quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Sprekende Lampenkap - Harry van Raaij![]()
Je hoeft geen paard geweest te zijn om een goede jockey te zijn - Ajaxmaar wel
![]()
Scorebord journalistiek - NOS![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Je hoeft geen paard geweest te zijn om een goede jockey te zijn - AZ
Beunhaas - Frank Rijkaard![]()
Je huis staat in de fik! - Een of andere scheids?
quote:
Dat is meer een uitspraak van Henk Kesler denk ik.quote:
quote:
Was die ook zo klein?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Huis in de fik = een heel klein oud-spelertje dat geen Nederlands kon.
Pius Ikedia?
Die heeft nooit onder Co getraind.quote:
Co wou laten zien dat hij niet met Wamberto kon communiceren. Hij riep dus hard Wamberto je huis staat in de fik! Waarop die stak alleen maar zijn duimen op. Jaren later bleek Co toch gelijk te hebben want toen stond zijn huis in België echt in de fik.quote:
Ingrediënten van welk gerecht?quote:* Rauwe groenten zoals komkommer, tomaten, paprika, afhankelijk van het seizoen
* Ansjovis
* Kleine donkere olijven
* Knoflook
* Gekookte Eieren
* Uien
* Olijfolie
Het merendeel van de 180 renners zal ook niet tevreden zijn met de Franse kookkunsten, dit in tegenstelling tot Italië waar je wel voldoende verantwoorde grinta binnenkrijgt.quote:
Lyon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het merendeel van de 180 renners zal ook niet tevreden zijn met de Franse kookkunsten, dit in tegenstelling tot Italië waar je wel voldoende verantwoorde grinta binnenkrijgt.
Hint: het gerecht is vernoemd naar een Zuid-Franse stad.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Procol Harum
Knap gevonden, is inderdaad goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef BasOne het volgende:
*PING*
Vervolg vraag zeg je, op een franse stad?
Nice?
The Nice?
Boondock saintsquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef BasOne het volgende:
Welke film?
And shepherds we shall be,
For Thee, my Lord, for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
That our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti.
Hoi Tanjaaquote:
Met 20 - 3 verliezen van een brugklas (softbal)quote:
Ouch! That must have hurt....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Met 20 - 3 verliezen van een brugklas (softbal)![]()
Ik heb wel alledrie de punten binnengerendmaar dat is een bijzaak...
Jah, die kleine rotkotertjes waren goedquote:
Of jullie derde klassertjes erg slecht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, die kleine rotkotertjes waren goed
Sommige, ik niet iigquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of jullie derde klassertjes erg slecht.
Die mongool heeft echt Gilles de La Tourette volgens mij. Anders roep je dat toch niet om de 3 seconden?quote:
ScottTracy +1quote:
Fijnaut?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
In de jaren '70 van de vorige eeuw legde een Nederlandse criminoloog voor het eerst een verband tussen criminaliteit en biologische factoren. Dit werd hem niet in dank afgenomen, er ontstond een hetze tegen hem onder leiding van Hugo Brandt Corstius die hem zijn wetenschappelijke carrière kostte. Hoe heette deze criminoloog?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef steekbal het volgende:
buikhuizen
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Wouter Buikhuisen. Triest verhaal eigenlijk, uit latere wetenschappelijke onderzoeken (ook in Amerika) blijkt dat het helemaal geen rare theorie was.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?
Zou van mij mogen, samen met die dochter van hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?
sorry, effe druk, antwoord niet goed, weer een vervolgvraagquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
En het wordt weer stil.....
Moet je maar op tijd naar de wc gaan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:48 schreef BasOne het volgende:
ik heb geen idee, waarschijnlijk als ik het lees is het een ohhja moment maar op het moment sta ik blank
Victor Hugo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef steekbal het volgende:
was vervolgvraag op HUGO brand corstius...
Zweten op de WC?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je maar op tijd naar de wc gaan!
Ofyles 2 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |