Starsky & Hutchquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zoolander
Tropic Thunder
Meet The Parents
A Night At The Museum
TVP, maar geen tijd om een vraag te stellen
Dj_Day-V +1quote:
Voortaan wel even wachten tot het punt is toegekend. Of de vraagsteller moet lang niet reageren en je weet zeker dat het goed is natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dan maar?
Noem 5 films waarin Quentin Tarantino acteert...
Oh ok, ben nieuw...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voortaan wel even wachten tot het punt is toegekend. Of de vraagsteller moet lang niet reageren en je weet zeker dat het goed is natuurlijk
Daarom zei ik het ook even. Geen probleem.quote:
Eerst stonden hier volgens mij nog Ben Stiller titels.... Editten mag niet. Gewoon in een nieuwe post doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:48 schreef PKP het volgende:
- Pulp Fiction
- Planet Terror
- From Dusk till Dawn
- Reservoir Dogs
- Little Nicky
Het maakt nu niet uit. Maar als er veel users online zijn en het is zo'n intikker dan benadeel je andere users natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef PKP het volgende:
Klopt. Was daar blijkbaar te laat, en vond het een beetje overdreven om daarna weer een post te maken.
Maar goed, moet dus blijkbaar gewoon wel. Mijn excuses.
ow, copy paste foutjequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef Jeeh het volgende:
Het is Mou gaan dou
Internal Affairs en een beetje The Departed.
Helemaal goed.quote:
Catherine Keenerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Jeeh het volgende:
Klopt.
Judd Apatow
LM
PR
CK
Elisabeth Banks
Nog 3 namen over. 2 dames, 1 heer. Vrouw van Apatow zit hier ook bij.
Feed me a stray cat eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Feed me the cat" lijkt me iets logischer
En bedankt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
De maand-, jaar- en overallstanden zijn weer beschikbaar!
FOK! Movie Trivia - Juni 2009 IV
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Kickboxer ? I Spy Notting Hill Gone in sixty second Notting Hill Not another teen movie
Allemaal correct. Nog één dus. En de nieuwe titel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |