Op me numpad zit geen ~quote:
Hé, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:48 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt :-)
Dat niet alleen... mijn notebook heeft niet echt een numpad.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:55 schreef gday het volgende:
[..]
Dat niet alleen... mijn notebook heeft niet echt een numpad.
Moet je een numpad kopenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:55 schreef gday het volgende:
[..]
Dat niet alleen... mijn notebook heeft niet echt een numpad.
... want dat zou namelijk heel handig zijn om mee te slepen enzo! Wat een sublieme oplossing! WOW!quote:
Inderdaad, geen dankquote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef gday het volgende:
[..]
... want dat zou namelijk heel handig zijn om mee te slepen enzo! Wat een sublieme oplossing! WOW!
EQ heeft twee betekenissen. De ene kom je op geluidsapparatuur tegen, de andere is de troostprijs voor mensen die slecht zijn in IQ-testjes, ook wel bekend als de muts met de strijdkreet "ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòr"quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
Je EQ is duidelijk lager dan je IQ. Ik heb ook een sterk bovenmodaal IQ. Ik gebruik dat nochtans niet om mensen terecht te wijzen. Zou je ook eens moeten proberen.
Nogal handig op n laptop zonder apart nummeriek deel.....quote:Op woensdag 15 november 2006 07:30 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet handig, dat is ongelofelijk stom, krom en des microsofts
Als ik 'Er was...' wil tikken, dan doe ik dat, en dan wil ik gvd niet ér was...' krijgen.
Gewoon alt-130 dus.
En nou verwacht je zeker commentaar op 't ontbreken van de apostrophes in je post? Bij deze dan maar.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:25 schreef Walter81 het volgende:
Nogal handig op n laptop zonder apart nummeriek deel.....
Ze noemen het niet voor niets voorkeursinstellingen.
T is maar wat je zelf t snelste vindt werken en t makkelijkste.
Wees blij dat je t kan veranderen...
Om eerlijk te zijn,quote:Op donderdag 16 november 2006 14:34 schreef r_one het volgende:
[..]
En nou verwacht je zeker commentaar op 't ontbreken van de apostrophes in je post? Bij deze dan maar.
Ligt er veel te dik bovenop.
~ is geen apostrof, zo'n ding heet een tilde.quote:
Slotjesvragers krijgen niks van Sinterklaas!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:16 schreef Bafnek het volgende:
Ik ben dan wel dit topic begonnen, maar... wat een KUTTOPIC.
Het 'probleem' is opgelost slotje aub.
Jammer voor ze.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef gday het volgende:
[..]
Slotjesvragers krijgen niks van Sinterklaas!
Is dit wel het goede topic schoonheid? Lquote:Op woensdag 22 november 2006 14:57 schreef Kiteless het volgende:
pfff, wat een gezeur en dat allemaal alleen maar omdat MREn een kleine piemel heeft
Als je in de programma's waar het niet werkt op SHIFT+CONTROL drukt, werkt het dan wel?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef linda856763 het volgende:
Ja, kuttopic, maar ik zit er ook mee....
sinds onze pc opnieuw geinstalleerd is, werkt deze functie niet meer. Ik wil dus wel 'e tikken en dan gelijk é krijgen, maar dat lukt niet. Ik heb wel de toetsenbord indeling al veranderd naar VS internationaal, en in Word is het wel goed, maar niet in Outlook en Firefox.
Heeft iemand nog suggesties?
Volgens mij bedoel je alt+shift en niet control+shift. (Sowieso, shift moet achteraan want alt en ctrl zijn de modifier-toetsen.)quote:Op woensdag 22 november 2006 15:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als je in de programma's waar het niet werkt op SHIFT+CONTROL drukt, werkt het dan wel?
Zo ja, dan hebben die programma's je oude instellingen nog.
Je kunt ook gewoon de NL weggooien en alleen de VS houden. Moet je die wel eerst als default instellen.
Het is aan de linkerkant CTRL+SHIFT.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je alt+shift en niet control+shift. (Sowieso, shift moet achteraan want alt en ctrl zijn de modifier-toetsen.)
Het is inderdaad in dit geval het beste om alleen VS Internationaal te behouden bij die instellingen, en alle andere instellingen eruit te gooien.
I knowquote:Op woensdag 22 november 2006 16:21 schreef linda856763 het volgende:
Test: ë é á
Verhip, het werkt! Die alt+shift werkte niet, maar alle andere talen weggooien wel!
tnx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |