Ja, maar hoe jong dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de enige paar die ik wel wat vond waren allemaal zoooooo jong, en denk stiekem dat ik dat dan zelf wel toelaat (iemand leuk vinden) omdat ik toch al vooraf weet dat t niets zal worden ofzo
oh ik ben zo echt een complex vrouwpersoon afentoe he
Was dat geen onderdeel van je charme?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
oh ik ben zo echt een complex vrouwpersoon afentoe he
Blijft een eind weg tot kerst zou in het begin van dag tot dag zien en om al gelijk aan kerst te denken. of hij is dus danig stapel op je (wat goed mogelijk is) dat hij er nu al mee bezig is persoonlijk zou ik het eenmalig grappig vinden maar zodra er meer van dat soort opmerkingen komen zo snel mogelijk uit de voeten makenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
krijg nu verdedigings gevoelens hoor
ik weet niet meer hoe we er op kwamen maar iig vertelde ik hem dat ik zoooooooooo sielug was afgelopen kerst en geen cadeautjes onder de boom voor mij had. (ohja we hadden t over nieuwsgierig zijn en toen vroeg hij of ik zelfs kerstcadeautjes vooraf zou open maken) maar ok toen speculeerde hij daarop dat dat deze kerst misschien wel heel anders zou zijn.....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Grapje hoor, kwam hem toevallig tegen.
nah een waar ik ECHT verliefd op was was 25, verhaal al vaak genoeg verteld hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jong dan?Je kunt toch ook een leuke relatie hebben met een jongere man?
Hoop ik dan
Nou ja, 25 is niet erg toch? Waarom zou dat niet kunnen? Wel zorgen dat ie niet meer thuis woont. Geloof mij maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah een waar ik ECHT verliefd op was was 25, verhaal al vaak genoeg verteld hier
maar laatst een cuty van 22!!! nee echt dat kan ik niet maken, heb dan ook na een paar weken toch maar verteld dat ik dat voor mijn gevoel echt niet kan maken....
nah nee hij is niet stapel op me we moeten eerst datenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijft een eind weg tot kerst zou in het begin van dag tot dag zien en om al gelijk aan kerst te denken. of hij is dus danig stapel op je (wat goed mogelijk is) dat hij er nu al mee bezig is persoonlijk zou ik het eenmalig grappig vinden maar zodra er meer van dat soort opmerkingen komen zo snel mogelijk uit de voeten maken
ik heb 3 kids dan is 25 kantje boordje, maar zou ik nog eens iemand van 25 tegen komen waar ik me zo bij voel dan zal ik t niet al afkappen om de leeftijd. (uitwonend is een prequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 25 is niet erg toch? Waarom zou dat niet kunnen? Wel zorgen dat ie niet meer thuis woont. Geloof mij maar
En 22 is wel erg jong ja
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 3 kids dan is 25 kantje boordje, maar zou ik nog eens iemand van 25 tegen komen waar ik me zo bij voel dan zal ik t niet al afkappen om de leeftijd. (uitwonend is een pre)
29 vind ik niet te jongquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
29 op zich zelf maakt dus een kans
ha ha weet dat je nog een jonge godin bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
29 vind ik niet te jong
mn ex is net 30 geworden.
Hey zo OUD ben ik nu ook weer niet he
nee joh, niets met jou te makenquote:
Denk je anders over een chick als jullie snel seks hebben?quote:
w88 met sex of meteen neuken als je iemand ontmoet die je wellicht tot relatiemateriaal zou kunnen rekenen...!?quote:
hahaha ben benieuwd naar de uitslag dan, al weet ik al dat je slim bent en comleet gestoordquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
ja goed hoor, beetje gaar van een irritante intelligentietest... nu weet ik waarom ik nooit mijn IQ heb getest. wat een gedoe joh!nu mag ik volgende week ngo een berg vragenlijsten invullen en de week erna weer terugkomen voor nog meer vragen...zucht
hoe is het hier? duim hoe gaat ie met jou dan? long time no see...
hehe ja ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ben benieuwd naar de uitslag dan, al weet ik al dat je slim bent en comleet gestoord
met mij gaat goed natuurlijkbeetje internet moe das alles.
* vencodark dumpt tijd bij Janis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand wat meer tijd voor mij?
Ik moet nog zoveel doen!
love life.... lees maar terug hebben t er net min of meer uitgebreid over gehadquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe ja ik vind jou ook liefik denk zelf ook dat dat eruit komt. misschien ben i kwel zo slim en gestoord dat ze me moeten laten opnemen, gheghe....
hoe is het met je lovelife dan? nog wat spannends op dat gebied?
en met de kindertjes enzo alles ook ok?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, dan ga ik nu afwassen en koken
Succes daarmee he.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, dan ga ik nu afwassen en koken
ik ook ga dat dan ook NU doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koken moet ik ook nog doen de vitamintjes naar binnen krijgen maar heb geen zin met het warme weer
dit of vorig topic?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
love life.... lees maar terug hebben t er net min of meer uitgebreid over gehadwahahaha
kids gaat alles goed ze groeien zijn lief alleen met warm weer wat vervelender
Alles gaat gewoon lekekr zn gangetje...
dan wel geen gesloten inrichting he, je moet nog wel lol kunnen maken enzo
Zit nog even op msn met me pa daarna begin ik er wel aanquote:
Kan maar een ding te gelijk lieverd ben nu even druk met andere dingen koken enzo moet jij niet eten danquote:
succes, er is geen hol te beleven, iedereen is denk ik buiten... of etenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:22 schreef ThE_ED het volgende:
zo maar weer eens even in dit geile topic potsen
maar, hoe laat begint het neuken dan?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
succes, er is geen hol te beleven, iedereen is denk ik buiten... of eten
Dat laatste even afwassen en ik kom ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
succes, er is geen hol te beleven, iedereen is denk ik buiten... of eten
Als jij wilt nuquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
maar, hoe laat begint het neuken dan?!
*druipt weer af*
Alleen als hij wilt natuurlijkquote:
Neuken=neukenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat jij mijn interesses een beetje verkeerd interpreteert .
murmquote:
eh, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |