nah een waar ik ECHT verliefd op was was 25, verhaal al vaak genoeg verteld hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jong dan?Je kunt toch ook een leuke relatie hebben met een jongere man?
Hoop ik dan
Nou ja, 25 is niet erg toch? Waarom zou dat niet kunnen? Wel zorgen dat ie niet meer thuis woont. Geloof mij maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah een waar ik ECHT verliefd op was was 25, verhaal al vaak genoeg verteld hier
maar laatst een cuty van 22!!! nee echt dat kan ik niet maken, heb dan ook na een paar weken toch maar verteld dat ik dat voor mijn gevoel echt niet kan maken....
nah nee hij is niet stapel op me we moeten eerst datenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijft een eind weg tot kerst zou in het begin van dag tot dag zien en om al gelijk aan kerst te denken. of hij is dus danig stapel op je (wat goed mogelijk is) dat hij er nu al mee bezig is persoonlijk zou ik het eenmalig grappig vinden maar zodra er meer van dat soort opmerkingen komen zo snel mogelijk uit de voeten maken
ik heb 3 kids dan is 25 kantje boordje, maar zou ik nog eens iemand van 25 tegen komen waar ik me zo bij voel dan zal ik t niet al afkappen om de leeftijd. (uitwonend is een prequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 25 is niet erg toch? Waarom zou dat niet kunnen? Wel zorgen dat ie niet meer thuis woont. Geloof mij maar
En 22 is wel erg jong ja
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 3 kids dan is 25 kantje boordje, maar zou ik nog eens iemand van 25 tegen komen waar ik me zo bij voel dan zal ik t niet al afkappen om de leeftijd. (uitwonend is een pre)
29 vind ik niet te jongquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
29 op zich zelf maakt dus een kans
ha ha weet dat je nog een jonge godin bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
29 vind ik niet te jong
mn ex is net 30 geworden.
Hey zo OUD ben ik nu ook weer niet he
nee joh, niets met jou te makenquote:
Denk je anders over een chick als jullie snel seks hebben?quote:
w88 met sex of meteen neuken als je iemand ontmoet die je wellicht tot relatiemateriaal zou kunnen rekenen...!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |