quote:I am so alone, waiting by the phone,
Your hand is in my hair, I know it anywhere,
I feel so sad till I think of you,
But I'm in the sand that I understand,
There's nothing else i want to do,
I spend all day![]()
I haven't seen you for a while,
I need a kiss I miss your smile,
Iets vertaald van kinderen voor kinderen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:47 schreef ranja het volgende:
Daarover gesproken, volgens mij heb ik in 1984 m'n eerste singles top 100 allertijden gemaakt.
Toen stond deze op 1.... wat van wie?
[..]
I'm so alone = Ich bin so allein = Nur Geträumtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Duits? Nena misschien maar geen idee van nummer...
Klopt, maar dit is wel de officiele Engelstalige tekst van 'Just a Dream' (ik heb ook daar de single van).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm so alone = Ich bin so allein = Nur Geträumt
Qua invulling van de rest van de tekst op het ritme past het ook.
Qua vertaling slaat het nergens op...
newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Groove Armada
quote:The album was namedas a reaction to the Sammy Hagar song "I Can't Drive 55," a protest against the federally-imposed speed limit of 55 miles per hour on all U.S. highways
Neuh. Album uit 1984. De foto van Seasick Steve deed me wat denken aan de hoes.quote:
Knap, hoor (is inderdaad goed). Ik studeer nota bene Amerikanistiek, en ik had nog nooit van die uitdrukking gehoord in die betekenis. Wikipedia moest er aan te pas komen om het voor te kauwen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Gehenna het volgende:
volgens mij moet dat double nickels on a dime zijn van minutemen
Briljant album.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef Gehenna het volgende:
volgens mij moet dat double nickels on a dime zijn van minutemen
Door een blikseminslag bij onze hostingprovider zat ik vanmiddag helaas zonder internet op het werk...quote:
schaap001 + 1quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:53 schreef schaap001 het volgende:
1. Drive - The Cars
2. Bad Motor Scooter - Montrose
3. Highway Star - Deep Purple
4. Met De Vlam In The Pijp - Henk Wijngaard
5. Born To Be Wild - Steppenwolf
6. Highway Song - Blackfoot
7. Ride Like The Wind - Saxon
8. Drive My Car - The Beatles
9. Freewheel Burning - Judas Priest
10. Wheels Of Fire - Manowar
excuses voor de ietwat (quote:Australian quartetwere led by vocalist
, who previously recorded for EMI as a solo act. Frustrated by the experience, she returned from England to her native Perth and in 1989 formed Dee Dee and the Rockmen with drummer Frank Celenza; a year later, the twosome founded
with guitarist Dave Leslie and bassist Eddie Parise. Although the group's self-titled debut LP went multi-platinum Down Under, international sales paled in comparison, and shortly after the release of their 1993 sophomore effort,
,
' American label, Imago, folded.
quote:Madonna riskeert een boete als ze tijdens haar optreden inhet nummer Frozen zingt. De 50-jarige zangeres is van plan het nummer ten gehore te brengen tijdens haar optreden, maar het lied is in
verboden.
Frozen is door de rechter in 2005 als plagiaat bestempeld. Sindsdien is het niet toegestaan het nummer opgrondgebied te spelen. Ook mag het nummer niet meer in
verkocht worden.
Cd's en dvd's waarop Frozen te horen is moesten uit de schappen worden gehaald en het nummer mag niet worden gedraaid op radio en televisie.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:02 schreef schaap001 het volgende:
Ok, weinig zin om meer hints en een foto-rebus te maken dan: het waren Baby Animals.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
belgie?
iggy_in_the_house + 1quote:Juridisch gezien riskeert Madonna daardoor op 11 juli een flinke geldboete en kan de rechter het concert zelfs stilleggen als Frozen wordt gespeeld.
De Belgische componist Salvatore Acquaviva had een proces aangespannen, omdat hij vond dat het nummer van Madonna te veel lijkt op zijn eigen lied uit de jaren zeventig Ma Vie Fout le Camp.
De rechter oordeelde dat Madonna inderdaad vier maten had overgenomen, waarop Frozen werd verboden in België.
De advocaat van Acquaviva weet niet nog of hij stappen zal ondernemen als Madonna het nummer tijdens haar concert zingt.
is een foto uit 2007: ze bestaan nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 09:18 schreef ranja het volgende:
[..]
echt.... nooit herkend van deze foto, nog steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |