Bijna allesquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
tijn, volgens mij val jij op alles.... hehe
gaat goedverder hoor... lekker zomer
bezig met onderzoeken enzo. hoe is het met jou? hoe is het met je psych dingetjes enzo?
Oh en de open universiteit is gemeen, hebben ze alle studiegidsen al klaar behalve degene die ik wil hebben
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna alles![]()
Ja het is lekker warm inderdaadIk smelt bijna
![]()
Goed, alleen mijn ouders hebben niet echt gereageerd op de uitslag.Het is net alsof ze het niet willen weten ofzo. Verder is het de bedoeling dat een reïntergratiebureau mij gaat helpen met het zoeken naar een baan enzo. Hoe het verder met de gesprekken met mijn behandelaar weet ik niet. Dat zie ik wel.
Wat wil je dan studeren?
Dubbelposten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt het zo warm dat je dubbel gaat posten
haha....dus jijbent ook een sletjequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna alles![]()
Ja het is lekker warm inderdaadIk smelt bijna
![]()
Goed, alleen mijn ouders hebben niet echt gereageerd op de uitslag.Het is net alsof ze het niet willen weten ofzo. Verder is het de bedoeling dat een reïntergratiebureau mij gaat helpen met het zoeken naar een baan enzo. Hoe het verder met de gesprekken met mijn behandelaar weet ik niet. Dat zie ik wel.
Wat wil je dan studeren?
Ijsjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
pfff begin het warm te krijgen in het zonnetje even kijken of ik nog ijsje in de vriezer kan vinden
vind ik nog beter plan jij gaat zoeken en ik wacht wel even op jequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ijsjes![]()
goed plan ik ga ook ff zoeken
heyquote:
haha ik heb er al eentje...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vind ik nog beter plan jij gaat zoeken en ik wacht wel even op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef Murmeli het volgende:
ik wil ook ijs.
maar ik moet een beetje op de lijn gaan letten, ben vet aan het aankomen... dat is goed maar nu is het genoeg geweest
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
[pietlut modus]
Dat Tijn op bijna alles valt, maakt hm nog geen sletje.![]()
[/pielutmodus]
ha ha dat krijg je met die psychologie studentesquote:
Ja, ondanks dat ik dat niet ben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha dat krijg je met die psychologie studentes
Ik moet nog een slet wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha....dus jijbent ook een sletje
hmm wat jammerdat je ouders niet reageren. heb je al gezegd dat je het gevoel hebt dat ze het niet willen weten?
zijn de gesprekken met je behandelaar al begonnen dan? of nog niet? zal heus wel goed gaan denk ik.
goed dat je hulp hebt van een reintegratiebureau. je bent goed bezig zo. je leven zit lekker in de lift. en hoe gaat het op vriendschappen vlak enzo?
i kwil psychologie studeren. ben ik ooit al aan begonnen maar ik wil het toch afmaken. of iig de bachelor proberente halen
quote:
Ja, abo. moet ik nog aanvragen indd. Maar ben geen psychologie studente.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan dacht dat je een lidmaatschap had gehad op zo'n blad voor je verjaardag iets te vroeg conclusie dus je bent gewoon slim
Hoi Vencoquote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
[pietlut modus]
Dat Tijn op bijna alles valt, maakt hm nog geen sletje.![]()
[/pielutmodus]
klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog een slet wordenik doe mijn best om er eentje te worden.
![]()
Voorlopig laat ik het maar zo. Misschien in de nabije toekomst wil ik er met hun over praten. Maar nu even niet.
Ja komende week weer een gesprek. Hoe en wat dat weet ik ook nog niet. Aangezien ik het zelf lastig vind om te vertellen hoe en waar ik tegen aan loop enzo.
Dat bureau kan mij pas helpen als er via de AWBZ geld komt en dat gaat nog minimaal anderhalf maand duren. Maar goed ik heb voorlopig nog werk.
Ja ik zit lekker in mijn vel. Ik ben een stuk minder somber dan een tijdje geleden en als ik somber gaat het sneller voorbij. Vriendschappen heb ik nog steeds niet veel en de contacten die ik heb worden ook minder.![]()
Lijkt mijn een interessante studie![]()
Succes ermee
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, abo. moet ik nog aanvragen indd. Maar ben geen psychologie studente.
OHquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hey, ben jij niet wat kwijt, een ban ofzo?
Foei. Nou vooruit, we zullen het niet verder vertellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OHvergeten.... weet niet meer waar die ligt... weggegooid denk ik
je kan toch de psychologie magazine lezen en geen psychologie studeren? al studeer je niks. maakt niet uit. als je het interessant vindt moet je het lezen. het is dan ook weer geen hogere wiskunde die niemand snapt ofzo. t is gewoon een leuk blaadjequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was ook niet handig zusje is ook lid van zo'n blad en die studeert rechten had beter op moeten letten
Psychologie Magazine is zoiets als de Quest, maar dan over psychologiequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan toch de psychologie magazine lezen en geen psychologie studeren? al studeer je niks. maakt niet uit. als je het interessant vindt moet je het lezen. het is dan ook weer geen hogere wiskunde die niemand snapt ofzo. t is gewoon een leuk blaadje![]()
zit nog steeds te denken of ik nou wel of niet mijn proefabo ga verlengen....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef STING het volgende:
[..]
Foei. Nou vooruit, we zullen het niet verder vertellen
Questquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Psychologie Magazine is zoiets als de Quest, maar dan over psychologie
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan toch de psychologie magazine lezen en geen psychologie studeren? al studeer je niks. maakt niet uit. als je het interessant vindt moet je het lezen. het is dan ook weer geen hogere wiskunde die niemand snapt ofzo. t is gewoon een leuk blaadje![]()
oeh dan kom ik bij jou logeren. bij mij ligt alleen de psychologie magazinequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Naast m'n nachtkasje liggen toevallig een Psychologie én een Quest
Is goed, dan ga ik je wel voorlezen uit de Quest ok?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh dan kom ik bij jou logeren. bij mij ligt alleen de psychologie magazine
Dat is een goed idee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt goed allemaalen die contacten daar moet je dus nog ff aan werken maar daar kan je het misschien met die psych ook over hebben nog....
hehe grappig, jij probeert een slet te worden![]()
ja psychologie is een leuke studie ja.... althans tot nu toe wel. maar ja ff kijken hoe lang ik dat ga volhouden
Dat is waarquote:
2x een quoten komt door de warmte denk ik maar als je die richting gaat studeren zou ik even wachten met verlengen kan je korting krijgenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
oh wacht ik ging... daaaag fijne avond allemaal!!
Doeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
Met die positieve instelling van je komt dat vast wel goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.Mijn probleem is vooral dat ik veel kennissen heb en weinig vrienden. Tijdens festivals en concerten praat ik met verschillende mensen maar daar blijft het ook altijd bij.
![]()
Ik moet gewoon alles wat ik gemist inhalen.En ik heb vele fantasieën die ik wil verwezenlijken.
Dat lijkt mij ook. Wat mij vooral moeilijk lijkt dat je sommige dingen bij jezelf herkend of bij andere.
[..]
Dat is waar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Met die positieve instelling van je komt dat vast wel goed
Ach dat zijn wel meer bladen heb ze ook liggen met interessante artikelen en mooi natuur foto'squote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo wel Quest als psychologie magazine zijn leuk om te lezen.
Heb je al iets gehoord met betrekking met werk?quote:
Ik lees hem wel bij de kapper ofzo.quote:
Je vergeet de goeie interviewsquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ach dat zijn wel meer bladen heb ze ook liggen met interessante artikelen en mooi natuur foto's
Mijn wereld is al open.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kom nou daar trap toch niemand in das geen toeval meerquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn wereld is al open.Wat goed van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jullie komen te gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wat goed van jou
Schitterende uitspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen te gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijne avond murmquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wat goed van jou
Dat zag ik nou netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn eten is op en ik heb besloten morgen te sofzuigen en dweilen ipv vanavond nog.compact en kleverig.
Echt wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Kom nou daar trap toch niemand in das geen toeval meer
Echt wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Kom nou daar trap toch niemand in das geen toeval meer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:24 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
JBquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik nou net
Mn eten is op en ik heb besloten morgen te sofzuigen en dweilen ipv vanavond nog.
Jou wil ik nog wel geloven komt waarschijnlijk omdat je je uiterlijk mee hebquote:
quote:
GMTAquote:
Ja, mijn uiterlijjk heb ik inderdaad standaard bij mequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jou wil ik nog wel geloven komt waarschijnlijk omdat je je uiterlijk mee heb
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mijn uiterlijjk heb ik inderdaad standaard bij me
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mijn uiterlijjk heb ik inderdaad standaard bij me
Ik stel een gezamelijke kloon voor.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik nou net
Mn eten is op en ik heb besloten morgen te sofzuigen en dweilen ipv vanavond nog.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag direct dat het geen masker was
Spannend! Succes er mee!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga nog snel ff eten kopen mensen!
tot straks weer
Maar mijn waarde Thrustmaster, iedereen draagt een maskerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag direct dat het geen masker was
Eetsequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef ThE_ED het volgende:
ik ga nog snel ff eten kopen mensen!
tot straks weer
Geloof niet dat ze zoiets moois kunnen makenquote:
Slipknotquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Maar mijn waarde Thrustmaster, iedereen draagt een masker
Je bent wel lief voor me hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zoiets moois kunnen maken
Hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, maar daar wens ik niet mee geassocieerd te worden![]()
Zal je wel verdiend hebben geloof niet dat ik de kleine letters verdien zeg gewoon wat ik denkquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je bent wel lief voor me hoor
Slijmbal
Dat is natuurllijk een programma waarmee jij je kan identificerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow die gozer in "date my mom" is wel een lekker ding zeg
* zapt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Carooltje79 het volgende:
sow die gozer in "date my mom" is wel een lekker ding zeg
haha ja maar ik heb geen dochter waaraan ik die gozer zou willen koppelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is natuurllijk een programma waarmee jij je kan identificeren
Okequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Oh nix bijzonders hoor, niet mijn muziek
jaa ik ook niet zo... maar bij het voorstel-stukkie zag ie er zoo lekker uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
* zapt.
Hm, niet me type. Val niet op zulke donkere.
Wel mooie man.
Misschien een idee voor een nieuw programma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja maar ik heb geen dochter waaraan ik die gozer zou willen koppelenhaha
ik wil em voor mezelf
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal je wel verdiend hebben geloof niet dat ik de kleine letters verdien zeg gewoon wat ik denk
date my milfquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een nieuw programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |