aanvulling van mij: zonnebrandcreme gebruikt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Niet verbrand, niet bruin, wel de hele dag buiten geweest
Gefeliciteerd, voor de eerste keer buiten deze zomerquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Niet verbrand, niet bruin, wel de hele dag buiten geweest
nee, toch bedankt voor de bijdrage.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:52 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, voor de eerste keer buiten deze zomer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Was gisteren uit m'n werk even naar Scheveningen. Daar liepen weer een paar van die verbrande kreeften rond. Hoe krijg je het voor elkaar.
Een beetje zonnebrand doet wonderen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Salvad0R het volgende:
Er bestaan geen mensen die niet verbranden als ze tussen 12 en 3 vol in de zon zitten. Zelfs negers verbranden dan.
Disco infernoquote:
We zien dus binnekort een he ware ikquote:
Haal het folie dan ook van je lijf!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:12 schreef fullmetal het volgende:
Ik zie bij jullie het probleem niet. Gisteren zonder enige bescherming van 9 tot 3 zitten welke zonder shirt, aardappels graven. Thuis gekomen bleek zon totaal geen effect te hebben, terwijl ik hele dag buiten zonder wolken zat.
En das altijd zo, hoeveel ik ook niet zit, wordt ik nooit bruin.
Volleybal of Mad Nes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef Batsiaan het volgende:
Voor het eerst in jaren weer verbrand, schouders rood.
Hele weekend Ameland en ik raak nooit zonnebrand aan, voortaan maar wel eventjes doen, kon 2 dagen alleen op m'n buik slapen en dan nog beroerd.
En er vervolgens nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die verbrandenHoe dom kun je zijn
Hoax, met dit weer is de verwarming niet aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn voorhuid is verbrand
Ik toucheerde met mijn lul de warme verwarming op de badkamer vanochtend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |