met zo'n jongen naar graspop (nee niet dezelfde tent nee) en dan krijg je dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik dan maar eens uit de kast komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
en jij dus in de hitte je auto gewassen, dapper dapper...![]()
Hoe gaat het ermee trouwens?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn gezelligheidquote:
Op hem natuurlijkquote:
Goede avondquote:
avond Cuequote:
avondjesquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef Murmeli het volgende:
ja, maar lieve thrust, ik ga toch niet heel de avond binnen zitten? ik ga lekker buiten spelen
Bijna allesquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
tijn, volgens mij val jij op alles.... hehe
gaat goedverder hoor... lekker zomer
bezig met onderzoeken enzo. hoe is het met jou? hoe is het met je psych dingetjes enzo?
Oh en de open universiteit is gemeen, hebben ze alle studiegidsen al klaar behalve degene die ik wil hebben
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna alles![]()
Ja het is lekker warm inderdaadIk smelt bijna
![]()
Goed, alleen mijn ouders hebben niet echt gereageerd op de uitslag.Het is net alsof ze het niet willen weten ofzo. Verder is het de bedoeling dat een reïntergratiebureau mij gaat helpen met het zoeken naar een baan enzo. Hoe het verder met de gesprekken met mijn behandelaar weet ik niet. Dat zie ik wel.
Wat wil je dan studeren?
Dubbelposten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt het zo warm dat je dubbel gaat posten
haha....dus jijbent ook een sletjequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna alles![]()
Ja het is lekker warm inderdaadIk smelt bijna
![]()
Goed, alleen mijn ouders hebben niet echt gereageerd op de uitslag.Het is net alsof ze het niet willen weten ofzo. Verder is het de bedoeling dat een reïntergratiebureau mij gaat helpen met het zoeken naar een baan enzo. Hoe het verder met de gesprekken met mijn behandelaar weet ik niet. Dat zie ik wel.
Wat wil je dan studeren?
Ijsjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
pfff begin het warm te krijgen in het zonnetje even kijken of ik nog ijsje in de vriezer kan vinden
vind ik nog beter plan jij gaat zoeken en ik wacht wel even op jequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ijsjes![]()
goed plan ik ga ook ff zoeken
heyquote:
haha ik heb er al eentje...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vind ik nog beter plan jij gaat zoeken en ik wacht wel even op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef Murmeli het volgende:
ik wil ook ijs.
maar ik moet een beetje op de lijn gaan letten, ben vet aan het aankomen... dat is goed maar nu is het genoeg geweest
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
[pietlut modus]
Dat Tijn op bijna alles valt, maakt hm nog geen sletje.![]()
[/pielutmodus]
ha ha dat krijg je met die psychologie studentesquote:
Ja, ondanks dat ik dat niet ben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha dat krijg je met die psychologie studentes
Ik moet nog een slet wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha....dus jijbent ook een sletje
hmm wat jammerdat je ouders niet reageren. heb je al gezegd dat je het gevoel hebt dat ze het niet willen weten?
zijn de gesprekken met je behandelaar al begonnen dan? of nog niet? zal heus wel goed gaan denk ik.
goed dat je hulp hebt van een reintegratiebureau. je bent goed bezig zo. je leven zit lekker in de lift. en hoe gaat het op vriendschappen vlak enzo?
i kwil psychologie studeren. ben ik ooit al aan begonnen maar ik wil het toch afmaken. of iig de bachelor proberente halen
quote:
Ja, abo. moet ik nog aanvragen indd. Maar ben geen psychologie studente.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan dacht dat je een lidmaatschap had gehad op zo'n blad voor je verjaardag iets te vroeg conclusie dus je bent gewoon slim
Hoi Vencoquote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
[pietlut modus]
Dat Tijn op bijna alles valt, maakt hm nog geen sletje.![]()
[/pielutmodus]
klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog een slet wordenik doe mijn best om er eentje te worden.
![]()
Voorlopig laat ik het maar zo. Misschien in de nabije toekomst wil ik er met hun over praten. Maar nu even niet.
Ja komende week weer een gesprek. Hoe en wat dat weet ik ook nog niet. Aangezien ik het zelf lastig vind om te vertellen hoe en waar ik tegen aan loop enzo.
Dat bureau kan mij pas helpen als er via de AWBZ geld komt en dat gaat nog minimaal anderhalf maand duren. Maar goed ik heb voorlopig nog werk.
Ja ik zit lekker in mijn vel. Ik ben een stuk minder somber dan een tijdje geleden en als ik somber gaat het sneller voorbij. Vriendschappen heb ik nog steeds niet veel en de contacten die ik heb worden ook minder.![]()
Lijkt mijn een interessante studie![]()
Succes ermee
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, abo. moet ik nog aanvragen indd. Maar ben geen psychologie studente.
OHquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, ben jij niet wat kwijt, een ban ofzo?
Foei. Nou vooruit, we zullen het niet verder vertellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OHvergeten.... weet niet meer waar die ligt... weggegooid denk ik
je kan toch de psychologie magazine lezen en geen psychologie studeren? al studeer je niks. maakt niet uit. als je het interessant vindt moet je het lezen. het is dan ook weer geen hogere wiskunde die niemand snapt ofzo. t is gewoon een leuk blaadjequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was ook niet handig zusje is ook lid van zo'n blad en die studeert rechten had beter op moeten letten
Psychologie Magazine is zoiets als de Quest, maar dan over psychologiequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan toch de psychologie magazine lezen en geen psychologie studeren? al studeer je niks. maakt niet uit. als je het interessant vindt moet je het lezen. het is dan ook weer geen hogere wiskunde die niemand snapt ofzo. t is gewoon een leuk blaadje![]()
zit nog steeds te denken of ik nou wel of niet mijn proefabo ga verlengen....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef STING het volgende:
[..]
Foei. Nou vooruit, we zullen het niet verder vertellen
Questquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Psychologie Magazine is zoiets als de Quest, maar dan over psychologie
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan toch de psychologie magazine lezen en geen psychologie studeren? al studeer je niks. maakt niet uit. als je het interessant vindt moet je het lezen. het is dan ook weer geen hogere wiskunde die niemand snapt ofzo. t is gewoon een leuk blaadje![]()
oeh dan kom ik bij jou logeren. bij mij ligt alleen de psychologie magazinequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Naast m'n nachtkasje liggen toevallig een Psychologie én een Quest
Is goed, dan ga ik je wel voorlezen uit de Quest ok?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh dan kom ik bij jou logeren. bij mij ligt alleen de psychologie magazine
Dat is een goed idee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt goed allemaalen die contacten daar moet je dus nog ff aan werken maar daar kan je het misschien met die psych ook over hebben nog....
hehe grappig, jij probeert een slet te worden![]()
ja psychologie is een leuke studie ja.... althans tot nu toe wel. maar ja ff kijken hoe lang ik dat ga volhouden
Dat is waarquote:
2x een quoten komt door de warmte denk ik maar als je die richting gaat studeren zou ik even wachten met verlengen kan je korting krijgenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
oh wacht ik ging... daaaag fijne avond allemaal!!
Doeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
Met die positieve instelling van je komt dat vast wel goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.Mijn probleem is vooral dat ik veel kennissen heb en weinig vrienden. Tijdens festivals en concerten praat ik met verschillende mensen maar daar blijft het ook altijd bij.
![]()
Ik moet gewoon alles wat ik gemist inhalen.En ik heb vele fantasieën die ik wil verwezenlijken.
Dat lijkt mij ook. Wat mij vooral moeilijk lijkt dat je sommige dingen bij jezelf herkend of bij andere.
[..]
Dat is waar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Met die positieve instelling van je komt dat vast wel goed
Ach dat zijn wel meer bladen heb ze ook liggen met interessante artikelen en mooi natuur foto'squote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo wel Quest als psychologie magazine zijn leuk om te lezen.
Heb je al iets gehoord met betrekking met werk?quote:
Ik lees hem wel bij de kapper ofzo.quote:
Je vergeet de goeie interviewsquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ach dat zijn wel meer bladen heb ze ook liggen met interessante artikelen en mooi natuur foto's
Mijn wereld is al open.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kom nou daar trap toch niemand in das geen toeval meerquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn wereld is al open.Wat goed van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jullie komen te gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wat goed van jou
Schitterende uitspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen te gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijne avond murmquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wat goed van jou
Dat zag ik nou netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn eten is op en ik heb besloten morgen te sofzuigen en dweilen ipv vanavond nog.compact en kleverig.
Echt wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Kom nou daar trap toch niemand in das geen toeval meer
Echt wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Kom nou daar trap toch niemand in das geen toeval meer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
JBquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik nou net
Mn eten is op en ik heb besloten morgen te sofzuigen en dweilen ipv vanavond nog.
Jou wil ik nog wel geloven komt waarschijnlijk omdat je je uiterlijk mee hebquote:
quote:
GMTAquote:
Ja, mijn uiterlijjk heb ik inderdaad standaard bij mequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jou wil ik nog wel geloven komt waarschijnlijk omdat je je uiterlijk mee heb
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mijn uiterlijjk heb ik inderdaad standaard bij me
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mijn uiterlijjk heb ik inderdaad standaard bij me
Ik stel een gezamelijke kloon voor.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik nou net
Mn eten is op en ik heb besloten morgen te sofzuigen en dweilen ipv vanavond nog.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag direct dat het geen masker was
Spannend! Succes er mee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga nog snel ff eten kopen mensen!
tot straks weer
Maar mijn waarde Thrustmaster, iedereen draagt een maskerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag direct dat het geen masker was
Eetsequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga nog snel ff eten kopen mensen!
tot straks weer
Geloof niet dat ze zoiets moois kunnen makenquote:
Slipknotquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Maar mijn waarde Thrustmaster, iedereen draagt een masker
Je bent wel lief voor me hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zoiets moois kunnen maken
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, maar daar wens ik niet mee geassocieerd te worden![]()
Zal je wel verdiend hebben geloof niet dat ik de kleine letters verdien zeg gewoon wat ik denkquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je bent wel lief voor me hoor
Slijmbal
Dat is natuurllijk een programma waarmee jij je kan identificerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow die gozer in "date my mom" is wel een lekker ding zeg
* zapt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow die gozer in "date my mom" is wel een lekker ding zeg
haha ja maar ik heb geen dochter waaraan ik die gozer zou willen koppelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is natuurllijk een programma waarmee jij je kan identificeren
Okequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Oh nix bijzonders hoor, niet mijn muziek
jaa ik ook niet zo... maar bij het voorstel-stukkie zag ie er zoo lekker uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
* zapt.
Hm, niet me type. Val niet op zulke donkere.
Wel mooie man.
Misschien een idee voor een nieuw programma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja maar ik heb geen dochter waaraan ik die gozer zou willen koppelenhaha
ik wil em voor mezelf
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal je wel verdiend hebben geloof niet dat ik de kleine letters verdien zeg gewoon wat ik denk
date my milfquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een nieuw programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |