idd zou eerst met z'n twee kijken hoe het gaat en de kids pas later scheelt een hoop verwarring bij de kinderen zelf ook die hebben al genoeg nieuwe dingen te ontdekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen kids en heb ik nu begrepen dat je ze ook niet wil?
ik vind wel dat die kinderen pas een tijdje later er bij gevoegd moeten worden. Niet zozeer ivm eigen hechtingswaarde enzo maar ook voor de kinderen. Heb ik zowiezo met mijn eigen kids dus kinderen van een ander zou ik t ook bij hebben.
Pas als er sprake is van een relatie en er van beide kanten een gevoel is van : ja we willen er voor gaan. Dan pas langzaam aan ook eens met de kinderen erbij ontmoeten enzo.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat Lit zegt.
En even wachten is niet erg, maar er zijn grenzen. Geen sex voor het huwelijk zou mij te ver gaan.
Soms de Vivaquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]mij ook gezien ik geen huwelijk meer hoef wahahaha
maar is ook niet zozeer een kwestie van plannen, maar de vraag kwam ook meer voort uit mijn eigen doen en laten. Ik kan vrij snel het bed met iemand delen zeg maar. En vroeg me af of daar eens mee wachten nu een goed idee is of niet.
niet dat als ik snel t bed met iemand deelde t altijd om relatie materiaal ging, ging ook vaak gewoon om lusten. Maar als iemand nu wel meer dan de moeite waard is, sja ik zat me te bedenken mede door wat ik gelezen of gezien had (gvd waar heb ik t nu opgepikt!?!?) of ik dat eens moet proberen...
Als je iemand vindt die zo snel (negatief) over jou oordeelt, dan is het toch alleen maar beter als hij zichzelf zo snel uitfiltert? Hou je tenminste tijd over voor mannen die wél de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
Maar als iemand nu wel meer dan de moeite waard is, sja ik zat me te bedenken mede door wat ik gelezen of gezien had (gvd waar heb ik t nu opgepikt!?!?) of ik dat eens moet proberen...
hahaha neequote:
oh heeft niets met negatief oordelen te maken hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je iemand vindt die zo snel (negatief) over jou oordeelt, dan is het toch alleen maar beter als hij zichzelf zo snel uitfiltert? Hou je tenminste tijd over voor mannen die wél de moeite waard zijn.
40 dagen geen sex? gaat jou dat lukken Duimpje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nee
volgens mij van t programma 40 dagen geen sex nu ik even flink aan t terugdenken ben
40 dagenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha nee
volgens mij van t programma 40 dagen geen sex nu ik even flink aan t terugdenken ben
ik ben al over de helftquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
40 dagen geen sex? gaat jou dat lukken Duimpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat dan niet alleen om geen sex hè, maar om helemaal niets doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
40 dagendat stelt niks voor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben al over de helftdat moet je volgens de EO meerekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoenen magquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat dan niet alleen om geen sex hè, maar om helemaal niets doen.
ik geloof gewoon niet dat al die nymfo's daar ook 40 dagen niet aan zichzelf gezeten hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat moet je volgens de EO meerekenen
Dat zoenen mag is alleen maar een extra handicapquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoenen mag
maar kijk uit want voor je het weet....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat dan niet alleen om geen sex hè, maar om helemaal niets doen.
Preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
zoenen mag
maar kijk uit want voor je het weet....
Dat is dus niet de essentie van het programma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ben geen monnik bedoel met een vrouw er bij
Q.!quote:
Sinds wanneer is Q. de kameel van de sekswoestijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q.!
Jij houdt het vast makkelijk 40 dagen zonder sex uit
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is dus niet de essentie van het programma.
Mwa. Ik heb 2 echt langdurige relaties gehad na m'n 20e, de eerste was 't meteen raak en bij de 2e moest ik een paar weekjes wachten. Heb niet echt het idee dat dat ook maar iets uitmaakt voor m'n eigen gevoel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er ook eens een stelling in gooien of een vraag whaterver:
Als je iemand ontmoet en je ziet er serieus relatie materiaal in, zou dan 'even' wachten met sex een optie zijn of doe je het dan toch vrij snel?
kweenie goed hoe te omschrijven maar heb laatst ergens gelezen of gezien dat je misschien beter eerst gewoon eens elkaar moet leren kennen, zoenen en knuffelen ok maar niet meteen neuken enzo.
Dat zou een betere basis zijn voor een relatie!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |