Nooit gehoord dat het Y-chromosoom interesse had in een goed stel hersens, die móet wel van de X-chromosoom afkomenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar dat y-chromosoom dat we gemeenschappelijk hebben, maakt dat we van nature bepaalde voorkeuren delen.
Heb had best meer mogen zijn, maar ik mag niet klagenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben de meeste dames hier een flink stel borsten?
Kan me er niet druk om makenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een Joey figuurtje, geen grammetje vet...
Valt mee.. bij mij danquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ahh, dat zal het zijn idd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar dat y-chromosoom dat we gemeenschappelijk hebben, maakt dat we van nature bepaalde voorkeuren delen.
Die is wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef heksehiel het volgende:
Naast Bumbelbee vond ik dit ook niet heel vervelend om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo'n type dat wel houdt van doelen behalen
Het zijn iig niet 2 erwtjes op een plank hiero. Ik kan niet voor de rest spreken, alhoewel sommige fobo's voor zich sprekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dat jij het nog nooit hebt gehoord, maakt mijn bewering nog niet minder waar. Een typische X-chromosoom redenering.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef heksehiel het volgende:
Nooit gehoord dat het Y-chromosoom interesse had in een goed stel hersens, die móet wel van de X-chromosoom afkomen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en een wespentaille, en alle mannen minstens 25 CM penissen.
Inderdaad, ik heb die y-chromosoom weleens zien gaan van: hersens! hersens! hersens! Waar!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij het nog nooit hebt gehoord, maakt mijn bewering nog niet minder waar. Een typische X-chromosoom redenering.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
en alle mannen minstens 25 CM penissen.
Ik zou niet geloofwaardig overkomen als ik met een Y-chromosoom redenatie zou komen aanzetten he? Maar fijn dat je 'm herkent. Nu nog erkennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
Dat jij het nog nooit hebt gehoord, maakt mijn bewering nog niet minder waar. Een typische X-chromosoom redenering.
Volgens je foto's heb je wel genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb had best meer mogen zijn, maar ik mag niet klagen
Jij?? Dacht dat jij toch redelijk veel te bekijken had.quote:
Die hersenen zijn gewoon een absolute noodzaak. Je wil niet dat ze je favoriete kleren te heet wast, en ruimtelijk inzicht is een absolute noodzaak voor het goed inruimen van de vaatwasser.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, ik heb die y-chromosoom weleens zien gaan van: hersens! hersens! hersens! Waar!
Zal me wel weer op de nodige clichee opmerkingen komen te staan, maar het zal me volledig worst wezen, als ik me kan verliezen in een koppie boeit de rest (uiteraard wel een beetje normaal) me weinig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef erikje14 het volgende:
Liever in de juiste verhouding dan een enorm paar iig
Dat zregt meer over je inlevingsvermogen dan over je geloofwaardigheid natuurlijk. Je hoeft niet per sé een y-chromosoom te hebben om de denkwijze te snappen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:14 schreef heksehiel het volgende:
Ik zou niet geloofwaardig overkomen als ik met een Y-chromosoom redenatie zou komen aanzetten he? Maar fijn dat je 'm herkent. Nu nog erkennen
Leg er maar een meetlat naast.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Moet je wel een uniforme meetmethodiek opstellen
Waarom dacht je dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jij?? Dacht dat jij toch redelijk veel te bekijken had.
Precies, ze meoten natuurlijk ook weten wanneer het kratje leeg is en welk merk ze horen te kopen. Het is gewoon essentieelquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hersenen zijn gewoon een absolute noodzaak. Je wil niet dat ze je favoriete kleren te heet wast, en ruimtelijk inzicht is een absolute noodzaak voor het goed inruimen van de vaatwasser.
dit dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me wel weer op de nodige clichee opmerkingen komen te staan, maar het zal me volledig worst wezen, als ik me kan verliezen in een koppie boeit de rest (uiteraard wel een beetje normaal) me weinig.
Dammit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou geloof me, alles boven de 20 komt er bij mij niet meer in
Dat scheelt, neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou geloof me, alles boven de 20 komt er bij mij niet meer in
Not again, please... Je tast al mijn eigenwaarde aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zregt meer over je inlevingsvermogen dan over je geloofwaardigheid natuurlijk. Je hoeft niet per sé een y-chromosoom te hebben om de denkwijze te snappen.
Sorry, deze was te mooi om te laten liggen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:19 schreef heksehiel het volgende:
Not again, please... Je tast al mijn eigenwaarde aan
Oh, sja kijken is sowieso anders. ik kijk ook naar meiden waar ik echt niet met mijn poten aan mag zitten (leeftijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:18 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 't ging nu over 't kijken volgens mij
Oepsquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat nou weer zo nadrukkelijk vermeld worden
Erikje14 had het zelf gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat nou weer zo nadrukkelijk vermeld worden
Ik zal eens even kijken of het vrouwtje een duwtje nodig heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Erikje14 had het zelf gedaanMaar hup ga dat ding gebruiken, dan worden er ook geen posts als deze meer geplaatst. Zie het maar als het duwtje wat je misschien nog nodig had
Is dat wel eens anders dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het gaat inmiddels ook echt helemaal nergens meer over hè?
Zelfs de penetratie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef rival het volgende:
Das snel geregeld, ik doe de rest wel even via pm
Zozo, doe je goed Rival!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Das snel geregeld, ik doe de rest wel even via pm
volgens mij moet je voor serieuze singles posts in de avond komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het gaat inmiddels ook echt helemaal nergens meer over hè?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |