Waarom denk je dat ik jou quote bij het stellen van de vraag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Met vijf namen zou het wel een bekende film moeten zijn, maar ik weet het niet.
Thriller/fantasy?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom denk je dat ik jou quote bij het stellen van de vraag?
Was het zo herkenbaar?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Indiana Jones & The Temple Of Doom?
Plaats die ook maar dan, voor de amusementswaardequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het zo herkenbaar?
Ik had ook nog de aap als reserve.
Intre +1
Ja eng wijf ja die mrs Spielberg.quote:
Nazi'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het Indiana Jones-vierluik heeft in totaal 482 keywords op IMDb. Ik wil ze niet allemaal, maar 100 moet toch zeker te doen zijn. Dit geheel in het kader van de actie "Bring back the Dubbele-Punten-Topics!", dus spammen maar!
Ze moeten wel precies overeenkomen, anders herkent Excel ze niet
Neen, geen Paris... Alhoewel Paris en deze actrice allebei wel schoenmaatje 44/45 hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef hornage het volgende:
Is dat Paris Hilton?
The House Of Wax
The Hottie Or The Nottie
Pledge This
Wellicht ongeveer dezelfde kleur als Elektra's pakje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Die screen doet met denken aan elektra, waarom weet ik niet
keur ik goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
leelee soblieski of iets in die trant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |