Alleen als hij wilt natuurlijkquote:
Neuken=neukenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat jij mijn interesses een beetje verkeerd interpreteert .
murmquote:
eh, nee.quote:
quote:
Je gaat 1x met zo'n jongen naar graspop (nee niet dezelfde tent nee) en dan krijg je dit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]lees ik nou een roddel?? Val jij op mannen Tijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je gaat 1x met zo'n jongen naar graspop (nee niet dezelfde tent nee) en dan krijg je dit!
oehh gezelliequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
oww tijn wordt homo... ook dat nog hahaha
gaat goed hoor carool, ik ga zo lekker de deur uit naar vrienden in de tuin zitten.... gesjelli!! en vroeg slapen. moe enzo
en jij dus in de hitte je auto gewassen, dapper dapper...
Ja, ik ben ook zo'n lekkere vent, dan krijg je dat natuurlijk, ik snap het wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
heb je de tuinslang ook op jezelf gezet dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oehh gezellieik blijf lekker hier vanaaf en ga ook eens proberen om vroeg me bedje in te duiken... hoop dat het lukt
![]()
jaja dapper hehaha het was wel ff lekker afkoelen
nah niet zo mijn type...quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo'n lekkere vent, dan krijg je dat natuurlijk, ik snap het wel.
Maar toch maar niet.
haha jaa dat ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je de tuinslang ook op jezelf gezet dan?
oh vroeg slapen wil ik ook ja. ga gewoon lekker om 10 of 11 uur naar huis en dan meteen erin duiken:)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
gaat goed hoor carool, ik ga zo lekker de deur uit naar vrienden in de tuin zitten.... gesjelli!! en vroeg slapen. moe enzo
en jij dus in de hitte je auto gewassen, dapper dapper...
waarop wachten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou word die lekker kon je niet even wachten tot ik klaar was met koken
Oke dan nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
eh, nee.
Sommig neuken laat ik liever zitten, dan ga ik liever bier zuipen ofzo.
Sommig ander neuken daarentegen..
and that doesn't involve you man!
Ja maar mannen vallen niet op mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]lees ik nou een roddel?? Val jij op mannen Tijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je gaat 1x met zo'n jongen naar graspop (nee niet dezelfde tent nee) en dan krijg je dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik dan maar eens uit de kast komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
en jij dus in de hitte je auto gewassen, dapper dapper...![]()
Hoe gaat het ermee trouwens?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn gezelligheidquote:
Op hem natuurlijkquote:
Goede avondquote:
avond Cuequote:
avondjesquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef Murmeli het volgende:
ja, maar lieve thrust, ik ga toch niet heel de avond binnen zitten? ik ga lekker buiten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |