Natuurlijkquote:
Over e-players gesproken. Zaterdag ook stappen in Den Haag?quote:
lolz is pas me 2e laat mequote:
ik stap iedere zaterdag in den haagquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over e-players gesproken. Zaterdag ook stappen in Den Haag?
Jaja geef je vriendinnen maar de schuldquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)gels-aan-nieuwe-vlam
Vriendinnen van mij willen erheen
Ik zaterdag dus waarschijnlijk ook weer eens een keerquote:
Lekker makkelijk toch, ze komen hier toch nietquote:
Ik stap iedere dag wel in Den Haag!quote:
leuke singles meetquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Zal mijn financieel adviseur eens raadplegen vanavondquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over e-players gesproken. Zaterdag ook stappen in Den Haag?
grote markt of asta ofzo zekersquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zaterdag dus waarschijnlijk ook weer eens een keer
[..]
Lekker makkelijk toch, ze komen hier toch niet
Met de kans dat de single dames hier de leuke kerels inpikken?quote:
Uhuh :quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Doe datquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
Zal mijn financieel adviseur eens raadplegen vanavond
Grote Markt ja. Al komen mijn vriendinnen in tenten waar ik normaal niet kom, maar ik ben niet te beroerd iets anders te proberenquote:
HYPOTHETISCH JAquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Uhuh :
"lieve mona, eeeehmm, een vriendin van mij heeft last van"
Sure.
Grote Marktquote:
af en toe wel maar duik meer de kroegen in tegenwoordigquote:
Ik werd ook daarvoor uitgenodigd door een vriendin jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Kwam er een aantal jaar geleden wel eens. Toen was het wel leuk, hoop vrouwen altijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
af en toe wel maar duik meer de kroegen in tegenwoordig
ga nou maar gewoon, you know you want to!quote:
Ja grote markt is wel leuk misschien loop ik je nog wel tegen het lijf zaterdag of ik zit in een kroeg bij mij in de wijk of in de zwarte ruiterquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe datAl verwacht ik al dat één ander e-player niet meegaat..
[..]
Grote Markt ja. Al komen mijn vriendinnen in tenten waar ik normaal niet kom, maar ik ben niet te beroerd iets anders te proberen
Van mij, en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even meldenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:45 schreef remlof het volgende:
Hoi, ja ik heb nog foto's van Parkpop (sorry HW), maar ik heb wat probleempjes met de laptop die ik nodig heb om ze van m'n telefoon te krijgen
Zal het vanavond nog eens proberen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Van mij, en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even melden.
na deze post hoeven we ze niet meer te zien, de M.I is genoegquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even melden.
Ik vind Artis ook leuk, maar dat hoeft van mij inderdaad ook niet zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ook daarvoor uitgenodigd door een vriendin ja
Ik ben dol op artis, maar ik zit op rhodos danen heb er ook geen behoefte aan om me als single te profileren
Ik ga liever incognito zonder "Artis de Partis-button"quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
ga nou maar gewoon, you know you want to!
Komt goed, ik pm ze wel aan diegenen die er op staanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij, en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even melden.
Wie weetquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef Sp00k13 het volgende:
Ja grote markt is wel leuk misschien loop ik je nog wel tegen het lijf zaterdag of ik zit in een kroeg bij mij in de wijk of in de zwarte ruiter
heerlijk die nieuwe tijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Ripley het volgende:
Toen ik mijn tong in boebiedoe gestoken had werden ze nog zonder pardon online gepleurd
Die goeie ouwe tijd
Succesquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
Komt goed, ik pm ze wel aan diegenen die er op staan
Tnx man! You roel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die die voor jou wil regelen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wil wel graag een artis-de-partis button trouwens
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ja toch merken het welquote:
het is uiteraard ook de bedoeling om oudere volwassen mensen te bereiken met deze campagnequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Artis de partis, over suffe, inspiratieloze kutcampagnenamen gesproken.
echt 3 kleuters in huren, wat zou jouw bijnaam voor Artis zijn?
Artis de partis, net als linda de pinda!!!!
hoe infantiel.
Hoe oud denk je dat Rip is?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is uiteraard ook de bedoeling om oudere volwassen mensen te bereiken met deze campagne
Dat is juist het leuke er aan! Artis-de-partis is zo nikserig dat het leuk isquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Artis de partis, over suffe, inspiratieloze kutcampagnenamen gesproken.
echt 3 kleuters in huren, wat zou jouw bijnaam voor Artis zijn?
Artis de partis, net als linda de pinda!!!!
hoe infantiel.
Good one!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Net zo oud als degene aan wie ze zit was het toch?
best jong dus
Nou heren, lijkt mij duidelijk. Koop een Artis-de-partis muts en dames à la Ripley vallen je ten deel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
Dat is juist het leuke er aan! Artis-de-partis is zo nikserig dat het leuk is![]()
Ik heb artis de partis voor kerst gekregen en artis de marsis voor mijn verjaardag
M'n aankomende datequote:
Helaas allergisch voor kattenquote:
En je ex dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:04 schreef Catbert het volgende:
M'n aankomende dateWel leuk dat ze zoveel initiatief neemt.
Nee, die is 5 jaar jonger hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Net zo oud als degene aan wie ze zit was het toch?
best jong dus
quote:Uitgever van erotische magazin is op zoek naar een secretaresse
Mits je een gratis abonnement krijgt natuurlijk.quote:
Charmingquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou heren, lijkt mij duidelijk. Koop een Artis-de-partis muts en dames à la Ripley vallen je ten deel...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:16 schreef Kluts het volgende:
Oja. Eet ik eens een keer taart op werk, flikker ik het gelijk over me heen.
Wie weet is de dame in kwestie wel in voor een rollenspel. Als dat geen slaapkamergeweld oplevert...quote:
Jupz, ik hou niet van dik.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef rival het volgende:
doen zou ik zeggen! kan je misschien wat extra bij verdienen op een andere afdeling
Hoeveel collega's hebben aangeboden om de slagroom van je af te likken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:16 schreef Kluts het volgende:
Oja. Eet ik eens een keer taart op werk, flikker ik het gelijk over me heen.
Laat me ook ff wat lol hebbenquote:
Ik zeg ook niet dat ik het je niet gunquote:
Nee, gewoon heel erg onhandig.quote:
Geen een, daar zijn zij te verlegen en ik te bitchy voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel collega's hebben aangeboden om de slagroom van je af te likken?
55 kilo grens weet je nogquote:
In dat geval... Zal ik het slagroom van je aflikken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Kluts het volgende:
Geen een, daar zijn zij te verlegen en ik te bitchy voor.
via het internet durven ze wel hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval... Zal ik het slagroom van je aflikken?
It's a dirty job, but someones gotta do it.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval... Zal ik het slagroom van je aflikken?
Dat is dan een flinke assquote:
idd, slagroomquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someones gotta do it.
Hoever ben je al met je PM penetratie?quote:
Scherp, humor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoever ben je al met je PM penetratie?
Ga er ook niet echt wat mee doen ofzo, ik ben nog lang niet over m'n ex heen, en me voorgenomen om als het niet goed gaat komen gewoon een jaar single te zijn. Die aandacht is gewoon leuk. Fijn om te weten dat een leuke slimme meid je ziet zittenquote:
dat lijkt me idd een stuk beter dan online zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog steeds uit? Ja ik loop achterquote:
FF quote voor de toekomstquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ga er ook niet echt wat mee doen ofzo, ik ben nog lang niet over m'n ex heen, en me voorgenomen om als het niet goed gaat komen gewoon een jaar single te zijn. Die aandacht is gewoon leuk. Fijn om te weten dat een leuke slimme meid je ziet zitten
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog steeds uit? Ja ik loop achter
Als er iets overrated is is het wel slagroom van lichamen likken ja.quote:
Das waar!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is de dame in kwestie wel in voor een rollenspel. Als dat geen slaapkamergeweld oplevert...
kunnen we niet een of ander alert in fok zetten dat hij een foutmelding krijgt als hij eerder iets zegt over een vriendinnetje?quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:29 schreef Catbert het volgende:
Ga er ook niet echt wat mee doen ofzo, ik ben nog lang niet over m'n ex heen, en me voorgenomen om als het niet goed gaat komen gewoon een jaar single te zijn. Die aandacht is gewoon leuk. Fijn om te weten dat een leuke slimme meid je ziet zitten
Doe je goed!quote:
Ze gaan los, morgen huisgemaakte broodjes surinaamse hete kipquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
WTF! gamba's.... het is dat ik al een afspraak heb zo, anders kwam ik eten
Dat zou wel grappig zijn, soort van instant link naar vroegere uitsprakenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kunnen we niet een of ander alert in fok zetten dat hij een foutmelding krijgt als hij eerder iets zegt over een vriendinnetje?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn, soort van instant link naar vroegere uitspraken
Knap... Best moeilijk om je aan zo'n besluit te houden. Is hij er al beetje overheen?quote:
Haha. ja, geen idee of ik dat ga halen, maar ik zie wel. Voorlopig zijn jullie nog niet van me afquote:
nee ik vind het niet moeilijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Knap... Best moeilijk om je aan zo'n besluit te houden. Is hij er al beetje overheen?
Dat dus..quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Wat is dan afwijzing...eigenlijk niets. Een verwachting in mijn hoofd die niet blijkt te matchen met het leven.
zo hoe kom je daar ineens op?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Wat is dan afwijzing...eigenlijk niets. Een verwachting in mijn hoofd die niet blijkt te matchen met het leven.
Kun je dit iets verduidelijken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
En een afwijzing heeft ook te maken met hoeveel waarde je hecht aan de mening van die persoon. Een "jezus, jij bent lelijk!" van een willekeurige persoon is niet meer dan irritant, van een meid die je helemaal leuk vindt is het een stuk kwetsender.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat dus..
tis vaak dat je iet shoopt of in je hoofd had gematcht als goed/ideaal.. En tja omdat de ander daar ook iets over te zeggen heeft en hij vindt van niet, dan is het al snel een afwijzing.
Sowieso moet je van "mijn" even "je" makenquote:
Ja, maar dat laatste zou dus ook niet zo moeten zijn, eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef Catbert het volgende:
En een afwijzing heeft ook te maken met hoeveel waarde je hecht aan de mening van die persoon. Een "jezus, jij bent lelijk!" van een willekeurige persoon is niet meer dan irritant, van een meid die je helemaal leuk vindt is het een stuk kwetsender.
Komt ook omdat je het helemaal romantiseert in je hoofd en niet direct verwacht dat iemand zoiets gaat zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef Catbert het volgende:
En een afwijzing heeft ook te maken met hoeveel waarde je hecht aan de mening van die persoon. Een "jezus, jij bent lelijk!" van een willekeurige persoon is niet meer dan irritant, van een meid die je helemaal leuk vindt is het een stuk kwetsender.
Welke afwijzing dan ookquote:
niet eens je vergeet het gevoels aspectquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
Ja dat is het.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
niet eens je vergeet het gevoels aspect
Nee hoor, het wordt alleen niet opgenomen in deze stellingquote:
Neequote:
Ik ben echt nog nooit afwezen bij een sollicitatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nog nooit een echte afwijzing gehad in de liefde, maar heb wel een keertje gesolliciteerd op een baan die ik niet heb gekregen. Dat vond ik met name erg naar omdat het voelt alsof je niet goed genoeg bent, ik neem dat nogal persoonlijk
Een baanafwijzing kan ik eigenlijk niet mee zitten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nog nooit een echte afwijzing gehad in de liefde, maar heb wel een keertje gesolliciteerd op een baan die ik niet heb gekregen. Dat vond ik met name erg naar omdat het voelt alsof je niet goed genoeg bent, ik neem dat nogal persoonlijk
Het is ook allemaal te relativeren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
Een vriend van me zou zeggen; als je ECHT tevreden met jezelf bent, zou een afwijzing je niet moeten raken.
Ik zou er opzich wel mee zitten als ze mij hier niet aannemen.. dan voelt het toch als een persoonlijke afwijzing ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
Een baanafwijzing kan ik eigenlijk niet mee zitten...En dat mijn contract hier niet verlengd is heb ik me deels persoonlijk aangetrokken, maar echt er over in zitten heb ik niet gedaan. Hooguit een paar uurtjes
Preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is ook allemaal te relativeren.
- ben je niet goed genoeg? natuurlijk wel, alleen de ander denkt dat iemand anders beter zal zijn.
- ben je te lelijk? nee natuurlijk niet, de ander heeft alleen andere voorkeuren
etc etc..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
cuegirllie kan zo lekker goed relativeren
Is gevoel werkelijk alleen maar een verwachting ? Dus als je iemand ziet en je wordt helemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt alleen niet opgenomen in deze stellingDaarbij is dat gevoel alleen maar een verwachting dus. Je verwacht een goed gevoel van diegene te krijgen en dan krijg je een afwijzing.
Een vriend van me zou zeggen; als je ECHT tevreden met jezelf bent, zou een afwijzing je niet moeten raken.
Maar hoe lang zou dat duren? En ook dit is te relativerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou er opzich wel mee zitten als ze mij hier niet aannemen.. dan voelt het toch als een persoonlijke afwijzing ofzo
Natuurlijk kan het je raken en pijn doen. Het is niet iets wat je hoopt of wilt. Maar veel hoor je gelijk zeggen hoe slecht ze wel niet zijn of niet goed genoeg. Dat valt vaak wel meequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies![]()
Het is alleen dat iemand met een afwijzing een bepaalde pijn raakt, die nog niet weg is. Er zijn een aantal dingne die mij raken maar ook een heleboel dingen niet
De eerste keer niet. De tweede keer dat je iemand ziet en je denkt dat weer te voelen, dan wel. Maar je moet niet denken dat dat door diegene komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef mrbox het volgende:
Is gevoel werkelijk alleen maar een verwachting ? Dus als je iemand ziet en je wordt helemaalis dat niet meer dan een verwachting ?
quote:
hoiiiquote:
Natuurlijk is het te relativeren. Een ander kan veel meer ervaring erin hebben (die heb ik niet). De klik met de ander persoon kan ook goed zijn. Dus het hoeft geen persoonlijke afwijzing te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
Maar hoe lang zou dat duren? En ook dit is te relativeren
Dat snap ik, ik bedoel meer dat een afwijzing een rekbaar begrip is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke afwijzing dan ookIn de liefde, voor een baan whatever.
Maar daar kun je uitleg over krijgen.. Ik leg dat soort dingen altijd vrij snel naast me neer..quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk is het te relativeren. Een ander kan veel meer ervaring erin hebben (die heb ik niet). De klik met de ander persoon kan ook goed zijn. Dus het hoeft geen persoonlijke afwijzing te zijn.
Maarja leuk zou het niet zijnVraag je je toch af of het om je persoon gaat of om de ervaring (watn opzich veel ervaring is er niet nodig, je leert het vanzelf wel).
Maar die ander haalt dat dan toch naar boven in je ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De eerste keer niet. De tweede keer dat je iemand ziet en je denkt dat weer te voelen, dan wel. Maar je moet niet denken dat dat door diegene komt.zit in jezelf en je moet dat niet koppelen aan diegene
Ik bedoel het in de breedste zin van het woordquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
Dat snap ik, ik bedoel meer dat een afwijzing een rekbaar begrip is.
ah... en hoe ging het? moet je er vanmiddag nog 1 dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamen.![]()
Wat veel vrouwen hier vandaag!
Ja, maar dat betekent dus indirect al dat je het gaat koppelen aan diegene, wat dus imo niet goed isquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
Maar die ander haalt dat dan toch naar boven in je ?
Klopt ja, maar dat zijn gewoon onzekerheidsfactoren die wat een ander ook zegt toch in je hoofd blijven spoken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
Maar daar kun je uitleg over krijgen.. Ik leg dat soort dingen altijd vrij snel naast me neer..
Domme vriend. Dingen mogen je juist raken, daar draait het leven om. Als jou iets geweldig lijkt en je wordt er voor afgewezen, dan is het een goede emotie om teleurgesteld te zijn. Sterker nog je hebt afwijzing nodig om uiteindelijk je doel te bereiken. Het geeft je veerkracht. Je moet de boeken van Coelho eens gaan lezen. Gaan vaak over dit soort onderwerpen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat is waar, maar dan moet je dus daar op één of andere manier aan werken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt ja, maar dat zijn gewoon onzekerheidsfactoren die wat een ander ook zegt toch in je hoofd blijven spoken.
Ik kan het ook wel makkelijk naast mij neer liggen. Of in ieder geval lekker wegstoppen zodat ik er niet meer aan denk
Jaa maar daar ontkom je toch niet aan... Krijg het gevoel dat je gewoon te los van de ander wil staan. Stel jij doet iets wat bij mij het trost gevoel oproept, dan komt dat door jou. Maar is dat werkelijk erg ? Is dat ook juist niet met iemand een band hebben ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dus indirect al dat je het gaat koppelen aan diegene, wat dus imo niet goed is
Oeh!! have funquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef JoeyT het volgende:
Mensen, ik ga naar Werchter.. Fijne week nog!
Sja, ik voel me niet echt zo snel afgewezen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel het in de breedste zin van het woordHet is net wat JIJ als afwijzing voelt.
Het is idd zo dat je eerst jezelf tof moet vinden en niet bevestiging van een ander nodig moet hebben. Maar je valt naar mijn idee idd voor iemand omdát diegene je net dat extra toffe en bijzondere gevoel geeft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar die ander haalt dat dan toch naar boven in je ?
Ik kan me niet voorstellen dat je dat zomaar even uit kunt schakelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, maar dat laatste zou dus ook niet zo moeten zijn, eigenlijk
Klopt, maar het relativeren helpt al een hoopquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat is waar, maar dan moet je dus daar op één of andere manier aan werken.
Dat ligt anders omdat het dan veel minder persoonlijk is. Hier werk ik al sinds februari met veel plezier (en zij volgens mij ook met mij en hebben mij zelf getipt over de vacature).quote:Dat laatste schiet je overigens echt niets mee op, dan komt het de volgende baanafwijzing gewoon weer naar boven
Joey, ik vind het hartstikke leuk dat je mee doet aan de discussie, maar waarom moet je nu gelijk zo'n oordeel over iemand geven?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:07 schreef JoeyT het volgende:
Domme vriend. Dingen mogen je juist raken, daar draait het leven om. Als jou iets geweldig lijkt en je wordt er voor afgewezen, dan is het een goede emotie om teleurgesteld te zijn. Sterker nog je hebt afwijzing nodig om uiteindelijk je doel te bereiken. Het geeft je veerkracht. Je moet de boeken van Coelho eens gaan lezen. Gaan vaak over dit soort onderwerpen...
Helemaal mee eens. Het is menselijke natuur. Als iets je compleet niet zou raken, betekent het volgens mij dat het ook niet belangrijk voor je is. Als het je niet raakt is het kennelijk niet iets waar je je best voor hebt gedaan of wil doen. Kijk maar naar olympische sporters die net naast brons grijpen ofzo: je kunt stellen dat je er niks mee opschiet zo'n plak te hebben maar toch is het enorm kut voor je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:07 schreef JoeyT het volgende:
Domme vriend. Dingen mogen je juist raken, daar draait het leven om. Als jou iets geweldig lijkt en je wordt er voor afgewezen, dan is het een goede emotie om teleurgesteld te zijn. Sterker nog je hebt afwijzing nodig om uiteindelijk je doel te bereiken. Het geeft je veerkracht. Je moet de boeken van Coelho eens gaan lezen. Gaan vaak over dit soort onderwerpen...
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dus indirect al dat je het gaat koppelen aan diegene, wat dus imo niet goed is
Het ging wel ok. Deze en volgende week heb ik er nog 3.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah... en hoe ging het? moet je er vanmiddag nog 1 dan?
Eey!quote:
Ja, maar je kan ook teveel relativeren. Als je dan door gaat relativeren kom je tot de conclusie dat je alleen maar wil neuken omdat je instinct dat zegt. En dat neuken alleen maar goed voelt door elektrische pulsen vanuit je hersenen, terwijl je 70% water betast.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar het relativeren helpt al een hoop
[..]
Dat ligt anders omdat het dan veel minder persoonlijk is. Hier werk ik al sinds februari met veel plezier (en zij volgens mij ook met mij en hebben mij zelf getipt over de vacature).
Dat is het waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je moet sowieso zorgen dat je blij met je leven bent, maar er is niks mis eme om nog blijer te worden van bepaalde mensen in je leven volgens mij
Ja, maar als je dat koppelt aan diegene gaat het niet goed, imoquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:09 schreef Kluts het volgende:
Het is idd zo dat je eerst jezelf tof moet vinden en niet bevestiging van een ander nodig moet hebben. Maar je valt naar mijn idee idd voor iemand omdát diegene je net dat extra toffe en bijzondere gevoel geeft.
Klopt, maar dat zeg ik ook niet. Je moet alleen niet afhankelijk worden van de mensen die je dat gevoel gevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef Ripley het volgende:
Waarom niet?
Je moet sowieso zorgen dat je blij met je leven bent, maar er is niks mis eme om nog blijer te worden van bepaalde mensen in je leven volgens mij
Nee, maar zie mijn reactie hierboven op Ripquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Jaa maar daar ontkom je toch niet aan... Krijg het gevoel dat je gewoon te los van de ander wil staan. Stel jij doet iets wat bij mij het trost gevoel oproept, dan komt dat door jou. Maar is dat werkelijk erg ? Is dat ook juist niet met iemand een band hebben ?
Nee idd. Ik krijg hier een beetje een "je moet van jezelf houden om van een ander te houden" Oprah-flashback van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet?
Precies!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
Dat is het waarschijnlijkje moet zelf blij zijn met je leven en niet alleen blij zijn met je leven omdat die ander er in zit.
Dat zeggen alle zelfhulpboekenquote:
Hahaha zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
Ja, maar je kan ook teveel relativeren. Als je dan door gaat relativeren kom je tot de conclusie dat je alleen maar wil neuken omdat je instinct dat zegt. En dat neuken alleen maar goed voelt door elektrische pulsen vanuit je hersenen, terwijl je 70% water betast.
Na een afwijzing lijkt het mij gezonder om een tijdje down te zijn.
Heb ik ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha zo erg ben ik niet![]()
Maar ik moet zeggen dat het mij opzich wel helpt dat relativeren. Al besef ik mij heel goed dat het soms wat teveel is en hierdoor wel wat emoties 'mis' ofzo.
Gezien het aanbod zijn er veel betere feestjes om heen te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
Andere vraag: zal ik naar extrema outdoor gaan, of niet? gaan er hier meer mensen toevallig?
ik ben het ermee eens!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat laatste vooral, maarja dat is weer dat relativeren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb ik ook.Net zoals dat ik heel weinig spijt heb van dingen. Ik koos er toen voor om dat te doen en daar kan ik prima mee leven. There's no use crying over spilled milk.
Ja zo zou het moeten, ik ben iig zeker niet zo verquote:
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
Andere vraag: zal ik naar extrema outdoor gaan, of niet? gaan er hier meer mensen toevallig?
welke? en hier gaan mn vrienden heen en kan ik vanaf hun huis lekker naartoe fietsen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gezien het aanbod zijn er veel betere feestjes om heen te gaan.
*zingt K's Choice: I'm not an addict*quote:
Nou ja, je moet denk ik kunnen nagaan hoeveel van iets jouw schuld is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, maarja dat is weer dat relativeren.
Al moet ik dan wel opletten dat ik wel lering trek uit het gebeurde en niet gewoon ergens lekker wegstop omdat dat makkelijker is.
You know you love mequote:
Het heeft geen zin om alles maar van iedereen op jezelf te betrekken, terwijl je er niks aan kan doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, je moet denk ik kunnen nagaan hoeveel van iets jouw schuld is.
Heb er nog geen plannen voor, maar met weer als dit gaat het steeds lekkerder klinken.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, je moet denk ik kunnen nagaan hoeveel van iets jouw schuld is.
Nee maar er is wel een valkuil van dat je alles gaat uitvlakken , geen hoogtepunten en diepte punten meer hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om alles maar van iedereen op jezelf te betrekken, terwijl je er niks aan kan doen
als ik wordt afgewezen denk ik, die vindt mij niet leuk genoeg. en niet, ik ben niet leuk genoegquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om alles maar van iedereen op jezelf te betrekken, terwijl je er niks aan kan doen
Dat was ook mijn redenatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef rival het volgende:
als ik wordt afgewezen denk ik, die vindt mij niet leuk genoeg. en niet, ik ben niet leuk genoeg
of ging het daar niet meer over? was ff eten
Zoals je weet, weet ik daar alles vanafquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:37 schreef mrbox het volgende:
Nee maar er is wel een valkuil van dat je alles gaat uitvlakken , geen hoogtepunten en diepte punten meer hebt
Als je 10x op een rij gedumpt wordt dan zou ik het onderhand ook eens bij mezelf gaan zoeken i.p.v. te denken dat de ander stom is om je niet leuk te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn redenatieMaar je hoort wel dat veel mensen dat eerste denken.
Maar daarop kan je weer zeggen:quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Als je 10x op een rij gedumpt wordt dan zou ik het onderhand ook eens bij mezelf gaan zoeken i.p.v. te denken dat de ander stom is om je niet leuk te vinden
Altijd alles bij de ander leggen en maar zeggen "Ik ben gelukkig met mezelf hoor" is ook niet altijd goed.
Daar heb je ook zeker een puntquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 10x op een rij gedumpt wordt dan zou ik het onderhand ook eens bij mezelf gaan zoeken i.p.v. te denken dat de ander stom is om je niet leuk te vinden
Altijd alles bij de ander leggen en maar zeggen "Ik ben gelukkig met mezelf hoor" is ook niet altijd goed.
ik denk dat dat steeds minder gaat worden, dat gelukkig zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar daarop kan je weer zeggen:
ben jij nog wel gelukkig met jezelf als anderen je telkens biljven afwijzen?
Dus dan ga je het daarna bij jezelf zoekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat dat steeds minder gaat worden, dat gelukkig zijn
een afwijzing is eigenlijk een gekrenkt egoquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling:
En ik maar denken dat "Gelukkig met jezelf zijn" betekent gelukkig zijn onafhankelijk van anderen. Eerst zelf gelukkig zijn, en dan pas met anderen. Maar als je je door die afwijzingen van anderen laat beinvloeden dan ben je dus niet onafhankelijk gelukkig met jezelf. Ik denk dan ook niet dat dat bestaat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar daarop kan je weer zeggen:
ben jij nog wel gelukkig met jezelf als anderen je telkens biljven afwijzen?
Handig hequote:Het is ook niet zwart-wit te zien, alles heeft meerdere kanten enzo.
Een afwijzing zorgt vaak voor een gekrenkt ego jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
een afwijzing is eigenlijk een gekrenkt ego
En dan is de cirkel rondquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus dan ga je het daarna bij jezelf zoeken
En kan je daarna weer happy worden met minder afwijzingen
Neuken dan maar?quote:grr ik wil het hier niet meer over hebben..
Als iedereen je afwijst, lijkt het me juist wel handig als je je daar iets van aantrektquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat "Gelukkig met jezelf zijn" betekent gelukkig zijn onafhankelijk van anderen. Eerst zelf gelukkig zijn, en dan pas met anderen. Maar als je je door die afwijzingen van anderen laat beinvloeden dan ben je dus niet onafhankelijk gelukkig met jezelf. Ik denk dan ook niet dat dat bestaat.
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:49 schreef Sp00k13 het volgende:
een afwijzing is eigenlijk een gekrenkt ego
net op de website zag het eruit of het nite is uitverkocht, maar het schijnt wel hard te gaan...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er nog geen plannen voor, maar met weer als dit gaat het steeds lekkerder klinken.
Misschien toch maar eens snel de groep ingooien. Of is het al uitverkocht?
ligt er maar net aan hoe belangrijker jij je ego vind hoe harder een afwijzing aankomt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een afwijzing zorgt vaak voor een gekrenkt ego jadat denk ik ook wel.
nu kan je vuurspuwen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Catbert het volgende:
Zo, die lunch had ik ff nodig... Broodje kip-kerrie met extra scherpe spullie
nee ging over extrema...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
Mysteryland? Hoorde gisteren dat het uitverkocht is ja
als ze net zo scherp zijn als die kipsate op de bbq van de week welquote:
Ongeveer. We maken d'r hier een beetje een sport van om overal scherp spul op te smeren. Kip-kerrie + surinaamse mango chutney is erg lekker. Je blijft 't alleen nog wel een tijdje proeven!quote:
Ja dat is wat ik in eerste instantie al zeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als iedereen je afwijst, lijkt het me juist wel handig als je je daar iets van aantrekt
ohhhh (stiekem een beetje jaloers) Gamba'squote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Zo, volgepropt met in rode wijn gebakken Gamba;s.
Ik weet niet of ground zero uitverkocht is? A.s. Zaterdag ga je daar heenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ging over extrema...
ik wilde naar mysteryland maar mn vriendjes gaan niet
dus nu overweeg ik extrema... daar moet ik niet te lang over doen anders is dat ook uitverkocht en dan ga ik weer naar nul feestjes dit jaar...
oh wacht kluts had nog wat alternatieven maar die is nu heel stil.... kluts?? ben je er nog?
dan hecht je dus erg veel waarde aan de mening van anderen over jouw persoontjequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik in eerste instantie al zei
Daarom geloof ik ook niet in dat onafhankelijk gelukkig zijn.
Dan vind ik zo struisvogelig.
De wereld haat me, iedereen kotst me uit, geen baan geen geld geen inkomen helemaal niks heeb ik meer, maar ik... ik ben volmaaaaaakt gelukkig met mezelf!
Yeah, right.
Als je het maar lang genoeg zegt dan geloof je't vast nog een keer.
Ik herken er helemaal niets in, you fucking retard!!!!!!!111111quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)sed-by-internet.html
OMG, zo herkenbaar
Als de hele wereld je afwijst, is er kennelijk iets dat je beter anders zou kunnen doen. Het lijkt me constructiever om dan eens aan jezelf te werken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dan hecht je dus erg veel waarde aan de mening van anderen over jouw persoontjeen aan spullen
heeft niets met struisvogelig zijn te maken maar met een keuze de 1 kan die wel maken de ander niet.
Nature one dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
oja ground zero wil ik ook nog heen ja/ maar ik wil er een keer heen met bekenden en die gaan niet volgens mij
hier in Amsterdam is het echt boemdikkie lauw ouwe! ik klap die spliffa's als een coulo! Aight!quote:
Hoe bedoel je herkenbaar? omdat wij hier zo zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
OMG, zo herkenbaar
waar en wanneer is dat? volgens mij gaan mijn vrienden dit jaar naar niks ofzo. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in, en extrema daar gaan er een paar heen. grr....quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier in Amsterdam is het echt boemdikkie lauw ouwe! ik klap die spliffa's als een coulo! Aight!
Jeweetzelluf!!!!!!!!.
quote:
ah, arme KF tochquote:U hebt gezocht op het woord: bruut.
RESULTAAT
1bruut bn, bw beestachtig ruw en gewelddadig
2bruut de; m,v bruten beestachtig ruw mens
tuuuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
hier in Amsterdam is het echt boemdikkie lauw ouwe! ik klap die spliffa's als een coulo! Aight!
Jeweetzelluf!!!!!!!!.
hey, moet alles met je vrienden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar en wanneer is dat? volgens mij gaan mijn vrienden dit jaar naar niks ofzo. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in, en extrema daar gaan er een paar heen. grr....
Nature one is in Duitsland op een of andere raketbasis. Weet niet precies wanneer het is maar denk ik eind juli begin augustus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar en wanneer is dat? volgens mij gaan mijn vrienden dit jaar naar niks ofzo. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in, en extrema daar gaan er een paar heen. grr....
strijen niet, rotterdam welquote:
Wat is er mis aan 'bruut'quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeweetzelluf!!!!!!!!.
niets hoor, ik had er ff zin inquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis aan 'bruut'?
Nja zo dan maar: Ik het het naar mijn zin op mijn nieuwe werkplek in Utrecht
Mooi om te horenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Nja zo dan maar: Ik het het naar mijn zin op mijn nieuwe werkplek in Utrecht
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
OMG, zo herkenbaar
Is EQ niet per definitie iets aangeleerds ?quote:
Ik praat de laatste tijd nooit meer raar hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi om te horen
op dat soort berichten wil ik dan wel weer reageren
hoe weet jij dat??quote:
Heeft ook veel met karakter te maken, aangeboren dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is EQ niet per definitie iets aangeleerds ?
als ik niemand ken vind ik het zo saai.... maar als jij meegaat is het ook goed hoorquote:
EQ kan niet helemaal aangeleerd worden, je moet er al wat van en mee hebben, maar het kan wel verbeterd wordenquote:
Ik negeer dat soort zweefteefmeuk gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Litpho het volgende:
Goed om te zien dat een EQ-stelling alle aandacht krijgt die het verdient.
een beetje "housemuziek" kan ik wel waarderen, en jij bent gezellig dus ik zeg geen neequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik niemand ken vind ik het zo saai.... maar als jij meegaat is het ook goed hoor
Uit eigen werk:quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik negeer dat soort zweefteefmeuk gewoon.
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:30 schreef Litpho het volgende:
EQ heeft twee betekenissen. De ene kom je op geluidsapparatuur tegen, de andere is de troostprijs voor mensen die slecht zijn in IQ-testjes, ook wel bekend als de muts met de strijdkreet "ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòr".
waar gaan we heen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
een beetje "housemuziek" kan ik wel waarderen, en jij bent gezellig dus ik zeg geen nee
Ik heb wel een hoog Eikel Quotient, is dat ook goed?quote:
Precies. heeft geen fuck met een dappere keuze te maken om van jezelf te houden. Als je gewoon een kutkarakter hebt dan kun je heel erg van jezelf gaan houden.... en dat zal ook wel moeten, want niemand anders zal 't gaan doen. En je kan ook maar beter heel erg je beste vriend gaan worden danquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de hele wereld je afwijst, is er kennelijk iets dat je beter anders zou kunnen doen. Het lijkt me constructiever om dan eens aan jezelf te werken.
3 jaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef rival het volgende:
Misteryland klinkt goed
das lang geleden zeg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in,
Ik heb nog wel eens een karaoke show in een tent gedraaid daarquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nahjaa zeg!
Ik wel
Ik ga dit jaar wel met hele andere mensen dan normaal, dus zal een ander soort LL worden. Maar hopelijk net zo leuk.
En Tibo gaat(als ik die dan nog ken)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een karaoke show in een tent gedraaid daar
Hmm ligt er maar net aan hoeveel waarde je daar aan hecht denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de hele wereld je afwijst, is er kennelijk iets dat je beter anders zou kunnen doen. Het lijkt me constructiever om dan eens aan jezelf te werken.
Voor mij 3 jaarquote:
Top! Die heb ik ff gebookmarkedquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
OMG, zo herkenbaar
(hopelijk) mijn 1e.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nahjaa zeg!
Ik wel
Ik ga dit jaar wel met hele andere mensen dan normaal, dus zal een ander soort LL worden. Maar hopelijk net zo leuk.
En Tibo gaat(als ik die dan nog ken)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Hmm ligt er maar net aan hoeveel waarde je daar aan hecht denk ik.
De kans dat alles en iedereen je afwijst is heel klein natuurlijk.
Als je zo leeft zoals voorgesteld, dat je je eigen ego opzijkan zetten
zal dat sowieso bijna niet voorkomen.
Totaalscorequote:
O toen was mijn Lowlands leven nog niet bestaandquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nee, was een of andere eettent geloof ik, geen idee is ook al een jaar of 8 terug gok ik
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
![]()
Ik ben de hele dag al druk in de weer... straks parasolletje neerzetten buiten, radiotje aan en dan kan de visite komen.
Wat een kuttestquote:
http://www.123test.nl/id=01bd7ef600af01c20quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:50 schreef erikje14 het volgende:
http://www.123test.nl/id=62584a436f7e01c20
goh, wat een verassing
Ik krijg voor het eerst in jaren weer vrienden op bezoek op mn verjaardag, en na de vakantie hou ik nog een groot feest voor iedereen (aangezien ik op 3 plekken gewoond heb wonen vrienden ook verspreid).quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik besefte mij gisteren dat mijn verjaardag ook al redelijk snel is..Dit jaar eindelijk weer een feestje geven
hehe is niet elitair is boedhisme zoals ik eerder aangafquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En elfjes bestaan.
Het klinkt allemaal wel een beetje elitair niet? Ik vind het erg arrogant klinken dat "het ligt er maar aan hoeveel waarde je er aan hecht". Als mensen je over het algemeen niet uit kunnen staan, dan is er iets mis met je karakter, Als je daar geen waarde aan hecht en lekker gelukkig bent met jezelf, dan is dat natuurlijk fijn voor je (als in: die persoon, niet jou persoonlijk) maar je kan mij niet wijsmaken dat je er vrolijk van wordt. En als je er echt TOTAAAL geen waarde aan hecht dat mensen om je heen je uitkotsen dan... ben je behoorlijk arrogant.... of autistisch volgens mij.
Ja, maar het is gewoon een slechte test. Je ziet meteen welke vragen je een hoeg score op gaan leveren. En hun idee van EQ is gewoon incorrect. EQ betekent dat je je goed in kunt leven voor de gevoelens van anderen, maar kunnen is wat anders dan doen. Ik ben geen people-pleaser. Als ik iets van iemand nodig heb / iemand aardig vind ben ik anders dan wanneer het een willekeurig persoon is waar ik niks mee te maken heb. Ik kan prima inschatten hoe ik overkom op iemand, maar soms kan me dat gewoon niet zoveel schelen.quote:
Ik ken je eigenlijk helemaal niet (wat aan mij ligt want ik ben nieuw) maar toch gefeliciteerdquote:
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ken je eigenlijk helemaal niet (wat aan mij ligt want ik ben nieuw) maar toch gefeliciteerd
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens dat je dat door kan voeren in het dagelijkse leven. Ik snap de stelling "je moet eerst van jezelf houden voordat je van een ander kan houden ook" en die klinkt als iets anders dan het zelfstandig gelukkig zijn met jezeklf zonder daar andeeren voor nodig te hebben. Want met dat laatste ben ik het dus niet mee eens, dat dat kan. Echt totaal zonder anderen. En dat dat ook geen invloed op iemand uitoefend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe is niet elitair is boedhisme zoals ik eerder aangaf
Als je zoals in jou stelling geen waarde eraan hecht dat mensen je uitkotsen omdat je arrogant bent dan heb je us een veels te groot ego in tegenstelling tot je ego opzij kunnen zetten.
Je begrijpt mijn kijk op het geheel niet denk ik maar ik weet niet hoe ik het anders uit kan leggen
Je ego opzij zetten is ook wat anders dan je niks aantrekken van andere mensen. Ik heb vrij veel gelezen over boeddhisme maar de lading van wat jij hier neer zet is toch wat anders hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe is niet elitair is boedhisme zoals ik eerder aangaf
Als je zoals in jou stelling geen waarde eraan hecht dat mensen je uitkotsen omdat je arrogant bent dan heb je us een veels te groot ego in tegenstelling tot je ego opzij kunnen zetten.
Je begrijpt mijn kijk op het geheel niet denk ik maar ik weet niet hoe ik het anders uit kan leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |