aanvulling van mij: zonnebrandcreme gebruikt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Niet verbrand, niet bruin, wel de hele dag buiten geweest
Gefeliciteerd, voor de eerste keer buiten deze zomerquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Niet verbrand, niet bruin, wel de hele dag buiten geweest
nee, toch bedankt voor de bijdrage.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:52 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, voor de eerste keer buiten deze zomer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Was gisteren uit m'n werk even naar Scheveningen. Daar liepen weer een paar van die verbrande kreeften rond. Hoe krijg je het voor elkaar.
Een beetje zonnebrand doet wonderen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Salvad0R het volgende:
Er bestaan geen mensen die niet verbranden als ze tussen 12 en 3 vol in de zon zitten. Zelfs negers verbranden dan.
Disco infernoquote:
We zien dus binnekort een he ware ikquote:
Haal het folie dan ook van je lijf!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:12 schreef fullmetal het volgende:
Ik zie bij jullie het probleem niet. Gisteren zonder enige bescherming van 9 tot 3 zitten welke zonder shirt, aardappels graven. Thuis gekomen bleek zon totaal geen effect te hebben, terwijl ik hele dag buiten zonder wolken zat.
En das altijd zo, hoeveel ik ook niet zit, wordt ik nooit bruin.
Volleybal of Mad Nes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef Batsiaan het volgende:
Voor het eerst in jaren weer verbrand, schouders rood.
Hele weekend Ameland en ik raak nooit zonnebrand aan, voortaan maar wel eventjes doen, kon 2 dagen alleen op m'n buik slapen en dan nog beroerd.
En er vervolgens nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die verbrandenHoe dom kun je zijn
Hoax, met dit weer is de verwarming niet aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn voorhuid is verbrand
Ik toucheerde met mijn lul de warme verwarming op de badkamer vanochtend
Dan pak je 30, of 40, of 50.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:46 schreef stamppot het volgende:
Insmeren helpt bij mij ook niet, k had me ingesmeerd met factor 20
Zelfs met factor 20 verbrandenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:46 schreef stamppot het volgende:
Insmeren helpt bij mij ook niet, k had me ingesmeerd met factor 20
Wie gaat er dan ook met dit weer naar het strandquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:23 schreef Cmonv het volgende:
ah! mede slachtoffers!
Ik ben helemaal verbrand op m'n rug en de achterkant van m'n benen. Kan m'n benen totaal niet bewegen en voel me best brak.
En vanavond moet ik nog een stuk fietsen
en dan drummen
in een hok van 35 graden
PS zo zie ik er een beetje uit:![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer naar het stranddoe je zelf he
(auw)
protip: drummen afzeggen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:23 schreef Cmonv het volgende:
ah! mede slachtoffers!
Ik ben helemaal verbrand op m'n rug en de achterkant van m'n benen. Kan m'n benen totaal niet bewegen en voel me best brak.
En vanavond moet ik nog een stuk fietsen
en dan drummen
in een hok van 35 graden
PS zo zie ik er een beetje uit:![]()
koude douche/bad en beter aftersun. En wondermiddeltjes bestaan niet, dus gewoon doorbikkelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat helpt eigenlijk om weer enigzins fatsoenlijk te kunnen fucntioneren dit is niet te harden
After Sun, maar ik heb maar gare cheapass die niet werkt. Dus qua dat zijn alle tips welkom
Was maar een grapje, ik ben wel een beetje bruin van de zon en was al een beetje voor gebruind.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
We zien dus binnekort een he ware ik
thx voor de tipquote:
Zal best maar als je je nu al niet goed voelt en je gaat straks met je brakke kop ook nog eens in een sauna zitten drummen moet je niet raar staan te kijken als je opeens een beetje licht in je hoofd wordtquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef Cmonv het volgende:
[..]
thx voor de tip
Ik zit heel de dag al te twijfelen of ik dat ga doen
aan de andere kant de laatste keer voordat ik op vakantie ga...
hehe, ik heb besloten om toch te gaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal best maar als je je nu al niet goed voelt en je gaat straks met je brakke kop ook nog eens in een sauna zitten drummen moet je niet raar staan te kijken als je opeens een beetje licht in je hoofd wordt
De hele dag op een boot zitten is niet goed voor een mens, helemaal niet als je dit al de hele week doetquote:
Dan is het wel heel erg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:40 schreef Cmonv het volgende:
Het trekt steeds dieper lijkt het wel. Ik kan m'n spieren niet meer normaal gebruiken.. en m'n vel staat zo strak als een tromvel. Weet iemand hier iets tegen ofzo ? Dit is echt niet te doen zo... 't duurt een minuut om in de keuken te komen :/
Van die wandelende lakens... daar erger ik me ook kapot aan. Je kunt toch wel een beetje kleur krijgen of niet soms.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die verbranden..... ga dna niet in de zon liggen, met je witte spook-lijven
yoghurtquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:40 schreef Cmonv het volgende:
Het trekt steeds dieper lijkt het wel. Ik kan m'n spieren niet meer normaal gebruiken.. en m'n vel staat zo strak als een tromvel. Weet iemand hier iets tegen ofzo ? Dit is echt niet te doen zo... 't duurt een minuut om in de keuken te komen :/
Heb geen straaltje zon gezien vandaag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:48 schreef mazaru het volgende:
Vanaf een uur of 12 vanmiddag tot half 6 aan de plas geweest, beetje zonnen, beetje zwemmen, beetje rondkijken.
Geen rood plekje te bekennen. Ik ben immuun!
Bij hevige zonnebrand kun je na het zonnen met een verse tomaat het branderig gevoel verhelpen. Snij een tomaat in twee, wrijf de sappen over de letsels. Voelt heerlijk aan en verlicht het branderig gevoel. Is mij aangeraden door een Berber en met resultaat. Het is één van de zovele middeltjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat helpt eigenlijk om weer enigzins fatsoenlijk te kunnen fucntioneren dit is niet te harden
After Sun, maar ik heb maar gare cheapass die niet werkt. Dus qua dat zijn alle tips welkom
Die ga ik morgen ff laten halenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg.
Insmeren met een verzachtende balsem ofzo... zo'n eerste hulp-balsem tegen verbrandingen o.i.d.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Cmonv het volgende:
[..]
gast, ik ga toch geen yoghurt op mezelf smeren...
Klopt, dat laat je doen door een lekkere vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Cmonv het volgende:
[..]
gast, ik ga toch geen yoghurt op mezelf smeren...
Je zit achter het raam?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef Droomert het volgende:
Ik verbrand niet want ik ga niet rechtstreeks in de zon staan.
Even quoten voor het nageslacht!quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:01 schreef Droomert het volgende:
Bruin getinte mensen zijn vies
Vooral van die vlotte vrouwen die met hun blonde haren net uit verweggistan met hun bruine kop zitten.
"Lekker bruin"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 06:50 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Liever nu wat witter en minder snel bruin, dan straks n berg melanomen
Nu lag je nog.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:17 schreef Siniti het volgende:
Ik ook![]()
Ik ben buiten geweest en verbrand vandaag, echt waar!!![]()
quote:
Melanoomquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
want dan staat hij alleen nog maar??
Oh lag=lach, van lachen...quote:
WTF, ik zie nu pas dat ik dat zo getypt hebquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Oh lag=lach, van lachen...
Sorry, ik vatte hem echt even niet...
Zonnesteek?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF, ik zie nu pas dat ik dat zo getypt heb![]()
Echt waar? Dan ga ik maar snel bruin worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef StacksOnDeck het volgende:
Alleen blanke mensen verbranden door de zon.
Jawel hoor, dat geloven we nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2009 09:32 schreef Salatrel het volgende:
gisteren 45km gefietst en niet verbrand![]()
wel beetje bruin geworden![]()
nu geloofd niemand meer dat ik een autistische nerd ben die de hele dag achter de pc zit
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
waah ikke gister voor het eerst sinds tijden knetter verbrand! hel
Moet je maar vaker dan die ene dag buiten komenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
waah ikke gister voor het eerst sinds tijden knetter verbrand! hel
eenschquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Moet je maar vaker dan die ene dag buiten komen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Moet je maar vaker dan die ene dag buiten komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |