quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf morgen start in Amsterdam de concertreeks 'Live At Westerpark' weer.
Welke acts zijn daar vanaf morgen te aanschouwen?
Laatste juiste = punt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
anouk, jason mraz, lenny kravitz en verder kom ik niet...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Grobbel het volgende:
Maar even opgezocht, was toch nieuwsgierig. Maar ze doen dit jaar niet echt meer de moeite om iets fatsoenlijks te boeken, zoals R.E.M., Radiohead en Massive Attack vorig jaar.
Eigenlijk gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef bigshadow het volgende:
Jason Mraz + Joss stone ensimply red
en dan wat Iggy zei
Ik ga alleen a.s. zaterdag naar Lenny Kravitz. Het Westerpark ligt ongeveer 10 minuten vanaf ons huis en mw. MM is een liefhebber van Lenny. Languit in het gras achteraan, als het weer het toelaat, lijkt me een prima optie...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef bigshadow het volgende:
Jason Mraz + Joss stone ensimply red
en dan wat Iggy zei
quote:''Dit is op korte termijn te regelen. Het optreden van Led Zeppelin was ook binnen drie maanden rond''
Ik blijf geloven dat het ooit kan gebeuren, ooit, wellichtquote:
Precies. Het draaiboek ligt klaar, de kostuums zijn gereed, dus waarom niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
optredens van familie van Michael Jackson
quote:Hello fellowfans. does anyone know how to make a
! it would rly be helpful! thanks...i need it for a party btw
i know how to make i have an own one 2..... add me in msn
marcos.mails@yahoo.de
Recepe:
1) Crystrals from Michaels
2) Flashlight
3) Something to hold the shape of the crystals ( I used 2 plastic wine cups)
4) ato attach it all too
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef bukgeit het volgende:
Michael Jackson en dan.... een Dirty Diana?
quote:I was adancer for halloween, I made my
out of some crappy plastic stick from an old halloween weapon thing, put a flashlight on top of it, and covered the whole thing (minus the button for flashlight and the top of the flashlight) in black electrical tape. i then put a clear plastic sphere on top (use a candy container or somthing?) of the flashlight and taped it on with clear tape so the light would still shine through. I then hotglued almost 200 blue dollar store crystal/gem things onto it. the end result, a fully lightup disco stick that can be turned on and off at will
TheSilentEnigma +1quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Love game toch?
quote:so you can take thatand stick it up your (yeah)
stick it up your (yeah) stick it up your (yeah)
stick it up your...
Die zocht ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef knars het volgende:
de cookie voor de nookie natuurlijk!
quote:See people rocking -- Hear people chanting -- Feeling
Keep up this spirit -- Come on let's do it -- Feeling
It's in the air - Celebration time
Music sweet - captivate your mind
We have this party song - This fundamental jam
Nog precies 1 jaartje wachten op de aow.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Berkery het volgende:
Deborah Harry
MadMaster + 1quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Rita Coolidge?
jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die kop komt me bekend voor...
Jeff Wayne? ... als het betekent dat je gisteren bij War Of The War Of The Worlds in HMH wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Gisteravond heb ik de verjaardag van deze meneer (2 jaartjes ouder dan Rita en Debby) bijgewoond:
[ afbeelding ]
Wie?
"oh ja"quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Jeff Wayne? ... als het betekent dat je gisteren bij War Of The War Of The Worlds in HMH was![]()
Correct...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Jeff Wayne? ... als het betekent dat je gisteren bij War Of The War Of The Worlds in HMH was![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef MadMaster het volgende:
Leland Sklar?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:35 schreef ranja het volgende:
Steve Lukather?
Tja, beetje flauw, maar niks op aan te merken. Zelfs met alle drankjes eraf, zijn het er nog steeds 10.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Z het volgende:
Van de plaat MM..Food? van MF Doom:
Beef Rapp
Hoe Cakes
Potholderz
One Beer
Deep Fried Frenz
Poo-Putt Platter
Fillet-O-Rapper
Gumbo
Fig Leaf Bi-Carbonate
Kon Karne
Guinnesses
Kon Queso
Rapp Snitch Knishes
Vomitspit
Kookies
Been there, done thatquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef bigshadow het volgende:
Welke nederlandse artiest is binnenkort trouwambtenaar?
Schaap +1quote:Marco Borsato wordt trouwambtenaar
(Novum) - Marco Borsato gaat op 9 september een verliefd stel in de echt verbinden. De bruiloft, die wordt weggegeven door een radiozender, vindt plaats op luchthaven Schiphol.
Van het hitje in my housequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:38 schreef ranja het volgende:
The Mary Jane Girls
quote:I am so alone, waiting by the phone,
Your hand is in my hair, I know it anywhere,
I feel so sad till I think of you,
But I'm in the sand that I understand,
There's nothing else i want to do,
I spend all day![]()
I haven't seen you for a while,
I need a kiss I miss your smile,
Iets vertaald van kinderen voor kinderen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:47 schreef ranja het volgende:
Daarover gesproken, volgens mij heb ik in 1984 m'n eerste singles top 100 allertijden gemaakt.
Toen stond deze op 1.... wat van wie?
[..]
I'm so alone = Ich bin so allein = Nur Geträumtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Duits? Nena misschien maar geen idee van nummer...
Klopt, maar dit is wel de officiele Engelstalige tekst van 'Just a Dream' (ik heb ook daar de single van).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm so alone = Ich bin so allein = Nur Geträumt
Qua invulling van de rest van de tekst op het ritme past het ook.
Qua vertaling slaat het nergens op...
newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Groove Armada
quote:The album was namedas a reaction to the Sammy Hagar song "I Can't Drive 55," a protest against the federally-imposed speed limit of 55 miles per hour on all U.S. highways
Neuh. Album uit 1984. De foto van Seasick Steve deed me wat denken aan de hoes.quote:
Knap, hoor (is inderdaad goed). Ik studeer nota bene Amerikanistiek, en ik had nog nooit van die uitdrukking gehoord in die betekenis. Wikipedia moest er aan te pas komen om het voor te kauwen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Gehenna het volgende:
volgens mij moet dat double nickels on a dime zijn van minutemen
Briljant album.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Gehenna het volgende:
volgens mij moet dat double nickels on a dime zijn van minutemen
Door een blikseminslag bij onze hostingprovider zat ik vanmiddag helaas zonder internet op het werk...quote:
schaap001 + 1quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:53 schreef schaap001 het volgende:
1. Drive - The Cars
2. Bad Motor Scooter - Montrose
3. Highway Star - Deep Purple
4. Met De Vlam In The Pijp - Henk Wijngaard
5. Born To Be Wild - Steppenwolf
6. Highway Song - Blackfoot
7. Ride Like The Wind - Saxon
8. Drive My Car - The Beatles
9. Freewheel Burning - Judas Priest
10. Wheels Of Fire - Manowar
excuses voor de ietwat (quote:Australian quartetwere led by vocalist
, who previously recorded for EMI as a solo act. Frustrated by the experience, she returned from England to her native Perth and in 1989 formed Dee Dee and the Rockmen with drummer Frank Celenza; a year later, the twosome founded
with guitarist Dave Leslie and bassist Eddie Parise. Although the group's self-titled debut LP went multi-platinum Down Under, international sales paled in comparison, and shortly after the release of their 1993 sophomore effort,
,
' American label, Imago, folded.
quote:Madonna riskeert een boete als ze tijdens haar optreden inhet nummer Frozen zingt. De 50-jarige zangeres is van plan het nummer ten gehore te brengen tijdens haar optreden, maar het lied is in
verboden.
Frozen is door de rechter in 2005 als plagiaat bestempeld. Sindsdien is het niet toegestaan het nummer opgrondgebied te spelen. Ook mag het nummer niet meer in
verkocht worden.
Cd's en dvd's waarop Frozen te horen is moesten uit de schappen worden gehaald en het nummer mag niet worden gedraaid op radio en televisie.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:02 schreef schaap001 het volgende:
Ok, weinig zin om meer hints en een foto-rebus te maken dan: het waren Baby Animals.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
belgie?
iggy_in_the_house + 1quote:Juridisch gezien riskeert Madonna daardoor op 11 juli een flinke geldboete en kan de rechter het concert zelfs stilleggen als Frozen wordt gespeeld.
De Belgische componist Salvatore Acquaviva had een proces aangespannen, omdat hij vond dat het nummer van Madonna te veel lijkt op zijn eigen lied uit de jaren zeventig Ma Vie Fout le Camp.
De rechter oordeelde dat Madonna inderdaad vier maten had overgenomen, waarop Frozen werd verboden in België.
De advocaat van Acquaviva weet niet nog of hij stappen zal ondernemen als Madonna het nummer tijdens haar concert zingt.
is een foto uit 2007: ze bestaan nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 09:18 schreef ranja het volgende:
[..]
echt.... nooit herkend van deze foto, nog steeds niet.
Wat?quote:is een niet-middeleeuwse compositie in geheel eigen stijl.
selecteerde in 1935 een aantal liederen uit de middeleeuwse
en schreef er zijn eigen muziek bij. Naast de muziek schreef hij ook een lichtprogramma. De ondertitel was dan ook: Profane liederen gezongen door solisten en koor, begeleid door instrumenten en magische beelden.
schreef het stuk origineel voor solisten, koor, twee vleugels en slagwerk. Later herschreef hij de instrumentatie van
naar één voor een geheel symfonieorkest. Op 8 juni 1937 was de wereldpremière in de opera van Frankfurt.
Dat denk je goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
carmina burana denk ik
Hee ja, sorry voor het verneuken van de vraag.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:38 schreef Grobbel het volgende:
10 was heus wel te doen, hoor.
Good Shoes
The Good Life
The Good, the Bad & the Queen
Good Charlotte
Good Things End
Goodbooks
Matthew Good Band
Make Good Your Escape
Get Well Soon
The Good Rats
quote:Tegelijkertijd met het nummer- Sadenig -
stond Apotheosis met hetzelfde nummer in de Top 10. Beide platen waren een bewerking van de Carmina Burana van Carl Orff. Omdat de erfgenamen van Carl Orff geen toestemming hadden gegeven voor de house-bewerking van het klassieke stuk, moesten de platen uit de handel genomen worden, en mag de plaat niet meer op radio en televisie worden gedraaid en vertoond. Hierdoor is het een zeer zeldzame plaat, en zijn verzamelaars en liefhebbers bereid er veel geld voor neer te leggen.
Op marktplaats vind je ze al voor een paar euroquote:Op maandag 6 juli 2009 13:16 schreef Z het volgende:
Die heb ik op single. Is dat echt wat waard?
Of-ie dat waard is hangt af van of-ie ook echt verkocht wordt natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De vinyl is wel geld waard zie ik (50 euro oa)
Wie?quote:were also the voices for American Coca-Cola advertisements. Their first recording in 1967 was a version of the theme 'Things Go better With Coke' but their most remembered for introducing 1969 new slogan recording used as the main theme on Coke radio and TV commercials 'It's The Real Thing'.
had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was gewoon een ordinaire vervolgvraag...
quote:is a 10 member American soul and funk based horn section and band, originating from Oakland, California. Since 1968, for over 40 years,with changes in personnel over the years, they have performed their own material, as well as provided support for some of the most original and impressive acts in the world.
quote:Thehorn section has appeared on other artists' recordings, including a live performance with Little Feat in 1977 at the Rockpalast, on the song, "Rocket in my Pocket", which helped catapult Little Feat's album that was subsequently released as one of the best live albums made. The horns from
also supported the Monkees, Santana, Elkie Brooks, Elton John, Linda Lewis, RAD. (Rose Ann Dimalanta), John Lee Hooker, Rod Stewart, Jefferson Starship, Heart, Huey Lewis and the News, Spyro Gyra, Lyle Lovett, Poison, Phish, Toto, Pharoahe Monch, and Aerosmith.
early song, 'So Very Hard To Go' was featured in the soundtrack of the 2002 film City of God, as well as Will Ferrell's Semi-Pro.
Ok hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef schaap001 het volgende:
1. Cycle Sluts From Hell
2. The Mountain Goats
3. The Yellowjackets
4. The Long Ryders
5. Stretch Arm Strong![]()
beetje vrije interpretatie, maar okee....
Indeed, sorry was ff in gevecht mijn mijn vrienden uit Redmondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:35 schreef Berkery het volgende:
Ze Smiths - Paint a vulgar picture
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Indeed, sorry was ff in gevecht mijn mijn vrienden uit Redmond
quote:"Ach, als je op konijnen kunt schieten, kun je ook wel op fascisten schieten"
methodmich +1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef methodmich het volgende:
Nee, Manic Street Preachers met If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next
Die ja. Fragment van 'De plaat en zijn verhaal'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef methodmich het volgende:
Nee, Manic Street Preachers met If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next
Opgezocht, da's goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
da's Dusty Springfield
quote:Dringend een interview gaan doen, acute buikloop, thuis het gasfornuis vergeten af te
zetten: alle excuses waren voor onze collega's goed genoeg om de edele taak om het concert vante verslaan door te schuiven. Brute pech voor hen, want uw dienaar heeft zich uitermate geamuseerd, zonder zich ook maar één moment vies te voelen, en zonder daarvoor eerst drie sixpacks Schultenbräu te hebben moeten ledigen.
Alle petities, Uitlaat-berichten en Facebook-acties ten spijt, waren wij er namelijk al sinds de bekendmaking van overtuigd dat een groot uitgevallen Chirofeestje als Rock Werchter geen betere Marquee-afsluiter kon wensen dan koningen zijn
. Akkoord, die vieze trancegeluidjes en van de pot gerukte Versuz-beats hoeven we hier niet persé elk jaar te horen, maar als elk levend organisme in een omtrek van honderd meter extatisch ieder nummer meebrult en zich daarbij met de glimlach een gescheurde achillespees jumpt, dan weet je: enkel kniesoren en lelijke ouwe venten voelen zich niet in hun sas op
feestje.
Het partykonijn trok zich dan ook geen harige bal aan van de voor hem ongewone setting: hij ramde onvermoeibaar op zijn klavier en hoste op en neer alsof hij zich in het Sportpaleis bevond. U volgde gezwind, vooral bij de errug foute medley van eighties- en ninetieshitjes ("Heyo Captain Jack!"), de inleggertjes '', '
', en '
', en bij de - eerlijk is eerlijk - knappe akoestische uitvoering van '
'. Het moge duidelijk zijn: ''t was feest voor iedereen die van feesten houdt, zonder moeilijkdoenerij of misplaatste pretentie. Dank u wel Schuur!
quote:is a Belgian alternative rock band consisting of Millionaire keyboardist Aldo Struyf (Guitar/Keys/Vocals), Dave Schroyen (Drums), Jan Wygers (Bass) and Michiel Van Cleuvenbergen (Guitar). The band have been said to make "fuzzy stripped-back rock’n'roll noise with a generous helping of weird
Close enough.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef bigshadow het volgende:
Creature with an atom brain
Dat dus, helaas gaat de band gewoon door.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef Berkery het volgende:
Met dat ze twee bandleden kwijt zijn? (Panic at the disco)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:24 schreef Burnett het volgende:
phish
quote:was a short-lived 1980s pop duo consisting of Gary "Mudbone" Cooper, an African American funk session musician and former vocalist with Parliament-Funkadelic, and Michael Camacho, a Puerto Rican vocalist.
quote:With a great track pumpin', everybody's jumpin'
Goin ahead and twist your back and get your body bumpin'
I told you leave your situations at the door
So grab somebody and get your ass on the dance floor
In de hele tekst komt trouwens de titel van het nummer niet voor...quote:Let's get it crunk, we gon' have fun
Up on in this, dance for me
We got ya open, now ya floatin'
So you gots to dance for me
Don't need no hateration, holleratin'
In this dance for me
Let's get it percolatin', while you're waiting
So just dance for me
quote:is een Belgische popgroep. Het is een dance-act, bestaande uit producers Regi Penxten, Filip Vandueren en zangeres Linda Mertens. Penxten en Mertens vormen samen het gezicht van
In Vlaanderen haalden tot nu toe maar liefst 27 van hun 29 singles in de hitlijsten de top 10.
quote:is an award-winning German Electro/Pop group. They are most famous for their hit singles “Everytime We Touch” which won them a World Music Award in 2007 as well as becoming the groups first number 1 single,“What Hurts the Most”, which stormed the UK charts in 2008 and "Evacuate the Dancefloor" which recently became a UK number 1.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef Burnett het volgende:
[..]
eerste ingeving..., met Family Affair...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:00 schreef brother52 het volgende:
Manowar - Fighting the world
Beasty boys - Fight for your right (to party)
Living Colour - Fight the fight
Carl Douglas - Kung fu fighting
Metallica - Fight fire with fire
Pennywise - Fight till you die
Queen - Fight from the inside
Public Enemy - Fight the power
Pavement - Fight this generation
Goldfinger - Pick a fight
quote:I was swimmin' in the Caribbean
Animals were hiding behind the rocks
Except the little fish
But they told me, he swears
Tryin' to talk to me, coy koi.
schaap001 +1quote:
Mij ook nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De gezichten komen me niet bekend voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |