oeh eh.. Robbie williamsquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:10 schreef Mark het volgende:
Gelukkig losjes beoordeeld, want ik ben natuurlijk een metalhead
Wie heeft naar eigen zeggen zowel in Take That als de Spice Girls gezeten?
Wordt dat je awardspeech?quote:
De bard en het land tussen de rivierenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:17 schreef Mark het volgende:
Boudewijn de Groot
Land van Maas en Waal
...
...
Beide van boudewijn beide niet goedquote:
anderstalig van Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:22 schreef BasOne het volgende:
Alle 3 niet
Land van maas en waal was er makkelijk uit te halen
De andere 2 nummers ook, even goed lezen
En bedenk, ik naai je ook met andere talen
mm ff sjekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:25 schreef Mark het volgende:
Volgens mij zijn het geen singles of hits geweest, en dan ken ik ze dus niet
Nee niet anderstalig, maar anderstalig hint, hoewel de nederlandse hint ook goed isquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
anderstalig van Boudewijn de Groot
Of men probeert niet hard genoeg...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
Experiment mislukt.
It takes a great man to admit his failure!quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Of men probeert niet hard genoeg...
mmmmmm
It Takes one to know onequote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
It takes a great man to admit his failure!
En dat allemaal dankzij je experiment.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:36 schreef BasOne het volgende:
Sja, iedereen naar bed?![]()
Is er nog iemand wakker?![]()
Klopt en daarom zie ik dat jij het niet bent.quote:
Meneer de President had ik wel, maar ik had alleen die titel moeten hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:41 schreef ScottTracy het volgende:
Nah, creatieve vraag hoor, maar ik ken dat Noordzee nummer helemaal niet joh.
Toch een grote hit geweest... in 1965quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:52 schreef PhysicsRules het volgende:
leuk bedachtNoordzee zegt me maar vaag iets
Welnee joh, maar in alle opzichten was de gok van Erkel dichtbij. Qua locatie, qua bloeiperiode, qua excentriciteit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:15 schreef BasOne het volgende:
Je gaat toch niet moelijk doen over The It?
Ik was net een hint aan 't voorbereiden:quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Roxy?
Behalve dat ik destijds 8 gulden voor een biertje betaalde, was de banaan gratis.. en de haring lucht ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Bananenbar...ook slechte ervaringen gemaakt?
Bryan Ferry van Roxy Music. Gelukkig was die hint niet nodig, want dan waren we er dus ook niet uitgekomenquote:
Schuim feestje party dinges, zo zat als een kanon en bubbels blazenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Die bestaat nog.
Meikaas is het niet.
Sunanne kaasquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:29 schreef Terpentin07 het volgende:
Hint: Herman van Veen
Geen ide.Dit kwam van wiki.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:41 schreef BasOne het volgende:
Geen idee lol
Ik verwonder me nog steeds over de kwark, sinds wanneer kan je kwark snijden
Dit is het enige en juiste antwoord. BasOne +1quote:
shit dat was m volgens mij, niet clubquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:47 schreef BasOne het volgende:
Euhm, Studio 54?
ROFLquote:
Als je West 54th eruit had gelaten had niemand em geewetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Dit is het enige en juiste antwoord. BasOne +1
Stand deel 1632:
2 BasOne
1 Scotttracy
1 Terpentin07
1 Ofyles2
1 erkel
Heb ik er dan ook bewust ingelaten om het niet al te lastig te maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je West 54th eruit had gelaten had niemand em geeweten
Die is te druk met het verorberen van lasanga om te zingen (hintquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Garfield?
En dat is het enige goeie pluizige antwoordquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:53 schreef erkel het volgende:
The Aristocats?
Laad ze Ofyquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn accu is leeg, ik ga mezelf weer opladen.
Jep. Oftwel Richard Williams.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:08 schreef BasOne het volgende:
Ray charles!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht misschien herken je m niet zonder bril.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef erkel het volgende:
Sydney Poitier
zit je wel in het goede topic?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:14 schreef BasOne het volgende:
Geen idee wat haar naam was, maar dat was uit gone with the wind dacht ik.
Ow hehe. Ik bedoelde dat Poitier de eerste mannelijke oscar winnaar was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:14 schreef BasOne het volgende:
Geen idee wat haar naam was, maar dat was uit gone with the wind dacht ik.
Tubeneckquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:21 schreef erkel het volgende:
Hetis de veroorzaker van een ernstige en vaak dodelijke ziekte, die gepaard gaat met hevige bloedingen uit alle lichaamsopeningen. Uitbraken van deze ziekte zijn bekend in 1967, 1975, 1980, 1987, 1998, 2004 en 2005. In juli 2008 raakte een 41-jarige Nederlandse vrouw tijdens een vakantie in Uganda besmet met het virus. Terug in Nederland overleed zij aan de gevolgen ervan.
Het zeldzame virus lijkt sterk op het Ebolavirus: beide behoren tot de familie van filovirussen (Filoviridae), en de door hetveroorzaakte ziekteverschijnselen lijken sterk op de ziekte die door het ebolavirus wordt veroorzaakt.
Welk virus?
Ik stel mijn vragen altijd in boldquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:25 schreef BasOne het volgende:
Erkel, my bad, Ik dacht dat je met eerste zwarte oscar winnaar een vraag stelde
En dat was niet Sidney.
Het was Hattie McDaniel, Best Supporting actress, Gone with the Wind, 1940
http://www.infoplease.com/spot/bhmfirsts.html
Ik was weer eens sneller dan mijn schaduwquote:
Gewekt door de kleine?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:39 schreef MaJo het volgende:
Spijkerschrift, hiereogliefen en grieks dacht ik
Ja, elke dag ondervind ik daar nog voordeel vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:35 schreef Szura het volgende:
ongelooflijk belangrijke vondst die steen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, elke dag ondervind ik daar nog voordeel van![]()
Als arts neem ik aan van wel jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, elke dag ondervind ik daar nog voordeel van![]()
Puntje nog niet uitgedeeld dus ik doe het maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:35 schreef Szura het volgende:
Demotisch schrift
Suzi en Szura zijn twee verschillende users. Voor de boekhouding is het wat overzichtelijker als we de juiste user het punt geven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Puntje nog niet uitgedeeld dus ik doe het maar
Egyptisch Hiërogliefen, Egyptisch Demotisch en Grieks![]()
Suzi +1
quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:35 schreef Szura het volgende:
Demotisch schrift
Je reageerde te snelquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Suzi en Szura zijn twee verschillende users. Voor de boekhouding is het wat overzichtelijker als we de juiste user het punt geven.
Ouwe sneak. Stiekem editten nadat ik gepost had!quote:
Alleen puntenlijstje erbij geedit hoor, en had jouw post nog niet eens gezienquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ouwe sneak. Stiekem editten nadat ik gepost had!![]()
TeenWolf?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:29 schreef BasOne het volgende:
Neie vraag dan
Wie zei "Don't make me angry, you wouldn't like me when i'm angry"?
Dat was de acteur, maar voor de rest van de klas kom op wie speelde hijquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef Burnett het volgende:
bill bixby
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:35 schreef BasOne het volgende:
hehe het was bruce banner, en idd Lou ferringno speelde de hulk
Puntje gaat naar Burnie, hij had Bil Bixby ookal was het niet helemaal wat ik zocht vond ik em knap gedaan
Jij lijkt op die opmerking?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:37 schreef BasOne het volgende:
I say i say i resemble that remark
Foghorn Leghorn zei dat altijdquote:
Stand deel 1632:quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:42 schreef BasOne het volgende:
Mijn Held
Creator van Spiderman
De Hulk
X-men
Etc etc etc
En presentator en jury van Who Wants to be a Superhero
Stan Lee
Marvel en DCquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:47 schreef BasOne het volgende:
Van welke uitgevers komen oa Spiderman en Batman vandaan?
Nonniquote:
Image is correct. Lee, McFarlane hadden elke een eigen studio maar waren wel verenigd onder de Imagevlag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef BasOne het volgende:
Ugh
Jim lee was van wildstorm comics
Image?
McFarlane is toch solo gegaan?
Tim Burtonquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef BasOne het volgende:
Regisseur en producer van de volgende films
Beetlejuice
The Nightmare before Christmas
Batman
Mars Attacks
Planet of the Apes
Ja en nee.quote:
Yep die wel. De Amish, de Mennonieten en de Quakers spreken het. De Mormomen zijn weer van een andere stroming. Het lijkt meer op Duits dan op Dutch overigens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
In ieder geval streng-protestanten. Amish?
Firebird?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
De webbrowser Firefox is een afstammeling van Mozilla, zelf weer een nazaat van Netscape. Het project was erop gericht om alleen een browser te maken, zonder allerlei andere functies erbij. De naam van dit project was oorspronkelijk anders, maar is tot twee keer toe gewijzigd wegens conflicten met andere software.
Noem een van de twee eerdere namen van Firefox.
Inderdaad, de eerste naam was Phoenix (iets met 'uit de as herrijzen' of 'wedergeboorte'), daarna mocht die niet en noemden ze het Firebird, toen die ook niet mocht werd het Firefox.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Sprekende Lampenkap - Harry van Raaij![]()
Je hoeft geen paard geweest te zijn om een goede jockey te zijn - Ajaxmaar wel
![]()
Scorebord journalistiek - NOS![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Je hoeft geen paard geweest te zijn om een goede jockey te zijn - AZ
Beunhaas - Frank Rijkaard![]()
Je huis staat in de fik! - Een of andere scheids?
quote:
Dat is meer een uitspraak van Henk Kesler denk ik.quote:
quote:
Was die ook zo klein?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Huis in de fik = een heel klein oud-spelertje dat geen Nederlands kon.
Pius Ikedia?
Die heeft nooit onder Co getraind.quote:
Co wou laten zien dat hij niet met Wamberto kon communiceren. Hij riep dus hard Wamberto je huis staat in de fik! Waarop die stak alleen maar zijn duimen op. Jaren later bleek Co toch gelijk te hebben want toen stond zijn huis in België echt in de fik.quote:
Ingrediënten van welk gerecht?quote:* Rauwe groenten zoals komkommer, tomaten, paprika, afhankelijk van het seizoen
* Ansjovis
* Kleine donkere olijven
* Knoflook
* Gekookte Eieren
* Uien
* Olijfolie
Het merendeel van de 180 renners zal ook niet tevreden zijn met de Franse kookkunsten, dit in tegenstelling tot Italië waar je wel voldoende verantwoorde grinta binnenkrijgt.quote:
Lyon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het merendeel van de 180 renners zal ook niet tevreden zijn met de Franse kookkunsten, dit in tegenstelling tot Italië waar je wel voldoende verantwoorde grinta binnenkrijgt.
Hint: het gerecht is vernoemd naar een Zuid-Franse stad.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Procol Harum
Knap gevonden, is inderdaad goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef BasOne het volgende:
*PING*
Vervolg vraag zeg je, op een franse stad?
Nice?
The Nice?
Boondock saintsquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef BasOne het volgende:
Welke film?
And shepherds we shall be,
For Thee, my Lord, for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
That our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti.
Hoi Tanjaaquote:
Met 20 - 3 verliezen van een brugklas (softbal)quote:
Ouch! That must have hurt....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Met 20 - 3 verliezen van een brugklas (softbal)![]()
Ik heb wel alledrie de punten binnengerendmaar dat is een bijzaak...
Jah, die kleine rotkotertjes waren goedquote:
Of jullie derde klassertjes erg slecht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, die kleine rotkotertjes waren goed
Sommige, ik niet iigquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of jullie derde klassertjes erg slecht.
Die mongool heeft echt Gilles de La Tourette volgens mij. Anders roep je dat toch niet om de 3 seconden?quote:
ScottTracy +1quote:
Fijnaut?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
In de jaren '70 van de vorige eeuw legde een Nederlandse criminoloog voor het eerst een verband tussen criminaliteit en biologische factoren. Dit werd hem niet in dank afgenomen, er ontstond een hetze tegen hem onder leiding van Hugo Brandt Corstius die hem zijn wetenschappelijke carrière kostte. Hoe heette deze criminoloog?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef steekbal het volgende:
buikhuizen
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Wouter Buikhuisen. Triest verhaal eigenlijk, uit latere wetenschappelijke onderzoeken (ook in Amerika) blijkt dat het helemaal geen rare theorie was.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?
Zou van mij mogen, samen met die dochter van hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?
sorry, effe druk, antwoord niet goed, weer een vervolgvraagquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
En het wordt weer stil.....
Moet je maar op tijd naar de wc gaan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef BasOne het volgende:
ik heb geen idee, waarschijnlijk als ik het lees is het een ohhja moment maar op het moment sta ik blank
Victor Hugo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef steekbal het volgende:
was vervolgvraag op HUGO brand corstius...
Zweten op de WC?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je maar op tijd naar de wc gaan!
Ofyles 2 +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |