quote:
Chielus + 1quote:
was pearl harbor nou fout of gladiator?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:24 schreef Chielus het volgende:
skittelman +1
dit zijn iets meer nummersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef Patch het volgende:
gokje op 23
pearl harborquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
was pearl harbor nou fout of gladiator?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Patch het volgende:
Ik gok dat er geen nieuw vraagje van 'm komt...
'en' was me ook geluktquote:
voor de zekerheid.....quote:
Whoa Whoa Whoa Dit is Patch hoor! The Guru of FMTquote:
Jawel, maar met Franse films heeft hij dan weer niks. En hij is er een tijdje tussenuit geweest. Je weet niet of het daarboven dan gaat roesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Whoa Whoa Whoa Dit is Patch hoor! The Guru of FMT
Maar dit was een mainstream vraag. En dat is voor Patch gesneden koek. (voor mij ook wel )quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar met Franse films heeft hij dan weer niks. En hij is er een tijdje tussenuit geweest. Je weet niet of het daarboven dan gaat roesten.
ho ho Ik heb de Asterix-films o.a. gezien!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar met Franse films heeft hij dan weer niks. En hij is er een tijdje tussenuit geweest. Je weet niet of het daarboven dan gaat roesten.
mr_anonimous + 1quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken geen film met Jan Peter Balkenende en Peter Coyote....
InTrePidIvity + 1quote:
Ik heb geen terrein.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie....jouw terrein.
Domein dan?quote:
Spek-en-bonen-domein.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Domein dan?
Welke film + vijf namen?quote:
Waarom denk je dat ik jou quote bij het stellen van de vraag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Met vijf namen zou het wel een bekende film moeten zijn, maar ik weet het niet.
Thriller/fantasy?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom denk je dat ik jou quote bij het stellen van de vraag?
Was het zo herkenbaar?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Indiana Jones & The Temple Of Doom?
Plaats die ook maar dan, voor de amusementswaardequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het zo herkenbaar?
Ik had ook nog de aap als reserve.
Intre +1
Ja eng wijf ja die mrs Spielberg.quote:
Nazi'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het Indiana Jones-vierluik heeft in totaal 482 keywords op IMDb. Ik wil ze niet allemaal, maar 100 moet toch zeker te doen zijn. Dit geheel in het kader van de actie "Bring back the Dubbele-Punten-Topics!", dus spammen maar!
Ze moeten wel precies overeenkomen, anders herkent Excel ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |