Jah, die kleine rotkotertjes waren goedquote:
Of jullie derde klassertjes erg slecht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, die kleine rotkotertjes waren goed
Sommige, ik niet iigquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of jullie derde klassertjes erg slecht.
Die mongool heeft echt Gilles de La Tourette volgens mij. Anders roep je dat toch niet om de 3 seconden?quote:
ScottTracy +1quote:
Fijnaut?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
In de jaren '70 van de vorige eeuw legde een Nederlandse criminoloog voor het eerst een verband tussen criminaliteit en biologische factoren. Dit werd hem niet in dank afgenomen, er ontstond een hetze tegen hem onder leiding van Hugo Brandt Corstius die hem zijn wetenschappelijke carrière kostte. Hoe heette deze criminoloog?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef steekbal het volgende:
buikhuizen
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Wouter Buikhuisen. Triest verhaal eigenlijk, uit latere wetenschappelijke onderzoeken (ook in Amerika) blijkt dat het helemaal geen rare theorie was.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?
Zou van mij mogen, samen met die dochter van hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Brand Corstius nu als nog op de brandstapel tot hij een korstje heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |