Natuurlijkquote:
Over e-players gesproken. Zaterdag ook stappen in Den Haag?quote:
lolz is pas me 2e laat mequote:
ik stap iedere zaterdag in den haagquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over e-players gesproken. Zaterdag ook stappen in Den Haag?
Jaja geef je vriendinnen maar de schuldquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)gels-aan-nieuwe-vlam
Vriendinnen van mij willen erheen
Ik zaterdag dus waarschijnlijk ook weer eens een keerquote:
Lekker makkelijk toch, ze komen hier toch nietquote:
Ik stap iedere dag wel in Den Haag!quote:
leuke singles meetquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Zal mijn financieel adviseur eens raadplegen vanavondquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over e-players gesproken. Zaterdag ook stappen in Den Haag?
grote markt of asta ofzo zekersquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zaterdag dus waarschijnlijk ook weer eens een keer
[..]
Lekker makkelijk toch, ze komen hier toch niet
Met de kans dat de single dames hier de leuke kerels inpikken?quote:
Uhuh :quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Doe datquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
Zal mijn financieel adviseur eens raadplegen vanavond
Grote Markt ja. Al komen mijn vriendinnen in tenten waar ik normaal niet kom, maar ik ben niet te beroerd iets anders te proberenquote:
HYPOTHETISCH JAquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Uhuh :
"lieve mona, eeeehmm, een vriendin van mij heeft last van"
Sure.
Grote Marktquote:
af en toe wel maar duik meer de kroegen in tegenwoordigquote:
Ik werd ook daarvoor uitgenodigd door een vriendin jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Kwam er een aantal jaar geleden wel eens. Toen was het wel leuk, hoop vrouwen altijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
af en toe wel maar duik meer de kroegen in tegenwoordig
ga nou maar gewoon, you know you want to!quote:
Ja grote markt is wel leuk misschien loop ik je nog wel tegen het lijf zaterdag of ik zit in een kroeg bij mij in de wijk of in de zwarte ruiterquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe datAl verwacht ik al dat één ander e-player niet meegaat..
[..]
Grote Markt ja. Al komen mijn vriendinnen in tenten waar ik normaal niet kom, maar ik ben niet te beroerd iets anders te proberen
Van mij, en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even meldenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:45 schreef remlof het volgende:
Hoi, ja ik heb nog foto's van Parkpop (sorry HW), maar ik heb wat probleempjes met de laptop die ik nodig heb om ze van m'n telefoon te krijgen
Zal het vanavond nog eens proberen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Van mij, en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even melden.
na deze post hoeven we ze niet meer te zien, de M.I is genoegquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even melden.
Ik vind Artis ook leuk, maar dat hoeft van mij inderdaad ook niet zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ook daarvoor uitgenodigd door een vriendin ja
Ik ben dol op artis, maar ik zit op rhodos danen heb er ook geen behoefte aan om me als single te profileren
Ik ga liever incognito zonder "Artis de Partis-button"quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
ga nou maar gewoon, you know you want to!
Komt goed, ik pm ze wel aan diegenen die er op staanquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij, en geloof ook Murm en Cue hoeven ze niet hier online, maar dat moeten ze zelf maar even melden.
Wie weetquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:46 schreef Sp00k13 het volgende:
Ja grote markt is wel leuk misschien loop ik je nog wel tegen het lijf zaterdag of ik zit in een kroeg bij mij in de wijk of in de zwarte ruiter
heerlijk die nieuwe tijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Ripley het volgende:
Toen ik mijn tong in boebiedoe gestoken had werden ze nog zonder pardon online gepleurd
Die goeie ouwe tijd
Succesquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
Komt goed, ik pm ze wel aan diegenen die er op staan
Tnx man! You roel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die die voor jou wil regelen..quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wil wel graag een artis-de-partis button trouwens
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ja toch merken het welquote:
het is uiteraard ook de bedoeling om oudere volwassen mensen te bereiken met deze campagnequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Artis de partis, over suffe, inspiratieloze kutcampagnenamen gesproken.
echt 3 kleuters in huren, wat zou jouw bijnaam voor Artis zijn?
Artis de partis, net als linda de pinda!!!!
hoe infantiel.
Hoe oud denk je dat Rip is?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is uiteraard ook de bedoeling om oudere volwassen mensen te bereiken met deze campagne
Dat is juist het leuke er aan! Artis-de-partis is zo nikserig dat het leuk isquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Artis de partis, over suffe, inspiratieloze kutcampagnenamen gesproken.
echt 3 kleuters in huren, wat zou jouw bijnaam voor Artis zijn?
Artis de partis, net als linda de pinda!!!!
hoe infantiel.
Good one!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Net zo oud als degene aan wie ze zit was het toch?
best jong dus
Nou heren, lijkt mij duidelijk. Koop een Artis-de-partis muts en dames ā la Ripley vallen je ten deel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
Dat is juist het leuke er aan! Artis-de-partis is zo nikserig dat het leuk is![]()
Ik heb artis de partis voor kerst gekregen en artis de marsis voor mijn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |