Starsky & Hutchquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zoolander
Tropic Thunder
Meet The Parents
A Night At The Museum
TVP, maar geen tijd om een vraag te stellen
Dj_Day-V +1quote:
Voortaan wel even wachten tot het punt is toegekend. Of de vraagsteller moet lang niet reageren en je weet zeker dat het goed is natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dan maar?
Noem 5 films waarin Quentin Tarantino acteert...
Oh ok, ben nieuw...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voortaan wel even wachten tot het punt is toegekend. Of de vraagsteller moet lang niet reageren en je weet zeker dat het goed is natuurlijk
Daarom zei ik het ook even. Geen probleem.quote:
Eerst stonden hier volgens mij nog Ben Stiller titels.... Editten mag niet. Gewoon in een nieuwe post doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef PKP het volgende:
- Pulp Fiction
- Planet Terror
- From Dusk till Dawn
- Reservoir Dogs
- Little Nicky
Het maakt nu niet uit. Maar als er veel users online zijn en het is zo'n intikker dan benadeel je andere users natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef PKP het volgende:
Klopt. Was daar blijkbaar te laat, en vond het een beetje overdreven om daarna weer een post te maken.
Maar goed, moet dus blijkbaar gewoon wel. Mijn excuses.
ow, copy paste foutjequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef Jeeh het volgende:
Het is Mou gaan dou
Internal Affairs en een beetje The Departed.
Helemaal goed.quote:
Catherine Keenerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Jeeh het volgende:
Klopt.
Judd Apatow
LM
PR
CK
Elisabeth Banks
Nog 3 namen over. 2 dames, 1 heer. Vrouw van Apatow zit hier ook bij.
Feed me a stray cat eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Feed me the cat" lijkt me iets logischer
En bedankt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
De maand-, jaar- en overallstanden zijn weer beschikbaar!
FOK! Movie Trivia - Juni 2009 IV
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Kickboxer ? I Spy Notting Hill Gone in sixty second Notting Hill Not another teen movie
Allemaal correct. Nog één dus. En de nieuwe titel.quote:
Was een hintjequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was dat een antwoord op je eigen vraag? Of een hint? Indien het laatste, graag nog een hint
Ja vreselijk toch? Hadden ze niet iemand anders kunnen kiezen? Gewoon een Fransoos ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:01 schreef Jeeh het volgende:
Dat hij een moddervet australisch accent had?
Tenminste, dat hoorde ik er in.
De rest was ook niet denderend idd. Maar het was een detail waar ik me enorm aan stoorde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef Jeeh het volgende:
Ik moet zeggen dat dat nog wel mn geringste zorg over die film was
Samuel +1quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
state of play?
das uiteraard wel goed, maar nu nog 3 namen die in de film spelen hequote:
en dat is goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:20 schreef lamers het volgende:
Ah overeen gekeken. catherina zeta-jones, sean connery en vhing rames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets Mexicaans.quote:
Maar dan gefrituurd......quote:
Dat is vlees met rijst een gefrituurde burrito heet:quote:
Sorry voor de late reactie. Mijn excuses.quote:
wyccie + 1quote:
Zij heeft wel wat weg van Elisha Cuthbert of Mila Kunis...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
Welke film heb ik gisteren gezien?
[ afbeelding ]
Ah, ik zie het ook. De wenkbrauw/neus.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:58 schreef Patch het volgende:
Zij heeft wel wat weg van Elisha Cuthbert of Mila Kunis...
Patch +1quote:
+1 lamersquote:Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef lamers het volgende:
Red?
Toad uit X-men Revolutionsquote:Op maandag 6 juli 2009 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik herken hem wel uit The Riches en een aflevering van Life, maar ik ken geen film met hem.
Ik zou het puntje niet durven halenquote:
quote:
Chielus + 1quote:
was pearl harbor nou fout of gladiator?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:24 schreef Chielus het volgende:
skittelman +1
dit zijn iets meer nummersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef Patch het volgende:
gokje op 23
pearl harborquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
was pearl harbor nou fout of gladiator?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
Ik gok dat er geen nieuw vraagje van 'm komt...
'en' was me ook geluktquote:
voor de zekerheid.....quote:
Whoa Whoa Whoa Dit is Patch hoor! The Guru of FMTquote:
Jawel, maar met Franse films heeft hij dan weer niks. En hij is er een tijdje tussenuit geweest. Je weet niet of het daarboven dan gaat roesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Whoa Whoa Whoa Dit is Patch hoor! The Guru of FMT
Maar dit was een mainstream vraag. En dat is voor Patch gesneden koek. (voor mij ook wel )quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar met Franse films heeft hij dan weer niks. En hij is er een tijdje tussenuit geweest. Je weet niet of het daarboven dan gaat roesten.
ho ho Ik heb de Asterix-films o.a. gezien!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar met Franse films heeft hij dan weer niks. En hij is er een tijdje tussenuit geweest. Je weet niet of het daarboven dan gaat roesten.
mr_anonimous + 1quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken geen film met Jan Peter Balkenende en Peter Coyote....
InTrePidIvity + 1quote:
Ik heb geen terrein.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie....jouw terrein.
Domein dan?quote:
Spek-en-bonen-domein.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Domein dan?
Welke film + vijf namen?quote:
Waarom denk je dat ik jou quote bij het stellen van de vraag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Met vijf namen zou het wel een bekende film moeten zijn, maar ik weet het niet.
Thriller/fantasy?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom denk je dat ik jou quote bij het stellen van de vraag?
Was het zo herkenbaar?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Indiana Jones & The Temple Of Doom?
Plaats die ook maar dan, voor de amusementswaardequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het zo herkenbaar?
Ik had ook nog de aap als reserve.
Intre +1
Ja eng wijf ja die mrs Spielberg.quote:
Nazi'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het Indiana Jones-vierluik heeft in totaal 482 keywords op IMDb. Ik wil ze niet allemaal, maar 100 moet toch zeker te doen zijn. Dit geheel in het kader van de actie "Bring back the Dubbele-Punten-Topics!", dus spammen maar!
Ze moeten wel precies overeenkomen, anders herkent Excel ze niet
Neen, geen Paris... Alhoewel Paris en deze actrice allebei wel schoenmaatje 44/45 hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef hornage het volgende:
Is dat Paris Hilton?
The House Of Wax
The Hottie Or The Nottie
Pledge This
Wellicht ongeveer dezelfde kleur als Elektra's pakje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Die screen doet met denken aan elektra, waarom weet ik niet
keur ik goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
leelee soblieski of iets in die trant
Nou die dood is, zal het ook wel als dvd uitgebracht gaan wordenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef Patch het volgende:
Was dat een film?
Ik ken 'm niet, dacht dat dat een pretpark-attractie was...
Met bijbehorend 3D brilletje !quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou die dood is, zal het ook wel als dvd uitgebracht gaan wordenoveral geld uit slaan toch...
Dan een gokje op Upquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef Chielus het volgende:
Taking Pelham 123
Year One
zijn goed.
ik mis nog een inkoppertje voor Patch & wat nachtelijk gespuis
Gillingham + 1quote:
skittelman +1quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef skittelman het volgende:
2008: the shawshank redemption
2007 - 2002: Pulp fiction
ik wilde eigenlijk nog ff een uurtje wachten, kijken of er meer foto's kwamenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
Dat zal dan wel Hayden Panettiere zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef Flitspaal het volgende:
Jack Nicholson
One flew over the Cuckoos nest
The Shining
The Departed
The Witches of Eastwick
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Scatman Crothers valt dus ook af.....
Devito dus....
Man on the moon
Virgin Suicides
Get shorty
Waarom denk je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom is Devito doorgestreept?
quote:
Dat was voor Man on the Moon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Kon toch een foutje zijn? Er stond ook een thumbs up.....
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef Patch het volgende:
Ok, dan doel je dus op Milos Forman, ben niet zo op de hoogte van zijn films...
Amadeus was wel van hem, maar dan houdt 't op...
Iets minder bekend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef skittelman het volgende:
spaanse schilder...
pablo picasso
salvador dali
Dat heb je niet zelf 'gespeld'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef skittelman het volgende:
spaanse schilder...
# Francisco de Goya
# Salvador Dalí Salvador Dalí
# Frida Kahlo Frida Kahlo
# Pablo Picasso Pablo Picasso
# Fernando Botero Fernando Botero
# Diego Rivera Diego Rivera
# Joaquín Sorolla Joaquín Sorolla
# Joan Miró Joan Miró
# Diego Velázquez Diego Velázquez
nee verder kom ik niet (excuses voor mn spel fouten)
klopt vandaar dat ik wilde editten, even accenten gegoogeldquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb je niet zelf 'gespeld'.![]()
En niet editten. Als ondertussen iemand anders een goed antwoord heeft dan is het onduidelijk wie eerder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |